Совети околу мотоцикли

  • Креатор на темата Креатор на темата A__
  • Време на започнување Време на започнување
Па не иде Априлиа RS50 120 km/h, стандард иде 85-90, 120 само ако је тјунираш, а RS125 иде 170 km/h, иде затоа што е 2 тактна машината, а на ендурото е 4 тактна и иде околу 160-170, ти рече газдата :)
По муабетот испаѓа дека 2 тактни се побрзи? Зошто се поскапи 4 тактни машини?
Почетник сум за оваа работа јбг..али тргам по некоја логика :)
 
По муабетот испаѓа дека 2 тактни се побрзи? Зошто се поскапи 4 тактни машини?
Почетник сум за оваа работа јбг..али тргам по некоја логика :)

Нема овде логика. :)

Двотактните мотори немаат вентили што ги прави доста поедноставни во конструкцијата и цената на моторниот погон. Полесни се и поефтини се да се изградат (помалку делови, поедноставна работа итн). Овие мотори даваат поголема сила (два пати повеќе споредено со сличен 4-тактен мотор) бидејќи испалуваат искра еднаш на секоја револуција, а 4-тактните еднаш секоја втора револуција. Со ова тие се поексплозивни и поврзи од 4-тактни мотори. Ништо не може да замени старт од двотактен мотор, само 125 кубици се доволни да не можиш да ги додржиш рачките при старт, ако успееш да не го кренеш на едно тркало. :)

Негативните страни на двотакните машини се: краток век на траење (поради лошото подмачкување на моторот), доста скапи за возење (на еден резервоар се додава 250 грама масло), потрошувачката на гориво е енормно поголема отколку кај 4-тактните мотори бидејќи согорувањето оди заедно со маслото (мешавина од бензин и масло за подмачкување), ваквиот начин не еколошки а ниту ефикасен. И плус имаш бел чад од ауспухот (од маслото) и при секое дополнување на гориво секогаш имаш капење на масло од ауспухот. Јас имав 125 кубици 2 тактен трошеше 12 литри а шибаше 150 км/ч :)

Отприлика ова е приказната...
 
Нема овде логика. :)

Двотактните мотори немаат вентили што ги прави доста поедноставни во конструкцијата и цената на моторниот погон. Полесни се и поефтини се да се изградат (помалку делови, поедноставна работа итн). Овие мотори даваат поголема сила (два пати повеќе споредено со сличен 4-тактен мотор) бидејќи испалуваат искра еднаш на секоја револуција, а 4-тактните еднаш секоја втора револуција. Со ова тие се поексплозивни и поврзи од 4-тактни мотори. Ништо не може да замени старт од двотактен мотор, само 125 кубици се доволни да не можиш да ги додржиш рачките при старт, ако успееш да не го кренеш на едно тркало. :)

Негативните страни на двотакните машини се: краток век на траење (поради лошото подмачкување на моторот), доста скапи за возење (на еден резервоар се додава 250 грама масло), потрошувачката на гориво е енормно поголема отколку кај 4-тактните мотори бидејќи согорувањето оди заедно со маслото (мешавина од бензин и масло за подмачкување), ваквиот начин не еколошки а ниту ефикасен. И плус имаш бел чад од ауспухот (од маслото) и при секое дополнување на гориво секогаш имаш капење на масло од ауспухот. Јас имав 125 кубици 2 тактен трошеше 12 литри а шибаше 150 км/ч :)

Отприлика ова е приказната...

Да да 2Тактен побргу ја истава силата и во старт е многу силен,, а шо се однесува за 4Тактен тие ти се малку побавни во старт ама после ко ке зема над 100кмх тогаш склонувајсе од на пат:))
 
Нема овде логика. :)

Двотактните мотори немаат вентили што ги прави доста поедноставни во конструкцијата и цената на моторниот погон. Полесни се и поефтини се да се изградат (помалку делови, поедноставна работа итн). Овие мотори даваат поголема сила (два пати повеќе споредено со сличен 4-тактен мотор) бидејќи испалуваат искра еднаш на секоја револуција, а 4-тактните еднаш секоја втора револуција. Со ова тие се поексплозивни и поврзи од 4-тактни мотори. Ништо не може да замени старт од двотактен мотор, само 125 кубици се доволни да не можиш да ги додржиш рачките при старт, ако успееш да не го кренеш на едно тркало. :)

Негативните страни на двотакните машини се: краток век на траење (поради лошото подмачкување на моторот), доста скапи за возење (на еден резервоар се додава 250 грама масло), потрошувачката на гориво е енормно поголема отколку кај 4-тактните мотори бидејќи согорувањето оди заедно со маслото (мешавина од бензин и масло за подмачкување), ваквиот начин не еколошки а ниту ефикасен. И плус имаш бел чад од ауспухот (од маслото) и при секое дополнување на гориво секогаш имаш капење на масло од ауспухот. Јас имав 125 кубици 2 тактен трошеше 12 литри а шибаше 150 км/ч :)

Отприлика ова е приказната...

Убаво објаснето :helou:
 
Ви текнува ли како изгледаа ауспусите на старите Вартбурзи?
И...зошто немаше потреба да се менуваат...туку само да се исчистат како оџак од време на време?
А стартни беа...и без моторно кочење...и обавезна димна завеса :)
 
Ви текнува ли како изгледаа ауспусите на старите Вартбурзи?
И...зошто немаше потреба да се менуваат...туку само да се исчистат како оџак од време на време?
А стартни беа...и без моторно кочење...и обавезна димна завеса :)
dvotakten motor heh.........










Еве ја Априлијата на слика.
gal.php
za vasa infomacija mi nudat 1350 euro. vaka kako sto e so IT. tablici
da go dadam za taa cena??
 
Давајго без мислње :))

Ако некој знае да продава мотор со мк табли, Јамаха ттр600 над 2000година,
Јамаха ТТР250 над 2000година,
Хонда XR 250,400,600,650, над 2000година
До 2500Еура
 
Можам ли ја да му ставам на мојот кинез лингбен ваков

Gas-Scooter-LB50QT-2-.jpg


да му ставам ауспух ваков ...
sdfgsd.jpg

од џилера ранер мислам дека е ... 2 тактна ... дали има разлика ауспухот дека е за 2 тактен а мојов 4 тактен или глупости зборам :kesa: ???

и дали би го гушел моторот или штознам ??? данкешн :smir:
 
Ima nekoj choper ? Honda Shadow i ako ima ili znae nekoj da prodava da mi javi cena fala
 
Колку е најевтиниот чопер 50cc???

i kade ima vo makedonija??? :) :)
 
Можам ли ја да му ставам на мојот кинез лингбен ваков од џилера ранер мислам дека е ... 2 тактна ... дали има разлика ауспухот дека е за 2 тактен а мојов 4 тактен или глупости зборам :kesa: ???

и дали би го гушел моторот или штознам ??? данкешн :smir:
Да не ставаш. Ауспух за дво тактен и четири тактен е различен. Двотактниот е наменет да создава одредена компресија како би помогнал во процесот на вшмукување на горивото. Така да ако го ставиш кај 4 тактен ке гуши.
 
Track T800 CDI

175 km/h, 40 km/litro: arriva dall’Olanda e vuole essere la prima endurona con motore a ciclo diesel regolarmente in commercio. Improponibile?
sul mercato che ha già stabilito il prezzo: 17.500 €.
----------------------------------------------------------------------------
Track T800 CDI
175 km/h, 40 km so 1 litro diesel. doagja od Holandia, i saka da bide prviot moto enduro so diesel motor.
--- se naogja vo regolarna prodazba ne e prototip ili concept!!!!
so stabilizirana cena od 17.500 euro!!!

trackt1800cdi10942003f.jpg
trackt1800cdi10942001f.jpg
[
 
Mи се заврте во главата некоја идеја да си купам некое моторче за летото...
Е сега има неколку проблеми:
1. Никогаш во животот не сум се качил на мотор! Ни на аутоматик. Добро...еднаш возев 10 метра аутоматик, ама не се важи :)
2. Планирам истото да го возам САМО во град.
3. Цена...како одат цени? Квалитетно, ама не скапо ептен да е. Сакам нов!
Значи...ако дефинитивно се решам за возило на 2 тркала, што би ми препорачале?

П.С. Ако не тоа...ќе треба на госпожата да и купам некој градски пикавец на 4 тркала :)
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom