Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
magjarsko https://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_Sedici
It was introduced in December 2005, at the Bologna Motor Show,[2] and was built at the Magyar Suzuki plant in Hungary.

citnete malce, ima google, wikipedia, sve so ve interesira ima tamu, mesto tuka da cekas nekoj da ti pise informaciite ti se na dva klika

Кој курац е форумов тогаш, башка шо прашањето погоре е за да добијам совет од некој кој можеби имал искуство со некоја од коливе или се разбират подобро па мојт да ми објаснит подетално.[DOUBLEPOST=1547904879][/DOUBLEPOST]
Se somnevam deka vo japan se proizveduva ☺ Tesko deka sedici ke najdes kaj nas,a sx4 imase nekolku po oglasive i drzea dobra cena

Баш напротов sx4 ги има помалце на огласиве за разлила од sedici ама во глобала ретки коли кај нас, затоа и ме интересира како му се движат деловите и дали е паметно да се купит ваква кола.
 
Да се надоврзам на истово прашање, гледам дека Fiat Sedici е идентичен на sx4, ме интересира дали моторите му се исти и на шо да му дам предност..

Не се исти , мислам на моторот и електриките , кога излезе прв пат од фабрика тие двете коли и имаше меѓусебни тужби дека дизајнот му припаѓа на фиат а друг дека е на сузуки сх4 и се друго


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
 
Последно уредено:
https://m.reklama5.mk/AdDetails?ad=2769657

Dali nekoj ima ima iskustvo so
Toyota corolla Verso 2.2 D-4D?

Prednosti/maani?

Se izvinuvam nq latinicata, od mob sum. Fala.

Ако е прифатлива цена и ако е со фул опрема вклучувајќи и темпомат тогаш земај не се толку лоши, а маана зависи од предхотниот сооственик како го сочувал и незначителна маана


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
 
Сабајлинава во тек на вожња го изгубив сервото и на таблата се појави оваа грешка:
RTpFWoc.jpg


Вечерва пак се си беше во ред, сервото си вункционираше исто и CITY, а и грешката на таблата веќе ја немаше. Дали некој знае до што било проблемот и дали нешто треба да се интервенира на колата?

Се работи за Fiat Punot 2000, 1.9JTD

Кога последен пат си проверил состојбата на масло за серво волан ?? Или пак си сменил или дотури?


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
 
Кога последен пат си проверил состојбата на масло за серво волан ?? Или пак си сменил или дотури?


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
Немам ни проверено ни дотурено. Дали можам тоа сам да го направам или да одам на сервис?
 
Немам ни проверено ни дотурено. Дали можам тоа сам да го направам или да одам на сервис?

Можеш сам да направиш , туку првин со голем шприц ги има по аптекине , и со тоа извади маслото за серво и тури во пластична чашка таа чашка (за пикник) и види каква е состојбата ако е црн и непровиден тогаш испразни го и дотури ново АТФ масло според фабричкото за фиат ќе видиш каква е бојата и таква боја ќе ставаш според пропишана количина


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
 
Абе нема тоа пунто масло за серво. Сервото е електрично а не хидраулично.

Се работи за електромотор кој помага во вртењето на воланот. Најчесто одат две релиња кој се најдуваат до електромоторот и треба овие да се сменат. Ова не е тешка работа и може да ја сработи некој што разбира и сам.

Тешкото е послем се прави како калибрација на сервото за да работи се како што треба. Мислам дека ова на дијагностика се работи. Ако не е калибрирано може да “трга“ сервото контра возачот што нормално може да е ептен опасно во возење.
 
Абе нема тоа пунто масло за серво. Сервото е електрично а не хидраулично.

Се работи за електромотор кој помага во вртењето на воланот. Најчесто одат две релиња кој се најдуваат до електромоторот и треба овие да се сменат. Ова не е тешка работа и може да ја сработи некој што разбира и сам.

Тешкото е послем се прави како калибрација на сервото за да работи се како што треба. Мислам дека ова на дијагностика се работи. Ако не е калибрирано може да “трга“ сервото контра возачот што нормално може да е ептен опасно во возење.

Аааа имало и такво кај пунтото хахаха јас мислев ги има само тие средните и високите класи коли хахаха ама ете го имало Пунто хахаха


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
 
Ако е прифатлива цена и ако е со фул опрема вклучувајќи и темпомат тогаш земај не се толку лоши, а маана зависи од предхотниот сооственик како го сочувал и незначителна маана


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk

Ќе ја донесат деновиве од Германија, така да не знам за претходен сопственик. Доколку нема темпомат, дали на ова возило може дополнително да се монтира? Гледав нешто на нет но не најдов конкретно за овој модел...

.2.2 како мотор?
 
Последно уредено:
Ќе ја донесат деновиве од Германија, така да не знам за претходен сопственик. Доколку нема темпомат, дали на ова возило може дополнително да се монтира? Гледав нешто на нет но не најдов конкретно за овој модел...

.2.2 како мотор?
D4d motorot e odlichen. Doma imame druga toyota, so toj motor. Super e, osven redovnoto odrzhuvanje filtri,ulje i smenetiot fabrichki kaish za alternator,vodna pumpa etc(star 12 godini) neame nishto drugo smeneto.

Sent from my SM-N960F using Tapatalk
 
Сабајлинава во тек на вожња го изгубив сервото и на таблата се појави оваа грешка:
RTpFWoc.jpg


Вечерва пак се си беше во ред, сервото си вункционираше исто и CITY, а и грешката на таблата веќе ја немаше. Дали некој знае до што било проблемот и дали нешто треба да се интервенира на колата?

Се работи за Fiat Punot 2000, 1.9JTD
Standarden problem kaj Fiat Punto. Koga ke ti se sluči ova....ako si vo možnost iskluči go motorot i odma pak zapali go i ke si prodolziš so vožnja

Imalo vo Prilep nekoj šo efikaano go rešaval ovoj fabrički problem...no lično ne go znam majstorot
Фиативе кое ѓубре се од кола,поготово со електрониката :nesumjas: Иам фиат стило и пежо 307 ...... Стилото мамата ми ја еба со сензорите,ги средив,месец дена еве ти цркнал сензор на перниче,мотор:facepalm: Сите сјалици сеа светат ко новогодишна елка дури возиш,а вака ок си е колата,широка,убава вожна.Електрониката на Фиатие е хаос,пичке,лудило на фабричка мана.Пежото коа го земав ми е рај,тесно е,ама брате боље кола сум немал,Стилото и го дадов на сестра ми,ја преведов на нејзе,и да се грижи за одржавање.....Живци и пари искинав со електрониката:sramezliv:Затоа сфакам во ваша кожа:LOL:
 
Проблемот со сервото кај Фиат е решен после 2003 година со тоа што се користи серво мотор без релиња кој многу поретко се расипува за разлика од постариот тип на мотор на кој често страдаат релињата (имам пунто од 2004, никад не сум имал проблем со сервото нити со било што од електрика/електроника освен понекоја цркната сијалица). Пежо 307 има колега од работа, 2.0 ХДИ 110кс караван, лани му се деси тешка хаварија - турбината му повлече уље и му зариба моторот, лупна 900 и кусур евра за да ја оправи и тоа се со половни делови (мотор, турбина, дизни, замаец, вадење на ДПФ итн). 307 вреди да се купи едино ако е со 2.0 ХДИ 90кс и Bosch дизни (никако Siemens или Delphi).
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom