Проблеми со концентрација и учење

  • Креатор на темата Креатор на темата slobbo
  • Време на започнување Време на започнување
Јас сум пресреќен ако научам за 3 саати, а не пак за пола саат. Ама тоа е кога ќе дојдеш на факс ќе бараш разни начини да го максимизираш времето и да бидеш поконцентриран. Така да ако почнам да принтам ќе ми биде исто како да издавам книга :helou:
 
абе а јас што сум математичко:P не ми треба бубање туку концентрација , бистрос,логика,рутина, желба.. да не имаш за тоа некоја стратегија ???:P

Не сери. 90% од предметите ти се бубање. Сега си 3та и имаш математика линеарна алгебра и алгебра. Доволно ти е да ги знаеш алгоритмите и да вежбаш редовно за да можеш да ги поврзуваш работите. И зависи кој професор ти е :0)

Јас сум пресреќен ако научам за 3 саати, а не пак за пола саат. Ама тоа е кога ќе дојдеш на факс ќе бараш разни начини да го максимизираш времето и да бидеш поконцентриран. Така да ако почнам да принтам ќе ми биде исто како да издавам книга :helou:

Не нема. 30 страни ќе ти биде максимум од 300 страни книга.
 
Ете јас вака учам читам уроко една до два пати со топ концентрација и го повторвам во себе еднаш два пати и готово(за некои и нетреба повторвање) само треба редовно ова да се практикува пошо се губи навиката и рутината:toe:
 
Гледав една документарка , "јадењата и како влијаат тие врз нас" испитуваат секакви врски и секое јадење различно делува врз нашето расположение.
Едно нешто ШТО ЗАПОМНИВ ОД ТОА И ШТО Е НАВИСТИНА ТАКА (испробано) е дека јаглехидратите те тераат на спиење, на намалена концентрација.. а ПРОТЕИНИТЕ ти ја зголемуваат стабилноста,концентрацијата,реакциите на телото, рефлексите.. (после оброкот се разбира)
Ова е испитано (на докуметарката имаше пример) како пред партија шах едниот јаде јаглехидрати а другиот црвено месо (протеини) и тој што јадел јаглехидрати му е досадна партијата, му се приспива нема желба да мисли. А тој што јадеше протеини , послесно ги сфаќа работите , не му требаат многу време за размислување ..
Каков Рјк човек си ти што обратно ни ги презентираш стварите, лол. Мозокот се храни единствено со глукозата така што ти џабе ќе внесуеш протеини за концентрација, а и богами сите што те послушале.
може ова ќе ти помогне мислам дека ти паѓа концентрацијата бидејќи повеќето учебници се конфузно напишани со информации што се повторуваат неколку пати низ текот на учебникот.
Иначе ти треба принтер за ова за да бидеш ефикасен
1. Зимаш лекцијата, одвараш word документ. Ги издвојуваш поентите во лекцијата (значи го елиминираш цел fluff што е во учебник како на пример...тој е најзначајниот и еден од најголемите писатели во 20ти век чии критичари го...вакви реченици не ти бара ниеден професор). Само издвој ги поентите.
Ќе се изненадиш колку само ќе ја скратиш лекцијата така мене по македонски ми се случувало лекција од 20 страни ја кратам на 3. Неверојатно.
2. Принтај го тоа. Е сега, земи мали ливчиња од тетратка скини и напиши ги keywords од листот за да ти служат како почетници. На пример ако на листот си издвоил: Наполеон Бонапарта бил француски владетел само пиши: Наполеон Франција.
3. Земи со помош на ливчињата раскажи ја лекцијата на глас. Обично е добро да одиш низ соба и да збориш на глас и да импровизираш ко да предаваш на некого со емоции. Знаеш, памтиме нешта кои ги доживуваме со емоции. Значи нешто ко: импровизирај шетајќи низ соба со емоции :)
4. Ако неможеш да се сетиш т.е. тие малите ливчиња неможат да те потсетат да го раскажеш тоа што е на листот тогаш земи фломастер или нешто и потцртај го тоа што не си можел да го раскажеш. И откако ќе завршиш повтори го она под 3 само на тоа што не си го знаел. И на крај е добро да заокружиш така што се ќе раскажеш во целост.
5. Пред тест понеси го цел материјал...ако сакаш можеш да се спремаш така што ќе го повториш истиот процес на сите лекции али тоа е малце напорно...пред тест само ако сакаш можеш во себе. Важно е да не читаш од листот и пасивно да ги внесуваш информациите. Милион пати е докажано дека 10 пати подобро се памти кога се обидуваш да ги повикаш податоците од твојот мозок т.е. тоа со малото ливче отколку да читаш и пасивно да внесуваш податоци. Ова е грешка што може 99% од луѓево што учат во основно средно и факс ја прават.
Иначе ова не го измислив јас него ми го кажа еден другар што е на факултет социологија он доста читаше за learning techniques и од сите тие искомбинира и си ја создаде оваа која му носи 10ки со 5 пати помал труд од другиве кои се утепуваат од бубање од учебник :)
Прво што ми дојде на памет тука е БУБАЊЕ. За секој предмет за кој е потребно разбирање мора да имаш последичност на стварите и секоја реченица е битна, па не можеш туку-така да ги кратиш учебниците и да си создаваш свои. Ќе си земеш пенкалце, фломастер и ќе си означиш у учебникот се` што мислиш дека е клучен збор и што ќе те наведе на важното. Плус тоа ќе можеш да го уклучиш и фотографското памтење, што можда го имаш. Освен поцртување, ја обично на ливче/тетратка си ги запишувам клучните зборови, си ги поврзувам, ги заокружувам.

Иначе има уште еден метод од една книга што читав еднаш ќе ти го пастирам ме мрзи да преведувам:
When I modeled the top students and gifted children, I
discovered that the reason they were superior learners was
simply because they had a very effective strategy for generating
ideas, understanding new facts, memorizing it and solving
questions. 95% of the other students who were either average or
below average were not stupid, they just had an ineffective
strategy.

Let me give you an example of how changing your mental
strategy can significantly change the results you produce. Do you
have a good memory? Most people I ask would say ‘no’
immediately. Well, again if you forget things easily, it is not
because you do not have the ability to remember, you just have
an ineffective memory strategy. Take a look at the list below and
do your best to remember it in sequence. Give yourself a
maximum of one minute.

1 Eggs 6 Fan 11 Michael Jackson 16 Numbers
2 Cow 7 Hair 12 Ear rings 17 Crown
3 Fork 8 Glucose 13 Frisbee 18 Fish balls
4 Bikini 9 Policeman 14 Planet 19 Clock
5 Banana 10 Zoo 15 Rainbow 20 Claws

Now, covering the list above (be honest!), do your best to
write down as many words as you can remember in the blank
spaces below.

So how many words did you manage to recall in sequence?
Most people can only manage a maximum of seven to ten words.
Now, would you believe that it is possible to remember every single
word in sequence, within 2 minutes, given the right strategy?
Here is what I would like you to do. Using your imagination,
make a visual image of each word and associate it to the next
word in a humorous way. At the same time, say the word out
loud! Follow the associations I have created below…

Use your mind and visualize an egg. (say ‘egg’ out loud) Now, imagine
that the egg cracks and out pops a cow’s head. (say ‘cow’ out loud).
See that the cow has forks on its head (say ‘fork’). Imagine that the
fork is wearing a pink bikini. Suddenly, the bikini drops and bananas
are exposed. Imagine that the skin of the banana peels off and
becomes fan. The fan blows all your hair away. Your hairs flies and
gets glued to a ghost (sound like ‘glucose’). The glue ghost (glucose)
chases a policeman into the zoo. Inside the zoo, imagine seeing
Michael Jackson wearing ear rings. He then takes the ear rings and
throws it like a Frisbee. See the Frisbee spinning around the planet.
A rainbow appears. Then see that there are numbers dancing on the
rainbows. These numbers then join to make a crown. On the crown you
see fish balls which contain small clocks. On the hand of the clock
are claws.

Now, do your best to write down as many words as you can
remember in the blank spaces below.

If you had followed the strategy, you would have no problem
remembering all 20 words in sequence. Why were you able to
remember so easily the second time? Well, simply because you
used the strategy people with exceptional memories use.
Most people try to remember by staring at the words and
repeating it to themselves over and over again. This visual external
& auditory digital (self talk) strategy is not effective at all.

However, what I have found is that people with exceptional
memories tend to make an image of the word in their mind
(visual internal). They then associate the images together in an
emotionally outstanding way (kinesthetic). In addition, they say
the words out loud (auditory digital). Anyone who uses this
strategy will find themselves being able to remember lists and
list of words effortlessly.

Значи нешто ко составуваш приказна по твој избор. од нешта кои немаат смисла користејќи ја фантазијата.
Пмб начинот, ова е стварно корисно, јесда не мора толку да навлегуваме во прикаски. Искрено, ја одделно си ги визуелизирав зборчињата (а требаше да ги поврзам, зошто после не ми текнуваа по ред), а и си идев по тоа дека на пример у првиот ред има 2 збора на B, филолошки на некој начин.

И се` фино, ќе го запамтиме тоа, ќе свршиме работа, ама после како да го зачуваме во long-term memory фолдер у мозок?? :helou:
 
Еве јас ќе ти кажам како учам па може и ќе ти помогне прво треба да отспиеш 2-3 сата јас барем секој ден го правам тоа потоа ќе јадеш и после тоа одиш да учиш си пуштиш релаксирана музика не многу гласно на тивко и почнуваш верувај нема да имаш проблеми за 1 сат максимум ќе научиш се што ти треба.:helou:
 
Каков Рјк човек си ти што обратно ни ги презентираш стварите, лол. Мозокот се храни единствено со глукозата така што ти џабе ќе внесуеш протеини за концентрација, а и богами сите што те послушале.

Прво што ми дојде на памет тука е БУБАЊЕ. За секој предмет за кој е потребно разбирање мора да имаш последичност на стварите и секоја реченица е битна, па не можеш туку-така да ги кратиш учебниците и да си создаваш свои. Ќе си земеш пенкалце, фломастер и ќе си означиш у учебникот се` што мислиш дека е клучен збор и што ќе те наведе на важното. Плус тоа ќе можеш да го уклучиш и фотографското памтење, што можда го имаш. Освен поцртување, ја обично на ливче/тетратка си ги запишувам клучните зборови, си ги поврзувам, ги заокружувам.


Пмб начинот, ова е стварно корисно, јесда не мора толку да навлегуваме во прикаски. Искрено, ја одделно си ги визуелизирав зборчињата (а требаше да ги поврзам, зошто после не ми текнуваа по ред), а и си идев по тоа дека на пример у првиот ред има 2 збора на B, филолошки на некој начин.

И се` фино, ќе го запамтиме тоа, ќе свршиме работа, ама после како да го зачуваме во long-term memory фолдер у мозок?? :helou:


абе натурал ,мене пацка ми предава биологија,ако си слушнала за неа,ЗНАМ кој го храни мозокот,ама ти ништо незнаеш а се правиш паметна .. ме мрзи да ти пишувам ама верувај тоа што го пишав дека е така
 
Поздрав до сите навивачи на Челзи од Иниеста
earchivographic10122009.jpg
 
Поздрав до сите навивачи на Челзи од Иниеста
earchivographic10122009.jpg
хахаааа...ооова лек за поголема концентрација да не е :pos2::pos2:

иначе ја коа стануе збор за учење никад неам концентрација...веќе 6-7 месеци не можам да се сконцентрирам да седнам да учам:kesa:
 
Мозокот се храни единствено со глукозата така што ти џабе ќе внесуеш протеини за концентрација

Се согласувам со ова на Natural-girl.

Протеините, кај здрав,нормално ухранет организам не би имале некое дејство во одржувањето на концентрацијата, единствено може да се искористат некои аминокиселини, за да се синтетизира глукоза (како аланинот на пример и да се добие пируват) но тоа не е од којзнае каква полза за концентрација.
 
И јас го имам истиот проблем, тешко ми е да се сконцентрирам кога ќе седнам да учам.
Сите гореспоменати совети се само работи кои влијаат на потсвеста, а како главен проблем јас би го навел кампањското учење, т.е. немањето работна навика. Не ти требаат ни чаеви ни апчиња ни слични работи, почни редовно да учиш, пробај да се сконцентрираш без никакви додатоци (апчиња,чаеви,таблети и слично) и за неколку недели учењето нема да ти претставува проблем.
Накратко кажано има (според мене) 3 причини за оваа појава:
1: Немање работна навика
2: Мрзеливост, немање желба за учење
3: Потсвеста (си наумил дека ти е тешко, и слепо веруваш дека ти е тешко учењето, создавајќи си на некој начин КОМПЛЕКС)
Малку самодоверба, инает дека ќе научиш по секоја цена, и се ќе биде во ред...
Поздрав


П.С. Приметив дека си и WOW играч. Не ти требаат вакви игрици другар. Живеј во нормален свет, а не во виртуелен...

da, vo pravo si...mi gi zede zborovite:smir:

Samo ke dopolnam eden sovet od mene: Procitajte ja knigata "Mokta na potsvesta"-Joseph Marphy ako ja nemate citano, ke vi pomogne mnogu vo vrska so koncentracija, samodoverba, gradenje na sopstvena licnost, zacekoruvanje po pravilniot pat i sl. mnogu korisna kniga
 
Според мене, најдобро и најлесно се учи, ако почнете да читате редовно книги и вежбате некои логички задачи, игри кои што бараат концентрација, како судоку, шах, крстозбор итн. и мислам дека не би имале проблеми. Ако се работи за проблем со недостиг на психичка енергија, тоест психичка замореност, пробајте да се храните здраво, со храна богата со витамини и минерали, како и гинко билоба на природна база за додатна енергија и исто така наспијте се добро пред да почнете да учите.
 
абе натурал ,мене пацка ми предава биологија,ако си слушнала за неа,ЗНАМ кој го храни мозокот,ама ти ништо незнаеш а се правиш паметна .. ме мрзи да ти пишувам ама верувај тоа што го пишав дека е така
Лол! Мене ми е класна она. Да или не, паметнакович! :helou:
 
Duri bev na fakultet imase edna sesija vo eden den mi pagaa tri ispiti i site vo rok od dva saati ( od 9:00 do 11:00 drug od 11:00 do 13:00 itn.). Za da se spremam kako so treba izdrzav 5 dena i noki bez da spijam i jadam imav izedeno se na se 3 makaronki. Sto sakam da kazam ne e problemot koncentracija problemot e voljata. i cisto za informacija i trite ispiti gi poloziv dva so 9 eden so 8.
 
Не нема. 30 страни ќе ти биде максимум од 300 страни книга.

Зависно кој предмет. Ја имам колоквиуми од 300 страни шо треба да се знае буквално целата содржина.
 
Неколку совети:

- учиш со *целото свое битие*, не само со мозокот. Значи, ако имаш здравстени проблеми, учењето ќе ти биде полошо. Ако имаш емоционални проблеми, учењето ќе ти биде полошо. Елиминирај ги сите останати проблеми и биди сосема здрав, ако сакаш да научиш најдобро. Ако не можеш да ги елиминираш, одложи ги, т.е. немој да се оптоверуваш со нив кога треба да учиш.

- дај си минимум еден ден пред да почнеш да учиш. Првиот ден од учењето, отвори ги книгите/материјалите и постави ги на работната маса. Нека стојат отворени. Немој да се секираш дако првиот ден апсолутно ништо не научиш - почетокот на учење е промена на функционирањето и организмот треба да може да се прилагоди на тоа. Некому овој период на прилагодување му трае 5 минути, некому неколку саати, некому еден ден, некому една недела. Во просек, еден ден би требало да е доволно.

- ако наидеш на нешто што не го разбираш, прашај. Ако не можеш, а уште не ти е јасно, остави го и врати се пак подоцна. Ако и подоцна не го разбираш, остави го и врати се пак подоцна. Ако пак не го разбираш, остави го и врати се пак. Враќај се на истото што те мачи нон-стоп, дури не го разбереш. Ако постојано се навраќаш на проблемот и се обидеш да го решиш или да го научиш она што не ти е јасно, во еден момент сè ќе ти стане јасно и ќе го увидиш решението. Ова е оној „еурека“ момент, кој секој од нас може да го достигне и кој покажува дека материјата е навистина совладана.

- ако го имаш поминато материјалот еден ден пред испитот, последниот ден искористи го за неучење. Ако вистински си учел, форсираното повторување може да ти предизвика исто онаква мака како форсираното учење. Затоа, излези, прошетај, среди си ги мислите, за да отидеш на испитот со среден и мисли.

-СПИЈ! МНОГУ! ЧЕСТО! Мозокот го користи времето додека спиеме за да си ги среди впечатоците стекнати во текот на денот. Тоа компјутерски се нарекува дефрагментација и е клучно за успешно функционирање. Ако ти се приспие во текот на учењето, воопшто немој да се двоумиш - легни и спиј.



Со лесно. :helou:
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom