Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
дури не прочади многу-вози ја колата
 
Прашав баш од каде што купувам стално делови, и стварно го немаат. Ај да видам шо ќе направам и низ другиве продавници, па ако не, може некак да ја договориме ако не ти е тешко да ми го препратиш по карго (но тоа за месец дена, кога ќе менувам уље).


2001 година.


Епа да, но за жал се случи. Целиот антифриз претече наеднаш, го снема. Што е најжално, мајсторот не ни откри од што се десило тоа, појма немал, сумњаше во капачката на антифризот, па ја сменивме на крајот кога завршивме работа.

Џабе е се колку и да се збори... ајде сега вака, една работа, значи да сумираме... тоа што троши е од кариките, другото е се во ред (како што мајсторот вели), што е следно??? Дали може да му се наштети нешто на моторот со тоа што преку кариките исфрла уље? Дали ако еден ден се одлучам за вадење на моторот, ќе треба само тој сет на карики да се смени, а притоа другото нема да биде оштетено и ќе биде се во ред?

Тоа ќе троши и ќе троши..Само од себе нема да се поправи..Сега ти троши литар и пол масло на 6000 км,по одреден период ќе ти троши по 3 литра масло на истата километража,па после повеќе и повеќе..Дали ќе биде оштетено ќе ти каже мајсторот,ќе треба нови карики,лагери на радилица,проверка на неа,главата може ќе треба да се порамни,значи уште во старт имаш 100 евра трошок..Тоа ти е основата..Имаш време да размислиш,имаш и друга варијанта,да купиш некој адитив што ја намалува потрошувачката на масло,али прво смени го маслото,стави му погусто и пробај.И уште еден совет,побарај мислење и од друг мајстор,па и од трет механичар,ништо нема да изгубиш,може овој твој мајстор толку разбира..А колку ти зема мајсторот за работна рака ако не е тајна..
 
Тоа ќе троши и ќе троши..Само од себе нема да се поправи..Сега ти троши литар и пол масло на 6000 км,по одреден период ќе ти троши по 3 литра масло на истата километража,па после повеќе и повеќе..Дали ќе биде оштетено ќе ти каже мајсторот,ќе треба нови карики,лагери на радилица,проверка на неа,главата може ќе треба да се порамни,значи уште во старт имаш 100 евра трошок..Тоа ти е основата..Имаш време да размислиш,имаш и друга варијанта,да купиш некој адитив што ја намалува потрошувачката на масло,али прво смени го маслото,стави му погусто и пробај.И уште еден совет,побарај мислење и од друг мајстор,па и од трет механичар,ништо нема да изгубиш,може овој твој мајстор толку разбира..А колку ти зема мајсторот за работна рака ако не е тајна..
Така и ќе направам, прво со погусто масло, па ќе видиме.

Искрено не се сеќавам колку беше работната рака, знам дека вкупно платив 450 евра, од кои 180 беа само за турбината. Другото за работна рака, рамнување глава, духтонг итн... шо не ни памтам веќе какви глупости имаше, све заборавив.

Затоа дечки внимавајте, ќе треба да правиме листа на најфушлерски мајстори.
 
Дечки која препорака би дале за половна кола околу 4000 евра. Воглавно малку ќе се вози околу 5000км годишно.
 
Дечки која препорака би дале за половна кола околу 4000 евра. Воглавно малку ќе се вози околу 5000км годишно.


Земи си некоја Тојота, само зависи што ќе најдиш на пазарот

909a4eu-960.jpg
 
Ахаха се гледа дека не држиш компресија терај си по твое нема да губам време со приучени луѓе да се расправам затоа викаат у македонија нема добар мајстор од јаките мајстори ко тебе.
Jas ne sum majstor, jas prodavam koli. Popravam samo za mene to est za moja potreba. Za nekoi raboti so majstor u navodnici ke ti bara vreka pari jas sam ke si ja sredam rabotata za 50tina evra. A drugite slobodno ako imaat visak pari neka praat uber generalki so top delovi od nasive prodavnici, so srekja neka im e. Nov motor ke imaat posle neli.[DOUBLEPOST=1454049563][/DOUBLEPOST]
Така и ќе направам, прво со погусто масло, па ќе видиме.

Искрено не се сеќавам колку беше работната рака, знам дека вкупно платив 450 евра, од кои 180 беа само за турбината. Другото за работна рака, рамнување глава, духтонг итн... шо не ни памтам веќе какви глупости имаше, све заборавив.

Затоа дечки внимавајте, ќе треба да правиме листа на најфушлерски мајстори.
Jas bi ti preporacal valvoline maxlife 15-40 so ima kao dodatok za postari motori, ili total. Inaku jas si kupuvam ulje vo stranstvo, ne veruvam na ova nasiov ckart so se prodava kujznae od kade go nosat i so ima vnatre vo golemite burinja so potoa kaj nas se polni vo razni pakovanja.
 
Последно уредено:
Kaj mene vo Kičevo ima prodavnica za Elf masla i mislam deka se originalni, bidejki gazdata e voen pilot i ima dobri konekcii so stranstvo, i direkno go zema masloto. Sum staval 5w30 maslo i posle 18 000 km go smeniv skoro kako novo(aj da rečime taka), no koštaše 800 den/l
 
Добар си.
Препорачуваш Тојота а ставаш слика од Хонда. :D

Така ми дојде сликава набрзина, а сакав да поставам од Тојота Корола седан-ја има купено мој другар и е фантастична. Не троши, не се расипува, има и багаж....:

2007toyotacorolla4.thumbnail.jpg
 
Дали кај пежо 206, ако кумплугот фаќа малку погоре и наеднаш, а не постепено, значи дека е за менување или може тоа да се наштелува?
 
Дали кај пежо 206, ако кумплугот фаќа малку погоре и наеднаш, а не постепено, значи дека е за менување или може тоа да се наштелува?
Може да се наштлува освен ако ламелата е истрошен но ретко.


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
 
Апсолутно нема ништо да му биде на моторот..Моторот има мака од ненавремено менување,лошо и неквалитетно масло,и ако го возиш на минимум..За новите дизели се препорачува тоа масло со ниска градација,пошто е тенко,и секаде успева да подмачка за кратко време,али како стареат колите,така се произведува масло и за постара генерација на возила..10w40,е за средни возила,стари по 10-15 години,и 15w40 за коли кои си потрошнуваат по малку..20w50 е за камиони и за коли што трошат по литар масло на 500 км..[DOUBLEPOST=1454025723][/DOUBLEPOST]

Кај Сеат нема обичен ТД,освен од оние произведени 1993-1994 година..Овој неговиов е понов со 5-6 години,може и повеќе..
Стопати сум пишал и пак ќе пишам дека 5w30,10w40,5w15,20w50 e вискозитет на малслото за различни надворешни температури ама секако дека во зимо не можеш да употребуваш 20w50 или во лето 5w15
За наши темературни услови и стандарди според мене најпрактично е 10w60
sae temp.gif
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom