Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Се мислам меѓу
Фиат пунто 2014 со 45000км, 0.9кубици бензин со 105коњи за 6250
Сеат ибица 2014 со 85000км, 1.2кубици бензин со 86 коњи за 6900
Од Холандија ги зеам и ми се проверени дека се нечукнати со во невратени километри и дека имале по 1 предходен газда. На двете за тие пари имам почетен сервис како менување на масло и филтри и 6 месеци гаранција на мотор, електрика, мењач и преден и заден диференцијал.

Утре ќе одам на тест возење на двете, па некое инфо да ми кажете на шо да обрнам внимание, прашам, видам пред да се одлучам?
 
A kolku kosta da se osvezi motorot karikite da gi smenam dihtong da se sredi glavata i ventilite i dali se isplati

Па пресметај математика и испаѓа цената горе-доле поправање на мотор ремонт со нови карики и останатите ситници и спореди го со половен мотор колку чини кое е како глава во вреќа и плус за атест на моторт да се усогласи според регистрацијата бројот на шасијата и моторот и плус работна рака за поставување моторот па види. Јас би направил ремонт барем со нови делови карики и др, и ќе тераш дупло подолго време само треба асален мајстор за ремонт а не некој аматер


Sent from my iPhone 8 Plus using Tapatalk
 
Дечки кога би било соодветно да се смени масло на кола ако не се исполнат соодвените километри за сменинување т.е 8-10.000 км? Еднаш годишно?
И кое масло би ми препорачале за поло 1.0 бензин
 
Дечки кога би било соодветно да се смени масло на кола ако не се исполнат соодвените километри за сменинување т.е 8-10.000 км? Еднаш годишно?
И кое масло би ми препорачале за поло 1.0 бензин
Терај до година и 3-4 месеци ако си поминал испод 5к а уље сипи му aral 10w40,тамам му е.
 
Последно уредено:
Дечки кај може да се најде ваква фатрола кај нас во МК?
Фала однапред
Автоматски споено мислење:

Терај до година и 3-4 месеци ако си поминал испод 5к а уље сипи му aral 10w40,тамам му е.
Баш така. Исто како кај мене поло1.4 бензин кастролот го јадеше и тоа здраво. Го сменив со арал 5w40мислам дека е веке 1500км нема капка потрошено.
 

Attachments

  • Futrola-za-ključeve-od-auta.jpg
    Futrola-za-ključeve-od-auta.jpg
    50 KB · Прегледи: 14
Дечки кај може да се најде ваква фатрола кај нас во МК?
Фала однапред
Автоматски споено мислење:


Баш така. Исто како кај мене поло1.4 бензин кастролот го јадеше и тоа здраво. Го сменив со арал 5w40мислам дека е веке 1500км нема капка потрошено.
Во аутолидер у Чаир
 
Ваше мислење за проблемов

Opel Corsa C 1.3 CDTI зимно време термостатот воопшто не се поместуваше и ептен слабо греење - скоро воопшто,сега на потопло време едвај достига 80 степени, слабо лади.

Втор проблем е што колата вози ко да е задушена, нема моќност и на мала брзина оди на повеќе обрти. И зимно време трошеше на 100km 9 литри Што би можело да е проблемот?
 
Ваше мислење за проблемов

Opel Corsa C 1.3 CDTI зимно време термостатот воопшто не се поместуваше и ептен слабо греење - скоро воопшто,сега на потопло време едвај достига 80 степени, слабо лади.

Втор проблем е што колата вози ко да е задушена, нема моќност и на мала брзина оди на повеќе обрти. И зимно време трошеше на 100km 9 литри Што би можело да е проблемот?
Имаш некако дим кога нагло ќе стиснеш пуна гас?
 
Ваше мислење за проблемов

Opel Corsa C 1.3 CDTI зимно време термостатот воопшто не се поместуваше и ептен слабо греење - скоро воопшто,сега на потопло време едвај достига 80 степени, слабо лади.

Втор проблем е што колата вози ко да е задушена, нема моќност и на мала брзина оди на повеќе обрти. И зимно време трошеше на 100km 9 литри Што би можело да е проблемот?
За 1.3 моторот зимно време му е потребно многу повеќе време да ја постигни работната температура, околу 15мин возење во сообраќај, ако работи во место нема никогаш да се помести стрелката. Во потопло време нормално постигнува температура и не треба да мрдне стрелката од средина.
Ако не е случајот како погоре тогаш не работи термостатот, и НЕ требало да ја возиш така, нафтата не можи да согорува оптимално на незагреан мотор, маслото исто така нема да ја постигнува оптималната температура. Потрошувачката е нормална за таквата состојба на моторот, е сега откако ќе го средиш термостатот, да се надеваш дека нема да се затнати дизните, егр-от сигурно треба чистење, маф сензор чистење, турбината да се провери од истекување на масло (издржливи се, ама ако била возена со незагреано масло...).
 
Највероватно е термостатот заглавен на полуотворено. на мој другар на Пунто 1.9 Јтд тоа му се деси, и така си го вози еве 3-4 години. Не загрева до крај моторот...но си тера(пошто малку вози годишно)

А тоа што не влечи моторот...прво да се среди термостатот, да се раздува моторот....и откако ќе се очисти гарежот можи да се размислува што понатака
 
Ваше мислење за проблемов

Opel Corsa C 1.3 CDTI зимно време термостатот воопшто не се поместуваше и ептен слабо греење - скоро воопшто,сега на потопло време едвај достига 80 степени, слабо лади.

Втор проблем е што колата вози ко да е задушена, нема моќност и на мала брзина оди на повеќе обрти. И зимно време трошеше на 100km 9 литри Што би можело да е проблемот?
Smeni termostat 1900 denari valeo ili gm, drug neklavaj oti ke ti kapi voda.
To so ima slaba snaga e maf senzor i radi nego nema dovolno pritisok na usis i ke javi greska i map senzor. Turbinata e varijabilna i pozelno e da ne se giba osven vejke ako pisti, zuja jako.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom