Преден или заден погон на тркала?

  • Креатор на темата Креатор на темата michael corleone
  • Време на започнување Време на започнување

преден или заден погон на тркала?

  • предна влеча.

    Гласови: 33 44,0%
  • задна влеча.

    Гласови: 42 56,0%

  • Вкупно гласачи
    75
Значи од рекла казала муабети ми се повраќа. Овде најпрво треба да се дадат мислења од луѓе што имаат ЛИЧНО искуство со заден или преден погон,како се однесува колата на различни временски услови и како да се справиш со тоа.А не муабети јас слушнав,ми кажуваа,гледав,ме возеа итн. И јас глеав како летаат со авион,тој врска немаше,чичко ми е 10 пати подобар пилот од него,јес да не летал никад ама мислам дека е.
Aj vaka,doduša ne znam sto kola imas,iskluci traction controlot ( ako može) lupni mu nekoj poslabi gumi pozadi i probaj da trgnes na sneg ili led,ne daj boze na nekoja ugornicka. Edno vreme odamna doma imavme opel kadet 1.2 od tie starite 79god zadna vuca so kardan,gumi odličen profil ali letni,abe trgnuvanje na sneg ili led ziva muka,na blaga ugornica nema teorije da trgneš. Samo 2-3 vreki pesok pozadi mozebi te kurtulat inace parkiraj kolata i peski. E sega normalno deka so trakcion konttrolot e mnogu podobro,ama na sneg i led ke ti ja ogranici brzinata na puzenje 20-30kmh,pa isti ti e kurac kako da odiš peški. Normalno i ponovite vozila se duplo poteški od kadetot i so mnogu podobro rasporedena težina,zatoa i podobro ke se lepat vo zimski uslovi i nema tolku da se mačat kako kadetot. Zborime znaci kade sto e stvarno zasneženo i zamrznato,za vakvi uslovi zadna vuca e najloš izbor. A ako e kolku tolku iscisteno i stopeno nema problem.
 
Каков погон сакаш без електроника е тапа,особено заден без електроника е дупла тапа
Можи да го речи чоек шо нема возено Лада Нива. Повози едно 3-4 добри зими, пробај ја на секаков терен (кал, снег, мраз, нагорнини) со соодветни гуми и ќе прајме муабет после. АБС-от е најглупа работа шо можи да ја имаш на снег. За останатите електроники не ни коментирам


Aj vaka,doduša ne znam sto kola imas,iskluci traction controlot ( ako može) lupni mu nekoj poslabi gumi pozadi i probaj da trgnes na sneg ili led,ne daj boze na nekoja ugornicka.
Пробај го истото и со кола на предни, ќе добиеш сосема идентичен резултат.
 
Јас не памтам во последниве 5 години снег да има повеќе од 2 пати по 1 недела годишно и тоа првите два дена додека се врнежите има а потоа улиците се чисти. И во вака снежнава македонија главен фактор при купување е да купиш кола на преден погон поради снег. Македонска логика. И тоа се водат од она што го имаат и упорно го бранат а не она што го немат и неможат да си го дозволат иако секој од нив радо би терал бмв или мечка. Искрено незнам како мерцедес и бмв се толку глупи па уште си тераат само со заден погон. Како не се најде некој паметен од нив да го прочита форумов и да открие дека преден погон ти е подобро од заден? :D
 
Aj vaka,doduša ne znam sto kola imas,iskluci traction controlot ( ako može) lupni mu nekoj poslabi gumi pozadi i probaj da trgnes na sneg ili led,ne daj boze na nekoja ugornicka. Edno vreme odamna doma imavme opel kadet 1.2 od tie starite 79god zadna vuca so kardan,gumi odličen profil ali letni,abe trgnuvanje na sneg ili led ziva muka,na blaga ugornica nema teorije da trgneš. Samo 2-3 vreki pesok pozadi mozebi te kurtulat inace parkiraj kolata i peski. E sega normalno deka so trakcion konttrolot e mnogu podobro,ama na sneg i led ke ti ja ogranici brzinata na puzenje 20-30kmh,pa isti ti e kurac kako da odiš peški. Normalno i ponovite vozila se duplo poteški od kadetot i so mnogu podobro rasporedena težina,zatoa i podobro ke se lepat vo zimski uslovi i nema tolku da se mačat kako kadetot. Zborime znaci kade sto e stvarno zasneženo i zamrznato,za vakvi uslovi zadna vuca e najloš izbor. A ako e kolku tolku iscisteno i stopeno nema problem.

Иам Е46 320d тежина на возило 1450кг со се мене скоро 1600кг. Не ми е јасен муабетов што го напраи сеа погоре.Не праиме муабет за излижани гуми овде,јасно е со нив дека ни на рамно неможеш да тргнеш а не па угорница. Исто така не праиме муабет за тргање на лед,како што гледам многу тука постирале видеа кај што коли неможат да тргнат на ЛЕД. Ниедна кола неможе да тргне на лед независно дали е задна или предна.
Се знае дека добри гуми е пресудно за кола на заден погон за да возиш нормално. У смислол да немаш проблеми на снег,дожд и други временски и патни услови. Значи не е проблем во погонот,туку во гумите и тоа колку имаш возачка способност. Сум гледал луѓе со преден погон кои во малце подлабок снег заглавиле затоа што свртеле пун леви и гас до даска.Никад нема да излезат така,иако се работело за мала лесна кола.
А АЅС мораш да исклучиш на подлабок снег затоа што нема да појде воопшто колата,на секое пролизгување на тркалото диференцијалот се блокира и исто ко да си стиснал кумплунг.
 
Каков погон сакаш без електроника е тапа,особено заден без електроника е дупла тапа

<irony>Значи затоа порано никој не возел кола на снег? Па и на денешно време еве гледам на улица, само бесни џипови од 100.000 евра со електроники возат на снег, све други коли паркирани...</irony>
 
А што се фативте за снегот, кај нас еден снег што има - што да ти кажам/ Јас секогаш би избрал заден погон, златно BMW. И да, се' е до шоферот и неговите возачки способности/искуство и мозокот.
 
Заден погон дефинитивно.Жив доказ БМВ серија 3 чинам беше со идеален распоред на тежина за возило со заден погон 60/40 па сега видете....И кој прател ДТМ класа ама старите од почеток на 90-те до 2000 добро знае кои возила победуваа а беа со заден погон...

Не давајте примери за скапаници пред 30 и повеке години....Јас возев таква Фиат 132 на заден погон...Преку зима крадев ивичњаци и ги ставав во гепек да можам да излезам од паркинг...
 
Возам стара буба (76та) и сум имал прилично добри искуства на снег. Во суштина, треба да сте прилично нежни со педалата за гас, и не би требало да има никакви проблеми. Моторот е позади, што значи има доста добра тракција на задните тркала. Единствено треба човек да е внимателен во кривини, особено при снежни услови, затоа што има тенденција на надвозување (understeer), а причина за тоа е прилично лесната предница. :)
 
Некој некаде некогаш беше напишал дека преден погон е за жени и авто школа, а заден за познавачи и издрогирани :)
Сепак сум за заден и тоа БЕЗ НИКАКВА ЕЛЕКТРОНИКА!
Ако те бива, те бива!
 
Повеќето виртуелно се изјасниле за заден погон,ама во реалноста повеќето коли се на преден погон.
Па повеќето виртуелно би сакале да возат Порше 911, ама во реалноста би биле задоволни со Голф седмица, а возат половен Голф четворка (или тројка).
 
Темава полека но сигурно се повеќе и повеќе наликува на "На ново или Половно".Само го нема EVO кој беше главна улога таму.Иначе имам кола со предна,имам возено камион со задна,и некако не осеќам разлика.Со камионот не е некое професионално возење.

Еве ме брат....Ви недостасував а?:vozbud::vozbud::vozbud::vozbud::vozbud::vozbud::vozbud::vozbud:
--- надополнето: 27 март 2013 во 21:00 ---
Разликата мегу заден и преден погон е разликата мегу момчиња и мажи........Исто како во автомобилизмот....ВРЦ е за мажи,а Ф1 е за момчиња,па сега видете вие.....

Не дискутираме за скапаниците пред 30 години кога мораше да се стави ивичњак во гепек да излезеш од паркинг:vozbud::vozbud::vozbud::vozbud::vozbud:,туку дискутираме за возила од поновата генерација...Сепак најпознатите брендови во авто индустријата сеуште се возат на кардан.....БМВ и Мерцедес,а за Порше е посебна приказна......
 
Некој некаде некогаш беше напишал дека преден погон е за жени и авто школа, а заден за познавачи и издрогирани :)
Сепак сум за заден и тоа БЕЗ НИКАКВА ЕЛЕКТРОНИКА!
Ако те бива, те бива!


Za leto da
a za Zima prijatele ???, kade site koli stojat toa vreme
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom