Доколку си SEO Consultant што ќе ти е тебе колку Search Traffic има веб-страната или пак ниво на конкуренцијата? Ако работиш како SEO Аналитичар Okay, ама ако си SEO Специјалист сварно незнам што корист ќе ти имат тие бројки? Што ако клиентот ти вели сакам да ранкирам за тие зборови и точка. Што ќе велиш ти, ама тој збор нема трафик, тој збор има конкуренција со ниво 69?
Значи без разлика ти дали ќе ги анализираш тие работи или не, твоја работа ќе биде да ранкираш за тие зборови. Така да мене искрено не ме ни интересира дали конкуренцијата има линк од Forbes или трафик од xxxK посети. Мене ми е битно да направам уникатна СЕО кампања каде што нема да ги прекршам правилата на Google, а ќе биде по-ефикасна од онаа на конкурентите.
Може да ти дадам 1 000 000 001 пример каде што бројќите како DA, PA, CF, TF се само бројќи. Ако беа корисни тие информации немој да мислиш дека нема да ги користам. Од искуство ти зборам дека до пред 4 години плаќав по 1000$ за нај-различни Tools. Ако мислиш дека ти се сеуште корисни за беклинкови, ајде искористи ја алатката на домените на некој збор што ранкират. Значи домените со најдобри CF & TF треба да се први и се друго да биде сортирано според нив, но ете тоа не е така.
Окаy, Аhrefs алатка што фаќа дел од беклинковите што Google неможел да стаса до нив? Што корист е тоа ако ти прикаже беклинк што не е индексиран? Google неможе да го види тој линк, а Ahrefs ти го покажува т.е Google не ни го вметнал во алгоритмот за да даде некаков резултат(juice) од тој линк.
Сериозните клиенти сакаат РЕЗУЛТАТИ, а не анализи
Нив ништо не им значат анализите, ги занима само резултатот. Еве јас не сум лимитиран со никаков буџет и можам да си овозможам доста алатки. Може да искористам дури и Group Buy алатки (10-15$) за сите алатки но ете од што не ми користат не ги земам.
Пример зошто зошто би дал пример дури и 5$ за алатка ко Semrush за keyword Research, кога го имам Adwords кој ми ја дава точната бројка и трендот на истиот Keyword? За беклинк алатка не користам затоа што јас сум должен сам да најдам релевантни линкови од индустриајта на мојот клиент, така да линковите од конкуренцијата не ми вршат работа.
Не пријателе многу си грешка, тоа е вистинско СЕО ... ќе ти треба време да го сватиш
Пак ќе кажам не е се до парите, еве јас како "почетник" во СЕО наплаќам 50$ од саат за работа. Ама што знам може клиентите ми се будали што ме плаќаат или пак не ... Можеби им се посреќило така да ранкират
Јас СЕО го делам на два дела - Квалитет и Квантитет. Под квалитет подразбирам ранкирање без наштетување на правилата на Google, а под квантитет разбирам се и сешто (линкови кои не се релевантни за клиентот, трикови за on-page и други работи кои сега работат а подоцна ќе згаснат). За да најдеш релевантни линкови не ти помага ниту една алатка освен Google Search Engine. Е сега ти ако користиш Ahrefs, најверојатно нудиш квантитет.
И пак ќе кажам не е се во парите и алатките, се е до креативноста. Секој си знае за него, но ете
prove me wrong за алатките
Искрено ми се допаѓа што сепак имаме некаква дискусија, може малку сум дрзок со одговорите (таква ми е културата
) но искрено не мислам да навредам некого).
И очекувам одговор со статистики и аргументи, а не напразно како "помагаат" алаткиве.
Поздрав
Ќе почнам од доле нагоре.
Прво браво за долгиот одговор, второ мило ми е да запознаам SEO fellow (не живеам во МК работам како дигитал номад и незнам која/каде е нашата SEO community).
Статистики и аргументи (подоле во линија со "точките на денешната SEO седница").
Не е никој навреден, и се слагам, идејата ни е да имаме конструктивен разговор и да споделиме знаење, искуства, мислења и да ја заживееме темава. Мислам дека SEO како професија или подобро речено Дигитал/Интернет Маркетинг генерално, може да помогне на многу млади но и постари да работат за себе (од дома/странство) и да навлезат во свет коишто е challenging, постојано се менува, развива problem solving skills и што се не.
Верувам дека има премногу интелигенти луѓе во МК кои доколку би пројавиле интерес, можат да излезат од стапицата на просечна МК плата, од средина во која никој не го цени нивниот труд и да работат по пижами или шорцеви од дома (Step 1: Фрлаш пеглата).
Назад на темата.
Има премногу "подтеми" во скоро секоја твоја реченица, и кога станува збор за анализа, без конкретен пример, на секој аргумент има контра аргумент.
Пример:
На секој 1 000 000 001 пример кадешто DR, TF, DA не значат ништо, има 1 000 000 001 пример кадешто значат (со исклучок на DA можеби, каде трендот е повеќе негативен доколку се користи како мерило).
Дадов еден-два примери, во претходниот коментар.
За сите што не знаат за DA - ќе копирам директ од Google:
Domain Authority (
DA) is a search engine ranking score developed by
Moz that predicts how well a website will rank on search engine result pages (SERPs)
Еве друг:
Ahrefs/SEMrush е супер алатка за да најдеш keywords кои GSC (Google Search Console) ги крие или ги маркира како "not provided". Но уште подобро е што имаш пристап и до keywords за кои твоите конкуренти се рангираат. Ги сортираш во т.н. keyword buckets, ги маркираш по intent, правиш keyword mapping,
TOFU/MOFU/BOFU, оптимизираш, и финално правиш content relaunch, или со link building campaign или со on-page или merge/consolidate (301 redirect) pages.
Во зависност од threshold-от, конкурентоста, квалитетот на самиот content, итн, имаш short term и long term gains. Може да boost-неш сајт мн брзо и да имаш quick gains (најчесто во range од 3 месеци, подолгите се 6 месеци и 12 месеци). И не зборувам само за трафик boost, има различни методи и стратегии коишто јас ги имплементирам. Но без пристап на податоци, статистика итн си лимитиран само на GSC/Keyword Planner/GA и гледано во бројки, зборуваме за огромен процент кој ти фали.
Сега ке почнам од горе.
Никогаш не сум бил fan на овие SEO терминологии горе, и не ни мислам да станам во брзо време, но малце ги имаш измешано дефинициите (тоа е сепак помалку важно, така да скип). На секоја SEO агенција или консултантска SEO фирма имаш хиерархија. Постојат SEO consultants, senior/junior SEOs, VAs и мн експерти во одредена област, поврзана директно или индиректно со SEO таскови.
Поентата е дека ако тој SEO consultant не сака да се плетка со ground work и преферира да твита да преговара на телефон и да дава генерални совети, има тим под него кој ги прави сите анализи. Тие анализи се директно врзани со paid tools and free tools.
Јас во ниеден случај не генерализирам како тебе. Ти ги исклучуваш сите paid алатки, и тврдиш дека SEO работиш само со Google алатки и дека си SEO Consultant што работи само со ScreamingFrog кој е tool за technical SEO.
Пак ке повторам, не се слагам. Тоа не е професионално SEO, поготово не работа со клиенти, или барем не со сериозни клиенти.
(Пак, ништо лично, ова од искуство го кажувам. Немам намера да фрлам ниски навредливи удари и его војна да водиме).
"Што ако клиентот ти вели сакам да ранкирам за тие зборови и точка. Што ќе велиш ти, ама тој збор нема трафик, тој збор има конкуренција со ниво 69? Значи без разлика ти дали ќе ги анализираш тие работи или не, твоја работа ќе биде да ранкираш за тие зборови."
Мораш да бидеш транспарентен и реален и тебе ти е задача и одговорност како професионалец да објасниш на клиентот користејќи терминологија која тој може да ја разбере. Има клиенти кои немаат апсолутна никаква врска со SEO, но има и клиенти кои се едуцирани.
Без разлика на случајот, со таков клиент и таков став "Ќе ме рангираш за ова и точка", просто е - фала чао, пријатно. Не сакаш да работиш со такви луѓе.
Мене лично МЕ интериса дали конкурентот има линк од Forbes, како го добил, дали преку PR, дали е купен линк или имаат добар brand awarness изградено. Дали лансираат paid кампањи, за кои клучни зборови, кои landing pages им се most valuable, каде и како конвертираат, како прават email кампањи, кој direct trafic или линкови им носат најмногу таргетиран трафик, дали можам и јас истиот да го изградам и да добивам email signups и милион други работи.
Што ме води до следната точка.
Се слагам дека има разлика меѓу индексирани линкови, или линкови кои Google ги зема во предвид vs. вкупен број на линкови (за кои на пример Ahrefs има датабаза). Ама "GSC -> Search Traffic -> Links to your site", е далеку далеку од сите индексирани линкови кои Google ги калкулира.
Алатка како Ahrefs не се користи само за Skyscraper Technique (иако e перфектна за тоа во комбинација со ScrapeBox или VA), туку се користи за сериозни анализи од секој аспект поврзани директно или индиректно со SEO (еден пример ти дадов горе со direct traffic).
Искрено, смешно ми е воопшто што ја водиме оваа дискусија. Алатки како Ahrefs, SEMrush се барем две основни без кои во моментов SEO како професија, неможе ни да се замисли. Google Adwords, Google Trends, Google Alerts, GSC, GA се супер алатки но сите си имаат ограничување.
Незнам ова како да го формулирам, не ми се допаѓа тој label горе што си го напишал па ќе го кажам директно како што е:
Не сум грешка, и нема што да сфатам, ова го работам наназад долги години, имам презадоволни клиенти и партнери, и свои assets во конкуренти индустрии и различни verticals, имам посетувано и бројни SEO конференции низ светов. Сум пробал се, black hat, SEO со лимитиран буџет, методи без алатки, со free alatki, и што се не. Искрено веќе ни самиот незнам низ годиниве која тактика ја немам тестирано. За бројки и earnings не сакам да зборам, или како што би рекле "to brag". Нема никаква поента тоа. Сепак мило ми е што ете ти си стигнал до $50/hour.
Мислам дека ова е последното прашање:
Нудам квалитет, и строго white hat, без shortucts и спамерски тактики, работам со сериозни клиенти. Има многу клинети кои бараат анализи, се водат стиктно на metrics, KPIs, traffic projection, ROI, детален proposal, и нормално резултати. На сето тоа добиваат и monthly report, што се е сработено итн итн. Јас незнам искрено каде ги наоѓаш тие сериозни клиенти што потпишуваат 6-12 месеци договор без сето ова горе наведено. Спомна freelancer, можеби Upwork, Freelancer или други платформи?
За крај, сакам да потенцирам неколку работи:
1. Дискусијава би требало да се води со friendly и helpful tone, ако и само ако, сакаме да привлечеме луѓе кои сакаат да навлезат во овој свет.
2. Само затоа што една тактика работи кај тебе, не значи дека другите не работат, или дека се погрешни или полоши. Постојат премногу начини,тактики и стратегии како да се имплементира SEO. Мене ми е јасна твојата порака, но не се слагам дека тоа е најдобриот начин нити пак најпродуктивниот. Баш напротив.
3. Генерализации се непотребни и не помагаат на никого
4. Ако негде сум ги избрал погрешните зборови, не е ништо лично
5. Да се фокусираме да споделиме идеи или actionable tips
6. За сите почетници сакам да упатам апел, да пробаат што побрзо да влезат како intern во некоја SEO агенција и да работат барем 1-2 месеци без пари. Така најбргу ќе научат. За сите други што не сакаат, можеме и тука.
За број 5, ете баш би сакал да чујам која е твојата рутина кога правиш keyword research за клиент, ако воопшто правиш? Јас сум исто така спремен да споделам free методи, зошто сепак темава е за почетници.[DOUBLEPOST=1540263280][/DOUBLEPOST]Еве една идеја за "tool free" keyword research.
1. Скрејп на sitemap_index.xml на конкурент
2.
Split/remove domain name од URL (или find and replace)
3. Find and replace во Excel, Google Sheet, за да тргнете '-' (hypen или dash во url) и '/' (slash). За replace удрите само еден "space" на тастатура)
Пример од:
http://www.danielpinero.com/how-to-extract-root-domain-url-excel
Треба да добиете (потенцијален keyword што го таргетираат): how to extract root domain url excel
Истото може да се изведе и со скрејп на title tags.
Еве едноставен и практичен tool за sitemap скрејп:
https://www.greenlanemarketing.com/tools/google-indexation-tester/
Алтернатива е
ScreamingFrog.
Друга алтернатива е директ да одите и да отворите ' konkurent.com/sitemap_index.xml ' и copy paste мануелно на pages/posts, пример:
https://www.greenlanemarketing.com/sitemap_index.xml
Во случајот копирате од
https://www.greenlanemarketing.com/post-sitemap.xml
Следен чекор за да ги приоретизирате тие keywords би бил Google Search и трендот да се види.
Еден метод е да се отворат првите 3-5 pages што се рангираат за тој клучен збор, гледате дали има коментари/shares или интеракција на тој сајт. Ако и само ако има, гледате датуми кога се постирани коментарите за да добиете идеа дали "константно" добиваат visitors и тематa привлекува внимание.
Сепак немора да значи дека е organic traffic од Google, може да е paid traffic/social media, direct traffic, email итн. Големи се шансите дека е organic, но може и да не е.
Ова не е правило, има pages што добиваат многу трафик а немаат коментари, интеракција итн итн. Ама сепак не е лош начин да приоретизирате keywords ако работите со free алатки немате пристап до search volume и сл.[DOUBLEPOST=1540264985][/DOUBLEPOST]Финален резултат:
Step 1:
Step 2:
[DOUBLEPOST=1540268061][/DOUBLEPOST]Step 3:
Google Search на pitchbox review
Првите 3 резултати од старт се авторитетни, сколам надоле и го пикирав овој page (исто верувам дека е мн авторитетен но немам пристап до алатки):
https://www.pointvisible.com/blog/outreach-tools-spotlight-pitchbox-vs-ninja-outreach-vs-buzzstream-vs-mailshake/
Проблемот е што тука авторот прави компарација на повеќе алатки, и не го таргетира директно тој keyword него повеќе клични зборови, и главен би рекол му е outreach tools. Сепак доле од коментарите е очигледно дека има интерес, добива трафик, итн.
Дали би го таргетирал јас со нов сајт? Првично би рекол, не (подоле детали). Ако имам време 2 месеци да напишам подетален review, буџет за link building итн, можеби.
Сепак се враќам на Google и го пикирам следниот резултат:
https://cospot.com/content-marketer/pitchbox-review/
Супер, weak content, верувам и дека нема многу авторитет (и да има пак не е проблем со квалитетна содржина и малку on page да се рангирам пред него).
Сега во игра се други работи:
1. Дали Pitchbox има affiliate program?
2. Дали вреди да сум број 5?
Кратка анализа:
1. Изгледа нудат нешто налик на CPA, но само на супер авторитетни страни. Мене да ме одобрат е многу тешко, значи имам опција да направам review на pitchbox и да понудам алтернативни алатки (најверојатно би ги ставил најдоле) каде има affiliate program, и така да заработам некој долар.
2. Повеќе ми оди кон НЕ, зборам за traffic volume на main keyword плус long tail keywords, но може да се провери Google Trends, KP или
KeywordsEverywhere.
Доколку пак можам да влезам како нивни affiliate (или постои друг продукт или исплатлива алетнатива) број 5 дефинитивно ми одговара и оди кон ДА, зато што е high paid продукт и ако еден singup е $20 на 5 leads веќе заработувам $100 месечно.
Значи и со многу малку traffic можете да заработите добри пари, ако сте креативни и размислувате out of the box.[DOUBLEPOST=1540268665][/DOUBLEPOST]*Main keyword - outreach tools review