Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Vaka imam pezo 2061.4i 2000 (ic ne se razbiram od koli) ja proveriv skoro antifrizot bese pod minimum otidov na benzinska i kupiv i i staviv od ovoa pola go sobraПрегледај го приврзокот 227937 utredenta koga ja proveriv imase sloj ulje vo kazanceto za antifriz se slusnav so majstorot(koj ne e vo mk momentalno) rece deka sumlja na 2 raboti dixtung na glava so bilo mn loso i kazance za ulje(kaj sto se ladelo)po evtina varijanta ima li nekoj slicno iskustvo i dokolku e dihtung kolku bi cinelo i dali vredi da se pravi ili da baram drug motor?

Диктон на глава е изгорен тоа да се смени но најпрвин главата да се чисти и порамни па потоа ново масло и антифриз


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
да.....дихтон околу 1000 денари, рамнење на глава 400-500 денари, плус антифриз и уље.
секако на крај работна рака
 
Ne be...kakvi 500 evra. Jas istoto.planiram da go napravama na mojot Citroen Ax( pojavuva slicni simptomi...no poblagi) za okolu 3000-4000 denari
 
Од што може да ми гуши на отворен пат понекогаш не оди над 3000 обртаи.
Светнува ламбичето за грејачите, а некогаш и не светнува едноставно не крева обртаи и не влечи, вчера на делници одеше и до 3700 обртаи во 5та и креваше до 140 без проблем, на делници едвај 110 и 2700 обртаи (на Плетвар дури и на 3та спуштив и на 50км/h, а празна беше колата, друг пат сум возел без проблем со 4та и 80-100ка со 4ца).
Дали може да е затнат усис и ЕГР или маката во турбина или бош (регулатор)?
Исто и при палење и со добар акумулатор вергла по 6-7 пати, порано 2пати и чакмак палеше.
Филтер за нафта сменето пред 14 000 километри година и пол, пред 2 години го чистев ЕГР и усисна грана, турбина не е чепната до сега.
scenic 1.9dci, 75KW, 160 000км.

А и препорачајте мајстор да му ја однесам да ми ги смени гумиците на летвата (за ублажување на ударите мислам им се ставени), мислам дека е овој делот почна на секоја ситна нерамнина да ми тропка ама ситно тропкање дури по нерви да ти оди како да возиш по калдрма, не се јабучиците, споните, буферите и амортизерите (се ова е сменето пред помалку од 12000км), а и на регистрација ми спомна дечкото дека се супер само долу на летвата се готови гумиците.
 
Од што може да ми гуши на отворен пат понекогаш не оди над 3000 обртаи.
Светнува ламбичето за грејачите, а некогаш и не светнува едноставно не крева обртаи и не влечи, вчера на делници одеше и до 3700 обртаи во 5та и креваше до 140 без проблем, на делници едвај 110 и 2700 обртаи (на Плетвар дури и на 3та спуштив и на 50км/h, а празна беше колата, друг пат сум возел без проблем со 4та и 80-100ка со 4ца).
Дали може да е затнат усис и ЕГР или маката во турбина или бош (регулатор)?
Исто и при палење и со добар акумулатор вергла по 6-7 пати, порано 2пати и чакмак палеше.
Филтер за нафта сменето пред 14 000 километри година и пол, пред 2 години го чистев ЕГР и усисна грана, турбина не е чепната до сега.
scenic 1.9dci, 75KW, 160 000км.

А и препорачајте мајстор да му ја однесам да ми ги смени гумиците на летвата (за ублажување на ударите мислам им се ставени), мислам дека е овој делот почна на секоја ситна нерамнина да ми тропка ама ситно тропкање дури по нерви да ти оди како да возиш по калдрма, не се јабучиците, споните, буферите и амортизерите (се ова е сменето пред помалку од 12000км), а и на регистрација ми спомна дечкото дека се супер само долу на летвата се готови гумиците.
На автопат колку ти крева? Имав сличен проблем, на дијагностика покажа low boost pressure. Проблемот беше во турбо сензор, црева за вакум и црево до интеркулер.
Провери филтер за гориво, МАФ сензор итн.
 
На автопат колку ти крева? Имав сличен проблем, на дијагностика покажа low boost pressure. Проблемот беше во турбо сензор, црева за вакум и црево до интеркулер.
Провери филтер за гориво, МАФ сензор итн.
На автопат до кај 120 одеше ама до крај папучата, а обртаите не мрдаат од 2700 во 5та. Друг пат кога згазнам летаа обртаите до 4000 без проблем и си повлекува супер, ја имам и до 160 газено на автопат. Вчера едвај на две делници крена до 130-140, на Велешко брдо 80-90 до крај во 4та, едноставно турбината како да ја немав вчера, тромава максимално. Истото со помал интензитет ми се случуваше и летото, на моменти знаеше да угуши и едвај да претекнам некој, на моменти прима супер.
А ламела, потисна, друк лагер се оригинал валео променети пред неполни 10 000 км.
Автоматски споено мислење:

Najčest problem kaj dizelite e filterot za gorivo......

Smeni go....ne gubiš ništo....samo dobivaš
Comline толку брзо да се заебе?
 
На автопат до кај 120 одеше ама до крај папучата, а обртаите не мрдаат од 2700 во 5та. Друг пат кога згазнам летаа обртаите до 4000 без проблем и си повлекува супер, ја имам и до 160 газено на автопат. Вчера едвај на две делници крена до 130-140, на Велешко брдо 80-90 до крај во 4та, едноставно турбината како да ја немав вчера, тромава максимално. Истото со помал интензитет ми се случуваше и летото, на моменти знаеше да угуши и едвај да претекнам некој, на моменти прима супер.
А ламела, потисна, друк лагер се оригинал валео променети пред неполни 10 000 км.
Исти симптоми буквално , ти кажав кај мене што беше проблемот. Сега е се во ред. Провери турбо/црева/сензори и филтер за гориво. Со дијагностика најлесно да видиш каде е проблемот.
 
Јас имав проблем со диктон на глава на Фиат Пунто 98' 1.1 и еве што сменив и за колку.
Прегледај го приврзокот 227980
Ova e skoro generalen remont....a ne menuvanje na dihton na glava
Ako motorot ima kompresija.....podobro e da ne se čepkaat klipovite i karikite. ,,novite,, sigurno nema da izdržat kolku sto bi izdrzale originalnite ( no ako motorot ne e produvan....ako.e relativno Ok)
Ako.mesa maslo i voda....max se menuva dihton i semerinzi na ventili...normalno so ramnenje na glava( lesna rabota)
 
Од што може да ми гуши на отворен пат понекогаш не оди над 3000 обртаи.
Светнува ламбичето за грејачите, а некогаш и не светнува едноставно не крева обртаи и не влечи, вчера на делници одеше и до 3700 обртаи во 5та и креваше до 140 без проблем, на делници едвај 110 и 2700 обртаи (на Плетвар дури и на 3та спуштив и на 50км/h, а празна беше колата, друг пат сум возел без проблем со 4та и 80-100ка со 4ца).
Дали може да е затнат усис и ЕГР или маката во турбина или бош (регулатор)?
Исто и при палење и со добар акумулатор вергла по 6-7 пати, порано 2пати и чакмак палеше.
Филтер за нафта сменето пред 14 000 километри година и пол, пред 2 години го чистев ЕГР и усисна грана, турбина не е чепната до сега.
scenic 1.9dci, 75KW, 160 000км.

А и препорачајте мајстор да му ја однесам да ми ги смени гумиците на летвата (за ублажување на ударите мислам им се ставени), мислам дека е овој делот почна на секоја ситна нерамнина да ми тропка ама ситно тропкање дури по нерви да ти оди како да возиш по калдрма, не се јабучиците, споните, буферите и амортизерите (се ова е сменето пред помалку од 12000км), а и на регистрација ми спомна дечкото дека се супер само долу на летвата се готови гумиците.
Сензор некој сто посто као шо ти кажаа погоре, а за кој се работе однеси и на компјутер нека ти гу стават. И мојта така праеше и испадна сензор за издувни гасови поебан.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom