Совети околу мотоцикли

  • Креатор на темата Креатор на темата A__
  • Време на започнување Време на започнување
а ако му го извадам акомулаторот на скутерот и после го возам со изваден аколуматор дали ке му смета нешто на скутерот дали моше да се случи нешто?

зависи во која состојба ти е реглерот, ама нај веројатно ке се деси да ти ги гори сијалиците, превисок напон ово оно... поарно стави му некој заебан акумулатор ако веке баш така сакаш
 
зависи во која состојба ти е реглерот, ама нај веројатно ке се деси да ти ги гори сијалиците, превисок напон ово оно... поарно стави му некој заебан акумулатор ако веке баш така сакаш
па имам еден кинески што идесе со него ама целиод е за никаде нема ни тронка струја во него тогас ке му го ставам тој кинескиот а тој другиот ке го извадам тогас неманисто да му смета ?
 
па имам еден кинески што идесе со него ама целиод е за никаде нема ни тронка струја во него тогас ке му го ставам тој кинескиот а тој другиот ке го извадам тогас неманисто да му смета ?

не... моеш да го тераш со него, ама увери се само дека има течност во тој акумулатор.. зашто ако келиите се празни, тоа му доага исто како и да немаш акумулатор.. нема оптеретување нема ни проток на струја ме конташ?
 
не... моеш да го тераш со него, ама увери се само дека има течност во тој акумулатор.. зашто ако келиите се празни, тоа му доага исто како и да немаш акумулатор.. нема оптеретување нема ни проток на струја ме конташ?

Те сваќам за сто зборис има течност во него он бесе одпразен па ја му дотурив дестилирана вода сеапак ке проверам во каквостање е
 
вака имам Golf III па нешто квичи како кога е натопен ребрастиот,или може да е некој лагер ? квичи цело време па да прашам дали може да ми се скине ребрестиот каиш и ако се скине шо може да се расипе ? препорачајте ми најдобра марка на ребрасти каиш.
 
вака имам Golf III па нешто квичи како кога е натопен ребрастиот,или може да е некој лагер ? квичи цело време па да прашам дали може да ми се скине ребрестиот каиш и ако се скине шо може да се расипе ? препорачајте ми најдобра марка на ребрасти каиш.

друже... малку поубаво појаснување и можда ке го најдеме проблемот... ако е она квичење за кое мислам дека збориш, (една стара болка на дизелите со тенки каиши), кога даваш гас се зголемува квичењето, па може да се деси и со поголема туража да прекине да квичи, значи тогаш ти квичи каишот на алтернатор, и треба или да се затегне или да се замени. тој е нај често КАНАЛЕН каиш или КЛИНЕСТ каиш ама не е ребраст дефинитивно. инаку ребраст каиш не квичи, колку за инфо... тој или се кине или си брка работа... ако го мењаш редовно, нема да ти се скине никад...

поука:

ребраст каиш се мења на 50.000 километри и со него нај паметно е да се мењаат и затегачите за каиш... или на секое второ мењање каиш да се мењаат затегачите.. ама поубаво е на секое, исто како и со филтерот за масло.. мењаш масло и мењаш филтер одма... тие две работи секогаш идат заедно...

а инаку, темава беше за моторцикли, на грешно место го постави прашањето

http://forum.kajgana.com/showthread...ања-и-oстанато-во-врска-со-автомобили/page223
еве тука треба, поздрав
 
Прашање.....што мислите за кинескиве моторчиња и промоцијата на хамачи за гратис веспа со купен мотор?
Јас го гледав супер мото 250цц,2000 еур...ко шо читав на мотори.ком.мк викаат дека е добар....некои искуства?
 
Прашање.....што мислите за кинескиве моторчиња и промоцијата на хамачи за гратис веспа со купен мотор?
Јас го гледав супер мото 250цц,2000 еур...ко шо читав на мотори.ком.мк викаат дека е добар....некои искуства?
Кога зимаш веке Супер мото земи Qingqi 200 GY Квалитетен е
e0lr4j.jpg
 
Прашање.....што мислите за кинескиве моторчиња и промоцијата на хамачи за гратис веспа со купен мотор?
Јас го гледав супер мото 250цц,2000 еур...ко шо читав на мотори.ком.мк викаат дека е добар....некои искуства?

Во разговор со неколкумина сервисери изминативе 3 години и според заклучокот кој од тие разговори го имам, можам да кажам дека Хамачи е еден од последните производители од кои би купил мотор. Ем не се издржливи во однос на дефекти, ем овде во Македонија нема снабденост со резервни делови вклучувајки ги тука дури и потрошните делови како што се плочки за кочници, ланци и запчаници.

Предлогот на ^ Ghost Rider ^ e одличен, Quingqi-то е одличен избор за иста цена, повеке од половина делови на него се Suzuki, единствено што не добиваш во пакет со него и скутер кој ти е непотребен ако имаш веќе ок мотор. -А најпосле, зошто би правеле врзана трговија со такви пакети ако макар едно нешто од пакетот не им е роба која никако не можат да ја продадат?
 
Во разговор со неколкумина сервисери изминативе 3 години и според заклучокот кој од тие разговори го имам, можам да кажам дека Хамачи е еден од последните производители од кои би купил мотор. Ем не се издржливи во однос на дефекти, ем овде во Македонија нема снабденост со резервни делови вклучувајки ги тука дури и потрошните делови како што се плочки за кочници, ланци и запчаници.

Предлогот на ^ Ghost Rider ^ e одличен, Quingqi-то е одличен избор за иста цена, повеке од половина делови на него се Suzuki, единствено што не добиваш во пакет со него и скутер кој ти е непотребен ако имаш веќе ок мотор. -А најпосле, зошто би правеле врзана трговија со такви пакети ако макар едно нешто од пакетот не им е роба која никако не можат да ја продадат?

не си информиран пријателе... резервни делови има да ринеш со лопата... плочки, гуртни, клипови, карики, вентили, па дури и бандажи и се... ама баш се.. има делови колку сакаш, само незнаеш кај да побараш...
 
Во разговор со неколкумина сервисери изминативе 3 години и според заклучокот кој од тие разговори го имам, можам да кажам дека Хамачи е еден од последните производители од кои би купил мотор. Ем не се издржливи во однос на дефекти, ем овде во Македонија нема снабденост со резервни делови вклучувајки ги тука дури и потрошните делови како што се плочки за кочници, ланци и запчаници.

Предлогот на ^ Ghost Rider ^ e одличен, Quingqi-то е одличен избор за иста цена, повеке од половина делови на него се Suzuki, единствено што не добиваш во пакет со него и скутер кој ти е непотребен ако имаш веќе ок мотор. -А најпосле, зошто би правеле врзана трговија со такви пакети ако макар едно нешто од пакетот не им е роба која никако не можат да ја продадат?

Грешно си ги сфатил некои работи. За хамачи, имаш делови колку ти душа сака, дури имаат и страна нивна. www.hamachi.mk

А околу Quingqi-то, веќе имам кажано дека е целосна копија на Suzuki DR200, што го прави еден од најдобрите, ако не и најдобар кинески мотор.
Клипот, цилиндарот, клипљачата, радилицата се целосно производство на Suzuki.

До сега никој се нема пожалено од Quingqiто, па верувам дека ќе го направиш правилниот избор. :)
 
Во разговор со неколкумина сервисери изминативе 3 години и според заклучокот кој од тие разговори го имам, можам да кажам дека Хамачи е еден од последните производители од кои би купил мотор. Ем не се издржливи во однос на дефекти, ем овде во Македонија нема снабденост со резервни делови вклучувајки ги тука дури и потрошните делови како што се плочки за кочници, ланци и запчаници.

Предлогот на ^ Ghost Rider ^ e одличен, Quingqi-то е одличен избор за иста цена, повеке од половина делови на него се Suzuki, единствено што не добиваш во пакет со него и скутер кој ти е непотребен ако имаш веќе ок мотор. -А најпосле, зошто би правеле врзана трговија со такви пакети ако макар едно нешто од пакетот не им е роба која никако не можат да ја продадат?

Hamachi е истата фирма Qingqi иначе делови колку сакаш има,само што е малку скап 1,600 евра
 
Кога зимаш веке Супер мото земи Qingqi 200 GY Квалитетен е
e0lr4j.jpg

Во една автошкола во Битола се полага со ваков мотор :vozbud: уфф едвај чекам да се отвори полигонот па да му се качам на ова чудотоо :vozbud::vozbud:
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom