Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
DA PRASAM: Za peugeot 306 xn сменив предни гурни и шапа оти на 0 беа и се откажаа во возење сеа пуштам воздух и има меурчиња во цревото нон стоп. Бев на мајстор кажа не ти работи абс пумпата ? Дали има тестер за тоа ако е тоа проблем оти на гаѓање ми кажа - кој се разбира оти педала за кочници е мека. Ваше мислење ??

А да не си сменил ти предни плочки, а не гуртни?
Треба да дотуриш глицерин и да испуштиш воздух.
Ако и после тоа не добиеш кочница, провери ги тркалата од внатрешна страна,да не ти има пуштено некој цилиндар за кочници. Ако и тоа се е суво, провери ја пумпата за кочница.
 
А да не си сменил ти предни плочки, а не гуртни?
Треба да дотуриш глицерин и да испуштиш воздух.
Ако и после тоа не добиеш кочница, провери ги тркалата од внатрешна страна,да не ти има пуштено некој цилиндар за кочници. Ако и тоа се е суво, провери ја пумпата за кочница.
Да, предни плочки сменив. Воздух има кога пумпам со кочница и ке биде камен па после омекнува. Левото предно кога пуштам воздух има меурчиња за разлика од другите 3 штрафови кои у црево се полни со глицерин. Ова абс пумпа како констатираше дека не работи?!!!. ( ова текника ја употребувам за пуштање воздух https://youtu.be/n1NvtUwfRJc )
 
Да, предни плочки сменив. Воздух има кога пумпам со кочница и ке биде камен па после омекнува. Левото предно кога пуштам воздух има меурчиња за разлика од другите 3 штрафови кои у црево се полни со глицерин. Ова абс пумпа како констатираше дека не работи?!!!. ( ова текника ја употребувам за пуштање воздух https://youtu.be/n1NvtUwfRJc )

Правилен начин на пуштање воздух е со двајца луѓе.Едниот седи внатре во кола и друка на кочница, а вториот е пикнат во канал и пушта воздух од цуцлињата.
Тој што е доле ја оштрафува цуцлата на тркалото, ти друкаш 2-3 пати, да потече глицерин, кога ќе ти рече да задржиш кочницата мора скрос да ти биде притисната, ти задржуваш, тој заштрафува и така на секое тркало поединачно. Така сме испуштале воздух ние.
 
Правилен начин на пуштање воздух е со двајца луѓе.Едниот седи внатре во кола и друка на кочница, а вториот е пикнат во канал и пушта воздух од цуцлињата.
Тој што е доле ја оштрафува цуцлата на тркалото, ти друкаш 2-3 пати, да потече глицерин, кога ќе ти рече да задржиш кочницата мора скрос да ти биде притисната, ти задржуваш, тој заштрафува и така на секое тркало поединачно. Така сме испуштале воздух ние.
Според твојов начин само повеќе воздух ке се внесе во системот. Не тресете зелени за нешто што не сте работеле! Инаку додека се друка штрафот за испуштање воздух треба да е сгегнат потоа кога ке се стисне педелата тогаш се одштрафува, додека не пропадне педалата скроз. Потоа се стега штрафот и после повторно се друка. Ако ја пушти педалата додека е одштрафен штрафот воздух ке навлезе во системо.
 
Според твојов начин само повеќе воздух ке се внесе во системот. Не тресете зелени за нешто што не сте работеле! Инаку додека се друка штрафот за испуштање воздух треба да е сгегнат потоа кога ке се стисне педелата тогаш се одштрафува, додека не пропадне педалата скроз. Потоа се стега штрафот и после повторно се друка. Ако ја пушти педалата додека е одштрафен штрафот воздух ке навлезе во системо.

Taka de million pati sum go pravel toa I ne kazuj ti koj kolku sfakja.
Ja mislev me razbra.
 
Taka de million pati sum go pravel toa I ne kazuj ti koj kolku sfakja.
Ja mislev me razbra.

И јас многу пати ама тие новите од 2002 г па нагоре сега не е така ,сега се е поинаку и сам си штелува преку моторот кога работи истиот принцип како сервото


Sent from my iPad using Tapatalk
 
И јас многу пати ама тие новите од 2002 г па нагоре сега не е така ,сега се е поинаку и сам си штелува преку моторот кога работи истиот принцип како сервото


Sent from my iPad using Tapatalk
Што се штелува само? Знаеш ли ти воопшто за што се прави муабет? Тешко на тие совет што бараат во темава.
 
Што се штелува само? Знаеш ли ти воопшто за што се прави муабет? Тешко на тие совет што бараат во темава.

Сосема те разбирам инаку така си е,прво се стегне па пумпај педалата и се држи и се оштрафи и ќе пропаѓа педалата и пак стегни па пак пумпај и се така натака, но новите коли е малце поинаку оти и моторот кога работи тука игра улога еве пример оди надолница па гаси го моторот па ќе видиш како ќе кочи ,а воланот ИЧ да зборувам [emoji23][emoji23]


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Сосема те разбирам инаку така си е,прво се стегне па пумпај педалата и се држи и се оштрафи и ќе пропаѓа педалата и пак стегни па пак пумпај и се така натака, но новите коли е малце поинаку оти и моторот кога работи тука игра улога еве пример оди надолница па гаси го моторот па ќе видиш како ќе кочи ,а воланот ИЧ да зборувам [emoji23][emoji23]


Sent from my iPad using Tapatalk
Ти збориш нешто ама незнаеш што збориш. Таа серво пумпа за кочници ја има и на коли од 90та година може и порано нема никаква врска со воздухот во системот за кочење, таа помага само со сила за кочење. Исто се испушта воздух и на коли без серво пумпа и со серво пумпа. Незнам која е потребата нешто во што не си сигурен да го филозовираш тука. Земи изгуглај и ке видиш какви гупости тресеш.
 
Zdravo i fala na sovet. Ne e do abs pumpata mi kazaa od servis Mirko. Sega koga kocam vo vozenje prviot pat malce ke koci ako pritisnan 2-3 pati pedalata veke e tvrda i mora so rucna da kocam.
Da probam da smenam vakum pumpa pa sve po red do problemot. Poz
 
Последно уредено:

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom