Решавање стручни задачи

  • Креатор на темата Креатор на темата HCL
  • Време на започнување Време на започнување
Ми треба помоооошшш!!! Умрев со задачата.

Ми треба да соберам 2 floating point броја во IEEE 754 формат. Имам 1 број негативен 1 позитивен. Пробав да ја решам на 10000 начини само никако да го добијам точниот резултат.

Ми треба кратко упатство. Кога собирам 2 позитивни се е ОК. Само со овој „-“ имам проблем. :kesa:

ХЕЛП! :)

ГОТОВО најдов за задачата. Така да не ми треба помош :) :helou:
 
Mi treba pomos okolu edna zadaca
Zadacata e slednava

n!< ili = (pomalo ili ednakvo) (1+n)/2 i celoto na nta

znaci eve ja i pojasno
n!<ili=(1+n)/2 na nta ( boldiraniot izraz e na nta :D)

Fala vi odnapred
 
А шо е уствари финтава со задачава?? Ваљда да се докажит неравенствово, така??
Со кој метод требит да се решит?
 
А шо е уствари финтава со задачава?? Ваљда да се докажит неравенствово, така??
Со кој метод требит да се решит?

Da se najde za koe n vredi ravenstvoto. Jas bi probal so indukcija. Peski da se najde za koe n e tocno toa, i posle da se dokaze preku matematicka indukcija...ama me mrzi zasto dosta ima rabota, a i kojznae dali ke mozam da ja resam.

@nikle22
Ako stvarno imas 16 godini...zaebi xD...ili neka se javi nekoj od PMF.
 
*Неравенствотоо
Иначе за секое N е точно неравенствово.
Пробав и јас со индукција, ама заглавив негде. А и незнам дали дечково имат учено индукција, пошо се учит крајот на 3та година, а мислам дека тој е втора (по годините)
 
*Неравенствотоо
Иначе за секое N е точно неравенствово.
Пробав и јас со индукција, ама заглавив негде. А и незнам дали дечково имат учено индукција, пошо се учит крајот на 3та година, а мислам дека тој е втора (по годините)

Faktoriel raste pobrzo od eksponencijalna funkcija taka da mislam deka ne vazi za site n.
 
Браво, браво. Ич не ми текна на овие релации, а знам дека лани ги учев 1-2 часа по алгебра мислам дека беше.
 
Здравоо луѓее ај некој нека ми помогне со оваа задачка:
Одреди ја најмалата вредност на изразот:
x2+y2+z2+x+y+z и вредностите на x, y и z за кои се достигнува најмалата вредност на изразот. :toe::toe:
 
1. Ако земеме да се трите броеви позитивни, тогаш вредноста ќе биде позитивна
2. Ако земеме НАЈМАЛКУ 1 член да е негативен тогаш пак се добива позитивен број
Х^2>=Х (истото важи и за другите променливи)
3.Што значи дека последниот случај ќе даде најмала вредност. Тоа е случајот кога сите три променливи имаат вредност 0.
 
1. Ако земеме да се трите броеви позитивни, тогаш вредноста ќе биде позитивна
2. Ако земеме НАЈМАЛКУ 1 член да е негативен тогаш пак се добива позитивен број
Х^2>=Х (истото важи и за другите променливи)
3.Што значи дека последниот случај ќе даде најмала вредност. Тоа е случајот кога сите три променливи имаат вредност 0.
Сега приметив дека сум во грешка. Не е вака решението.:kesa:
Изразот ќе го напишиме со три функции:
f(x)=x^2+x
f(y)=y^2+y
f(z)=z^2+z
Што значи дека x^2+x^2+z^2+x+y+z = f(x)+f(y)+f(z)
Сега на трите функции ќе најдеме екстрем, со помош на прв извод, па:
f'(x) = 2x + 1
f'(y) = 2y + 1
f'(z) = 2z + 1
Ќе ги изедначиме на 0 и се добива дека x=y=z= -1/2 = -0,5
Со вториот извод ќе се увериме дека екстремот е минимум:
f''(x)=f''(y)=f''(z) = 2
2 > 0 => min
Што значи дека x=y=z= -1/2 = -0,5
 
Ako ne si ucel izvodi eve uste eden predlog:
x2+y2+z2+x+y+z=(x+1/2)^2+(y+1/2)^2+(z+1/2)^2-3/4
Bidejki (x+1/2)^2> ili = 0 isto (y+1/2)^2 i (z+1/2)^2 togas ovie izrazi bi bile minimalni ako se = na 0 t.e
(x+1/2)^2 <=> x=-1/2
(y+1/2)^2 <=> y=-1/2
(z+1/2)^2 <=> z=-1/2
a minimalnata vrednost ke bide -3/4
 
Sum zaboravila:
(x+1/2)^2 =0<=> x=-1/2
(y+1/2)^2 =0<=> y=-1/2
(z+1/2)^2 =0<=> z=-1/2
 
{
x1 - 6x2 - 9x3 - 20x4 = -11
2x1 + 3x2 + 6x3 + 08x4 = 5
3x1 + 2x2 + 5x3 + 04x4 = 3
4x1 + x2 + 4x3 + mx4 = 2
}


{
x1 - 6x2 - 9x3 - 20x4 = -11

x1 - 6x2 - 9x3 - 20x4 = -11 | -2
0x1 +15x2 +24x3 + 48x4 = 27

x1 - 6x2 - 9x3 - 20x4 = -11 | -3
0x1 +20x2 +32x3 + 64x4 = 36

x1 - 6x2 - 9x3 - 20x4 = -11 | -4
0x1 + 25x2 +40x3 +(80+m)x4 = 46
}

{
x1 - 6x2 - 9x3 - 20x4 = -11

15x2 +24x3 + 48x4 = 27

15x2 +24x3 + 48x4 = 27 | -4/3
0x2 + 0x3 + 0x4 = 0

15x2 +24x3 + 48x4 = 27 | -5/3
0x2 + 0x3 + mx4 = 1
}

m = 1 / x4 = 20 / (11 + x1 - 6x2 -9x3)
4x4 = (9 - 5x2 - 8x3) / 4 = (11 + x1 - 6x2 - 9x3) / 5 =>
x1 = 45/4 - 25/4x2 - 10x3 + 6x2 + 9x3 - 11 =>
x1 = 45/4 - x2/4 - x3 - 11
m = 20 / (11 + 45/4 - x2/4 - x3 - 11 - 6x2 -9x3) =>
m = 20 / (45/4 - 25x2/4 - 10x3) =>
m = 80 / (45 - 25x2 - 40x3) =>
m = 16 / (9 - 5x2 - 8x3) | epa taka nekako. kraj!

piece of cake! dali beshe ova nekoja zaebancija ili slichno? a.i. onaka nemaf druga roboticka! :salut:sledeki?? ako moit sal da go dodadam linkof:
http://dedanoe.googlepages.com/LMALinearSystem.zip
tao e mojo inovative approximethod of geometric reductions. ili
http://dedanoe.googlepages.com/scxdr_2x2_4x4_8x8.zip
ova scxdr-ot nekad otkaznue ali ubaa zamisla...
 
Дали можи некој да ми ја реши задачава, не ја имам решено затоа што никако не ми излегува Значи ми треба цела постапка. Еве ја задачава, се работи за интеграл од:
1/((x+1)*sqrt[-x^2+6x-5])
фала.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom