Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Изгорен диктон на глава, иако не чади. Класичен проблем за кола на плин.

Ако тече од некаде, нема шанси литро две антифриз на недела да троши и да не приметиш каде е проблемот. Тоа е огромна количина. Дури и низ капаче да го дува пак ќе се примети.


Диктонот е, иако не дува меури или нема “мајонез“ на капачето за масло.
 
Последно уредено:
posleden pat mi smenija antifriz pred 2 god koga pravev servis mozne i da e nekoj falsh zosto se napravi kako rgja inace prethodno sam koga go menjav stavav od plaviot sea mi stavija crven antifeiz a prethodno ne mi se desilo da mi trosi go menjav na 5god i uste bese cist i posle 5 god
 
Нема толку врска каква боја е антифризот, ако почнало да го троши ќе го троши каков и да ставиш, ако не троши не троши. Ова е пред се со моторот проблем, оди низ диктонот во цилиндрите антрифризот и го исфрла низ ауспух.

Баш тоа што не е чист антифризот сега укажува на проблем со диктонот.
 
A kolku kosta da se osvezi motorot karikite da gi smenam dihtong da se sredi glavata i ventilite i dali se isplati
 
Менување на карики, ремонт и слично воопшто не се исплати ама ако не троши масло, има добра компресија нема потреба карики да чепкаш. Ако троши поарно најди друг мотор. Нема никаква гаранција дека и ремонт да направиш ќе се оправи моторот, нема масло да троши и сл.

Само диктон да се смени макс 10 000 ден со гумици, вентили, шлајфање на глава и сл.
 
Менување на карики, ремонт и слично воопшто не се исплати ама ако не троши масло нема потреба карики да чепкаш. Ако троши поарно најди друг мотор.

Само диктон да се смени макс 10 000 ден со гумици, вентили, шлајфање на глава и сл.
Da prdlozis nekoj sto ramni glava so ke ja sredi
 
Не знам друже од каде си,,,ама секој посолиден механичар ќе ја среди, нема ништо сложено на тој мотор.
 
Не знам друже од каде си,,,ама секој посолиден механичар ќе ја среди, нема ништо сложено на тој мотор.
Ima tatko mi prijatel ke smeni se so treba ne problem ama toj ne reparira glava , pa na kraj kraeva moze sam ke zeam ke ja sredam imam alat ne e filozofija samo odzema mnogu vreme
Od skopje sum
 
Најди кај шлајфаат прашај по механичари и земи сам среди ја најубо ако имаш знаење и услов, од тоа нема подобро. Никој нема толку внимание да обрне, секој мајстор гледа побрзо да биде работата за наредната кола да ја стави во гаража.
 
I ja taka mislam koga ke bidam posloboden ke zemam sam ke si ja sredam poso na majstor poise mi ja zaebaa nego so ja napravija samo treba da vidam sto soketi treba za strafovite na glavata ima nekoj se so specijalni ama gi gledav ima niz prodavnicive auto lider ima se
 
drugari staveni novi sponi dugacki i kratki deneska , i volano ide potesko ovoa mislam deka e normalno ili dajte mislenje mos e smesno prasanjeto ali toa e :icon_lol:
 
Sto mislite za menuvanje ulje so racna vakuum pumpa? Gi znam prednostite ali dali ima maani? Nekoi vikaat ne go vadele celo ulje, nekoi vikaat edna lazicka ulje ostanuvalo :D , isto znam i ovlastenite servisi i mnogu drugi servisi gi koristat.
 
Sto mislite za menuvanje ulje so racna vakuum pumpa? Gi znam prednostite ali dali ima maani? Nekoi vikaat ne go vadele celo ulje, nekoi vikaat edna lazicka ulje ostanuvalo :D , isto znam i ovlastenite servisi i mnogu drugi servisi gi koristat.
На моја кола, што ми иди скоро еднаш годишно не би сакал да ми ја искористат. За поголеми км и возен парк сигурно е convenient.
Автоматски споено мислење:

drugari staveni novi sponi dugacki i kratki deneska , i volano ide potesko ovoa mislam deka e normalno ili dajte mislenje mos e smesno prasanjeto ali toa e :icon_lol:
Не би требало да е толку видно потешко, на без серво кола немаше забележливо влошување, а на серво не знам како би осетил. Ако е мал степен дај си една недела да "залегнат" ама ако е многу уште една проверка да направите.
 
Последно уредено:

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom