Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Ova e skoro generalen remont....a ne menuvanje na dihton na glava
Ako motorot ima kompresija.....podobro e da ne se čepkaat klipovite i karikite. ,,novite,, sigurno nema da izdržat kolku sto bi izdrzale originalnite ( no ako motorot ne e produvan....ako.e relativno Ok)
Ako.mesa maslo i voda....max se menuva dihton i semerinzi na ventili...normalno so ramnenje na glava( lesna rabota)
Мешаше вода и масло и дихтонот беше изгорен.20190514_163609.jpg
 

Attachments

  • 20190514_163402.jpg
    20190514_163402.jpg
    2,3 MB · Прегледи: 25
Da...no dovolno e samo da se očistat klipovite...bez novi kariki
Dobro e da se smenat sto se izvadeni klipovite.....no sigurno novite go nemaat kvalitetot ja originalnite. Pomalku ke traat
 
Ај ако може некој предлог за акумулатор за Опел Астра Х 2006 год, 1.7 цдти со 74 кв. Јас се двоумам помеѓу Exide 74Ah - 5350 ден и Duracell advanced 12v 74ah 5750 ден. Ако може некој предлог од вас бидејќи немам искуство со акумулатори.
 
Ај ако може некој предлог за акумулатор за Опел Астра Х 2006 год, 1.7 цдти со 74 кв. Јас се двоумам помеѓу Exide 74Ah - 5350 ден и Duracell advanced 12v 74ah 5750 ден. Ако може некој предлог од вас бидејќи немам искуство со акумулатори.
Duracell si zemi.

Sent from my VTR-L09 using Tapatalk
 
Ај ако може некој предлог за акумулатор за Опел Астра Х 2006 год, 1.7 цдти со 74 кв. Јас се двоумам помеѓу Exide 74Ah - 5350 ден и Duracell advanced 12v 74ah 5750 ден. Ако може некој предлог од вас бидејќи немам искуство со акумулатори.
Duracell ili varta
 
Vaka imam pezo 2061.4i 2000 (ic ne se razbiram od koli) ja proveriv skoro antifrizot bese pod minimum otidov na benzinska i kupiv i i staviv od ovoa pola go sobraПрегледај го приврзокот 227937 utredenta koga ja proveriv imase sloj ulje vo kazanceto za antifriz se slusnav so majstorot(koj ne e vo mk momentalno) rece deka sumlja na 2 raboti dixtung na glava so bilo mn loso i kazance za ulje(kaj sto se ladelo)po evtina varijanta ima li nekoj slicno iskustvo i dokolku e dihtung kolku bi cinelo i dali vredi da se pravi ili da baram drug motor?


Нема ладњак за уље тој мотор (тн казанче) така да скоро сигурно дихтунг на глава е и ни оддалеку нема 500 евра да те фати. Макс 10 000 ден со сите пропратни работи, ако ти бара повеќе смени го мајсторот.
Автоматски споено мислење:

Од што може да ми гуши на отворен пат понекогаш не оди над 3000 обртаи.
Светнува ламбичето за грејачите, а некогаш и не светнува едноставно не крева обртаи и не влечи, вчера на делници одеше и до 3700 обртаи во 5та и креваше до 140 без проблем, на делници едвај 110 и 2700 обртаи (на Плетвар дури и на 3та спуштив и на 50км/h, а празна беше колата, друг пат сум возел без проблем со 4та и 80-100ка со 4ца).
Дали може да е затнат усис и ЕГР или маката во турбина или бош (регулатор)?
Исто и при палење и со добар акумулатор вергла по 6-7 пати, порано 2пати и чакмак палеше.
Филтер за нафта сменето пред 14 000 километри година и пол, пред 2 години го чистев ЕГР и усисна грана, турбина не е чепната до сега.
scenic 1.9dci, 75KW, 160 000км.

А и препорачајте мајстор да му ја однесам да ми ги смени гумиците на летвата (за ублажување на ударите мислам им се ставени), мислам дека е овој делот почна на секоја ситна нерамнина да ми тропка ама ситно тропкање дури по нерви да ти оди како да возиш по калдрма, не се јабучиците, споните, буферите и амортизерите (се ова е сменето пред помалку од 12000км), а и на регистрација ми спомна дечкото дека се супер само долу на летвата се готови гумиците.


Првин смени филтер за гориво.

Може и да не е од филтер за гориво ама тој е поевтин. Колата очигледно ти влегува со сејф моуд или нешто слично така да не е лошо и дијгностика да направиш кај добар дијагностичар.

За гумиците од летвата, ако одиш по умот на тие од технички си свршил работа. Однесија кај добар мајтор со хебла убаво да провери што е, а што не е за менување.
Автоматски споено мислење:

Ај ако може некој предлог за акумулатор за Опел Астра Х 2006 год, 1.7 цдти со 74 кв. Јас се двоумам помеѓу Exide 74Ah - 5350 ден и Duracell advanced 12v 74ah 5750 ден. Ако може некој предлог од вас бидејќи немам искуство со акумулатори.


Друже како сакаш твој пари, ама таа астра не е некоја нова кола со старт/стоп и триста други потрошувачи па да бараш некој си кизнај каков акумулатор. Топла акумулатор со тој капацитет е се што ти треба, само гледај да е со понов датум на производство.
 
Последно уредено:
Нема ладњак за уље тој мотор (тн казанче) така да скоро сигурно дихтунг на глава е и ни оддалеку нема 500 евра да те фати. Макс 10 000 ден со сите пропратни работи, ако ти бара повеќе смени го мајсторот.
Автоматски споено мислење:




Првин смени филтер за гориво.

Може и да не е од филтер за гориво ама тој е поевтин. Колата очигледно ти влегува со сејф моуд или нешто слично така да не е лошо и дијгностика да направиш кај добар дијагностичар.

За гумиците од летвата, ако одиш по умот на тие од технички си свршил работа. Однесија кај добар мајтор со хебла убаво да провери што е, а што не е за менување.
Автоматски споено мислење:




Друже како сакаш твој пари, ама таа астра не е некоја нова кола со старт/стоп и триста други потрошувачи па да бараш некој си кизнај каков акумулатор. Топла акумулатор со тој капацитет е се што ти треба, само гледај да е со понов датум на производство.

За 500 денари разлика подобро ќе земам нешто проверено а не мачка у вреќа.
 
Veke ednas pisav za toj motor....slicen vozam na Citroenceto Ax( pomali klipovi....ista konstrukcija)....i kaj mene nema drugo mesto za mesanje na uljeto i vodata osven dihtonot na glava
 
За 500 денари разлика подобро ќе земам нешто проверено а не мачка у вреќа.


Те уверувам дека топла не е мачка во вреќа ни во гаранција ни во квалитет. Доволно имам видено откажани акумулатори од овие фамозните марки за некој месец плус од гаранцијата за да сватам дека нема потреба да се плаќа за името плус 1500 денари, особено не за постари коли.
 
Те уверувам дека топла не е мачка во вреќа ни во гаранција ни во квалитет. Доволно имам видено откажани акумулатори од овие фамозните марки за некој месец плус од гаранцијата за да сватам дека нема потреба да се плаќа за името плус 1500 денари, особено не за постари коли.
Откажани се фамозните акумулатори пошто не одговараат на спецификациите на колата, а дилерот на акумулатори гледа нешто да шитне, пошто акумулатор само што ќе излезе нов од фабрика, дури и да седи во магацин губи од својот животен век. Па често ќе ти продадат некој акумулатор (најверојатно стар пошто бредовите на акумулатори слабо се трошат и има слаба маржа) за кола со стандардна опрема а твојата има 300 играчки во неа и после оп за една не пали.
 
Нема ладњак за уље тој мотор (тн казанче) така да скоро сигурно дихтунг на глава е и ни оддалеку нема 500 евра да те фати. Макс 10 000 ден со сите пропратни работи, ако ти бара повеќе смени го мајсторот.
Автоматски споено мислење:




Првин смени филтер за гориво.

Може и да не е од филтер за гориво ама тој е поевтин. Колата очигледно ти влегува со сејф моуд или нешто слично така да не е лошо и дијгностика да направиш кај добар дијагностичар.

За гумиците од летвата, ако одиш по умот на тие од технички си свршил работа. Однесија кај добар мајтор со хебла убаво да провери што е, а што не е за менување.
Автоматски споено мислење:




Друже како сакаш твој пари, ама таа астра не е некоја нова кола со старт/стоп и триста други потрошувачи па да бараш некој си кизнај каков акумулатор. Топла акумулатор со тој капацитет е се што ти треба, само гледај да е со понов датум на производство.
Дај препорачај добар мајстор за дијагностика, досега за рено не сум нашол некој што нема да нагаѓа ко баба ванѓа(минатиот пат 4 работи сменив непотребно за на крај без дијагностика на среќа да ми го реши проблемот друг мајстор).
 
Дај препорачај добар мајстор за дијагностика, досега за рено не сум нашол некој што нема да нагаѓа ко баба ванѓа(минатиот пат 4 работи сменив непотребно за на крај без дијагностика на среќа да ми го реши проблемот друг мајстор).
Накај Влае кај кружниот во Влае тек десно , после Лукоил лево има сервис мислам Дац се викаше. Имаат предобар компјутер за дијагностика. Малце се скапички за сервис, прашај дали може само дијагностика.
 
Дај препорачај добар мајстор за дијагностика, досега за рено не сум нашол некој што нема да нагаѓа ко баба ванѓа(минатиот пат 4 работи сменив непотребно за на крај без дијагностика на среќа да ми го реши проблемот друг мајстор).

Не знам од каде си ама Дац се одличен сервис како што се спомна.
 
За 500 денари разлика подобро ќе земам нешто проверено а не мачка у вреќа.
Варта јас земав од еурогума трејд тие се увозници овластени ... тоа е кај тинексот пред амеркан колеџ
 
Здраво, во врска со антифриз.
Имам ставено готов мешан од на Макпетрол, пред тоа имав чист, некој велат чист било подобро некои разреден, ама со чист антифриз, климата потешко или воопшто не топли...Дали чистиот антифриз има некое нагризувачко својство и е штетен за моторот ако не е разреден со вода, фала...
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom