Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Можеби затоа имаат астрите смешни цени, а ? :)



Ме интересираше споредба помеѓу тие две коли :)



Навистина ме интересира што е тоа повеќе опрема?

Не ја бранам ибицата, навистина ме интересира.

Ете контра аргумент, таа ибица има греачи на седиштата, а астрата нема.

Што има астрата а нема ибицата ? :)
едит: освен команди на волан :)

Па имаш контроли на волан, клима, ел ретровизори, убав трокрак волан обшиен со конец а не тоа нешто од ибицата, мека пластика на шалтаблата, аукс излез имаш за музика од моб да си пушташ. Тоа ибицата е рамна на југо 45. Единствена опрема што ја има се греани седишта. Не викам дека астрата е којзнае што пошто и ја возам таква али е кола у споредба со оваа. А да не спомнувам колку постегната шасија и побезбедна е у глобала од ибицата.
 
Можеби затоа имаат астрите смешни цени, а ? :)



Ме интересираше споредба помеѓу тие две коли :)



Навистина ме интересира што е тоа повеќе опрема?

Не ја бранам ибицата, навистина ме интересира.

Ете контра аргумент, таа ибица има греачи на седиштата, а астрата нема.

Што има астрата а нема ибицата ? :)
едит: освен команди на волан :)
Цените на астрите не се воопшто смешни,увек се малку поевтини од голфовите.Голфовите држат поише ама и тие се на стара слава.Некои мит имаат створено[DOUBLEPOST=1556317680][/DOUBLEPOST]
Па имаш контроли на волан, клима, ел ретровизори, убав трокрак волан обшиен со конец а не тоа нешто од ибицата, мека пластика на шалтаблата, аукс излез имаш за музика од моб да си пушташ. Тоа ибицата е рамна на југо 45. Единствена опрема што ја има се греани седишта. Не викам дека астрата е којзнае што пошто и ја возам таква али е кола у споредба со оваа. А да не спомнувам колку постегната шасија и побезбедна е у глобала од ибицата.
Заборави да ја споменеш предницата,која во споредба со ибицата е како мерцедес и дачија(купи ја па плачи ја) да споредуваш
Одма му објаснив на дечкото дека е класа погоре ама изгледа џабе.Незнам само таа линија на ибицата кој им ја има нацртано,ваљда некој работел на калап за пластичнине шишиња за солна киселина
 
Последно уредено:
Па имаш контроли на волан, клима, ел ретровизори, убав трокрак волан обшиен со конец а не тоа нешто од ибицата, мека пластика на шалтаблата, аукс излез имаш за музика од моб да си пушташ. Тоа ибицата е рамна на југо 45. Единствена опрема што ја има се греани седишта. Не викам дека астрата е којзнае што пошто и ја возам таква али е кола у споредба со оваа. А да не спомнувам колку постегната шасија и побезбедна е у глобала од ибицата.

И ибиците се со клима, не знам дали има без клима (ваљда има и такви).

И најчесто и двете коли имаат електрика напред а рачка за мотање назад :)

Тоа на крај што го напиша ме интересира колку е постегната/побезбедна.


Цените на астрите не се воопшто смешни,увек се малку поевтини од голфовите.Голфовите држат поише ама и тие се на стара слава.Некои мит имаат створено

Околу 4 а често и под 4 ги даваат. Можи различни очи различно гледаат.

Првично гледав и Цивик кој е светлосни години понапред и од двете коли заедно.

Малце ги има (речиси ги нема) бензинци од тука, а тие кој ги има ги нудат по 7к+ цена што за кола од таа класа (на големина) со 12/13/14+ години мислам дека е многу.

Тоа што јас го гледам е замена на Акцент од 2000 година со 1,5 102 кој го имам веќе 10 години и не знам што е работата но колата не се распва (пу пу да не ја почудам).

Главно градска кола со повремено на отворено (низ државата) на релација 50-100км во правец.

За на отворено имам Пасат 2,0 ТДИ кој одлично ме служи.

Затоа и размислувам во правец = наше, неувезено, бензин, без турбо, што понова година, што помалку километри кое е околу 4-5К.

ЕДИТ: најважно што помалце да се расипва.
Да не е кола 10 години понова од таа која ја возам (со речиси непостоечки дефекти) а да ме нервира.
 
Како се споредуваат Ибица 4 1.4 85
пример: http://reklama5.mk/AdDetails?ad=3193026

со

Астра Х 1.4 90
пример: http://reklama5.mk/AdDetails?ad=3242469

Ибицата има помала коњажа но поголем вртежен момент а со тоа што е полесна побрзо забрзува.

Имав прилика да возам Астра Х со тој мотор, но беше на плин и беше слаба за таа каросерија.

Двете коли би се возеле чисто на бензин.

Сепак не ми е главен приоритет моторот.

Знам дека двете коли се од различен сегмент со тоа што Астрата е 20+цм подолга, 5+цм поширока и има меѓуоскино од 15+цм.

https://www.auto-data.net/en/compare?carId1=13468&carId2=2347&carId3=

Исто така има 80литри поголем багажник.


Тоа што најповеќе ме интересира е колкава е разликата меѓу овие две коли од аспект на безбедност (користење на цврстви легури во шасијата).

Гледам ретко ибици (неувезени) на кои има ESP.

Каква е разликата во суспензијата
Ибиза = Independent, Spring McPherson, with stabilizer
Астра = The depreciated rack, The depreciated rack

Дали има голема разлика во удобноста?

Имајќи во предвид дека странува збор за 2 различни генерации 2004 во однос на 2009, колкава разлика би било тоа ? :)

Истоа така ме интересира доколку некој од сопствениците (главно за ибиза, за астрата е пишувано во повеќе постови) може да наведе конкретно искуство кое не е достапно на интернет во вид на бројка :)
Astra h 1.4 slab motor za taja sasija a od seat begaj podaleku, po ckart kola nema na pazarot. Elektronikata ko na fiat stilo, nema den nesto da raboti asolno. Benzinec ispod 100ks e trom. Baraj skoda ako sakas da vozis kola em brza em evtina. Fabia 1.2 tsi em malce trosi em ne ti treba plin mada i tesko se montira plin.
Od strana na opel imas opel vectra c 1.8 140ks sakas na plin sakas na benzin vozia isto odi.
Ne e bitna godinata tuku biten e kvalitetot na voziloto i kako e odrzuvano.
 
И ибиците се со клима, не знам дали има без клима (ваљда има и такви).

И најчесто и двете коли имаат електрика напред а рачка за мотање назад :)

Тоа на крај што го напиша ме интересира колку е постегната/побезбедна.

астрата вози стандард ширина на гума 205, ибицата точкови од југо, што сакаш више да ти кажам, дури и ми паѓа чудно што викаш дека возиш пасат а прашуваш вакви прашања.
 
астрата вози стандард ширина на гума 205, ибицата точкови од југо, што сакаш више да ти кажам, дури и ми паѓа чудно што викаш дека возиш пасат а прашуваш вакви прашања.

Затоа во претхнодниот пост ја напишав потребата:

Главно градска кола со повремено на отворено (низ државата) на релација 50-100км во правец.
 
Затоа во претхнодниот пост ја напишав потребата:

Главно градска кола со повремено на отворено (низ државата) на релација 50-100км во правец.

Ти тука прашуваш која кола е подобра, сите ти викаат дека астрата е подобра кола, и ти тераш инает, нез ни зошто тука одговараме на вакви ствари, дали тролате намерно или нешто друго е не знам стварно.
 
Не воопшто не водам инает.

Пишав да прочитам искуства на некој кој ја има/имал или имал прилика да се вози во ибица.

За Астрата кажав дека е пишувано во темата повеќе пати.

Главно заклучив дека форум менталитетот никогаш нема да исчезни кај нас.

ТИ си имал Ибица? Си возел ибица? Те возеле во ибица?

Претпоставувам не.

Од каде тогаш сите викаат дека е подобра кола? Или заклучокот е од видео на youtube, коментар на интернет, слики од огласи?

Јас не велам ни дека е подобра едната ни дека е подобра другата.

Целата поента беше колкава разлика може да направи цела генерација кола од Б и постара генерација од Ц сегмент.

Но пошто очигледно не можи да се развие конструктивна дискусија, продолжете си со сум слушнал од тој и тој/комшијата има и слични муабети а јас ќе се повлечам од темата :)

Поздрав
 
Не воопшто не водам инает.

Пишав да прочитам искуства на некој кој ја има/имал или имал прилика да се вози во ибица.

За Астрата кажав дека е пишувано во темата повеќе пати.

Главно заклучив дека форум менталитетот никогаш нема да исчезни кај нас.

ТИ си имал Ибица? Си возел ибица? Те возеле во ибица?

Претпоставувам не.

Од каде тогаш сите викаат дека е подобра кола? Или заклучокот е од видео на youtube, коментар на интернет, слики од огласи?

Јас не велам ни дека е подобра едната ни дека е подобра другата.

Целата поента беше колкава разлика може да направи цела генерација кола од Б и постара генерација од Ц сегмент.

Но пошто очигледно не можи да се развие конструктивна дискусија, продолжете си со сум слушнал од тој и тој/комшијата има и слични муабети а јас ќе се повлечам од темата :)

Поздрав

Не се прават споредби со коли од различни класи, нема тука споредба. Таа кола што чинела повеќе кога била нова секако дека е подобра од нешто ново направено колку да речеш дека е кола. И нема потреба некој да те вози, сеат е бетер и од шкода од брендовиве на фв, нешто рамно со дачија, освен леонот, тој им е добар.
 
Убаво ти кажаa @Ron Burgundy и другиве членови. Можеш да ги послушаш да ја прескокнеш Ibiza-ва во твојот избор.
Seat-от мислам дека за разлика од другите возила (VAG) има послаб квалитет. Пример, најди Polo и Ibiza од 2009/10 и спореди ги. Сам ќе донесеш заклучок, колку (не)квалитет има во Ibiza-та.
 
Ако се одлучиш за Астрата на враќање накај дома купи ги следните делови
Дихтунг на глава
Дихтунг на усисна грана
Дихтунг на издувна грана
Дихтунг на поклопец
Гумици за вентили
Семеринг за брегаста,таа е можно да е со две брегасти,тогаш два ке ти требаат
Антифриз од црвениот
Дестилирана вода
Уље и филтер за уље
Ако пак се одлучиш за ибицата,сензори десетина
За Астрите додади и сензори :) Ваква Астра сум возел мала релација така да немам искуство со оваа верзија Астри (имав Астра х 96та хеџбек, целосна механика беше со моноинџекшн) али од кажување на еден сосед кој продаваше возила, бегаше од астри, наводно астрите биле со многу нежни сензори.

Инаку чудно е ова, вакви коли да се нарекуваат градски возила, погоре што се спомна. Зошто не би биле за на отворено? Што е тоа што разликува едно возило дали е градско или "за на отворено"... брзина, безбедносни уреди, ергономија...? Дури и со стоеденот сум кревал над максимални 120, ме носела кај сум сакал, ми била удобна за возење (согласно стандарди пред 30+ години), ергономијата зависи од многу нешта. Од универзални или семејни, сега гледам ги делат градски и за на отворено.
Затоа ме интересира кои се критериумите, каде е границата. Дали се реалност или фејк термини создадени од маркетинг агенциите за возила за поголема заработка.
 
Последно уредено:
За Астрите додади и сензори :) Ваква Астра сум возел мала релација така да немам искуство со оваа класа Астри (имав Астра х 96та хеџбек, целосна механика беше со моноинџекшн) али од кажување на еден сосед кој продаваше возила кој бегаше од астри како од ѓавол, наводно астрите биле со многу нежни сензори.

Инаку чудно е ова, вакви коли да се нарекуваат градски возила, погоре што се спомна. Зошто не би биле за на отворено? Што е тоа што разликува едно возило дали е градско или "за на отворено"... брзина, безбедносни уреди, ергономија...? Дури и со стоеденот сум кревал над максимални 120, ме носела кај сум сакал, ми била удобна за возење (согласно стандарди пред 30+ години), ергономијата зависи од многу нешта. Рено 4, Фиќо...све тоа беа универзални возила. Сега (не од сега) слушам ги делат градски и за на отворено.
Затоа прашувам кои се критериумите, каде е границата. Дали се реалност или фејк термини создадени од маркетинг агенциите за возила за поголема заработка.
Според мене,овие коли што се 1.0 1.2 1.4 не би ги погледнал,а ги сметам поише за градски зашто низ град не се развиваат големи брзини,па ке прешалташ 4та или 5та на 60-70 и ке паднат обртаите.На автопат астра 1.4 90кс веќе на 120-130 км на час обртомерот ке отиде преку 3500 рпм,и на подолга релација има пиштењето од моторот главата да ти ја разнесе.Таква некоја подмукла бучава е тоа.Нормално тука доаѓа до израз и анатомијата на седиштата,ергономијата и комодитетот кој во случајот на дечкото помеѓу астрата и ибицата не заслужува уопште да се дискутира.Астрата не само од ибицата,туку и од Голфот и Леонот и сите останати во нејзина класа има подобро седење и комфор.Ова последново најмногу доаѓа до израз кај Астра G[DOUBLEPOST=1556346803][/DOUBLEPOST]Од Охрид тргнавме накај Белград со Голф 4,у Скопје среќа го сменивме со Астра Г.Кога се префлив од Голфот у Астрата се осети драстична разлика.И Туранов сега што го возам е тапа седењето у споредба со Зафира,ама општо гледано е х2 подобар од Зафирата[DOUBLEPOST=1556348360][/DOUBLEPOST]
Напоменав, имав астра 1.4. Максимум на автопат главно е 120, дури е знак прашање безбедноста и со т.н. најбезбедни возила да се прикочи или реагира на над таа брзина. Хеџбекот се додека не ми се расипа од гориво и дорасипа од мајстори, беше прилично стартен и брз. Фул натоварен со мали деца, леѓени, чуда, сме врвеле 200-500 км, по автопат планини и секаде каде сме имале потреба. Претходно одевме со 101кец на одмори, со горен багажник фул и задниот да не можеш да затвориш гепек.
За обртаи, добар дел се должи и на горивата и други чинители овде. Со истиот стоеден по некојаси мала удолнина возилото се мачеше со наше гориво (90тите) 110 и 120 да развие. Со грчко гориво, воглавно блага нагорнина до Скопје, возилото не го ни слушав како работи, а исто товарено. Веројатно слично е и за масла, филтри, гуми, со квалитет значително влијаат на перформанси. 101еднот не носел по 500 км без проблем, опелот исто сме го користеле и по планини и по мориња (дури и за утовари и преселби).
Значи, еве сега со фабијата можам да го местам воланот и седиштето горе доле, да постигнам удобност (иако тоа е субјективно). Пример, киа сидот најновиот ок му е за удобност на комшијата (сеа нова му е) ама мене не ми беше нешто уау некако иако сидот има буквално удобност сам да си подесиш ко со лего коцки.
За брзината, можам да возам (иако сакам да возам нешто под 100 заради уживанција и безбедност на сопатниците, а не трчање т.н. одмор) и со макс 120. Ги има истите ако не и подобри заштитни уреди за кочење во однос на грото стари возила кои овде се зборат 2003-2004 (заради генерациска разлика). Ако не стигнам за 3 часа, ќе стигнам за 4, нека е и 5.
Пак да повторам, не гледам разлика што, ај со пасат да не споредувам, срамота е...за фабијата :ROFLMAO:, :vozbud:
ама која да ја земам од другиве за споредба, не гледам разлика градско, селско освен како маркетинг трик како што порано беа рекламирани возила за млади (спачек, рено 4) и семејни (шо знам сега више не памтам, голф, стоеден...)
98ма ја купив првата астра г што ја донесоа на саемот за коли од тогашниот увозник Опел Аутотрејд 1.4 90кс хечбек.Прво одење на отверен пат накај Охрид,четворица плус багаж на претицање осетив дека нема душа,нема сила.Среќа што не наиде кола од спротива,ке беше тоа кобна грешка[DOUBLEPOST=1556348563][/DOUBLEPOST]Штом на кола на некои места на стража треба втора да ја враќаш,тури и пепел.Или па ке треба да ја залетуваш и да ја улетуваш у криви зашто ако намалиш више нема забрзување
 
Последно уредено:
Кое уље за мењач да ставам на лансер 2008год 1.5. Барав по нет ама безуспешно:)
 
Последно уредено:

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom