Преден или заден погон на тркала?

  • Креатор на темата Креатор на темата michael corleone
  • Време на започнување Време на започнување

преден или заден погон на тркала?

  • предна влеча.

    Гласови: 33 44,0%
  • задна влеча.

    Гласови: 42 56,0%

  • Вкупно гласачи
    75
--- надополнето: 18 март 2013 во 16:20 ---
Во ваква ситуација (како на видеото) се отпушта гас првично... понатаму се гледа да се задржи траекторијата, без разлика на погонот, мада полесно се враќа правецот на возило со погон назад.
Иполесно се врти во круг,највеќе зависи од искуството на возачот како ќе јаврати ногата на гаста
 
БМВ серија 1 со заден погон ама од 1965,последните две серии се со преден погон.
Абре во следниот пост си ставил видео со модерно БМВ 1 како пример за кола со заден погон :icon_lol:
 
Да се разберемо, задњата вуча е за мангупи што сакаа да се курча пред женски и за дедовци што им е сеедно како ќе отидат до веро да пропазарат. А предната е за свите останати нормални :)
 
Види сега, малку и од шоферот зависи. Мојот е 220 цди, со вклучено ЕСП и W мод на автоматикот, си оди сосема нормално на снег... живеам на мала удолнина (за излегвање треба да се качиш на 100-150 метра блага угорнина), 123-ката дури имаше снег нејќеше да мрдни (рачен менувач), другиот излегуваше без мака. Како што читав во упатствата, автоматикот во W(inter) мод трга со втора + надополнет од ЕСП-то, имаш добра комбинациа која нажалост со рачен менувач неможиш да ја постигниш колку и да сакаш. А тргањето е најпроблематично кај овие возила, ко ќе тргни над 20 нема гајле.
--- надополнето: 18 март 2013 во 16:04 ---
Во ваква ситуација (како на видеото) се отпушта гас првично... понатаму се гледа да се задржи траекторијата, без разлика на погонот, мада полесно се враќа правецот на возило со погон назад.
Возачот си беше солиден,се работеше за Ѓавато,само што почнавме да се качуваме нити 200 метра не издржа,мораше ланци да местиме,за разлика од некои коли што беа на преден погон,еве поточно наши пријатели со Шкода Октавиа со зимски губи,накачи без проблем,мислам дека и ЕSP системот си беше уклучен на Мерцедесот,со мануален менувач..
 
Абре во следниот пост си ставил видео со модерно БМВ 1 како пример за кола со заден погон :icon_lol:
Само BMW E87 – (2004–2011) 1 Series и BMW F20 – (2011–) 1 Series се со преден погон,а видеото е ставено како одговор на претходното видео со ауди бмв и алфа демек коли со заденпогон биле постабилни,а со цел да се види како се контролира кола со преден погон
 
Не е демек туку е факт дека кола со заден погон се однесува поконкретно на патот и полесно се вози. Има повеќе уживање во возењето. Имам кола и со преден погон и со заден и иако онаа со заден (кадетот) е 38 години а онаа со преден е произведена 2008 нема шанси со кадетот. На претходната страна имаш видео од кадетот направи го тоа со било која кола на преден погон влези со таа брзина во истата кривина ќе се истумбаш.
Плус колата со заден погон има многу подобро избалансирана тежина за разлика од преден погон. Единствена маана и е што е поскапа за производство па затоа предниот погон е масовно произведуван. Али од чисто возачка преспектива да се одлучиш за преден погон пред заден без лимит на пари е тогаш нешто сериозно во твојата возачка кариера тргнало по крив пат.
 
Возам BMW E60 530д на суво,мокро,кал или снег без електроника е како тиква..На истата подлога подобро се снаоѓаат bravoto и xantiata.
 
Друже да поседуваше ти бмв 5 понова од 2003 дефинитивно немаше да фалиш ксантија. Затоа те молам дефинирај возам. Возиш во смисол поседуваш и секојдневно возиш или си седнал еднаш зад воланот. Бидејќи си еден од ретките луѓе ако не и единствен кој своето бмв 5 би го заменил со ксантија. Едноставно не си реален и кога некој ќе го види овој пост иде до таму да каже што му е на човеков. :D
 
Бегајте подалеку од задња вуча.

Кога паднаа снеговите у Декември, лошо ќе завршев на автопат, притоа возејќи 50, среќа имав што не рокнав у банкина, како вртелешка се вртев сред аутопут.:D
И среќа што немаше други коли позади мене, иначе кога ќе ми влезеше некој, каша шопара ќе се напраевме
 
Само BMW E87 – (2004–2011) 1 Series и BMW F20 – (2011–) 1 Series се со преден погон,а видеото е ставено како одговор на претходното видео со ауди бмв и алфа демек коли со заденпогон биле постабилни,а со цел да се види како се контролира кола со преден погон
Не се со преден, со заден погон се и двата модела... да не си измешал нешто.
 
Друже да поседуваше ти бмв 5 понова од 2003 дефинитивно немаше да фалиш ксантија. Затоа те молам дефинирај возам. Возиш во смисол поседуваш и секојдневно возиш или си седнал еднаш зад воланот. Бидејќи си еден од ретките луѓе ако не и единствен кој своето бмв 5 би го заменил со ксантија. Едноставно не си реален и кога некој ќе го види овој пост иде до таму да каже што му е на човеков. :D
Возам значи имам,поседувам а го возам на подолги релации.
За градска(Скопје) ја возам ксантијата и бравото од пред 20тина дена.
Натрупаната електрика на БМВто не го прави ништо подобро од ксантијата.
Без размислување би го сменил за Ц5 2008 наследникот на ксантијата ама ново од салон ми е купено со едвај поминати 52-55000 км и не ми се дава по цена на некоја увезена канта БМВ 530d од Германија со милион километри:)
--- надополнето: 19 март 2013 во 00:36 ---
Не се со преден, со заден погон се и двата модела... да не си измешал нешто.
У мајката стварно било заден погон,а цело време сум мислел дека е преден погон
 
Ako zboruvame za isti pari - togas zaden pogon - vozenjeto e pozabavno, a so ESP se kontrolira lesno kako i preden pogon. 4x4 ako epten ti treba, iako moze da najde i sportska primena. Poarno negoli obicen preden pogon. Predniot pogon ostanuva za se drugo, a toa se drugo e ona zasto gi koristat kolite 95% od lugjeto.

Pri normalno vozenje (kako sto vozat 95 % od vozacite, nema nekoja razlika).
 

БМВ серија 1 со заден погон ама од 1965,последните две серии се со преден погон.
Во непредвидена ситуација преден погон влече ама заден погон бутка во провалија,и ти во тој момент ќе вртиш 180 степени??????
Малце снег да заврне и на 2%нагорнина без електрониката дојди кажи ми кога ќе тргнеш,истото се случува и на кал.
Заден погон е добар само за дрифтови и вртење во кривина,скаш на суво,мокро или на снег.:)

Ова на некој што не возел БМВ или на некој почетник да му го кажеш,на мене немој.
Возам заден погон многу време и никогаш сум ги немал овие проблеми што си ги навел.
Прво мораш да исклучиш електроника што ја викаш или АЅС кај БМВто за да возиш во длабок снег инаку нема да тргнеш,второ, ако имаш летни гуми или 10 годишни излижани лубеница зимски гуми нормално дека нема да тргнеш.
Со добри нови гуми,кај сакаш,какви услови сакаш дојди да те повозам па да видиме дали ке тргнам или не.Нормално за добра причина,на пример твојата кола у залог или две љиљакови.
Кај не сум бил и у какви ти не услови сум возел и излагал така да овој лаички слаткарски муабет немој да го праиш зашто ке уплашиш тука некои луѓе што можеби сакале или имале намера да купат кола со заден погон.
Инаку за твоја информација повеќето возам со исклучено АЅС зашто мало или појако проклизавање е моментот. Системи за безбедност се добри за жена ми,и за неискусни возачи.
 

Бравооо, што напраи? се изнервира и најде видеа од баварци што неможат да излезат у снег,возени од идиоти на летни гуми или неспособни шофери.
Притоа изнапиша глупости за кола која е прогласена за најдобра кола на годината,со мотор трипати по ред прогласен за најдобар во свет.Ако воопшто имаш БМВ Е60 никогаш не би напишал такви работи.
http://www.youtube.com/watch?v=aahMDAr0ksM

Еве ти и едно видео за да те потсети како треба со БМВ на снег,убаво си пишува,битно е какви гуми возиш а не каква кола возиш.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom