Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
А астра 1.7 или 1.3 дизел?
Избегни го 1.7 и тој е на опел мотор
1.3 или 1.9 го има во две варијанти 120 и 150 коња се на фиат групација ЈТД и се подобри од опеловите
Најефтин за одржување и потрошња ти е 1.3
 
А астра 1.7 или 1.3 дизел?
Aко ти се допаѓа vectra c земи 1.9 cdti,или можеш и 2.0 или 2.2 dti,ама земи мајстор со тебе да ја види пумпата дали е со два џека(конектори) Ако најдеш со еден џек зимај,ако е со два бегај.Астра 1.9cdti, таа 1.3 е слаба прилично.Има една серија vectra c 2.0 и 2.2 dti што имаат со еден џек пумпа,зашто тие 2.0 и 2.2 опелови мотори се многу подобри од 1.9cdti моторот на фиат,ама бош пумпи електроники се катастрофа,значи мотор неуништив ама периферија на моторот катастрофална
 
Последно уредено:
А астра 1.7 или 1.3 дизел?
1,7cdti ti e honda motor a 1.3 ti e fiatov motor. Toj motor go nosi fiat punto so tezina na sasija od 1000kg. Ako zemis astra so 1.3 motor racunaj pletvar so klima i so trojca vkola ke kacvas so treta na ugornica. Astrata e teska skoro 1300kg i e teska za taja konjaza.
1.7 ima snaga i so pet dusi vkola i so klima pustena kacvam so 130na pletvar i gjavato. 332,000km imam pominato astra h 1.7 cdti. Imam i vectra b 2.0 dti, prav bolit e, motor odlicen, snazen, mnogu postabilna od astrata. 1400kg tezi. Elektronikata na bosch kaj 2.0dti, 2.0 dth, 82ks, dtl,82ks i 2.2 dti najmnogu strada bosch poradi vozenje so 20litri nafta na otvoreno ili na rezerva. Elektronikata se ladi so naftata i pozelno e da ne ae vozi na rezerva. Kaj vp_44 tezok problem e semering na bosch i potesko se otkriva toj problem. Kaj common direct turbo injection ili takozvani CDTI kajniv pojke strada usis sistemot, ako se zatni od garez, pocnuva da gubi drasticno snaga.
Izbegavajte 1.9cdti 150ks. Kajniv tezok problem se usis leptirite. Praeni se od poluplasticen materijal i so tek na vreme podizacite gubat kvalitet i ostanuvat polu otvoreni i kolata gubi snaga. Popravkata e teska i dosta skapa.
Kaj 1.9 so 120ks gi nema tie problemi.
Ima 1.7cdti so 110 i so 120ks.
 
1,7cdti ti e honda motor a 1.3 ti e fiatov motor. Toj motor go nosi fiat punto so tezina na sasija od 1000kg. Ako zemis astra so 1.3 motor racunaj pletvar so klima i so trojca vkola ke kacvas so treta na ugornica. Astrata e teska skoro 1300kg i e teska za taja konjaza.
1.7 ima snaga i so pet dusi vkola i so klima pustena kacvam so 130na pletvar i gjavato. 332,000km imam pominato astra h 1.7 cdti. Imam i vectra b 2.0 dti, prav bolit e, motor odlicen, snazen, mnogu postabilna od astrata. 1400kg tezi. Elektronikata na bosch kaj 2.0dti, 2.0 dth, 82ks, dtl,82ks i 2.2 dti najmnogu strada bosch poradi vozenje so 20litri nafta na otvoreno ili na rezerva. Elektronikata se ladi so naftata i pozelno e da ne ae vozi na rezerva. Kaj vp_44 tezok problem e semering na bosch i potesko se otkriva toj problem. Kaj common direct turbo injection ili takozvani CDTI kajniv pojke strada usis sistemot, ako se zatni od garez, pocnuva da gubi drasticno snaga.
Izbegavajte 1.9cdti 150ks. Kajniv tezok problem se usis leptirite. Praeni se od poluplasticen materijal i so tek na vreme podizacite gubat kvalitet i ostanuvat polu otvoreni i kolata gubi snaga. Popravkata e teska i dosta skapa.
Kaj 1.9 so 120ks gi nema tie problemi.
Ima 1.7cdti so 110 i so 120ks.
1.7 е мотор на Исузу....главен снабдувач со дизел мотори на огромен број на марки ...дури и на Хонда

Другата половина ја покрива Фиат(Опел -Инсигнија, СААБ, Кадилак,Сузуки...)......, а огромен број на дизел мотори кои не се од Фиат(на пример Тојота)....главните делови како блоковите се произведуваат во Италија
 
1.7 е мотор на Исузу....главен снабдувач со дизел мотори на огромен број на марки ...дури и на Хонда

Другата половина ја покрива Фиат(Опел -Инсигнија, СААБ, Кадилак,Сузуки...)......, а огромен број на дизел мотори кои не се од Фиат(на пример Тојота)....главните делови како блоковите се произведуваат во Италија
Моторот е исузу а го користат и опел и хонда,затоа се збунил дека е хондин мотор
 
Моторот е исузу а го користат и опел и хонда,затоа се збунил дека е хондин мотор

Знам .....
а најмногу ме иритираат ,,типови,, кои имаат пари ...но не и знаење. јас имам Алфа Јтд....а мој другар опел Инсигнија. Стварно ме иритира кога се фали каков мотор бил тој на Опел!!!!...ваков бил ..таков бил а не како тој на Алфа.....а всушност тој е новиот мотор на Алфа јулиета, дериват на 1.9 . Опел ја реди само лепенката на поклопецот на моторот

но како и све во животот...тој што има повеќе пари е попаметен...а не тој што знае повеќе
 
Здраво купив ново радио (1000ден) се си работи на него како шо треба сд картичка усб ама не фаќа ни една станица на старото радио ги фаќаше до шо може да е проблемо
 
Здраво купив ново радио (1000ден) се си работи на него како шо треба сд картичка усб ама не фаќа ни една станица на старото радио ги фаќаше до шо може да е проблемо

стај го на тјунер


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
1,7cdti ti e honda motor a 1.3 ti e fiatov motor. Toj motor go nosi fiat punto so tezina na sasija od 1000kg. Ako zemis astra so 1.3 motor racunaj pletvar so klima i so trojca vkola ke kacvas so treta na ugornica. Astrata e teska skoro 1300kg i e teska za taja konjaza.
1.7 ima snaga i so pet dusi vkola i so klima pustena kacvam so 130na pletvar i gjavato. 332,000km imam pominato astra h 1.7 cdti. Imam i vectra b 2.0 dti, prav bolit e, motor odlicen, snazen, mnogu postabilna od astrata. 1400kg tezi. Elektronikata na bosch kaj 2.0dti, 2.0 dth, 82ks, dtl,82ks i 2.2 dti najmnogu strada bosch poradi vozenje so 20litri nafta na otvoreno ili na rezerva. Elektronikata se ladi so naftata i pozelno e da ne ae vozi na rezerva. Kaj vp_44 tezok problem e semering na bosch i potesko se otkriva toj problem. Kaj common direct turbo injection ili takozvani CDTI kajniv pojke strada usis sistemot, ako se zatni od garez, pocnuva da gubi drasticno snaga.
Izbegavajte 1.9cdti 150ks. Kajniv tezok problem se usis leptirite. Praeni se od poluplasticen materijal i so tek na vreme podizacite gubat kvalitet i ostanuvat polu otvoreni i kolata gubi snaga. Popravkata e teska i dosta skapa.
Kaj 1.9 so 120ks gi nema tie problemi.
Ima 1.7cdti so 110 i so 120ks.
Другиот пат да ги симниш 4цата и со 160 да ги качиш Плетвар и Ѓавато и најави од колку до колку ќе биди сензацијата да ги затвориме за други коли. Како бе 130 на Плетвар со уште 4ца во кола? Па ако ти се гине сам вози толку, оти да заебиш и други? Си го видел колку е пропаднат патот од камионите па да газиш толку? Мала нерамнина или да не ги погодиш витоперењата и преодниците во кривина има да те лансира како партал во провалиите.
 
[DOUBLEPOST=1563109000][/DOUBLEPOST]
Избегни го 1.7 и тој е на опел мотор
1.3 или 1.9 го има во две варијанти 120 и 150 коња се на фиат групација ЈТД и се подобри од опеловите
Најефтин за одржување и потрошња ти е 1.3
1,7cdti ti e honda motor a 1.3 ti e fiatov motor. Toj motor go nosi fiat punto so tezina na sasija od 1000kg. Ako zemis astra so 1.3 motor racunaj pletvar so klima i so trojca vkola ke kacvas so treta na ugornica. Astrata e teska skoro 1300kg i e teska za taja konjaza.
1.7 ima snaga i so pet dusi vkola i so klima pustena kacvam so 130na pletvar i gjavato. 332,000km imam pominato astra h 1.7 cdti. Imam i vectra b 2.0 dti, prav bolit e, motor odlicen, snazen, mnogu postabilna od astrata. 1400kg tezi. Elektronikata na bosch kaj 2.0dti, 2.0 dth, 82ks, dtl,82ks i 2.2 dti najmnogu strada bosch poradi vozenje so 20litri nafta na otvoreno ili na rezerva. Elektronikata se ladi so naftata i pozelno e da ne ae vozi na rezerva. Kaj vp_44 tezok problem e semering na bosch i potesko se otkriva toj problem. Kaj common direct turbo injection ili takozvani CDTI kajniv pojke strada usis sistemot, ako se zatni od garez, pocnuva da gubi drasticno snaga.
Izbegavajte 1.9cdti 150ks. Kajniv tezok problem se usis leptirite. Praeni se od poluplasticen materijal i so tek na vreme podizacite gubat kvalitet i ostanuvat polu otvoreni i kolata gubi snaga. Popravkata e teska i dosta skapa.
Kaj 1.9 so 120ks gi nema tie problemi.
Ima 1.7cdti so 110 i so 120ks.

1.9 несакам затоа што положив пред пола година а нов возач 2 години не смее да вози повеќе од 77 kw.
Астра 1.9 сите се над 77kw , а мислам дека Вектри имат под 77kw и 1.9 и 2.0.
Како и да е овие денови одам да ги гледам Опел Астра Х ГТЦ 1.4 бензин/плин , Опел Корса 1.0 бензин/плин или Форд Фокус 1.6 дизел.
Што најмногу ќе ми се допадне тоа зимам.
 
Последно уредено:
Тјунер, Uhf фреквенција, антена. Друго посебно не гледам
Ставено е на радио пробав на ф1 ф2 и ф3 траже автоматски никако да најде некоја станица пробав и рачно
тие ф1, ф2, веројатно се предефинирани. Можеш да подесиш рачно 95.5 uhf или 94.7 uhf ...или локално радио за кое знаеш фреквенција?
И претходното радио на иста антена ти работело?
 
Последно уредено:
Ставено е на радио пробав на ф1 ф2 и ф3 траже автоматски никако да најде некоја станица пробав и рачно
Провери го приклучокот за антената дали е убаво влезен одзади, кај мене имаше прекин пред џекот ама па сепак наоѓаше пр. Антена 5 и сл.
 
Зашто уште од сега прашуваш за дискови ? :confused::confused: Потрошени ли се?

Не значи тоа ништо што е од прв газда и 160.000км
Мене искрено како модел не ми се допаѓа. Има евтина пластика и маани во ентериер кои ги немам видено ни кај Матиз. Ептен неквалитетно направено.
Истото е и со Кордоба од тие години. Моторите се на VW групација, мада со самото тоа што VW го форсираше порано sdi моторот исклучиво кај Сеат моделите кој беше проблематичен, ме разубедува од купување.
Јас имам сменето многу возила, и искрено Ибица и Кордоба не ми се допаѓаат воопшто како целина, па макар биле и од тука, и гледам да ги избегнувам
Незнам каква цена ти ја даваат, но јас би ти советувал да ја земеш само доколку колата е 500-600 евра поевтина од оглас.
Ако е иста цена или поскапа воопшто не ја гледај. Бидејќи избор на коли денес има еден куп. И немора да значи ништо тоа дека е прв газда. Ете комшија зема од прв газда, исто околу 160.000км па на 3000км менуваше ламела, дискови плочки и уште некои сервиси, па кога ќе се види на крај парите пак ги даде.
Не велам, има луѓе си менуваат се и предвреме, но тука е стварно ретко тоа. Луѓе купуваат нови коли и уље не менуваат по 2 години.

Инаку 1.4 сум го немал во Сеат туку сите беа дизели колку што памтам.
Но вака од искуство мислам дека тешко ќе оди прилагодувањето на плин т.е ќе биде тромо. А на бензин незнам колку е исплатливо да се вози.
Колку пари е ламелата?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom