Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Golema rabota 100-150e e repariranje na trap, sega barem ne e vekje nekoj problem.
5000 денари е,а сам да си го пораваш ќе те кошта околу 2500 денари и 3-4 часа работа.
 
5000 денари е,а сам да си го пораваш ќе те кошта околу 2500 денари и 3-4 часа работа.
So zboris be, ne moze da go simnes za 3 saata kade e repariranjeto i povtorno vrakjanje nazad. Ne sum videl ispod 120e repariranje, i toa cenata vazi samo za prijateli i redovni musterii. Obicno okolu 150e e se komplet, ima mnogu rabota i ne e taka lesno ko so mislis. Zboram za kvalitetno repariranje so promena na osovinite, ne samo na lagerite.
 
So zboris be, ne moze da go simnes za 3 saata kade e repariranjeto i povtorno vrakjanje nazad. Ne sum videl ispod 120e repariranje, i toa cenata vazi samo za prijateli i redovni musterii. Obicno okolu 150e e se komplet, ima mnogu rabota i ne e taka lesno ko so mislis. Zboram za kvalitetno repariranje so promena na osovinite, ne samo na lagerite.
Може поевтино и посебно.
Кои осовини жити кариера
За една страна ти треба еден штраф и два конусни лагери
Штрафот е 200-300 денари и два лагери по 350-550 денари.
Ова ти е најевтина варијанта
А за 4-5к денари се наоѓа и половен трап ама е мачка во вреќа
xantia.JPG
Еден штав и два лагери а целата работа е кај заокруженото
Во зависност од оштетувањто може да остане и истиот штраф.
Се разбира ако поправката е навреме
 
Gledas deka ne gi razbiras rabotite. Lagerite lezat na osovina i taa se abe i se menuva.Na dvete strani ima po edna osovina. Strasno zaebana rabota e da se izvlecat osovinite nadvor, cukanje najmalku eden saat a trapot treba da e simnat nadvor. Bez promena na osovinite lagerite nema da izdrzat ni 5.000km
 
Gledas deka ne gi razbiras rabotite. Lagerite lezat na osovina i taa se abe i se menuva.Na dvete strani ima po edna osovina. Strasno zaebana rabota e da se izvlecat osovinite nadvor, cukanje najmalku eden saat a trapot treba da e simnat nadvor. Bez promena na osovinite lagerite nema da izdrzat ni 5.000km
Не бе не ги разбирам а имам сметето на 5-6 цитроени и пежовци
 
ne znam so i kako si menjal, ako ne se smeneti osovinite gabe rabota. Isto ko da stavas plomba direkno na rasipan i neizbrusen zab. :D
Од ненавремено сервисирање покрај лагерите страда и лежиштето кај заокруженото и штрафот.
Кај зх,саксо,ксара,106,206,405........страда од претоварање а кај ксантија најчесто страда поради ненавремено менување бомби.
 
Од ненавремено сервисирање покрај лагерите страда и лежиштето кај заокруженото и штрафот.
Кај зх,саксо,ксара,106,206,405........страда од претоварање а кај ксантија најчесто страда поради ненавремено менување бомби.
Da ne gi mesas rabotite, eve ti kit za repariranje na samo edna strana
http://www.ebay.co.uk/itm/Repair-Ki...hash=item1c2cbb863b:m:mdsKssqrY6AQYhCctsJqvrw
Obavezno se menja osovinata ako ne ne si napravil ama bas nisto.
 

Малку поназад имав пишувано за Реното, во хрватски Аутоклуб(го читав 20 години ,сега со прекини) се покажа како најиздржлива кола на хард тестот на 100 000 км. Се менуваше само синхрониот на 5-тата брзина, највероватно од грубата вожња на тест возачите.

Тогаш најлошо помина Гољф 5
 
Top up engine coolant level

Ова ми се појавуват на бордон ама само на голем успон кога сум со колава и кога не е добро загреана, стално на истото место значит само шо ја палам и тргвам од дома имат успон и ова ми се појавуват и свирит колата со знакот СТОП, да го игнорирам пошо имам доволно антифриз во кола? Макар да ми е чудно малце не би требало да јавува проблем.

?
 
Другари дали можи да се чипова Golf 3 1.9 TD 75hp мотор од 93 година?
 
NEKOE ISKUSTVO SO OPEL CORSA DTI 1.7 VOZILO. SE ZBORE DEKA NA 300 000 I CRKNUVA BOSH PUMPATA, I KAKVI SE SO POTROSUVACKATA.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom