Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
A има некои додатоци при замената или само филтерот спаѓа?
Izbusi mu nekolku dupki so noz niz rebrata i nemas gajle. Ja filter za vozduh menjam na 50.000km to est koga menjam rebrast. I nov koga ke go zemam odma mu praam dupki so noz, samo ne treba da preteras da ne buci.
 
Замена на филтерот за воздух на колку време се праве и можни проблеми со него?

На 15.000км најмногу се менува филтер, дури и на 10.000 ако си на место кај што има многу песок, земја, прашина. Рачунај дека целата таа бљувотина ти влегува директно низ филтерот за воздух. Доколку е некаде оштетен филтерот за воздух или премногу валкан, честичките од прашина (кој функционираат како абразив) ќе поминат и во комората за согорување. Друг ризик е погрешни параметри на MAF сензорот што предизвикува check engine, и како што кажа @Black Hok: Гушење на возилото,намалена снага,зголемена потрошувачка на гориво.

Не ризикувај за 500 - 600 денари (не знам ни за каков тип на возило се работи ама генерално филтрите за воздух не се скапи дури ни на мерцедес). За посликовито да ти доловам, излези надвор кај што е многу загадено или има чад па пробај да земеш длабоко воздух или да правиш физичка активност. Исто се „осеќа“ и колата со затнат филтер :)
 
На 15.000км најмногу се менува филтер, дури и на 10.000 ако си на место кај што има многу песок, земја, прашина. Рачунај дека целата таа бљувотина ти влегува директно низ филтерот за воздух. Доколку е некаде оштетен филтерот за воздух или премногу валкан, честичките од прашина (кој функционираат како абразив) ќе поминат и во комората за согорување. Друг ризик е погрешни параметри на MAF сензорот што предизвикува check engine, и како што кажа @Black Hok: Гушење на возилото,намалена снага,зголемена потрошувачка на гориво.

Не ризикувај за 500 - 600 денари (не знам ни за каков тип на возило се работи ама генерално филтрите за воздух не се скапи дури ни на мерцедес). За посликовито да ти доловам, излези надвор кај што е многу загадено или има чад па пробај да земеш длабоко воздух или да правиш физичка активност. Исто се „осеќа“ и колата со затнат филтер :)

Или нека го извади стариот филтер,и нека го тури на носот и нека проба да земе воздух..:P:P
 
Прееска нешто ми се деси со мењачот. Да ставам во рикверц колава ми трга напред. После гледам дека неможам ниту прва и втора да уфрлам.3, 4 и 5 си уфрла без проблем. Ниту се слушна да се искрши нешто ниту пак осетив. Некој да знае што може да биде?
 
Прееска нешто ми се деси со мењачот. Да ставам во рикверц колава ми трга напред. После гледам дека неможам ниту прва и втора да уфрлам.3, 4 и 5 си уфрла без проблем. Ниту се слушна да се искрши нешто ниту пак осетив. Некој да знае што може да биде?
Se rasipal salterot, zavisi vo kakva izvedba e, moze e samo izmesten, moze se skinala sajla, moze se skrsila ili puknala nekoja poluga kaj menjacot. So kola?
 
[DOUBLEPOST=1517341830][/DOUBLEPOST]
Sega mi tekna, se steluva pozicijata na salter sipkata so odi odozdole od salterot vo menjacot ( kaj lanosite bese taka). Malce ako se izmrda ne vleguva vo brzina. Sigurno i rackata za saltanje ti e pomestena malce na levo. Treba da se stavi kolata vo ler, da se olabavi srafot megu sipkata i salterot i poleka da se pomesti rackata na levo i srafot da se stegne nazad. Ama prvo da se proveri da ne e skinata nekoja sajla ili da ne e iskocena nadvor od lezisteto.
 
Последно уредено:
[DOUBLEPOST=1517341830][/DOUBLEPOST]
Sega mi tekna, se steluva pozicijata na salter sipkata so odi odozdole od salterot vo menjacot ( kaj lanosite bese taka). Malce ako se izmrda ne vleguva vo brzina. Sigurno i rackata za saltanje ti e pomestena malce na levo. Treba da se stavi kolata vo ler, da se olabavi srafot megu sipkata i salterot i poleka da se pomesti rackata na levo i srafot da se stegne nazad. Ama prvo da se proveri da ne e skinata nekoja sajla ili da ne e iskocena nadvor od lezisteto.

Да. Како целиот менувач да е изместен. Каде што треба де е првата брзина сега е трета. И плус како да е разлабавен. Во лер много е лабав. Лесно иде лево десно.
 
Да. Како целиот менувач да е изместен. Каде што треба де е првата брзина сега е трета. И плус како да е разлабавен. Во лер много е лабав. Лесно иде лево десно.
Ako imas ksmet samo srafot e olabaven i treba da se nasteluva pozicijata i da se stegne nazad, a moze i da ima skinata ili otkacena sajla.
 
Дечки ве молам да ме советувате, сакам да дадам пари за Opel Insignia 140KS 2010+ година. Сакам совети за колава, читав на форумов дека од Опел шо подалеку да се бега, а на Euro NCAP имаше добри оценки. Колава ме запалува, сакам да прашам како стојат и дизелите и бензин/плин, како стојат со корозија, електроника оти слаба му била на Опеливе се до заминувањето на ГМ (посебно електронската рачна), како стојат со расипувањето, потрошувачка. Некој шо имал искуство или ја проучил колава. Благодарам од напред!
 
Јас сум имал Нексиа и сум имал таков проблем причината е бирач на менувачот и тој дел ме чинеше колку што памтам 800/1200 денари зависи за кое е брзина
http://daewoo.forumpro.eu/f16-daewoo-nexia-espero читај овде форумот и ќе знаеш за што зборувам
http://daewoo.forumpro.eu/t1127-menjac-na-esperu
(се извинувам што пастирам од туѓиот форум само насочувам)

Инаку не е страшно и чест проблем е ,и е потрошен материјал само се менува лесно и се наоѓа само отвори хаубата и таму кај менувачот мајсторот знае
 
Последно уредено:
Дечки ве молам да ме советувате, сакам да дадам пари за Opel Insignia 140KS 2010+ година. Сакам совети за колава, читав на форумов дека од Опел шо подалеку да се бега, а на Euro NCAP имаше добри оценки. Колава ме запалува, сакам да прашам како стојат и дизелите и бензин/плин, како стојат со корозија, електроника оти слаба му била на Опеливе се до заминувањето на ГМ (посебно електронската рачна), како стојат со расипувањето, потрошувачка. Некој шо имал искуство или ја проучил колава. Благодарам од напред!
Опел после киксовите од 90тите почна континуирано да го подобрува квалитетот, но за жал старата дамка не дозволи да ги стигне продажбите кои ги имаше во 90тите кои следуваа со продажба на Пежо.

Со корозија новте опели немаат проблеми пошто се со поцинкована шасија (во 90тите не беа поцинковани).
Јас возам Астра Ј и до сеа со електроника не сум имал проблеми, за потрошувачката трошат како и сите други коли. Денес тешко дека ќе наеш производител кој е искрен за потрошувачката така да тоа ќе си го оцениш сам :).

Иначе и јас ја меркам новата инсигнија гранд спорт и за некоја година планирам да ја земам пошто според мене опелите се автомобили кои вредат многу али ради лош маркетинг се многу потценети.

image.jpg

Opel_Insignia_Interior_1024x440_ins18_i01_031.jpg
 
Не знам дали поставувам прашање во права тема ама ми треба помош. Ако може некој да ми даде сервис во Скопје кој репарира алуминиумски фелни. Има мала дупка, која не знам како е настаната и гумата се празни цело време, па на 3-4 дена треба да се пумпа.
Фала!
 
Мислење и искуства со VW Polo 1.4 бензин 2013 година?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom