Многу пати на форумов сите споменуваат дека немаме реална и сериозна алтернатива за ЕУ, некој спомнува Русија, Источни пазари...ама да не се залажуваме, истокот денес го интересира работна сила од 20 долари месечно и подвижни фабрики кои пловат низ океанот за да заштедат данок...
Долго размислував на оваа тема и мислам дека дојдов од едно идејно решение кое мислам дека ќе не оправи и поправи како земја за рекордно време, без да се заебаваме со европски бенчмарци и тоа колку ѓубре има по улицата и дали истото било по ЕУ стандард. И башка нема да имаме пијани ирци кои ќе ни кажуваат дека нашите намери се ирендентистички. Ало, ирци, ИРА, буквално тие го измислија модерниот тероризам.
Што е планот? Прво што треба да се направи е Македонија да се откаже од членството во ЕУ и да се ангажира само за приклучување на шенгенскиот договор, односно отворање на границите со соседите кои, 2 соседи веќе се ЕУ, а другите 2 најверојатно ќе бидат за некоја година, или еве максимум да речеме 10. Со тоа ќе се добие единство во транспортот на стоки и патници, слобода и безцарински увоз/извоз со земјите членки на ЕУ, бидејќи сме и ќе бидеме опкружени со членки на ЕУ па не смееме да бидеме трговско изолирани со истите. Доказ дека ова е возможно и ИСПЛАТЛИВО се Швајцарија (не е членка на ЕУ туку само земја потписник на шенгенскиот договор, опкружена со ЕУ земји и Норвешка која се наоѓа во истата ситуација, и двете земји не се затрупани и закочени со глупава ЕУ администрација и уште 20 други сиромашни членки за кои ќе бидат задолжени да ги хранат, буквално.) Норвежаните и швајцарците сфатија дека ЕУ од 2004 навака е скапа играчка каде колективното собирање на арач пари завршува во корумпираните џебови на бугарските, романските и останатите земји од трет свет кои денес се нарекуваат ЕУ, а искоренувањето на корупцијата и враќање на парите дадени од ЕУ фондовите изгледа невозможно барем засега.
Значи до тука се разбираме. Нема да се разликуваме за ништо од ЕУ, границите нема да постојат, увоз/извоз со ЕУ, нема да имаме кредити за враќање (како Хрватска), нема да зависиме од ЕУРО норми за регистрирање транспортни средства, нема да имаме глупави даноци кои завршуваат во бездната наречена ЕУ бирократија, ќе смееме да си печеме ајвар и ракија пред гранапче со комшии и нема да се малтретираме со закони за чистота кои доаѓаат од европските педофили...
Океј, дотука сигурно се согласуваме, но вашето наредно прашање ќе биде како ќе заработуваме, од што ќе живееме? Одговорот следи...
Она што во моментов и фали на овој дел од Европа (кој за 10тина години ќе биде европеизиран со фабрики, тешка индустрија и еден куп закони, прдење од 8 до 14, после тоа само со дозвола) е Бермуда! Односно, даночен систем и даночни олеснувања како во Бермуда! За оние кои не знаат, Бермуда се рачуна како tax free heaven, односно воопшто и да нема даноци за странски фирми, офшор компании, регистрација на недвижен имот...што посакате тоа го има. Затоа денес, Бермуда е земја со најголем GDP во светот, односно $4.857 милијарди во 2005, или $76,403 per-capita. Ќе речете, епа од каде доаѓаат оволкави пари ебаго, а Бермуда е едвај 53 км квадратни, со едвај 60 илјади луѓе?
Сите светски осигурителни компании се стационирани во Бермуда. Извозот на Бермуда се состои од извоз на услуги, односно осигурителни компании регистрирани таму, дом за офшор компании, инвестирачки фондови и еден мал куп други бизнис ориентирани услуги за кои е потребно преку хартија да бидат заведени во Бермуда, за да одбегнат огромен данок во земји како САД, Русија, Канада. Што всушност се случува? Доколку во САД една компанија мора да плаќа данок од 30-40% како домашна осигурителна фирма, Бермуда нуди да ја регистрира фирмата за 2,3,4 или 5% данок. Истата фирма сеуште си работи во САД, но таа се води како фирма од Бермуда.
Ем Бермуда добива огромни пари за пичкин дим, ем фирмата има секоја година поголем број на милионери, ем корисниците во САД добиваат поефтина услуга. Сите се среќни и весели.
Бермуда исто така е одлично стратешко место за регистрирање на авиони. Русија на пример своите западни авиони поради големи даноци во Европа, ги регистрира своите авиони во Бермуда и русите избегнуваат огромни даноци со ова. Ништо страшно, авионите никогаш не ни одат во Бермуда, само бирократијата се книжи како авионите да се регистрирани таму.
Само од овие две работи што ги спомнав горе Македонија на годишно ниво може да има GDP колку цела Европа без Германија. И тоа за најмногу 5 години од денес. Еве ќе приложам уште една интересна идеја.
Бермуда добива исто така голем прилив на средства од туризам, бидејќи е остров. Македонија реално нема масовни средства да води така голем туризам, ама затоа може да ќари на ова.
ЕУ носи постојано закони и норми за возилата кои се регистрираат во ЕУ, еуро 1, 2, 3, 4 и пол итн, но стана пракса, во одредени региони (а богами ќе почне и по цели држави за скоро) нема да биде возможно да се регистрираат автомобили ако не се Еуро 2 или 3 стандард. Доколку вашата кола е еуро 1 стандард вие нема да можете ниту да ја продадете ниту да ја возите, ќе мора да ја фрлите на отпад, буквално. Тоа се случува во одредени делови на Италија, Франција каде автомобили стари по 6-7 години не ги исполнуваат новите норми донесени од бирократијата и мора да се конвертираат за новите еуро стандарди (чини пари ебаго, не растат на дрво).
Македонија како крстопат помеѓу членки на ЕУ, би можела без проблем (ако не е членка на ЕУ) да овозможи ефтина регистрација на автомобили од ЕУ, така што, граѓаните на ЕУ околу Македонија (и пошироко) за да ги избегнат огромните даноци во нивните матични држави (во франција опел корса 1.3 годишно регистрација е 1400 евра, за рено лагуна 2.0 над 2200 евра годишно!) ќе можат слободно да доаѓаат во Македонија и нивните коли да ги регистрираат овде и да не се секираат за големите износи и даноци на ЕУ ниту пак нормите ЕУРО 5-6 стандард, Македонија може да биде мека за регистрација на било какви автомобили кои ќе се возат во ЕУ. Дури можеме да направиме македонските автомобили да се регистрираат во Амбасадите, абе има пара да тече ко мед, у пичку матер. Истово бугарите го направија со нас и со романците, еден куп коли се возат овде од бугарија дека регистрацијата беше ефтина, а од 2007 регистрацијата во романија станала прескапа и луѓето си ги регистрираа колите во Бугарија. Еднаш читав дека Бугарија дозволила регистрирање на странски возила во Бугарија како партнерство помеѓу бугари и италијани, и еден куп италијани нашле бугари за 10 кебапи да им потпишат дека заедно ја регистрираат колата за некои ебани 100 лева...
Ајде сега ве молам да слушнам само конструктивни коментари, значи нема овде предлози од типот на черчил за курви, стриптизети, хазардери и пијаници, него озбилни предлози кои иднината на оваа земја ќе ја направат балканско монте карло, лихтештајн...
Абе има европјаниве да доаѓаат и да молат за кредити, и пичку матер...
Долго размислував на оваа тема и мислам дека дојдов од едно идејно решение кое мислам дека ќе не оправи и поправи како земја за рекордно време, без да се заебаваме со европски бенчмарци и тоа колку ѓубре има по улицата и дали истото било по ЕУ стандард. И башка нема да имаме пијани ирци кои ќе ни кажуваат дека нашите намери се ирендентистички. Ало, ирци, ИРА, буквално тие го измислија модерниот тероризам.
Што е планот? Прво што треба да се направи е Македонија да се откаже од членството во ЕУ и да се ангажира само за приклучување на шенгенскиот договор, односно отворање на границите со соседите кои, 2 соседи веќе се ЕУ, а другите 2 најверојатно ќе бидат за некоја година, или еве максимум да речеме 10. Со тоа ќе се добие единство во транспортот на стоки и патници, слобода и безцарински увоз/извоз со земјите членки на ЕУ, бидејќи сме и ќе бидеме опкружени со членки на ЕУ па не смееме да бидеме трговско изолирани со истите. Доказ дека ова е возможно и ИСПЛАТЛИВО се Швајцарија (не е членка на ЕУ туку само земја потписник на шенгенскиот договор, опкружена со ЕУ земји и Норвешка која се наоѓа во истата ситуација, и двете земји не се затрупани и закочени со глупава ЕУ администрација и уште 20 други сиромашни членки за кои ќе бидат задолжени да ги хранат, буквално.) Норвежаните и швајцарците сфатија дека ЕУ од 2004 навака е скапа играчка каде колективното собирање на арач пари завршува во корумпираните џебови на бугарските, романските и останатите земји од трет свет кои денес се нарекуваат ЕУ, а искоренувањето на корупцијата и враќање на парите дадени од ЕУ фондовите изгледа невозможно барем засега.
Значи до тука се разбираме. Нема да се разликуваме за ништо од ЕУ, границите нема да постојат, увоз/извоз со ЕУ, нема да имаме кредити за враќање (како Хрватска), нема да зависиме од ЕУРО норми за регистрирање транспортни средства, нема да имаме глупави даноци кои завршуваат во бездната наречена ЕУ бирократија, ќе смееме да си печеме ајвар и ракија пред гранапче со комшии и нема да се малтретираме со закони за чистота кои доаѓаат од европските педофили...
Океј, дотука сигурно се согласуваме, но вашето наредно прашање ќе биде како ќе заработуваме, од што ќе живееме? Одговорот следи...
Она што во моментов и фали на овој дел од Европа (кој за 10тина години ќе биде европеизиран со фабрики, тешка индустрија и еден куп закони, прдење од 8 до 14, после тоа само со дозвола) е Бермуда! Односно, даночен систем и даночни олеснувања како во Бермуда! За оние кои не знаат, Бермуда се рачуна како tax free heaven, односно воопшто и да нема даноци за странски фирми, офшор компании, регистрација на недвижен имот...што посакате тоа го има. Затоа денес, Бермуда е земја со најголем GDP во светот, односно $4.857 милијарди во 2005, или $76,403 per-capita. Ќе речете, епа од каде доаѓаат оволкави пари ебаго, а Бермуда е едвај 53 км квадратни, со едвај 60 илјади луѓе?
Сите светски осигурителни компании се стационирани во Бермуда. Извозот на Бермуда се состои од извоз на услуги, односно осигурителни компании регистрирани таму, дом за офшор компании, инвестирачки фондови и еден мал куп други бизнис ориентирани услуги за кои е потребно преку хартија да бидат заведени во Бермуда, за да одбегнат огромен данок во земји како САД, Русија, Канада. Што всушност се случува? Доколку во САД една компанија мора да плаќа данок од 30-40% како домашна осигурителна фирма, Бермуда нуди да ја регистрира фирмата за 2,3,4 или 5% данок. Истата фирма сеуште си работи во САД, но таа се води како фирма од Бермуда.

Бермуда исто така е одлично стратешко место за регистрирање на авиони. Русија на пример своите западни авиони поради големи даноци во Европа, ги регистрира своите авиони во Бермуда и русите избегнуваат огромни даноци со ова. Ништо страшно, авионите никогаш не ни одат во Бермуда, само бирократијата се книжи како авионите да се регистрирани таму.

Само од овие две работи што ги спомнав горе Македонија на годишно ниво може да има GDP колку цела Европа без Германија. И тоа за најмногу 5 години од денес. Еве ќе приложам уште една интересна идеја.
Бермуда добива исто така голем прилив на средства од туризам, бидејќи е остров. Македонија реално нема масовни средства да води така голем туризам, ама затоа може да ќари на ова.
ЕУ носи постојано закони и норми за возилата кои се регистрираат во ЕУ, еуро 1, 2, 3, 4 и пол итн, но стана пракса, во одредени региони (а богами ќе почне и по цели држави за скоро) нема да биде возможно да се регистрираат автомобили ако не се Еуро 2 или 3 стандард. Доколку вашата кола е еуро 1 стандард вие нема да можете ниту да ја продадете ниту да ја возите, ќе мора да ја фрлите на отпад, буквално. Тоа се случува во одредени делови на Италија, Франција каде автомобили стари по 6-7 години не ги исполнуваат новите норми донесени од бирократијата и мора да се конвертираат за новите еуро стандарди (чини пари ебаго, не растат на дрво).
Македонија како крстопат помеѓу членки на ЕУ, би можела без проблем (ако не е членка на ЕУ) да овозможи ефтина регистрација на автомобили од ЕУ, така што, граѓаните на ЕУ околу Македонија (и пошироко) за да ги избегнат огромните даноци во нивните матични држави (во франција опел корса 1.3 годишно регистрација е 1400 евра, за рено лагуна 2.0 над 2200 евра годишно!) ќе можат слободно да доаѓаат во Македонија и нивните коли да ги регистрираат овде и да не се секираат за големите износи и даноци на ЕУ ниту пак нормите ЕУРО 5-6 стандард, Македонија може да биде мека за регистрација на било какви автомобили кои ќе се возат во ЕУ. Дури можеме да направиме македонските автомобили да се регистрираат во Амбасадите, абе има пара да тече ко мед, у пичку матер. Истово бугарите го направија со нас и со романците, еден куп коли се возат овде од бугарија дека регистрацијата беше ефтина, а од 2007 регистрацијата во романија станала прескапа и луѓето си ги регистрираа колите во Бугарија. Еднаш читав дека Бугарија дозволила регистрирање на странски возила во Бугарија како партнерство помеѓу бугари и италијани, и еден куп италијани нашле бугари за 10 кебапи да им потпишат дека заедно ја регистрираат колата за некои ебани 100 лева...
Ајде сега ве молам да слушнам само конструктивни коментари, значи нема овде предлози од типот на черчил за курви, стриптизети, хазардери и пијаници, него озбилни предлози кои иднината на оваа земја ќе ја направат балканско монте карло, лихтештајн...
Абе има европјаниве да доаѓаат и да молат за кредити, и пичку матер...