Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Незнам дали ја погодив темата ама пак да си прашам.
Со намера сум да си правам приколица со носивост некаде до 700 кг плус минус, па дали торзиона амортизација би била подобро решение од она класичното со платна или фиксна без амортизација.
После кој коли имаат таква амортизација и од кој би била подобна за тоа во смисла на изведба и носивост.
Секако и други решенија и идеи со добродојдени.
Kolku ke ti se isplati ne navleguvam bidejki za 300-500 evra imas novi a polovna moze da se najde i za 100-200 evra.
Inaku torziona amortizacija ne e dobra bidejki ako ja pretovaris nekogas otidoa torzionite gumi.
So feder platna ke bide mnogu krenata.
Najdobro resenie ti e so zaden trap od nekoja kola,pokratki amortizeri i federi.
Vnimavaj na tezinata na prilolicata i vkupnata nosivost
 
Тоа е нормално кај мојот Мондео, ако ја отклуч
Тоа е нормално кај мојот Мондео, ако ја отклучиш колата, а не ја отвориш вратата, после кратко време пак се заклучува. Не знам дали е тоа дефект кај Пежо.

Голф 4 имам јас, немам Пежо.
Фала ти што ми ја објасни работата.
Јас помислив да не е нешто оштетено кај сензорите, можеби вода да не влегла кај некој сензор.
 
Голф 4 имам јас, немам Пежо.
Фала ти што ми ја објасни работата.
Јас помислив да не е нешто оштетено кај сензорите, можеби вода да не влегла кај некој сензор.
Хех, прочитав негде Пежо погоре и ми останало во главата :icon_mrgr:
 
Кај мене пред неколку месеци кога беше лето, 2-3 пати се случи со електронски клуч ќе ја отклучам колата но нема вратата да ја отворам со раце веднаш, и после 10-тина секунди кога земам со рака да ја отворам вратата таа беше пак заклучена.
Исто, ќе ја возев колата и ќе ја паркирав, и ќе заклучев со клуч, и пробувам после 10-тина секунди, колата сама се отклучила.
И да, тоа се случуваше откако ја миев колата со вода, и веројатно и на мене ми влегла вода и направила некој спој.
Но сега, некако не ми се случува тоа со отклучување и заклучување на колата, ги немам тие проблеми.
Секако колата сега не ја мијам со вода толку често, дека не ја ниту валкам со прашина како преку лето.
Тоа е нормално кај мојот Мондео, ако ја отклучиш колата, а не ја отвориш вратата, после кратко време пак се заклучува. Не знам дали е тоа дефект кај Пежо.
кај мене исто така се мести и на бордот дали сакаш 10-20-30 секунди само да се гаси не веруем да е дефект
I kaj mene na korsta po odklucuvanje ako ne otvoris vrata avtomatski posle izvesen period (odprilika 30 sec) pak se zaklucuva.
Kaj site ponovi vozila e taka,ama kolku e dobro tolku e i loso
 
Kolku ke ti se isplati ne navleguvam bidejki za 300-500 evra imas novi a polovna moze da se najde i za 100-200 evra.
Inaku torziona amortizacija ne e dobra bidejki ako ja pretovaris nekogas otidoa torzionite gumi.
So feder platna ke bide mnogu krenata.
Najdobro resenie ti e so zaden trap od nekoja kola,pokratki amortizeri i federi.
Vnimavaj na tezinata na prilolicata i vkupnata nosivost
Да најдобро решение би било нова или готова половна но има една мана. Треба готовата приколка дали нова или половна комплетно да ја растурам и да ја преправам пошто нити ми одговара ширина, нити должина. Со други зборови не ми треба мене приколица за да товарам песок, цемент или дрва туку таа е строго за една намена и најверојатно нема да може да се користи за ништо друго освен за тоа за што е наменета и тоа два до четири пати годината од точка А до точка Б. За атестирање ич да не ни прајме муабет. Тежината ако добро пресметав би требало да биди максимум до кај 600-700 кг вклучувајќи ја и приколката. Многу битен момент ми е да мора да има амортизација која нема да биди крута.
Сега мање више ми остана уште амортизацијата како проблем па да почнам да правам пресметки и планови, дали торзиона , дали со платна или сосем нешто друго пошто директно од тоа ми зависи и самата конструкција.
Секој совет е добродојден..
 
hm ponovi koli, mojta e korsa od 2002 god. Za mene ponova kola e od 2010 navamu.
Jas gi delam na stari do 99/00 i novi 00/01 a od 2005 navamu kolku ponovi tolku pokomplicirani i poslakpi za odrzuvanje.
 
Jas gi delam na stari do 99/00 i novi 00/01 a od 2005 navamu kolku ponovi tolku pokomplicirani i poslakpi za odrzuvanje.
Страшно нови се овие од 2000/2001, надвор тие што ти ги сметаш за нови ги планираат за во отпад.
Нема скапа или ефтина, или имаш или немаш стандард да ја возиш. Ние сакаме да возиме возила што чинат нови по 20-50 илјади евра, а имаме месечни примања помали од 500 евра, за истите тие само 4 гуми чинат повеќе од една наша месечна плата.
Во зависност од буџетот треба да си најдеш поволна математика и така да си одредиш стратегија што ќе возиш:
-првата варијанта да си купиш ново возило кое во зависност од километрите што ги возиш би го возел 5-10 години или 100тина илјади
- втората да си купиш 3-4 години кое ќе нема свртено многу километража а најверојатно би имала и уште гаранција, ја купуваш за 40 тина % пониска цена од цената во салон, вртиш со таа до кај 100тина илјади и ја шиткаш.
-земаш стара 10тина години и ја возиш уште 2-3 години (ако ти се погоди немаш гајле, али ако ти се трефне некоја која испукала 300к+ во тие 10години ќе фрлаш се што вадиш по неа).
......
Не сум економист, сигурно имаат правено подобри комбинации таму и со процент точно одредено колку старо возило и кој модел најмногу се исплати да го земеш.
Е сега во Македонија имаш една глупава споредба каде што ако видат на возилото 4круга, bmw, мерцедес или vw мислат дека купиле спејс шатл, плус сиромашно македонче сака да се вози со кожни седишта со грејачи и масажери, да дигала 250км/h, а јадните треба да работиме по два месеци за еден стандарден сервис, два месеци за гуми, цел месец за регистрација и да не набројувам.
Се знае што е ново возило, 1-5 години, 5-10 „средно стари“, 10+ стари возила, 15+ спремно за отпад оти ќе кисниш секој ден под него.
Ние тука едвај собираме 3000 евра да купиме една канта од 15години и после се што вадиме оди по неа, за после 10години чување на таквата да мора да ја продадеме за 500 евра и да немаме кеш за друга од 3000евра, во превод Македонска мизерија.
 
Не сум економист, сигурно имаат правено подобри комбинации таму и со процент точно одредено колку старо возило и кој модел најмногу се исплати да го земеш.
Е сега во Македонија имаш една глупава споредба каде што ако видат на возилото 4круга, bmw, мерцедес или vw мислат дека купиле спејс шатл, плус сиромашно македонче сака да се вози со кожни седишта со грејачи и масажери, да дигала 250км/h, а јадните треба да работиме по два месеци за еден стандарден сервис, два месеци за гуми, цел месец за регистрација и да не набројувам.
Се знае што е ново возило, 1-5 години, 5-10 „средно стари“, 10+ стари возила, 15+ спремно за отпад оти ќе кисниш секој ден под него.
Ние тука едвај собираме 3000 евра да купиме една канта од 15години и после се што вадиме оди по неа, за после 10години чување на таквата да мора да ја продадеме за 500 евра и да немаме кеш за друга од 3000евра, во превод Македонска мизерија.
Реално бидејќи самостојно заработувам месечно имав можност да купам и vw и bmw +15, но земав fiat средно стар модел (стварно убав за око grande punto и кожа внатре) што ми троши 4 на 100 км одржуван и се... Другарче зеде во исто време vw passat 15+ и цело време ми се курчеше дека моето е 1.4 multijet срање ова она, дека ме јаде но добро не сакам брзина и тој знае па се префрли дека има дефекти ама среќа за сега освен сијаличка ништо друго ми се нема расипано, а тој даде околу 1500 евра за сервис и сега се жали никој не сакал да му ја купи... Сеедно уште 1 година користење до 2 планирам да ја сменам за пак некоја средно стара кола од кај 2009/2010та... Македонски менталитет од кал да е bmw да е....
 
Последно уредено:
Jas ke go kupam pasatot.....eden moj prijatel ima servis i mu trebaat vakvi za delovi.

Kolku stotki bara?
 
Само уште да имаше Фиат 1.4 мултиџед таман ќе беше.

Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
 
Има 1.3 мултиџет и 1.4 мултиаир кој наместо брегаста за усисни вентили има електрохидраулични подогнувачи и е првиот ваков комерцијален мотор
 
Само уште да имаше Фиат 1.4 мултиџед таман ќе беше.

Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
Во право си моја грешка само што проверив, но ако не ми веруваш твој проблем не сум должен да се правдам... Ете ми се свртило во глава дека е 1.4 :oops:... :P:rolleyes:
 
Последно уредено:
Здраво дечки.
Станав сопственик на опел астра 1.7 цдти 100 пс, 2007 година,колата ја донесов од Швајцарија и му платив давачки се до регистрација.
Е сега деновиве треба да ја регистрирам па ми треба помош у која осигурителна компанија е најдобро да се осигура. И од прилика како се движат цените.
 
Здраво дечки.
Станав сопственик на опел астра 1.7 цдти 100 пс, 2007 година,колата ја донесов од Швајцарија и му платив давачки се до регистрација.
Е сега деновиве треба да ја регистрирам па ми треба помош у која осигурителна компанија е најдобро да се осигура. И од прилика како се движат цените.

Јас мојата ја осигурам во А.Д Осигурителна Полиса,плаќам 6090 денара..Во Еуролинк прашај си,како најефтини ми стојат тие.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom