може ова ќе ти помогне мислам дека ти паѓа концентрацијата бидејќи повеќето учебници се конфузно напишани со информации што се повторуваат неколку пати низ текот на учебникот.
Иначе ти треба принтер за ова за да бидеш ефикасен
1. Зимаш лекцијата, одвараш word документ. Ги издвојуваш поентите во лекцијата (значи го елиминираш цел fluff што е во учебник како на пример...тој е најзначајниот и еден од најголемите писатели во 20ти век чии критичари го...вакви реченици не ти бара ниеден професор). Само издвој ги поентите.
Ќе се изненадиш колку само ќе ја скратиш лекцијата така мене по македонски ми се случувало лекција од 20 страни ја кратам на 3. Неверојатно.
2. Принтај го тоа. Е сега, земи мали ливчиња од тетратка скини и напиши ги keywords од листот за да ти служат како почетници. На пример ако на листот си издвоил: Наполеон Бонапарта бил француски владетел само пиши: Наполеон Франција.
3. Земи со помош на ливчињата раскажи ја лекцијата на глас. Обично е добро да одиш низ соба и да збориш на глас и да импровизираш ко да предаваш на некого со емоции. Знаеш, памтиме нешта кои ги доживуваме со емоции. Значи нешто ко: импровизирај шетајќи низ соба со емоции
4. Ако неможеш да се сетиш т.е. тие малите ливчиња неможат да те потсетат да го раскажеш тоа што е на листот тогаш земи фломастер или нешто и потцртај го тоа што не си можел да го раскажеш. И откако ќе завршиш повтори го она под 3 само на тоа што не си го знаел. И на крај е добро да заокружиш така што се ќе раскажеш во целост.
5. Пред тест понеси го цел материјал...ако сакаш можеш да се спремаш така што ќе го повториш истиот процес на сите лекции али тоа е малце напорно...пред тест само ако сакаш можеш во себе.
Важно е да не читаш од листот и пасивно да ги внесуваш информациите. Милион пати е докажано дека 10 пати подобро се памти кога се обидуваш да ги повикаш податоците од твојот мозок т.е. тоа со малото ливче отколку да читаш и пасивно да внесуваш податоци. Ова е грешка што може 99% од луѓево што учат во основно средно и факс ја прават.
Иначе ова не го измислив јас него ми го кажа еден другар што е на факултет социологија он доста читаше за learning techniques и од сите тие искомбинира и си ја создаде оваа која му носи 10ки со 5 пати помал труд од другиве кои се утепуваат од бубање од учебник
Иначе има уште еден метод од една книга што читав еднаш ќе ти го пастирам ме мрзи да преведувам:
When I modeled the top students and gifted children, I
discovered that the reason they were superior learners was
simply because they had a very effective strategy for generating
ideas, understanding new facts, memorizing it and solving
questions. 95% of the other students who were either average or
below average were not stupid, they just had an ineffective
strategy.
Let me give you an example of how changing your mental
strategy can significantly change the results you produce. Do you
have a good memory? Most people I ask would say ‘no’
immediately. Well, again if you forget things easily, it is not
because you do not have the ability to remember, you just have
an ineffective memory strategy. Take a look at the list below and
do your best to remember it in sequence. Give yourself a
maximum of one minute.
1 Eggs 6 Fan 11 Michael Jackson 16 Numbers
2 Cow 7 Hair 12 Ear rings 17 Crown
3 Fork 8 Glucose 13 Frisbee 18 Fish balls
4 Bikini 9 Policeman 14 Planet 19 Clock
5 Banana 10 Zoo 15 Rainbow 20 Claws
Now, covering the list above (be honest!), do your best to
write down as many words as you can remember in the blank
spaces below.
So how many words did you manage to recall in sequence?
Most people can only manage a maximum of seven to ten words.
Now, would you believe that it is possible to remember every single
word in sequence, within 2 minutes, given the right strategy?
Here is what I would like you to do. Using your imagination,
make a visual image of each word and associate it to the next
word in a humorous way. At the same time, say the word out
loud! Follow the associations I have created below…
Use your mind and visualize an egg. (say ‘egg’ out loud) Now, imagine
that the egg cracks and out pops a cow’s head. (say ‘cow’ out loud).
See that the cow has forks on its head (say ‘fork’). Imagine that the
fork is wearing a pink bikini. Suddenly, the bikini drops and bananas
are exposed. Imagine that the skin of the banana peels off and
becomes fan. The fan blows all your hair away. Your hairs flies and
gets glued to a ghost (sound like ‘glucose’). The glue ghost (glucose)
chases a policeman into the zoo. Inside the zoo, imagine seeing
Michael Jackson wearing ear rings. He then takes the ear rings and
throws it like a Frisbee. See the Frisbee spinning around the planet.
A rainbow appears. Then see that there are numbers dancing on the
rainbows. These numbers then join to make a crown. On the crown you
see fish balls which contain small clocks. On the hand of the clock
are claws.
Now, do your best to write down as many words as you can
remember in the blank spaces below.
If you had followed the strategy, you would have no problem
remembering all 20 words in sequence. Why were you able to
remember so easily the second time? Well, simply because you
used the strategy people with exceptional memories use.
Most people try to remember by staring at the words and
repeating it to themselves over and over again. This visual external
& auditory digital (self talk) strategy is not effective at all.
However, what I have found is that people with exceptional
memories tend to make an image of the word in their mind
(visual internal). They then associate the images together in an
emotionally outstanding way (kinesthetic). In addition, they say
the words out loud (auditory digital). Anyone who uses this
strategy will find themselves being able to remember lists and
list of words effortlessly.
Значи нешто ко составуваш приказна по твој избор. од нешта кои немаат смисла користејќи ја фантазијата.