Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
На компјутер покажа дека грејачите на нафтата се потрошени и јави проблем со сензорот на радилица.

Ги сменавме грејачите и проблемот со сензорот исчезна.

Сега останува да видам како ќе реагира после повеќе изминати километри, оти проблемот настануваше по поминати 150-200 км во еден ден.

Да ги проверуваме сега овие работи со турбината?
грејачите се користат само при палење. а од сензорот на радалица игра стрелката за обртаи. проблем ако има со цевките до турбото или вакуум вентилот ќе има проблем со снага цело време.
 
грејачите се користат само при палење. а од сензорот на радалица игра стрелката за обртаи. проблем ако има со цевките до турбото или вакуум вентилот ќе има проблем со снага цело време.
Не, не е проблемот цело време, туку како што реков после поминати 150 km на дневно. А, грејачите нели додатно ја загреваат нафтата при возење, особено кога е ладно време, или можеби грешам?
 
На компјутер покажа дека грејачите на нафтата се потрошени и јави проблем со сензорот на радилица.

Ги сменавме грејачите и проблемот со сензорот исчезна.

Сега останува да видам како ќе реагира после повеќе изминати километри, оти проблемот настануваше по поминати 150-200 км во еден ден.

Да ги проверуваме сега овие работи со турбината?
Ako rikni senzor na radilica ke gasni vo vozenje, obrtajte varirat, trokira...
Dobro e da gi proveris crevata kako so spomnaja pogore i da se proveri vakumot za sekoj slucaj. Oti mozi da se desi mesec dena da e ok posle pak da pocni da neprima. Imav takov slicaj, gi izbrisaja greskite i za mesec dena pak isto i na kraj ispadna vakum senzorot.
Greacite se uklucvat koga e ladno kolku da zapali i posle se gasat vo vozenje. Koga e toplo ne se ni uklucvat taka da ne e problem doniv. Ako e do dpf filterot, na sal tablata ke ti izlezi check engine i dpf znakceto ali kajtebe kako sto gledam na slikata nema takov problem.
 
грејачите се користат само при палење. а од сензорот на радалица игра стрелката за обртаи. проблем ако има со цевките до турбото или вакуум вентилот ќе има проблем со снага цело време.
Greacite se uklucuvaat pri palenje no i dodeka ne postigni odredena temperatura motorot, sto bi rekle zavisi kolku e ladno nadvor mozi da rabotat uste nekoj 5-10 min. Ne deka ima nekoja vrska so problemot koj go ima deckoto no onaka dobro e da se znae.[DOUBLEPOST=1549102003][/DOUBLEPOST]
Не, не е проблемот цело време, туку како што реков после поминати 150 km на дневно. А, грејачите нели додатно ја загреваат нафтата при возење, особено кога е ладно време, или можеби грешам?
Ne gresis, tie rabotat uste nekoe vreme dodeka motorot ne postigni nekoja rabotna temperatura. Toa e povekje radi zagaduvanjeto.
 
10ntag8.jpg


Дечки како можам да ја средам корозијава што ми се појави на воачката врата? Не е кизнај колкава , страв ми е да не се рашири
 
Видов неколку души прашуваа за БМВ 320Д е90 , па ако некој е заинтересиран нека ми пише у порака ке му пратам слики , имам мое што не е од плац , М пакет со навигација , сензори , греачи на седишта и многу друга опрема
 
Zdravo. Imam fiat grande punto 2009 benzin metan 1.4 8v 57kw 77ks.. kolata koga ne e zagreana na ladno koga ja palam mi svetka od vreme na vreme na sekoj 15 sekundi svetloto za ulje se dodeka kolata ne se zagree i ne krene rabotna temperatura. Od koga ke si krene temperatura posle 5 do 7 minuti sve si e normalno motorot si spie nema problem..ama koga e ladna mi svetka sijaliceto..iskustvo/sovet nesto da kazete ?? Pozdrav.
 
Незнам шо да земам, VW Golf 7 или Seat Leon? И двете се 1.6 ТДИ и 2013+. Кажувајте, Голфот е историја и секоја трафика го има за делој, Леонот е по младечки ама незнам дали е поскап за одржување од Голфот.
 
Незнам шо да земам, VW Golf 7 или Seat Leon? И двете се 1.6 ТДИ и 2013+. Кажувајте, Голфот е историја и секоја трафика го има за делој, Леонот е по младечки ама незнам дали е поскап за одржување од Голфот.
Zemi si leon. Poubava kola e. Golfot e samo ime nisto drugo. Pozdrav
 
Незнам шо да земам, VW Golf 7 или Seat Leon? И двете се 1.6 ТДИ и 2013+. Кажувајте, Голфот е историја и секоја трафика го има за делој, Леонот е по младечки ама незнам дали е поскап за одржување од Голфот.

Голфот ќе земеш батали го Сеат освен ако цените се различни тогаш таа цена кое ти одговара ,но јас би земал Голф 7


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
 
Zdravo. Imam fiat grande punto 2009 benzin metan 1.4 8v 57kw 77ks.. kolata koga ne e zagreana na ladno koga ja palam mi svetka od vreme na vreme na sekoj 15 sekundi svetloto za ulje se dodeka kolata ne se zagree i ne krene rabotna temperatura. Od koga ke si krene temperatura posle 5 do 7 minuti sve si e normalno motorot si spie nema problem..ama koga e ladna mi svetka sijaliceto..iskustvo/sovet nesto da kazete ?? Pozdrav.

Какво масло ставаш ?? Можно да е притисок за масло нешто е при крај дотраеност или во најлош случај истоа така пумпа за масло е при крај но тоа не верувам туку дефинитивно притисок за масло е при крај и не се скапи околу 600/700 денари. Туку спорад вашиот модел маслото треба да е 10-40 ,а не 5-40


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
 
Какво масло ставаш ?? Можно да е притисок за масло нешто е при крај дотраеност или во најлош случај истоа така пумпа за масло е при крај но тоа не верувам туку дефинитивно притисок за масло е при крај и не се скапи околу 600/700 денари. Туку спорад вашиот модел маслото треба да е 10-40 ,а не 5-40


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
Ulje staviv novo selenia 10-40w i nov filter, ama pak e isto[DOUBLEPOST=1549315054][/DOUBLEPOST]
Какво масло ставаш ?? Можно да е притисок за масло нешто е при крај дотраеност или во најлош случај истоа така пумпа за масло е при крај но тоа не верувам туку дефинитивно притисок за масло е при крај и не се скапи околу 600/700 денари. Туку спорад вашиот модел маслото треба да е 10-40 ,а не 5-40


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
Na sto mislis pritisokot ??..ulje ne trosi, od kapace frla ulje sto znaci ima podmackuvanje. Na sto mislis pritisok i za sto vikas 600/700 denari. ??
 
Последно уредено:
Не бе тоа притисок како што мислиш ,туку тоа како се вели сензор или притисок за масло мерачот мислев нешто како такво
b53365d529de65ee73d06821a011082d.jpg


Инаку уљето Селениа е супер и добро е


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
 
Не бе тоа притисок како што мислиш ,туку тоа како се вели сензор или притисок за масло мерачот мислев нешто како такво
b53365d529de65ee73d06821a011082d.jpg


Инаку уљето Селениа е супер и добро е


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
Автоматче за уље.
 
Автоматче за уље.

Па така може , повеќето механичари различно го нарекува бидејќи во тоа време автомобилите не беше со електрики и компјутери туку тоа беше како партизанска кола па затоа го вика мерач за притисок за масло


Sent from my iPhone 8 Plus using Tapatalk
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom