SEO за почетници

Член од
13 октомври 2018
Мислења
9
Поени од реакции
15
What's up SEO pros?

Супер тема момци, јас главно работам affiliate marketing + info products (за себе) & e-commerce SEO (за клиенти).

Не ги прочитав сите постови, ама skim направив од 2014 па наваму да добијам идеја што се дискутира и каков е трендот.

Ја ке почнам со Tools што ги користам скоро секој ден:

Ahrefs (Keyword Research/Link Building)
SEMrush (Keyword Research)
Similar Web (Market Research/Traffic Estimates)
LinkClump (G Chrome Extension за Link Prospecting/Topic Research)
Hunter.io (Email Scraping)
NoFollow (G Chrome Extension/Link Building)
Mailshake (Pitch/Outreach)
ScreamingFrog (Technical SEO/Client Work)
URLProfiler (SEO Audit)
Google Drive (Project Managment/Writing/Competition Analysis/Data Analysis)
GSC
GA


SEO е комплексна тема, ако ве интересира некое конкретно прашање или рандом chit chat, пишете.[DOUBLEPOST=1539785308][/DOUBLEPOST]
Кој се занимава со СЕо можеби ќе му биде ова интересно и поучно http://prva-strana.blogspot.com/2018/08/sta-su-cf-i-tf-za-seo.html
Majestic е единствен "легален" crawler што zema API директно од Google за backlinks анализа. Mоментално големината на нивната датабаза на линкови е одма зад Ahrefs.

Јас повремено го користам само за работа со клиенти.

Практичен пример:

Брзо да направам topical analysys или упростено - за анализа на поголема листа на backlinks и тагирање и сортирање на релеванти линкови (или линкови кои се блиску до темата или статијата која треба да ја промовирам за клиентот).

Кога работам на свои проекти се држам стриктно до Ahrefs.

За TF/CF нема многу што да се збори искрено, во одредени случаи може да се најде користен, но јас би го игнорирал. Зависи од типот на link building кампањата, и колку време имате на располагање, но без мануелнa проверка (да отворите одредена страна/domain од каде би сакале линк), гаѓаме не слепо и врз база на измислена формула.

Формула или metric за која нити тврдат дека е замена за PR нити пак има некое друго објаснување што држи вода .

Ако се работи за проект кој бара scale, се оди и на слепо и приоритизација само врз база на CT/TF.

Друга ситуација би била, ако правите outreach со темплејт или не многу персонализиран pitch, се практикува да се стават на страна (и да се тргнат од листата) domains кои имаат прилично јак авторитет или во овој случај CT/TF. Ги тргате од листата на "outreach template + scale", и правите персонализација или поврзување/спријателување со едиторот.

Сигурно пропуштив и други сценарија, ама ете, неколку tips.[DOUBLEPOST=1539789968][/DOUBLEPOST]
Кога се работи за SEO, држете се до алатките и политиките на Гугл.

Останатите алатки - може да ги земете во предвид, како ориентација, но ништо повеќе од тоа.

Се знае кој го води орото.
Другите најчесто продаваат празна слама.
Се слагам дека треба да се користат алатките на Google, а поготово секој да се приддржува до политиките на Google (доколку сака да изгради сериозен бизнис и да опстане).

Сепак, вториот дел од твојот одговор не е баш на место. Делумично да, во смисла на тоа дека има премногу tools што се повеќе hype или не помагаат, туку делувуваат само како distraction, и удираат на буџетот. Но, има и алатки без кои SEO неможе ни да се замисли.

Секогаш има отстапки, и еден блогер може да стигне далеку само со basic keyword research + word of mouth за промоција (без ниеден tool), но тоа е повеќе исклучок отколку правило. Нормално, доколку фокусот му е да направи demand за одреден продукт, да е експерт во својата професија, да понуди квалитет итн.

Но ако зборуваме сериозно за SEO како професија, без алатки и пристап до податоци за анализа пукаш во празно.
 
Последно уредено:

Mr.HyPNoTiC

UnTraceable Guest!
Член од
13 ноември 2007
Мислења
1.450
Поени од реакции
239
What's up SEO pros?
Но ако зборуваме сериозно за SEO како професија, без алатки и пристап до податоци за анализа пукаш во празно.
Еве веќе работам 7 години СЕО, последниве 4 години без платени алатки (освен Screaming Frog) и ете сеуште ранкирам. Така да ако малку подобро размилиш, ќе видиш дека и Google ти ги дава најдобрите податоци.

И Majestic и Ahrefs и сите останати влечат податоци од Google, но според мене тие земат само 10% од реалните податоци што секој нормален член може да си ги виде сам. Немој да мислиш дека Google дава којзнае какви податоци на тие алатки :)[DOUBLEPOST=1539810313][/DOUBLEPOST]
misloam deka si se prešol druže CT i posebno TF se i ta kako važni za moderno SEO. PR se soglasuvam deka beše dobar, no sega go nema
Чим мислиш дека е така, нека биде :) Еве последниве 4 години ни CT ни TF ниту пак PA и DA не им помогнале на моите конкуренти кои исто така работат SEO и ги користат тие алатки за да ранкират пред моите клиенти :)

Ако имате вишок пари, трошете :) Од грешките се учи :)
 
Член од
13 октомври 2018
Мислења
9
Поени од реакции
15
Еве веќе работам 7 години СЕО, последниве 4 години без платени алатки (освен Screaming Frog) и ете сеуште ранкирам. Така да ако малку подобро размилиш, ќе видиш дека и Google ти ги дава најдобрите податоци.

И Majestic и Ahrefs и сите останати влечат податоци од Google, но според мене тие земат само 10% од реалните податоци што секој нормален член може да си ги виде сам. Немој да мислиш дека Google дава којзнае какви податоци на тие алатки :)[DOUBLEPOST=1539810313][/DOUBLEPOST]
Чим мислиш дека е така, нека биде :) Еве последниве 4 години ни CT ни TF ниту пак PA и DA не им помогнале на моите конкуренти кои исто така работат SEO и ги користат тие алатки за да ранкират пред моите клиенти :)

Ако имате вишок пари, трошете :) Од грешките се учи :)
ScreamingFrog се користи за Technical SEO, не и нити tool за keyword research нити за link building анализа. Се користи за established sites за корекција на on-page елементи и SEO audit. Кeyword Planner е од друга страна е tool наменет за Ads но може да се користи за keyword research.

Проблемот е што немаш никаков пристап до реален search traffic volume, нити пак level на конкуренција. За link building кампања да не правиме муабет, со алатки од Google немаш никаков пристап до такви податоци.

Не е точно дека Google ти ги дава најдобрите податоци. Google се користи како последен чекор за да провериш кој се рангира, каков формат преферира за одреден search term, и кој е трендот.

Не мислам дека Google им дава податоци на тие алатка, бидејќи не им дава никакви податоци (со исклучок на Majestic кој користи Google API за link analysis).

Останатите се "black hat" crawlers или роботи, коишто го скрејпаат Google и индивидуални web strani. На сето тоа користат и clickstream data за евалуација на search traffic и CTR. За да добиеш идеја колку некои од нив се моќни ќе ти дадам пример со Ahrefs (мојот омилен tool).

Ahrefs по својата датабаза се наоѓа на второ место во светот како активен crawler, веднаш зад Google. Има поголема датабаза и од Bing, Yandex и од Yahoo (ако те интересира и сакаш да научиш повеќе еве ти линк: https://www.incapsula.com/blog/most-active-good-bots.html )

Тоа е постар пост, сега Ahrefs датабазата е далеку поголема (еве ти real бројки: https://ahrefs.com/big-data)

Од грешките сите учиме, без грешки неможеш да научиш SEO, ама не е работава кој има вишок пари да троши залудно за алатки. Алатки се неопходни доколку сакаш да работиш со сериозни клиенти кои ќе го ценат твојот труд. Сериозни клиенти сакаат data, proposals, traffic, ROI, A/B testing, competition analysis и што се не. Почетници и оние со лимитиран буџет којшто сакаат да навлезат во оваа професија треба да се фокусираат на free tools додека навлезат во основите.

Има многу бесплатни tools за keyword research, еден пример би бил Ubersuggest: https://neilpatel.com/ubersuggest/
Бесплатен link building research tool (лимитиран и со мала датабаза) е Moz Explorer: https://moz.com/link-explorer

Не сакам да бидам погрешно разбран, во ниеден случај не реков дека неможеш да се рангираш без да користиш tool, но тоа не е веќе SEO, тоа е fake it till you make it.

Ако сакаш сериозно да заработуваш, треба да си селективен со кого работиш, нашата професија е секогаш во demand и имаш цело море од клиенти и агенции со кои можеш да соработуваш. А доколку буџетот ти е проблем барај SEO агенција и дур работиш за нив ке имаш бесплатен пристап до сите скапи алатки.
 

Mr.HyPNoTiC

UnTraceable Guest!
Член од
13 ноември 2007
Мислења
1.450
Поени од реакции
239
Проблемот е што немаш никаков пристап до реален search traffic volume, нити пак level на конкуренција. За link building кампања да не правиме муабет, со алатки од Google немаш никаков пристап до такви податоци.
Доколку си SEO Consultant што ќе ти е тебе колку Search Traffic има веб-страната или пак ниво на конкуренцијата? Ако работиш како SEO Аналитичар Okay, ама ако си SEO Специјалист сварно незнам што корист ќе ти имат тие бројки? Што ако клиентот ти вели сакам да ранкирам за тие зборови и точка. Што ќе велиш ти, ама тој збор нема трафик, тој збор има конкуренција со ниво 69?
Значи без разлика ти дали ќе ги анализираш тие работи или не, твоја работа ќе биде да ранкираш за тие зборови. Така да мене искрено не ме ни интересира дали конкуренцијата има линк од Forbes или трафик од xxxK посети. Мене ми е битно да направам уникатна СЕО кампања каде што нема да ги прекршам правилата на Google, а ќе биде по-ефикасна од онаа на конкурентите.
Не мислам дека Google им дава податоци на тие алатка, бидејќи не им дава никакви податоци (со исклучок на Majestic кој користи Google API за link analysis).
Може да ти дадам 1 000 000 001 пример каде што бројќите како DA, PA, CF, TF се само бројќи. Ако беа корисни тие информации немој да мислиш дека нема да ги користам. Од искуство ти зборам дека до пред 4 години плаќав по 1000$ за нај-различни Tools. Ако мислиш дека ти се сеуште корисни за беклинкови, ајде искористи ја алатката на домените на некој збор што ранкират. Значи домените со најдобри CF & TF треба да се први и се друго да биде сортирано според нив, но ете тоа не е така.
Останатите се "black hat" crawlers или роботи, коишто го скрејпаат Google и индивидуални web strani. На сето тоа користат и clickstream data за евалуација на search traffic и CTR. За да добиеш идеја колку некои од нив се моќни ќе ти дадам пример со Ahrefs (мојот омилен tool).
Ahrefs по својата датабаза се наоѓа на второ место во светот како активен crawler, веднаш зад Google. Има поголема датабаза и од Bing, Yandex и од Yahoo (ако те интересира и сакаш да научиш повеќе еве ти линк: https://www.incapsula.com/blog/most-active-good-bots.html )
Окаy, Аhrefs алатка што фаќа дел од беклинковите што Google неможел да стаса до нив? Што корист е тоа ако ти прикаже беклинк што не е индексиран? Google неможе да го види тој линк, а Ahrefs ти го покажува т.е Google не ни го вметнал во алгоритмот за да даде некаков резултат(juice) од тој линк.
Од грешките сите учиме, без грешки неможеш да научиш SEO, ама не е работава кој има вишок пари да троши залудно за алатки. Алатки се неопходни доколку сакаш да работиш со сериозни клиенти кои ќе го ценат твојот труд. Сериозни клиенти сакаат data, proposals, traffic, ROI, A/B testing, competition analysis и што се не. Почетници и оние со лимитиран буџет којшто сакаат да навлезат во оваа професија треба да се фокусираат на free tools додека навлезат во основите.
Има многу бесплатни tools за keyword research, еден пример би бил Ubersuggest: https://neilpatel.com/ubersuggest/
Бесплатен link building research tool (лимитиран и со мала датабаза) е Moz Explorer: https://moz.com/link-explorer
Сериозните клиенти сакаат РЕЗУЛТАТИ, а не анализи :) Нив ништо не им значат анализите, ги занима само резултатот. Еве јас не сум лимитиран со никаков буџет и можам да си овозможам доста алатки. Може да искористам дури и Group Buy алатки (10-15$) за сите алатки но ете од што не ми користат не ги земам.
Пример зошто зошто би дал пример дури и 5$ за алатка ко Semrush за keyword Research, кога го имам Adwords кој ми ја дава точната бројка и трендот на истиот Keyword? За беклинк алатка не користам затоа што јас сум должен сам да најдам релевантни линкови од индустриајта на мојот клиент, така да линковите од конкуренцијата не ми вршат работа.
Не сакам да бидам погрешно разбран, во ниеден случај не реков дека неможеш да се рангираш без да користиш tool, но тоа не е веќе SEO, тоа е fake it till you make it.
Ако сакаш сериозно да заработуваш, треба да си селективен со кого работиш, нашата професија е секогаш во demand и имаш цело море од клиенти и агенции со кои можеш да соработуваш. А доколку буџетот ти е проблем барај SEO агенција и дур работиш за нив ке имаш бесплатен пристап до сите скапи алатки.
Не пријателе многу си грешка, тоа е вистинско СЕО ... ќе ти треба време да го сватиш ;) Пак ќе кажам не е се до парите, еве јас како "почетник" во СЕО наплаќам 50$ од саат за работа. Ама што знам може клиентите ми се будали што ме плаќаат или пак не ... Можеби им се посреќило така да ранкират :)

Јас СЕО го делам на два дела - Квалитет и Квантитет. Под квалитет подразбирам ранкирање без наштетување на правилата на Google, а под квантитет разбирам се и сешто (линкови кои не се релевантни за клиентот, трикови за on-page и други работи кои сега работат а подоцна ќе згаснат). За да најдеш релевантни линкови не ти помага ниту една алатка освен Google Search Engine. Е сега ти ако користиш Ahrefs, најверојатно нудиш квантитет.

И пак ќе кажам не е се во парите и алатките, се е до креативноста. Секој си знае за него, но ете prove me wrong за алатките ;)

Искрено ми се допаѓа што сепак имаме некаква дискусија, може малку сум дрзок со одговорите (таква ми е културата :) ) но искрено не мислам да навредам некого).

И очекувам одговор со статистики и аргументи, а не напразно како "помагаат" алаткиве.

Поздрав
 
Последно уредено:
Член од
30 јануари 2014
Мислења
801
Поени од реакции
522
Многу клиенти не го раѕираат СЕО и затоа нив ништо не им значат бројките ни анализите, ниту ДА, ни ТФ, ни ЦФ, ни ништо и со нив е лесно битно им е само да имаат сообраќај на сајтот. Но, сериозни клиенти бараат се што е површтано со бројките, и ЦФи ТФ, ппрано ПР, бараат колкава им е брзината на вчитуванје на сајтот, каде се нивните бацклинкови, дали се nofollow, итн. А од каде ќе им ги дадеш тие бројки ако не користиш алатки. Ahrefs e навистина добар, но е многу скап, се што можеш да најдеш бесплатно користи го тоа. Гооле нуди бесплатни алатки, може да се користат Адвордс, webmaster tools, GA итн, но некогаш не е доволно, ѕато одврзи о ќесето и плати. Тоа пак ќе речам ѕависи од клиентот, ако ништо не бара, не мора да му праќаш...
има добар текст на српски што се очекува од една СЕО агенција (занемарете го крајот бидејки е самопромоција) http://www.srbijaspace.rs/blog/sta-je-prava-seo-agencija-1258.html.
овде колку што гледам повекето се фриленсери, никој не работи за агенција, но принципот е ист
 

Mr.HyPNoTiC

UnTraceable Guest!
Член од
13 ноември 2007
Мислења
1.450
Поени од реакции
239
Многу клиенти не го раѕираат СЕО и затоа нив ништо не им значат бројките ни анализите, ниту ДА, ни ТФ, ни ЦФ, ни ништо и со нив е лесно битно им е само да имаат сообраќај на сајтот. Гооле нуди бесплатни алатки, може да се користат Адвордс, webmaster tools, GA итн, но некогаш не е доволно, ѕато одврзи о ќесето и плати. Тоа пак ќе речам ѕависи од клиентот, ако ништо не бара, не мора да му праќаш...
има добар текст на српски што се очекува од една СЕО агенција (занемарете го крајот бидејки е самопромоција) http://www.srbijaspace.rs/blog/sta-je-prava-seo-agencija-1258.html.
овде колку што гледам повекето се фриленсери, никој не работи за агенција, но принципот е ист
Работев 2 години во Агенција за Австралиски пазар, користевме МОЗ само за да го гледиме прогресот и да правиме комитмент.

Годишно како freelancer завршувам околу 20-30 клиенти и тоа клиенти во високо конкуренти индустрии (почнувајќи од недвижнини (Real Estate) завршувајќи до Казина(Gambling)) кој прават продажби/промет над неколку стотици илјади долари. Дел од тие се Ecommerce а друг дел листинзи.

Но, сериозни клиенти бараат се што е површтано со бројките, и ЦФи ТФ, ппрано ПР, бараат колкава им е брзината на вчитуванје на сајтот, каде се нивните бацклинкови, дали се nofollow, итн. А од каде ќе им ги дадеш тие бројки ако не користиш алатки. Ahrefs e навистина добар, но е многу скап, се што можеш да најдеш бесплатно користи го тоа.
Кога станува збор за Page Speed, само резултатот од Google Search Console го почитувам бидејќи сите останати "платени" и "бесплатни" алатки имаат свои сервери кои не се хостирани во иста земја со дел од моите клиенти. Така да ако некој отвори страна со IP од америка а мојата страна е хостирана во UK, ќе биде за некоја секунда или нешто помалку од секунда побавна. Ама затоа е тука Search Console кој ти дава многу јасна слика од тоа и плус детали што треба да средиш.

Пак ќе се навратам на Ahrefs, што ќе ти е Ahrefs кога ти покажува 80% од линкови кои не се индексирани? Плус тоа каде има некој кажано од Google дека no-follow линковите не влијаат врз алгоритмот или пак не дават некаков Boost на страната? Ајде најдете ми примери кога некој како што е Mat Cuts или Gary Illyes излегол и кажал од денес само follow
линковите ќе влијаат врз алгоритмот, no-follow не?

Клиентите кој најчесто тераат вакви статистики се во заблуда т.е незнаат кај терат. Некој им генерирал некој репорт и сега според тој репорт ти треба да работиш... Имам сретнато доста вакви примери, но под кратко објаснување за што станува збор истите тие го менат своето мислење.

Кога станува збор за платени алатки и имате клиент со неколку стотици милиони импресии дневно, нема да ви дојде да побарате алатка што вреди да се плати а тоа е Google Analytics 360. Алатката кошта околу 150 000$ и баш би рекол дека вреди. Епа сега земете пример зошто алатка која сварно вреди за парите кошта ~1000 пати повеќе од тие алатки.

Најверојатно не ги користете доволно/правилно или пак немате доволно претстава колку можат да ви помогнат Search Console, Analytics и Tag Manager во on-page оптимизација (која има 70% зафат од целиот СЕО прогрес).

А за репорти секогаш користам Google Data Studio, бидејки е единствен и најдобар начин да го прикажеш целиот SEO прогрес на еден клиент.

Еве дадете ми одговор за алатките дека ја оправдува својата цена и нормално со примери.. Prove me wrong :)
 
Член од
13 октомври 2018
Мислења
9
Поени од реакции
15
Доколку си SEO Consultant што ќе ти е тебе колку Search Traffic има веб-страната или пак ниво на конкуренцијата? Ако работиш како SEO Аналитичар Okay, ама ако си SEO Специјалист сварно незнам што корист ќе ти имат тие бројки? Што ако клиентот ти вели сакам да ранкирам за тие зборови и точка. Што ќе велиш ти, ама тој збор нема трафик, тој збор има конкуренција со ниво 69?
Значи без разлика ти дали ќе ги анализираш тие работи или не, твоја работа ќе биде да ранкираш за тие зборови. Така да мене искрено не ме ни интересира дали конкуренцијата има линк од Forbes или трафик од xxxK посети. Мене ми е битно да направам уникатна СЕО кампања каде што нема да ги прекршам правилата на Google, а ќе биде по-ефикасна од онаа на конкурентите.

Може да ти дадам 1 000 000 001 пример каде што бројќите како DA, PA, CF, TF се само бројќи. Ако беа корисни тие информации немој да мислиш дека нема да ги користам. Од искуство ти зборам дека до пред 4 години плаќав по 1000$ за нај-различни Tools. Ако мислиш дека ти се сеуште корисни за беклинкови, ајде искористи ја алатката на домените на некој збор што ранкират. Значи домените со најдобри CF & TF треба да се први и се друго да биде сортирано според нив, но ете тоа не е така.

Окаy, Аhrefs алатка што фаќа дел од беклинковите што Google неможел да стаса до нив? Што корист е тоа ако ти прикаже беклинк што не е индексиран? Google неможе да го види тој линк, а Ahrefs ти го покажува т.е Google не ни го вметнал во алгоритмот за да даде некаков резултат(juice) од тој линк.

Сериозните клиенти сакаат РЕЗУЛТАТИ, а не анализи :) Нив ништо не им значат анализите, ги занима само резултатот. Еве јас не сум лимитиран со никаков буџет и можам да си овозможам доста алатки. Може да искористам дури и Group Buy алатки (10-15$) за сите алатки но ете од што не ми користат не ги земам.
Пример зошто зошто би дал пример дури и 5$ за алатка ко Semrush за keyword Research, кога го имам Adwords кој ми ја дава точната бројка и трендот на истиот Keyword? За беклинк алатка не користам затоа што јас сум должен сам да најдам релевантни линкови од индустриајта на мојот клиент, така да линковите од конкуренцијата не ми вршат работа.

Не пријателе многу си грешка, тоа е вистинско СЕО ... ќе ти треба време да го сватиш ;) Пак ќе кажам не е се до парите, еве јас како "почетник" во СЕО наплаќам 50$ од саат за работа. Ама што знам може клиентите ми се будали што ме плаќаат или пак не ... Можеби им се посреќило така да ранкират :)

Јас СЕО го делам на два дела - Квалитет и Квантитет. Под квалитет подразбирам ранкирање без наштетување на правилата на Google, а под квантитет разбирам се и сешто (линкови кои не се релевантни за клиентот, трикови за on-page и други работи кои сега работат а подоцна ќе згаснат). За да најдеш релевантни линкови не ти помага ниту една алатка освен Google Search Engine. Е сега ти ако користиш Ahrefs, најверојатно нудиш квантитет.

И пак ќе кажам не е се во парите и алатките, се е до креативноста. Секој си знае за него, но ете prove me wrong за алатките ;)

Искрено ми се допаѓа што сепак имаме некаква дискусија, може малку сум дрзок со одговорите (таква ми е културата :) ) но искрено не мислам да навредам некого).

И очекувам одговор со статистики и аргументи, а не напразно како "помагаат" алаткиве.

Поздрав
Ќе почнам од доле нагоре.

Прво браво за долгиот одговор, второ мило ми е да запознаам SEO fellow (не живеам во МК работам како дигитал номад и незнам која/каде е нашата SEO community).

Статистики и аргументи (подоле во линија со "точките на денешната SEO седница").

Не е никој навреден, и се слагам, идејата ни е да имаме конструктивен разговор и да споделиме знаење, искуства, мислења и да ја заживееме темава. Мислам дека SEO како професија или подобро речено Дигитал/Интернет Маркетинг генерално, може да помогне на многу млади но и постари да работат за себе (од дома/странство) и да навлезат во свет коишто е challenging, постојано се менува, развива problem solving skills и што се не.

Верувам дека има премногу интелигенти луѓе во МК кои доколку би пројавиле интерес, можат да излезат од стапицата на просечна МК плата, од средина во која никој не го цени нивниот труд и да работат по пижами или шорцеви од дома (Step 1: Фрлаш пеглата).

Назад на темата.

Има премногу "подтеми" во скоро секоја твоја реченица, и кога станува збор за анализа, без конкретен пример, на секој аргумент има контра аргумент.

Пример:
На секој 1 000 000 001 пример кадешто DR, TF, DA не значат ништо, има 1 000 000 001 пример кадешто значат (со исклучок на DA можеби, каде трендот е повеќе негативен доколку се користи како мерило).

Дадов еден-два примери, во претходниот коментар.

За сите што не знаат за DA - ќе копирам директ од Google:
Domain Authority (DA) is a search engine ranking score developed by Moz that predicts how well a website will rank on search engine result pages (SERPs)

Еве друг:
Ahrefs/SEMrush е супер алатка за да најдеш keywords кои GSC (Google Search Console) ги крие или ги маркира како "not provided". Но уште подобро е што имаш пристап и до keywords за кои твоите конкуренти се рангираат. Ги сортираш во т.н. keyword buckets, ги маркираш по intent, правиш keyword mapping, TOFU/MOFU/BOFU, оптимизираш, и финално правиш content relaunch, или со link building campaign или со on-page или merge/consolidate (301 redirect) pages.

Во зависност од threshold-от, конкурентоста, квалитетот на самиот content, итн, имаш short term и long term gains. Може да boost-неш сајт мн брзо и да имаш quick gains (најчесто во range од 3 месеци, подолгите се 6 месеци и 12 месеци). И не зборувам само за трафик boost, има различни методи и стратегии коишто јас ги имплементирам. Но без пристап на податоци, статистика итн си лимитиран само на GSC/Keyword Planner/GA и гледано во бројки, зборуваме за огромен процент кој ти фали.


Сега ке почнам од горе.

Никогаш не сум бил fan на овие SEO терминологии горе, и не ни мислам да станам во брзо време, но малце ги имаш измешано дефинициите (тоа е сепак помалку важно, така да скип). На секоја SEO агенција или консултантска SEO фирма имаш хиерархија. Постојат SEO consultants, senior/junior SEOs, VAs и мн експерти во одредена област, поврзана директно или индиректно со SEO таскови.

Поентата е дека ако тој SEO consultant не сака да се плетка со ground work и преферира да твита да преговара на телефон и да дава генерални совети, има тим под него кој ги прави сите анализи. Тие анализи се директно врзани со paid tools and free tools.

Јас во ниеден случај не генерализирам како тебе. Ти ги исклучуваш сите paid алатки, и тврдиш дека SEO работиш само со Google алатки и дека си SEO Consultant што работи само со ScreamingFrog кој е tool за technical SEO.

Пак ке повторам, не се слагам. Тоа не е професионално SEO, поготово не работа со клиенти, или барем не со сериозни клиенти.

(Пак, ништо лично, ова од искуство го кажувам. Немам намера да фрлам ниски навредливи удари и его војна да водиме).

"Што ако клиентот ти вели сакам да ранкирам за тие зборови и точка. Што ќе велиш ти, ама тој збор нема трафик, тој збор има конкуренција со ниво 69? Значи без разлика ти дали ќе ги анализираш тие работи или не, твоја работа ќе биде да ранкираш за тие зборови."

Мораш да бидеш транспарентен и реален и тебе ти е задача и одговорност како професионалец да објасниш на клиентот користејќи терминологија која тој може да ја разбере. Има клиенти кои немаат апсолутна никаква врска со SEO, но има и клиенти кои се едуцирани.

Без разлика на случајот, со таков клиент и таков став "Ќе ме рангираш за ова и точка", просто е - фала чао, пријатно. Не сакаш да работиш со такви луѓе.

Мене лично МЕ интериса дали конкурентот има линк од Forbes, како го добил, дали преку PR, дали е купен линк или имаат добар brand awarness изградено. Дали лансираат paid кампањи, за кои клучни зборови, кои landing pages им се most valuable, каде и како конвертираат, како прават email кампањи, кој direct trafic или линкови им носат најмногу таргетиран трафик, дали можам и јас истиот да го изградам и да добивам email signups и милион други работи.

Што ме води до следната точка.

Се слагам дека има разлика меѓу индексирани линкови, или линкови кои Google ги зема во предвид vs. вкупен број на линкови (за кои на пример Ahrefs има датабаза). Ама "GSC -> Search Traffic -> Links to your site", е далеку далеку од сите индексирани линкови кои Google ги калкулира.

Алатка како Ahrefs не се користи само за Skyscraper Technique (иако e перфектна за тоа во комбинација со ScrapeBox или VA), туку се користи за сериозни анализи од секој аспект поврзани директно или индиректно со SEO (еден пример ти дадов горе со direct traffic).

Искрено, смешно ми е воопшто што ја водиме оваа дискусија. Алатки како Ahrefs, SEMrush се барем две основни без кои во моментов SEO како професија, неможе ни да се замисли. Google Adwords, Google Trends, Google Alerts, GSC, GA се супер алатки но сите си имаат ограничување.

Незнам ова како да го формулирам, не ми се допаѓа тој label горе што си го напишал па ќе го кажам директно како што е:

Не сум грешка, и нема што да сфатам, ова го работам наназад долги години, имам презадоволни клиенти и партнери, и свои assets во конкуренти индустрии и различни verticals, имам посетувано и бројни SEO конференции низ светов. Сум пробал се, black hat, SEO со лимитиран буџет, методи без алатки, со free alatki, и што се не. Искрено веќе ни самиот незнам низ годиниве која тактика ја немам тестирано. За бројки и earnings не сакам да зборам, или како што би рекле "to brag". Нема никаква поента тоа. Сепак мило ми е што ете ти си стигнал до $50/hour.

Мислам дека ова е последното прашање:

Нудам квалитет, и строго white hat, без shortucts и спамерски тактики, работам со сериозни клиенти. Има многу клинети кои бараат анализи, се водат стиктно на metrics, KPIs, traffic projection, ROI, детален proposal, и нормално резултати. На сето тоа добиваат и monthly report, што се е сработено итн итн. Јас незнам искрено каде ги наоѓаш тие сериозни клиенти што потпишуваат 6-12 месеци договор без сето ова горе наведено. Спомна freelancer, можеби Upwork, Freelancer или други платформи?

За крај, сакам да потенцирам неколку работи:

1. Дискусијава би требало да се води со friendly и helpful tone, ако и само ако, сакаме да привлечеме луѓе кои сакаат да навлезат во овој свет.

2. Само затоа што една тактика работи кај тебе, не значи дека другите не работат, или дека се погрешни или полоши. Постојат премногу начини,тактики и стратегии како да се имплементира SEO. Мене ми е јасна твојата порака, но не се слагам дека тоа е најдобриот начин нити пак најпродуктивниот. Баш напротив.

3. Генерализации се непотребни и не помагаат на никого

4. Ако негде сум ги избрал погрешните зборови, не е ништо лично

5. Да се фокусираме да споделиме идеи или actionable tips

6. За сите почетници сакам да упатам апел, да пробаат што побрзо да влезат како intern во некоја SEO агенција и да работат барем 1-2 месеци без пари. Така најбргу ќе научат. За сите други што не сакаат, можеме и тука.

За број 5, ете баш би сакал да чујам која е твојата рутина кога правиш keyword research за клиент, ако воопшто правиш? Јас сум исто така спремен да споделам free методи, зошто сепак темава е за почетници.[DOUBLEPOST=1540263280][/DOUBLEPOST]Еве една идеја за "tool free" keyword research.

1. Скрејп на sitemap_index.xml на конкурент
2. Split/remove domain name од URL (или find and replace)
3. Find and replace во Excel, Google Sheet, за да тргнете '-' (hypen или dash во url) и '/' (slash). За replace удрите само еден "space" на тастатура)

Пример од: http://www.danielpinero.com/how-to-extract-root-domain-url-excel
Треба да добиете (потенцијален keyword што го таргетираат): how to extract root domain url excel

Истото може да се изведе и со скрејп на title tags.

Еве едноставен и практичен tool за sitemap скрејп:
https://www.greenlanemarketing.com/tools/google-indexation-tester/

Алтернатива е ScreamingFrog.

Друга алтернатива е директ да одите и да отворите ' konkurent.com/sitemap_index.xml ' и copy paste мануелно на pages/posts, пример:
https://www.greenlanemarketing.com/sitemap_index.xml

Во случајот копирате од https://www.greenlanemarketing.com/post-sitemap.xml

Следен чекор за да ги приоретизирате тие keywords би бил Google Search и трендот да се види.

Еден метод е да се отворат првите 3-5 pages што се рангираат за тој клучен збор, гледате дали има коментари/shares или интеракција на тој сајт. Ако и само ако има, гледате датуми кога се постирани коментарите за да добиете идеа дали "константно" добиваат visitors и тематa привлекува внимание.

Сепак немора да значи дека е organic traffic од Google, може да е paid traffic/social media, direct traffic, email итн. Големи се шансите дека е organic, но може и да не е.

Ова не е правило, има pages што добиваат многу трафик а немаат коментари, интеракција итн итн. Ама сепак не е лош начин да приоретизирате keywords ако работите со free алатки немате пристап до search volume и сл.[DOUBLEPOST=1540264985][/DOUBLEPOST]Финален резултат:

Step 1:
kajgana SEO 1.jpg
Step 2:
Kajgana SEO 2.jpg [DOUBLEPOST=1540268061][/DOUBLEPOST]Step 3:

Google Search на pitchbox review

Првите 3 резултати од старт се авторитетни, сколам надоле и го пикирав овој page (исто верувам дека е мн авторитетен но немам пристап до алатки):
https://www.pointvisible.com/blog/outreach-tools-spotlight-pitchbox-vs-ninja-outreach-vs-buzzstream-vs-mailshake/

Проблемот е што тука авторот прави компарација на повеќе алатки, и не го таргетира директно тој keyword него повеќе клични зборови, и главен би рекол му е outreach tools. Сепак доле од коментарите е очигледно дека има интерес, добива трафик, итн.

Дали би го таргетирал јас со нов сајт? Првично би рекол, не (подоле детали). Ако имам време 2 месеци да напишам подетален review, буџет за link building итн, можеби.

Сепак се враќам на Google и го пикирам следниот резултат:
https://cospot.com/content-marketer/pitchbox-review/

Супер, weak content, верувам и дека нема многу авторитет (и да има пак не е проблем со квалитетна содржина и малку on page да се рангирам пред него).

Сега во игра се други работи:
1. Дали Pitchbox има affiliate program?
2. Дали вреди да сум број 5?

Кратка анализа:
1. Изгледа нудат нешто налик на CPA, но само на супер авторитетни страни. Мене да ме одобрат е многу тешко, значи имам опција да направам review на pitchbox и да понудам алтернативни алатки (најверојатно би ги ставил најдоле) каде има affiliate program, и така да заработам некој долар.

2. Повеќе ми оди кон НЕ, зборам за traffic volume на main keyword плус long tail keywords, но може да се провери Google Trends, KP или KeywordsEverywhere.

Доколку пак можам да влезам како нивни affiliate (или постои друг продукт или исплатлива алетнатива) број 5 дефинитивно ми одговара и оди кон ДА, зато што е high paid продукт и ако еден singup е $20 на 5 leads веќе заработувам $100 месечно.

Значи и со многу малку traffic можете да заработите добри пари, ако сте креативни и размислувате out of the box.[DOUBLEPOST=1540268665][/DOUBLEPOST]*Main keyword - outreach tools review
 
Последно уредено:
Член од
30 јануари 2014
Мислења
801
Поени од реакции
522
Член од
24 февруари 2005
Мислења
242
Поени од реакции
50
Ќе почнам од доле нагоре.

Прво браво за долгиот одговор, второ мило ми е да запознаам SEO fellow (не живеам во МК работам како дигитал номад и незнам која/каде е нашата SEO community).

Статистики и аргументи (подоле во линија со "точките на денешната SEO седница").

Не е никој навреден, и се слагам, идејата ни е да имаме конструктивен разговор и да споделиме знаење, искуства, мислења и да ја заживееме темава. Мислам дека SEO како професија или подобро речено Дигитал/Интернет Маркетинг генерално, може да помогне на многу млади но и постари да работат за себе (од дома/странство) и да навлезат во свет коишто е challenging, постојано се менува, развива problem solving skills и што се не.
Одличен пост браво! Инаку на ФБ има убаво community, ( се надевам дека не е забрането ако е слободно тргнете го линкот) не е за SEO, за дигитален маркетинг е општо но има секогаш интересни разговори. Инаку јас се занимавам со продавање по големиве шопови, искрено се подобар и подобар станувам само да не се заречам. Не работам SEO, но секојдневно се занимавам со пребарување на тагови, нивни ранг, каква ми е е конкуренцијата на тие тагови итн.
Инаку најчесто го користам ова keywards evrywhere, extension for Chrome, и ми врши доста работа, користам и спечифични некои алатки што ми се за шоповите, не се најточни но одприлика ми даваат некоја смерница. Сепак на крај се се севедува на рачно проверување на сите тагови, зошто во овој бизнис конкуренцијата не спие и секогаш менува.Инаку јас си плаќам за добар ранг, и мислам дека за овој бизнис за sells нема подобро нешто од да си платиш за висок ранг. Незнам како би можел да работиш SEO за вирални производи, кои денеска се купуваат за 1 месец никој несака да ги купи, затоа јас сум фан на платените киворди, од 4 м конкуренција се пробиваш веднаш на врв :). Што се однесува на google имам пуштено реклама по истите keywords но толку се евтини што нема потреба за ништо посебно да се оптимизира.
Инаку следна фаза ми е да отворам woocommerce на Wordpress. Па таму ќе ми треба некои ваши совети.
Колку што имам читано по форумиве, за послаби киворди какви што бркам јас , не би требало да биде многу тешко, со неколку беклинкови добро среден on page и за сите кивроди по едно видео на youyube, пинтерес репинуван пин би требало да се рангирам добро. Сепак ова го оставам за понатаму.
 
Член од
30 јануари 2014
Мислења
801
Поени од реакции
522
Дали некој може да ми прати туторијал за поставување Адвордс кампања зa ecommerce продавница?
 
Член од
2 октомври 2015
Мислења
109
Поени од реакции
50
Здраво маркетери, ако може информација отприлика која плата земаат дигитал маркетерите во нашиве компании? Од почетник па се до професионален?

И секако што најчесто бараат нашиве компании за тие пари: креирање на кампањи (адвордс, фејсбук, инста), фотошоп, landing pages, videos...?

Фала на инфо. :)
 
Член од
24 февруари 2005
Мислења
242
Поени од реакции
50
Здраво маркетери, ако може информација отприлика која плата земаат дигитал маркетерите во нашиве компании? Од почетник па се до професионален?

И секако што најчесто бараат нашиве компании за тие пари: креирање на кампањи (адвордс, фејсбук, инста), фотошоп, landing pages, videos...?

Фала на инфо. :)
Условите кои ги бараат си ги препишуваат едни од други и така го прават CV, реално не се ни запознаени што всушност треба да работи дигитален маркетар, или наведуваат безброј познавања од различни области и начини на рекламирање. А само во едно нешто да си експерт можеш многу да им донесеш. Со прости зборови мој впечаток е дека оваа професија засега само постои како термин „дигитален маркетар“ а суштински не постои барем во Македонија. Најчесто вработените работат други работи се приклучуваат во тимот. Но како поминува време мислам дека работите се повеќе и повеќе ќе се кристализираат, и добар дигитален Макретар би требало ако не највисока но една од највисоките плати да ги зема. Ова не го тврдам зошто сакам да ја преценам работата, туку зошто во процесот во фирмата стлобови се како што ги викаат англичаните many makers, а они многу лесно можат да изградат сопствена фирма ако знаат да како да продадат.
 
Член од
19 јуни 2019
Мислења
1
Поени од реакции
1
Здраво јас сум нов овде.
Сакам да споделам супер страна со вас. Јас ја користам кога барам long tail keywords. https://answerthepublic.com/
Исто така е добра за да најдете keyword variations на главниот keyword. Јас ги покривам тие варијации со H2 i H3 во постот и успевам да се рангирам само преку нив за слаби keywords.
Исто така имам прашање - Знам колку се битни backlinks за off page seo. Проблемот е што гугл не ги индексира и излегува како залудно потрошено време. Дури и Backlinks од јаки страни како myspace не ги индексира. Пробувам сега со VPN мрежа да правам tumblr backlinks на главните backlinks. Можеби грешам. Ако знае некој нека пише.
Друго - Мојата страна е нова(5 месеци) и според мене и според резултатите на гугл конзолата сеуште сум во SANDBOX. За главните keywords ме нема во топ 100, а за споредни ме има веке и во топ 10. Дали знае некој кога завршува тој SANDBOX и дали може да се убрза процесот.
 
Член од
30 јануари 2014
Мислења
801
Поени од реакции
522
Добра е страницата. Добро е и што користиш лонг таил клучни фрази.
Но треба да се потенцира нешто друго. Гоогл почна се повеќе и пвоеќе да ја цени содржината на сајтот/блогот.
Не дека линковите не се вежни, но не е како порано. Ево еден мал текст, мислам дека е преведен од Моз https://www.teshadesign.com/blog/10-saveta-za-kvalitetan-sadrzaj-na-blogovima-52.html (не поставувам директни линкови до Моз) за тоа што е битно.
Ак си квалитеттен и ако ништо немаш погрешено брѕо ќе иѕлезеш од Сендбокс.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom