deXterche
тадаммм
Фала фала,Прво со здравје да го тераш.
Ај ти објасни каков е моторот... дали менувачот е рачен или е автоматик? Колку пари го зеде? Чајнез е? Дво-тактен или четири тактен е?
За ова, не би требало да се случува (мада е можно од блокажите тоа да го прави). Еве како функционираат блокажите, го попречуваат слободниот проток на издувот, со што се создава притисок во ауспухот, наместо чадот слободно да излегува. Со тоа, се овозможува намалено издувување и автоматски намалено (оптеретување) вртење на машината особено при големи вртежи. Е сега, ти ако го држиш 60 подолго време, а неможи слободно да издувува логично е дека моторот ке почни да гуши додека издувот не се ослободи. Немој толку да го оптеретуваш, вози го 40-50 најмногу додека да ги извадиш блокажите. А инаку кога сме кај Зонгсен, тие се единствената лиценцирана копија на Јамаха БЕЗ никакви измени. Зонгсен 250 и јамаха 250 машините се идентични, што не е случај со останатите (Лифан, Квин-Џи) кои превземаат машини од Хонда но и ги “отфрлаат“ непотребните делови![]()
Иначе да има логика да е од блокажите, срцето ми застана :nesvest:
Малце околу моторов, оваа марка првпат ја носат во МК оваа година (GLANZ фирмата ги носи), чоперов спаѓа во група на костум чопери и се од AJS Англиска фирма
http://www.ajsmotorcycles.co.uk/
Ги склопуваат под лиценца и надзор на оваа фирма во Кина, четворотактен е со 4 брзини. Во другиве земји и балканот се доста популарни
http://www.regal-raptor.com/eng/
Еве се кај се раширени
http://www.regal-raptor.com/eng/sales.asp