Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
Исто.Јас на 5 години основно собирање и одземање знаев. Читав печатно кирилица и учев латиница. Се беше тоа моја желба и то ...![]()

Ако некој има дете на таа возраст веднаш нека почне да работи со него мојот син сега заврши таканаречена нулта (т.е.прво по ново) и да ви кажам и двајцата излеговме од тоа искуство крајно искомплексирани и разочарани.Мојот син не е баш по учењето и тоа го признавам и токму поради тоа не го форсирав да ги учи буквите и бројките бидејќи не ни покажа интерес за тоа.Меѓутоа тоа се покажа како погрешно.Бидејќи немаа учебници препишуваа од табла(можете да замислите како му изгледаа тетратките) учеа собирање,одземање па дури и задачи со една непозната. Бидејќи имаше многу деца кои дојдоа со предзнаења тој стално беше критикуван а од учителката во текот на целата година ниту јас ниту тој не добивме ниту еден збор на охрабрување или поддршка.Верувајте ми тоа е многу тешко и за мајката и за детето.Затоа фаќајте книгите.....
Се сложувам, слично мислење изрази и учителката на постариот син, која многу ја ценам, рече дека таа кога ќе превземе деца на таа возраст ќе работи повеќе со слики и примарна цел ќе и биде да ги научи децата да забележуваат, истражуваат, логички поврзуваат и размислуваат.Меѓутоа школството ни е такво какво што е па сакав само да го споделам моето искуство како предупредување зошто стварно многу боли кога детето едноставно ќе престане да се труди и ќе се почне да се сомнева во своите способностиВиди сега, за твоја среќа или несреќа сте се погодиле точно во овој транзиционен период, кога се првите генерации со прво нулта година, и тога дали поради неискуството на учителките или дали незаинтересираноиста и згора на тоа системските проблмеи како средствата за образование го даваат резултататот кој вие сте го имале. Мислам дека повеќе од јасно е дека неможе секое дете да седи мирно во клупа и да учи тоа што ќе му биде кажано особено не на 6 години. Затоа во основа треба и учителката да е тука наместо да го казнува баш во таа нулта година во основа да е обиде да го потикне интересот за образование кај детето.
Во краен ефект не мора да ги учите децата пред време да пишуваат и други активности кои е учат на училиште, ама тоа што можете и треба да се прави со децата од предучилишна возраст е интензивно играње игри кои ги предизвикуваат и тренираат логистичките и семантичките способности на детето преку одредени форми и поврзаност помеѓу тие форми. Само тогаш може да се иницира и искористи максималниот интелект на самото дете, кои способности подоцна многу ќе му помогнат во изучувањето на материјалот во училиште.
Не знам каок е сега ама јас памтам дека кога ме однесе татко ми да ме запише на училиште мене ми дадоа тест со геаметриски и други форми кои не знам како ама требаше да ги поврзувам и да наоѓам некоја логична поврзаност помеѓу нив.
Абе спајдер види. Може е и боље на час да се учи првите денови. Не викам не зошто незнам како е. А за миленик ова она точно е. Јас сите години бев миленик баш зошто имав и повеќе познавање од тоа што се учи во школо(што сум читал,низ интернет и сл.). Ама не се чувствувам лошо и ниту сум добил нешто друго од тоа освен пофалби. Така да тешко е да се одреди што е подобро. Инаку пак да напоменам се тоа што сум учел на предучилиша возраст беше моја желба,не бев ни присилен. Таков сум и сега. Повеќе сакам да научам работи коаи ги нема во учебниците,кога ме испрашуваат да кажам и за нив и нормално да ја заѕидам позитивната оцена. Ме сфати нели? :smir:
)
Не ги распределувам ни малку децата според тоа дали имаат научено букви и бројки на 5 години. И не, фалењето дека е WonderKiddo воопшто и не го прави дека е, бидејќи тој самиот ќе се докажува понатака во училиште колку е способен 
Да сумирам, иако пробувам да измерам ко со вага што е подобро, The Goddess го стави најадекватното решение за било кое дете :helou:



