Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
што направи со звучниците, го реши проблемот?
Не, бев на мајстор да види нели мајстор си е мајстор и ми вика до радиото било. Е сега или ја сум глуп или мајсторов се праи. Пошто сите звучници напред заедно со високо тонците топ работат а само позади не работат двата и двата видоко тонци. Незнам некој добар мајстор што стварно би испитал проблемов. Ако знаеш некој у Ск кажи.[DOUBLEPOST=1548687619][/DOUBLEPOST]
Јас планирам тоа OEM радио наменето за колата ама со дисплеј и останато. Финтата е што тука кај нас истото е 400евра а на чичко али е 190долари. Дали памтиш колку ти беше пишана вредноста на радиото ?
Незнам што радио е ова оем меѓу тоа јас земав вакво Screenshot_20190128-155804.png Screenshot_20190128-155813.png

Царина не платив си стигна се ко што треба. Иначе имаш и поефтини на друга апликација како али што е но се вика joom ваму ти се сите до бесплатна достава и плус се поефтини а брзо стигаат.
 
Не, бев на мајстор да види нели мајстор си е мајстор и ми вика до радиото било. Е сега или ја сум глуп или мајсторов се праи. Пошто сите звучници напред заедно со високо тонците топ работат а само позади не работат двата и двата видоко тонци. Незнам некој добар мајстор што стварно би испитал проблемов. Ако знаеш некој у Ск кажи.
A oti ne mu gi smenis mestata na zicite od radioto. Za prednite nazad, za zadnite napred. Ako posle ova prednitre ne svirat a zadnite svirat definitivno ti e radioto. Ako e isto kako i prethodno togas instalacija ili samite zvucnici. Mozis i da meris otpor na samiot kabel. Sekako se obelezani so boja ( siva siva crna, plava plava crna ....... ) pomegju niv treba da imas ako ne se lazam 4 omi otpor ( bi trebalo na samiot zvucnik da pisi kolku omski se no za vo kola najcesto se 4 omski, poretko 8 omski).
P.S posto ne ja procitav prvata poraka so problemot sto go imas so zvucnicite tuku zaklucok vlecam od ovaa poslednata , ako lupnav nesto prostavaj .
 
A oti ne mu gi smenis mestata na zicite od radioto. Za prednite nazad, za zadnite napred. Ako posle ova prednitre ne svirat a zadnite svirat definitivno ti e radioto. Ako e isto kako i prethodno togas instalacija ili samite zvucnici. Mozis i da meris otpor na samiot kabel. Sekako se obelezani so boja ( siva siva crna, plava plava crna ....... ) pomegju niv treba da imas ako ne se lazam 4 omi otpor ( bi trebalo na samiot zvucnik da pisi kolku omski se no za vo kola najcesto se 4 omski, poretko 8 omski).
P.S posto ne ja procitav prvata poraka so problemot sto go imas so zvucnicite tuku zaklucok vlecam od ovaa poslednata , ako lupnav nesto prostavaj .
Радиото мие фабричко, сменети се позади звучниците ставени се нови е сега ја вака ја купив со нови и тој ми речр требало негде да се поврзат задните со радиото. Позади поврзано е се. Позади у радиото отворив има само еден џек и толку ниту пак има простор за друг џек. Ќе ме фати инат ново ќе купам а ако пак не работат на мајсторот од глава ќе му го акнам
 
Радиото мие фабричко, сменети се позади звучниците ставени се нови е сега ја вака ја купив со нови и тој ми речр требало негде да се поврзат задните со радиото. Позади поврзано е се. Позади у радиото отворив има само еден џек и толку ниту пак има простор за друг џек. Ќе ме фати инат ново ќе купам а ако пак не работат на мајсторот од глава ќе му го акнам
Vaka.Radioto fabrickoto lesno se vadi ? Go imas nekogas izvadeno ? pretpostavuvam ti e so 4 izlezi, dva predni , dva zadni. Toa se 8 zici koi se parosano so boja. Zelena, zelena crna, plava plava crna, siva siva crna itn . Ke go otkacis djekot od radioto i ke meris na niv so ommetar. Treba da ti kazi otpor od nekolku omi 4-8 omi. Znaci ke meris na djekot od instalacijata a ne vo samoto radio. Ako ti pokazi otpor imas problem so radioto, ako ne ti pokazi otpor togas imas problem so instalacija ili sam zvucnik. Mislam deka ubavo objasniv, ako ne prasaj sto konkretno ne sfati ke probam podetalno da ti objasnam.
 
Vaka.Radioto fabrickoto lesno se vadi ? Go imas nekogas izvadeno ? pretpostavuvam ti e so 4 izlezi, dva predni , dva zadni. Toa se 8 zici koi se parosano so boja. Zelena, zelena crna, plava plava crna, siva siva crna itn . Ke go otkacis djekot od radioto i ke meris na niv so ommetar. Treba da ti kazi otpor od nekolku omi 4-8 omi. Znaci ke meris na djekot od instalacijata a ne vo samoto radio. Ako ti pokazi otpor imas problem so radioto, ako ne ti pokazi otpor togas imas problem so instalacija ili sam zvucnik. Mislam deka ubavo objasniv, ako ne prasaj sto konkretno ne sfati ke probam podetalno da ti objasnam.
У план сум да зеам ново радио ќе видам дали исто ќе биде. Бидејќи на ова радио дисплејот не му свети. Што значи како и да е ќе го сменам. Се надевам ќе да е до радиото. Али од друга страна се мислам дека и до инсталацијата пошто уште пред три години кога ја купив тој ми рече дека требал да види негде да поврзел. Позади освен еден џек и кабел за антена нема ништо друго. А друго на Хјундаи појма немам од кај им идат каблите за позади.
 
Што мислите за Mitsubishi Colt 1.3 бензин?
2011 година, 4 врати, автоматик?
 
У план сум да зеам ново радио ќе видам дали исто ќе биде. Бидејќи на ова радио дисплејот не му свети. Што значи како и да е ќе го сменам. Се надевам ќе да е до радиото. Али од друга страна се мислам дека и до инсталацијата пошто уште пред три години кога ја купив тој ми рече дека требал да види негде да поврзел. Позади освен еден џек и кабел за антена нема ништо друго. А друго на Хјундаи појма немам од кај им идат каблите за позади.
Nisto , koga ke zemis novo radio ke kazis pa ke dumame ke prajme.
 
Значи на колава при поголеми обртаи, брзина и кога е потребно да се додаде повеќе сила во моторот, почнува да и се одзема туражата. Особено при нагло забрзување.
На таблата трепка сигналот лево како на сликата и напиша дека има проблем со моторот. На компјутер ништо не покажа, освен дека еден грејач бил слаб.
Дали е до некој од сензорите?
Дали е запушен некој вентил или пак проблемот е во турбото или нешто друго?
Модел: GOLF MK5, 1.9 TDI
28ece08ac0e6771f15a4c3853418416b.jpg
 
Значи на колава при поголеми обртаи, брзина и кога е потребно да се додаде повеќе сила во моторот, почнува да и се одзема туражата. Особено при нагло забрзување.
На таблата трепка сигналот лево како на сликата и напиша дека има проблем со моторот. На компјутер ништо не покажа, освен дека еден грејач бил слаб.
Дали е до некој од сензорите?
Дали е запушен некој вентил или пак проблемот е во турбото или нешто друго?
Модел: GOLF MK5, 1.9 TDI
28ece08ac0e6771f15a4c3853418416b.jpg
N75 ventil i aktuator proverisi i vakum pumpa. Tie ne gi pokazuva na dijagnostika.
 
А за што се овие триве и колку кошта поправка/замена?
И конкретно каков проблем најчесто јавуваат?

N75 ventil i aktuator proverisi i vakum pumpa. Tie ne gi pokazuva na dijagnostika.
 
Последно уредено:
А за што се овие триве и колку кошта поправка/замена?
И конкретно каков проблем најчесто јавуваат?
Н75 ти е за вакум на турбина а актуатор е вакумски вентил кој се наоѓа на самата турбина. Ако нема доволно вакум,кога додаваш туража колата нема снага. check engine се уклучува во тој момент и колата влегува во сејф мод и зато ја враќа туражата. Вакум пумпата е за вакум на турбина,лептири и за егр вентил.
Ова ти спомнав да си провериш оти најточно неможам да ти кажам што е дефек но од прилика тука лежи проблемот. Цените се докај 50 евра. Не е страшно.
 
Н75 ти е за вакум на турбина а актуатор е вакумски вентил кој се наоѓа на самата турбина. Ако нема доволно вакум,кога додаваш туража колата нема снага. check engine се уклучува во тој момент и колата влегува во сејф мод и зато ја враќа туражата. Вакум пумпата е за вакум на турбина,лептири и за егр вентил.
Ова ти спомнав да си провериш оти најточно неможам да ти кажам што е дефек но од прилика тука лежи проблемот. Цените се докај 50 евра. Не е страшно.
Кога ќе го најдеме проблемот, ќе ти пишам. Фала многу.
 
Za korisen sovet.Minatava nok vo 3 casot me razbudi silen sum mislejki I prvo mi padna na pamet deka puknala cevka na cesmata.Koga izlegov nadvor vidov deka bucavata ide odkaj mojata kola koja ne bese zapalena.Se pribliziv I vidov deka bucavata ne doaga od napred tuku od zadnata vrata na gepekot od bravata I sega nemoze da se zatvara na centralno a odvreme navreme se javuva I vo vozenje.Ja izvadiv klemata na akumulatorot I povtorno se javuva istiot zvuk.Sto bi mozelo da bide?
 
Кога ќе го најдеме проблемот, ќе ти пишам. Фала многу.
На пријател ова му се деси исто, кога дава туража (особено на угорница) колата наместо да забрза, одземаше гас, обратите паѓаа, воопшто не реагираше на педалото...
Прво што треба да се провери се цревата што одат до турбото, актуаторот од турбото, да се провери притисокот кој го дава, затнат дпф филтер, ако е некој сензор, треба да го вади на комп ...
 
Н75 ти е за вакум на турбина а актуатор е вакумски вентил кој се наоѓа на самата турбина. Ако нема доволно вакум,кога додаваш туража колата нема снага. check engine се уклучува во тој момент и колата влегува во сејф мод и зато ја враќа туражата. Вакум пумпата е за вакум на турбина,лептири и за егр вентил.
Ова ти спомнав да си провериш оти најточно неможам да ти кажам што е дефек но од прилика тука лежи проблемот. Цените се докај 50 евра. Не е страшно.
На компјутер покажа дека грејачите на нафтата се потрошени и јави проблем со сензорот на радилица.

Ги сменавме грејачите и проблемот со сензорот исчезна.

Сега останува да видам како ќе реагира после повеќе изминати километри, оти проблемот настануваше по поминати 150-200 км во еден ден.

Да ги проверуваме сега овие работи со турбината?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom