Скопје 2014 (Генерална дискусија)

  • Креатор на темата Креатор на темата Принцезичка
  • Време на започнување Време на започнување

Дали го одобрувате проектот Скопје 2014?


  • Вкупно гласачи
    593
„Der Standard”: Музејот на македонска борба – соба на ужасот
На интернет страницата на австрискиот „Der Standard” објавен е текст за културните политики што ги спроведува владата

http://derstandard.at/1399507404886...n-Geschichtsgruselkabinett?seite=1#forumstart

Auffallend sind auch die Bildunterschriften. Neben dem Namen des Künstlers steht nicht die Jahreszahl der Entstehung des Bildes, sondern das Datum des historischen Ereignisses. So werde implizit vorgetäuscht, dass es in Mazedonien ab dem 19. Jahrhundert "eine Historienmalerei zu nationalen Themen gegeben habe", analysiert Zimmermann. Was ganz einfach nicht stimmt.

"Wir haben allein gegen das große Imperium gekämpft, aber wir hatten keine Chance", sagt der Museumsführer, der durch die mit Heldenmusik beschallten Räume führt. Sein "wir" insinuiert Kontinuität bis zur heutigen Zeit. Es geht autoritär zu. Man darf weder ohne Museumsführer durch die Räume gehen, noch darf man Fotos von den Gemälden oder den 109 Wachsfiguren machen.

Nach dem Widerstand gegen Serbien und den Ersten und Zweiten Weltkrieg geht es um die kommunistische Zeit. Der Museumsführer erklärt, dass es zwar "eine korrekte Entscheidung" gewesen sei, dass sich die Mazedonier den Kommunisten angeschlossen hätten, doch dann geht es um die "Opfer des Kommunismus". Das Absurde: Es werden nur mazedonische Häftlinge auf der jugoslawischen Gefängnisinsel Goli Otok angeführt, so als wäre das Gefängnis extra für die Unterdrückung der Mazedonier erbaut worden.

Das "Museum des mazedonischen Kampfes" ist nur ein Teil des großen Projekts "Skopje 2014", das der Opposition zufolge über 500 Millionen Euro gekostet haben soll. Wichtige Bauten aus jugoslawischer Zeit wie das Regierungsgebäude aus Glas, Beton und Stahl werden mit einer "klassischen Barockfassade" versehen.
Symbolische Zerstörung
 
Абе да се заиграме малце а ? До Самоил да ги подигнеме и синот Гаврил Радомир и внукот Петар Дељан па да ги викнеме на гости комшииве Росен-Бојко и Тадич-Дачич да се договорат кој споменик на кого да му го поклониме .Да видиме кој шо ќе одбере? :vozbud:
 
Па има демократија ете го Женовски се противи на се што се менува,сака да си остане Скопје Чернобил со блокови бетон и грдотија,али нече мочи.
Има демократја (никаде не реков дека нема) ,но таа речиси не се гледа.
Едно е нема, а друго е фали.
 
Штета, наводно нема пари за подземна сообраќајница. И понатаму ќе се бориме со се поненормалните гужви делумно заради замислата и на овој проект 2014

Подземна сообраќајница во Скопје нема да има, грандиозниот проект е скап!
„Она што ни беше буџетирано односно 45 милиони евра заеднички со владата не беше ни блиску до најниската понуда од 67 милиони евра од една италијанска компанија. Втората беше 77 милиони и 90 милиони беше третата понуда од компанија“, изјави градоначалникот.
За булеварот под Кејот градската власт веќе потроши околу 750 000 евра за проекти, студии и планови. Основната улога на сообраќајницата долга 1 300 метри е да го растовари метежот во центарот на Скопје, преку подземно поврзување на сообраќајниците околу Владата со оние кај Народната Банка на Македонија.
Градот Скопје за овој проект планираше да се задолжи со близу 4,9 милиони евра преку издавање на обврзници на домашниот пазар.
 
Штета, наводно нема пари за подземна сообраќајница. И понатаму ќе се бориме со се поненормалните гужви делумно заради замислата и на овој проект 2014

Подземна сообраќајница во Скопје нема да има, грандиозниот проект е скап!
„Она што ни беше буџетирано односно 45 милиони евра заеднички со владата не беше ни блиску до најниската понуда од 67 милиони евра од една италијанска компанија. Втората беше 77 милиони и 90 милиони беше третата понуда од компанија“, изјави градоначалникот.
За булеварот под Кејот градската власт веќе потроши околу 750 000 евра за проекти, студии и планови. Основната улога на сообраќајницата долга 1 300 метри е да го растовари метежот во центарот на Скопје, преку подземно поврзување на сообраќајниците околу Владата со оние кај Народната Банка на Македонија.
Градот Скопје за овој проект планираше да се задолжи со близу 4,9 милиони евра преку издавање на обврзници на домашниот пазар.
Ионака нема да го растерети сообраќајот, во скопје има премногу пешачки премини, семафори и раскрсници, тоа е причината за гужвата. Нека направат пилот проект барем во центарот (делот околу ГТЦ), каде пешачките премини ќе ги трансформираат во подземни и нема да има семафори и автомобилите да може да возат до 80км/h и да видиш како ќе се растерети сообраќајот
 
Штета, наводно нема пари за подземна сообраќајница. И понатаму ќе се бориме со се поненормалните гужви делумно заради замислата и на овој проект 2014

Подземна сообраќајница во Скопје нема да има, грандиозниот проект е скап!
нека направат надземни - може ќе им е поефтино
 
Ионака нема да го растерети сообраќајот, во скопје има премногу пешачки премини, семафори и раскрсници, тоа е причината за гужвата. Нека направат пилот проект барем во центарот (делот околу ГТЦ), каде пешачките премини ќе ги трансформираат во подземни и нема да има семафори и автомобилите да може да возат до 80км/h и да видиш како ќе се растерети сообраќајот
Не може да се вози така брзо заради ред нешта (велосипеди, мотори, пешаци на тротоар, паркирани коли и автобуски стојалишта на сред улица.
Улиците се вкрстуваат на многу мала оддалеченост (пример раскрсници Зоил, градска болница, рекорд, плоштад слобода...), а со постојан дотур на население и вработени во центарот дополнително се намалува протокот. Ако веќе се предвидува доселување и работа на можеби илјадници луѓе, огромен број служби и фирми, редно е да се осмисли и движењето и густината во сообраќајот. Скопје се обиде да постави надземни премини на пример во Влае, Чаир и на битпазар ама се покажаа ептен неуспешни и неискористени.
нека направат надземни - може ќе им е поефтино
сум гледал такво нешто ама не памтам во кој град беше. Една од главните улици булеварот водеше до и од централното подрачје над нивото, а локалните улици, оние од населбите беа на ниво на земјата. Едно време се збореше за две нивоа на некои раскрсници кај нас (ако добро се сеќавам, потегот од стоковна Мост до Судот во однос на Булеварот Крсте Мисирков заради близината на крстосниците) ама ништо не бидна.
 
Последно уредено:
Лаик сум во областа на сообраќајот, но мое мислење за Скопје и растеретување на гужва е само ова.
Chicago-ciudad.jpg

20120624_CTA_L_5000SERIES_PINK311_54CERMAK.JPG


Метални столбови над улиците од Ѓорче па се до Лисиче, две ленти во два правци, доле под ова автобусите на ЈСП, дефинитивно добро растеретување на градот.
Ако добро се организира и велосипедскиот превоз со обележани патеки, казни за несовесни возачи и велосипедисти, слободни патеки без паркирани возила, би дошло до растеретување.
Но за жал се ова е утопија со овој менталитет и пасивност.
 
Скопје дишеше на шкрги повеќе години, сега веќе е мртов град.
Непотребно се дискутираат урбанистички решенија, градот не постои повеќе, сега е само една збирштина на остатоци од све и свашта.
 
Не дај боже да ни се случи тоа од Србија и БиХ, денес пола Скопје ќе беше срушено http://www.kanal77.com.mk/mk/vesti/...-i-bih-denes-pola-skopje-ke-bese-sruseno.html
Па не го поштувам многу ,ама сега за жал е во право па со обичен пороен дожд скопје застанува или се создава хаос во собракајот а замислете што ке се случи доколку врне као во србија и босна и за бродовите што ги ставија е во право и да не го сруши камениот мост сигурно ке го оштети
 
Не дај боже да ни се случи тоа од Србија и БиХ, денес пола Скопје ќе беше срушено http://www.kanal77.com.mk/mk/vesti/...-i-bih-denes-pola-skopje-ke-bese-sruseno.html
Па не го поштувам многу ,ама сега за жал е во право па со обичен пороен дожд скопје застанува или се создава хаос во собракајот а замислете што ке се случи доколку врне као во србија и босна и за бродовите што ги ставија е во право и да не го сруши камениот мост сигурно ке го оштети

И ова ли најде место на темата. И кога сме веќе кај Трифун, една од критичните точки беше и клучката кај Континентал еден од ретките проекти на Трифун. Но мене во секој случај ме иритираат вакви муабети што би било кога би било особено па вака од ракав вадени муабети.
 

Кој и да е што му ги прави на Чола спотовиве треба да го земат и да напраат една саглам реклама за Македонија за на CNN, BBC и остали. Маестрално направени и прикажани само добрите (освен натали) работи.
 
Ич не ми допадна Скопjе 2014(зборам како турист, не само како бугарин). Пре много кич, пре много споменици на голема близина. Изгледа некак искуствено сичко, нема дух. Па зошто например споменикот на Самуил или Jустиниан не го направивте на Калето, чини ми се по добро место.
Зградите на археолошкиот музеj и министерството са како излезнали от антиката, ништо општо со другите згради. Даже археолошкиот музеj чини повеке на белата кукjа.
Двата моста сo споменици да му дотегне на човек да ги гледа и чита коj каков е, а до мостовите полициски патрул со военни униформи и SUV :eek:. Викам си што праи армиjата на центар, оно било полициjа.
 
Па зошто например споменикот на Самуил или Jустиниан не го направивте на Калето, чини ми се по добро место..

Ова го имам предложено и факт е дека споменците не се најсреќно распоредени. Јас се надевам дека по завршување на проектот ќе има извесно разместување на спомениците. Предлогот за Кале е добар а на место на Јустиниан би дошол споменикот на Основачите на ВМРО кој е во сличен стил со оној на Гемиџиите а заедно со Гоце Делчев и Даме Груев би преставувале колку толку една логична целина.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom