Проблеми со концентрација и учење

  • Креатор на темата Креатор на темата slobbo
  • Време на започнување Време на започнување
Како што кажа Mlad_man и нервозата си го прави своето,едноставно кога се седнува да се чита треба сите проблеми да се остават на страна.
 
mnoogu krade voa mozokov:smir::helou::helou::helou::helou:

brain behaves selfishly by controlling energy fluxes in such a way that it allocates energy to itself before the needs of the other organs are satisfied. The internal energy consumption of the brain is very high. Although its mass constitutes only 2% of the entire body weight, it consumes 50% of the carbohydrates ingested over a 24 hour period. This corresponds to 100 g of glucose per day, or half the daily requirement for a human being. A 30 year-old office worker with a body weight of 75 kg and a height of 1.85 m consumes approx. 200 g glucose per day.
fakticki pola glikoza 'faka' mozokot vidi go ti nego ha ha

Inaku i mene me maci eden problem(iako si zemam vitamini topilnica si go napravi svoeto na crniot drob i dr organi)
Kadaif ti sto mislis silimarin da odberam ili selen....T.E znaes li koj podobro se 'vrzuva so olovoto i kadiumot'ako znaes PLEASE kazi ke im koristi na site..jas silimarin koristef..ama sepak ne sum siguren pa ako mozes odgovori..ili nekoj drug
 
Силимаринот ти е одличен избор,иначе е многу добро хепатопротективно (го штити и регенерира црниот дроб) средство,има моќен антиоксидативен ефект и сметам дека е покорисен од Селенот во овој случај (бидејќи селенот и тој е антиоксидант,но повеќе има индиректно дејство).

Само кога го користиш силимаринот,доколку се наложи да пиеш и други лекарства за било што,би те советувал да се консултираш со твојот лекар.
Пошто силимаринот не се комбинира со некои лекарства!
 
fala za infoto:helou::helou::helou: jas samo guarana pijam od ESI i ,so evitol i multivitamini za mazi so zen sen(ova se e na prirodna baza ) drugi lekarstva ne primam,a da i b-12 ama pa i silimarinot znam deka e priroden preparat i deka stvano im goprepisuvaat na luge so osteten crn drob(bilo od alkohol,,opijati..ili lekarstva)ama jasfakticki nemam potreba od terapevska doza T.E bi trebalo da koristam da receme 2-3 kapsuli nedelno oti zagadeni gradovi imame:smir:
NELI BOLJE SPRECITI NEGO LECITI
 
Јас не пијам ништо бидејќи знам до што ми е проблемот па ако има некој исти симптоми можеби и ќе му помогнам. Најголемиот проблем ми е додека да почнам да учам. Значи одложувам до последен момент и веќе кога нема каде почнувам. Затоа учете поредовно (знам дека е речиси невозможно) ама потрудете се. Инаку имам гледано емисија во која кажаа дека на секој 1 час учење, треба да се прави по 15 мин пауза. Јас ова не го практикувам бидејќи ако правам пауза после никако не ќе можам да се концентрирам одново. И уште нешто: Докажано е дека многу повеќе се помни наутро, отколку навечер. Затоа трудете се да учите наутро. Јас имам пробано и можам да кажам дека е вистина, ама пусто спиење не остава да станеш порано
 
2357845e_0_FAQNh.jpg
 
Јас не пијам ништо бидејќи знам до што ми е проблемот па ако има некој исти симптоми можеби и ќе му помогнам. Најголемиот проблем ми е додека да почнам да учам. Значи одложувам до последен момент и веќе кога нема каде почнувам. Затоа учете поредовно (знам дека е речиси невозможно) ама потрудете се. Инаку имам гледано емисија во која кажаа дека на секој 1 час учење, треба да се прави по 15 мин пауза. Јас ова не го практикувам бидејќи ако правам пауза после никако не ќе можам да се концентрирам одново. И уште нешто: Докажано е дека многу повеќе се помни наутро, отколку навечер. Затоа трудете се да учите наутро. Јас имам пробано и можам да кажам дека е вистина, ама пусто спиење не остава да станеш порано

Strucnjak za ucenje si stanal.Ke probam da go primenam tvojot sovet:) :salut:
 
ЈАс сега треба да учам па еве кајгана ми го одвлече вниманието.

Јас учам кампањски и секогаш си купувам ред бул:P ако сакаш на 3 саати зголемена максимум концентрација.

Гледав една документарка , "јадењата и како влијаат тие врз нас" испитуваат секакви врски и секое јадење различно делува врз нашето расположение.
Едно нешто ШТО ЗАПОМНИВ ОД ТОА И ШТО Е НАВИСТИНА ТАКА (испробано) е дека јаглехидратите те тераат на спиење, на намалена концентрација.. а ПРОТЕИНИТЕ ти ја зголемуваат стабилноста,концентрацијата,реакциите на телото, рефлексите.. (после оброкот се разбира)

Ова е испитано (на докуметарката имаше пример) како пред партија шах едниот јаде јаглехидрати а другиот црвено месо (протеини) и тој што јадел јаглехидрати му е досадна партијата, му се приспива нема желба да мисли. А тој што јадеше протеини , послесно ги сфаќа работите , не му требаат многу време за размислување ..

Исто така место кафе да пиете , бидејќи не е многу препорачливо можете да замените со зелен чај, јас обавезно пред школо наутро си пијам (содржи и кофеин и ги има скоро истите ефекти како кафето само што зголемува физичка кондиција,и концентрација)
 
Кога ќе седниш да учиш ако ти се пие вода, ако ти се јаде, ако ти се спие, поарно не фаќај книга.
 
може ова ќе ти помогне мислам дека ти паѓа концентрацијата бидејќи повеќето учебници се конфузно напишани со информации што се повторуваат неколку пати низ текот на учебникот.

Иначе ти треба принтер за ова за да бидеш ефикасен

1. Зимаш лекцијата, одвараш word документ. Ги издвојуваш поентите во лекцијата (значи го елиминираш цел fluff што е во учебник како на пример...тој е најзначајниот и еден од најголемите писатели во 20ти век чии критичари го...вакви реченици не ти бара ниеден професор). Само издвој ги поентите.

Ќе се изненадиш колку само ќе ја скратиш лекцијата така мене по македонски ми се случувало лекција од 20 страни ја кратам на 3. Неверојатно.

2. Принтај го тоа. Е сега, земи мали ливчиња од тетратка скини и напиши ги keywords од листот за да ти служат како почетници. На пример ако на листот си издвоил: Наполеон Бонапарта бил француски владетел само пиши: Наполеон Франција.

3. Земи со помош на ливчињата раскажи ја лекцијата на глас. Обично е добро да одиш низ соба и да збориш на глас и да импровизираш ко да предаваш на некого со емоции. Знаеш, памтиме нешта кои ги доживуваме со емоции. Значи нешто ко: импровизирај шетајќи низ соба со емоции :)

4. Ако неможеш да се сетиш т.е. тие малите ливчиња неможат да те потсетат да го раскажеш тоа што е на листот тогаш земи фломастер или нешто и потцртај го тоа што не си можел да го раскажеш. И откако ќе завршиш повтори го она под 3 само на тоа што не си го знаел. И на крај е добро да заокружиш така што се ќе раскажеш во целост.

5. Пред тест понеси го цел материјал...ако сакаш можеш да се спремаш така што ќе го повториш истиот процес на сите лекции али тоа е малце напорно...пред тест само ако сакаш можеш во себе. Важно е да не читаш од листот и пасивно да ги внесуваш информациите. Милион пати е докажано дека 10 пати подобро се памти кога се обидуваш да ги повикаш податоците од твојот мозок т.е. тоа со малото ливче отколку да читаш и пасивно да внесуваш податоци. Ова е грешка што може 99% од луѓево што учат во основно средно и факс ја прават.

Иначе ова не го измислив јас него ми го кажа еден другар што е на факултет социологија он доста читаше за learning techniques и од сите тие искомбинира и си ја создаде оваа која му носи 10ки со 5 пати помал труд од другиве кои се утепуваат од бубање од учебник :)

Иначе има уште еден метод од една книга што читав еднаш ќе ти го пастирам ме мрзи да преведувам:

When I modeled the top students and gifted children, I
discovered that the reason they were superior learners was
simply because they had a very effective strategy for generating
ideas, understanding new facts, memorizing it and solving
questions. 95% of the other students who were either average or
below average were not stupid, they just had an ineffective
strategy.

Let me give you an example of how changing your mental
strategy can significantly change the results you produce. Do you
have a good memory? Most people I ask would say ‘no’
immediately. Well, again if you forget things easily, it is not
because you do not have the ability to remember, you just have
an ineffective memory strategy. Take a look at the list below and
do your best to remember it in sequence. Give yourself a
maximum of one minute.

1 Eggs 6 Fan 11 Michael Jackson 16 Numbers
2 Cow 7 Hair 12 Ear rings 17 Crown
3 Fork 8 Glucose 13 Frisbee 18 Fish balls
4 Bikini 9 Policeman 14 Planet 19 Clock
5 Banana 10 Zoo 15 Rainbow 20 Claws

Now, covering the list above (be honest!), do your best to
write down as many words as you can remember in the blank
spaces below.

So how many words did you manage to recall in sequence?
Most people can only manage a maximum of seven to ten words.
Now, would you believe that it is possible to remember every single
word in sequence, within 2 minutes, given the right strategy?
Here is what I would like you to do. Using your imagination,
make a visual image of each word and associate it to the next
word in a humorous way. At the same time, say the word out
loud! Follow the associations I have created below…

Use your mind and visualize an egg. (say ‘egg’ out loud) Now, imagine
that the egg cracks and out pops a cow’s head. (say ‘cow’ out loud).
See that the cow has forks on its head (say ‘fork’). Imagine that the
fork is wearing a pink bikini. Suddenly, the bikini drops and bananas
are exposed. Imagine that the skin of the banana peels off and
becomes fan. The fan blows all your hair away. Your hairs flies and
gets glued to a ghost (sound like ‘glucose’). The glue ghost (glucose)
chases a policeman into the zoo. Inside the zoo, imagine seeing
Michael Jackson wearing ear rings. He then takes the ear rings and
throws it like a Frisbee. See the Frisbee spinning around the planet.
A rainbow appears. Then see that there are numbers dancing on the
rainbows. These numbers then join to make a crown. On the crown you
see fish balls which contain small clocks. On the hand of the clock
are claws.

Now, do your best to write down as many words as you can
remember in the blank spaces below.

If you had followed the strategy, you would have no problem
remembering all 20 words in sequence. Why were you able to
remember so easily the second time? Well, simply because you
used the strategy people with exceptional memories use.
Most people try to remember by staring at the words and
repeating it to themselves over and over again. This visual external
& auditory digital (self talk) strategy is not effective at all.

However, what I have found is that people with exceptional
memories tend to make an image of the word in their mind
(visual internal). They then associate the images together in an
emotionally outstanding way (kinesthetic). In addition, they say
the words out loud (auditory digital). Anyone who uses this
strategy will find themselves being able to remember lists and
list of words effortlessly.

Значи нешто ко составуваш приказна по твој избор. од нешта кои немаат смисла користејќи ја фантазијата.
 
Ако земеме да пишуваме во Word, па да скенираме, па да копираме, ќе изгубиш огромно време и кога се ќе биде готово, подготвено за учење, ќе ти се приспие зошто дошло време за спиење и ќе си легниш.
Рачно пишаната форма е најубава.
 
Ако земеме да пишуваме во Word, па да скенираме, па да копираме, ќе изгубиш огромно време и кога се ќе биде готово, подготвено за учење, ќе ти се приспие зошто дошло време за спиење и ќе си легниш.
Рачно пишаната форма е најубава.

не бе нема врска нема копирање скенирање.

Само го зимаш и го куцаш и го принташ и толку. Ако го правиш ова рачно е 10 пати побавно.
 
абе а јас што сум математичко:P не ми треба бубање туку концентрација , бистрос,логика,рутина, желба.. да не имаш за тоа некоја стратегија ???:P
 
Не мисли на ништо додека учиш и завршена работа(ем побрзо ќе наушиш)
и за бубање треба концентрација ако сакаш да научиш за пола саат:salut:
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom