Совети околу мотоцикли

  • Креатор на темата Креатор на темата A__
  • Време на започнување Време на започнување
Imam Malaguti Madison 150 i stavam samo elf full sintetik, motorot ima 18.000km i raboti kako od fabrika, bitno e masloto da se menuva redovno i da e od povisok kvalitet (sinteticki) dodeka pak mineralnite masla ne mozat tolku dobro da podmackuvaat na visoki vrtezi
 
Какво масло препорачувате за 4-тактен мотор, јас имам Lingken 125cc, 5-брзини... имам поминато 7300 km и досега користам Repsol 10W-50 ili 15W-50 full syntetic, беше 820 ден. Што мислите вие за ова или дајте препорачајте ако знаете некое подобро. Денеска случајно зборував со еден човек и ми вели дека за 4-тактен мотор требало полусинтетичко масло, бидејќи синтетичкото не било добро за менувачот на моторот... баш ме зачуди со оваа мисла, затоа што како што знам синтетичкото има поголема вискозност и сметам дека е подобар.

http://i837.photobucket.com/albums/zz292/Drak43/repsol.jpg

Нека муабетат „стручњаците“ колку сакаат дека синтетичките масла не чинеле, нема да се продаваат и да се користат ако е така. Јас лично користам REPSOL, го има на бензинските пумпи на Окта и Лукоил и презадоволен сум.
 
Нека муабетат „стручњаците“ колку сакаат дека синтетичките масла не чинеле, нема да се продаваат и да се користат ако е така. Јас лично користам REPSOL, го има на бензинските пумпи на Окта и Лукоил и презадоволен сум.

Да да се сложувам со тебе се намножија многу стручњаци кој незнаат како работи моторот ама знаат да кажуваат јаки совети. Ако нечини синтетичкото масло тогаш нема да му биде таа цена ке биде најефтино а не најскапо.
 
Муабетот за полусинтетичкото масло од "експертот" веројатно доаѓа од времето на '70-тите и '80-тите кога постоеле само минерални масла и агрегатите биле правени за оптимална работа со такви подмачкувачи. Употребата на синтетички масла кај толку стари машини и јас сметам дека не е оправдана, дури и сум читал многу механичари велат дека такво масло може да му наштети на блокот. Но, кај модерниве или барем 20 години стари машини употребата на фул синтетик масла е задолжителна ако сакате да имате добро одржана машина. Редовна промена на неквалитетно масло споредено со нередовна промена на квалитетно масло - многу подобра состојба на машината ќе добиете во вториот случај. Разликата ќе ја приметите после неколку години експлоатација.

Најдобро е да не се штеди, фул синтетик од од 10 евра па нагоре по литар е добро масло.

Јас денес ставив Мотул, 15W-50, 1000 денари литар.
 
Јас сега се мислам помеѓу Repsol, Motul, Elf и Total, :toe: па ке видам овие денови што ке земам, најверојатно повторно Repsol.

На колку изминати Km ги менувате овие синтетички масла кај 4-тактните мотори?:salut:
 
Јас сега се мислам помеѓу Repsol, Motul, Elf и Total, :toe: па ке видам овие денови што ке земам, најверојатно повторно Repsol.

На колку изминати Km ги менувате овие синтетички масла кај 4-тактните мотори?:salut:

2500-3000km, и што е многу интересно и сакам да го спомнам конкртетно кога е Repsol во прашање, тоа е што единствено при замена на ова масло она што го испуштам како старо и користено е со речиси непроменета проѕирност и боја од денот кога сум сум го ставил како ново. Значи, овозможува бесперокрно чиста работа на моторот и менувачут при што нема триење кое создава шпонки и талог.
 
Сајлава за километражата ми е скината,и бравата нешто не работи..кога е отклучен само моторот(не запален туку само,отклучен)кога го вртам внатре закачува негде и тоа добро закачува...до што би можело да биде??
а сајлава шо цена е?
 
имам скутер 50 ка 4 тактна кинеска дали да му го извадам граничникот дали ке оди побрзо иначе графиран е 60 и толку си иде ама дали ке оди побрзо ако знае некој нека казе
 
Сајлава за километражата ми е скината,и бравата нешто не работи..кога е отклучен само моторот(не запален туку само,отклучен)кога го вртам внатре закачува негде и тоа добро закачува...до што би можело да биде??
а сајлава шо цена е?

За сајла незнам колку е нова ама кај мене има еден сервис за сајли истата ти ја прави за 150 ден.

имам скутер 50 ка 4 тактна кинеска дали да му го извадам граничникот дали ке оди побрзо иначе графиран е 60 и толку си иде ама дали ке оди побрзо ако знае некој нека казе

Ако си сигурен дека има граничник тогаш треба да иде побрзо ама чисто се сомневам дека има чим толку ти иде
 
Ако си сигурен дека има граничник тогаш треба да иде побрзо ама чисто се сомневам дека има чим толку ти иде[/quote]

а знаеш кај стои граничникот да ми казеш да проверам дали има ако најдес слика стај и слика

dare1 напиша:
Ако си сигурен дека има граничник тогаш треба да иде побрзо ама чисто се сомневам дека има чим толку ти иде

а знаеш кај стои граничникот да ми казеш да проверам дали има ако најдес слика стај и слика[/quote]
 
Ако си сигурен дека има граничник тогаш треба да иде побрзо ама чисто се сомневам дека има чим толку ти иде

а знаеш кај стои граничникот да ми казеш да проверам дали има ако најдес слика стај и слика



а знаеш кај стои граничникот да ми казеш да проверам дали има ако најдес слика стај и слика[/quote][/quote]

Сега колку ти иде ?
 
Имам Keeway Matrix, ама ми пие улје ко вода...еднаш месечно трошам цело паковање..или така треба да е? :))
Друго, оди максимум 50, а извадени се пломбите..шо можи да е?
 
Имам Keeway Matrix, ама ми пие улје ко вода...еднаш месечно трошам цело паковање..или така треба да е? :))
Друго, оди максимум 50, а извадени се пломбите..шо можи да е?

Уљето е нормално да го троши зашто работи на мешавина значи со бензин и уљето го согорува така да ставај уље редовно и терај.
За второт колку те лажеа дека иде моторт кога го купи и дали е стартен многу моторот ???
И како трето не е моторот заб па да има пломби :smir:
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom