1..Адитив не ти е потребен,освен за во зимо ако немаш гаража да не ти замрзне нафтата,други адитиви ако се решиш само на Ликви Моли или на Вурт,ама ако имаш некоја потреба,ако колата си е ок нема зошто да тураш такви лајна..
2.Масло во менувач не се менува за лето-зимо,се менува еднаш и не се чепка 150.000-200.000,освен ако не е пукнато нешто доле па да ти капе..Речиси никој не менува масло во менувач..
3.Масло во серво исто не се менува,туку треба да биде на максимум,и се дотура по потреба..Каква боја е во казанчето таква тури,имаш црвена најчесто..
Да обратиш внимание да не има некоја точка р'ѓа некаде,тоа треба да го санираш,оти од една точка може цело крило или врата да менуваш..
Да туриш убаво и квалитетно масло и да ги смениш сите 4 филтри..
Да ставиш убав антифриз г12 е кај тебе,розов,и да го испереш хладњакот да биде чист,па после нов антифриз,и тоа не се чепка 2 години..
Насабајле кога ја палиш на првото палење да поработи 30-40 секунди во место па после тргнувај..
Проверувај масло вода,глицерин,гумите провери ги на вулканизер, 2.2-2.3 треба да се сите..
Адитивот против замрзнување кошта околу 300 на Ликви Моли и 400-500 денара на Вурт..
Масло во менувач е од 500-700-800 денара за литар,75w80 кај тебе собира изгледа 2 литра..
Масло за серво околу 150-300 денара..