Преден или заден погон на тркала?

  • Креатор на темата Креатор на темата michael corleone
  • Време на започнување Време на започнување

преден или заден погон на тркала?

  • предна влеча.

    Гласови: 33 44,0%
  • задна влеча.

    Гласови: 42 56,0%

  • Вкупно гласачи
    75
според мене предна... - зепак зимно време позади колата е полесна и поголеми се шансите да ти пролизгува на тргање или на кривини ( особено ако е замрзнато )

п.с - ако е толку добра задна влеча - зашто скоро сите автомобили имаат погон на предни тркала ?
 
110 km/h со Фиеста 1994,60 коња на Плетвар нагоре???Де бре,што мотор има тоа чудо..Џиш ти барем не беше од тие што лажат..
1.8 дизел форд... кој не верва, го качвам в кола и го возам :) не ми е никаков проблем.

Dzish, Luki Junior, јас мислев на 80-90, не 110-120 ;)
Епа толку е разликата... од нормално возење, до претерување :)
 
Ами како си ги пишите работите од ракав...

Заден погон е за спортски провод и за искусни.

Ти го пиша ова, не јас. Јас само ти дадов реплика, исто како шо можам да ти најдам над 20 модели на возила кои имаат преку 200 кс и се со погон на предни...
Патем, не памтам некој да гледал така на работите: синми/ќерками е неискусен шофер ќе купам кола со погон на предни.
Поентата ми е ако имаш избор меѓу кола со слична коњажа и слична тежина секогаш ќе ја изберам таа со заден погон дека едноставно е поинтересна и нема појава на understeeer и толку.
 
Поентата ми е ако имаш избор меѓу кола со слична коњажа и слична тежина секогаш ќе ја изберам таа со заден погон дека едноставно е поинтересна и нема појава на understeeer и толку.
Додај тука и цена... Голф 3 со 110 кс vs Мерцедес 200 Cdi (w203) исто е... ама не е исто, Мерцедесот кошта колку 3 голфој.
 
Нема врска големината на колата со погонот,имаш Е36 компакт со заден погон,имаш серија 1 со заден погон па не е лимузина,имаш Мазда МХ3 двосед со заден погон,СЛК Мерц итн.
Скоро сите коли имаат систем за стабилност што пролизгувањето е скоро невозможно,кај мене кога е уклучено АСЦ нема шанси да пролизга колку и да држиш на гас,така да тој страв од пролизгување е само мит и го имаат тие што никогаш не седнале да возат кола со заден погон.
аллександар Секоја кола што е наменета за агресивно возење и големи брзини се со заден погон,почни од Ферари,Ламбо итн.Огромната моќност мора да се пренесе на тркалата преку кардан или 4х4 заради подобра тракција.
Предна дава сигурност некоја,ама тој understeer у кривина те носи право у провалија или банкина,за разлика од задна што ке напраиш само круг од 180 степени.
Мој совет е сите што имаат лошо мислење за кола со заден погон е да седнат да повозат,слободно нека исклучат и системи за безбедност и да видат дека при нормални вожњи нема никаква разлика дури па и во лоши временски услови.Мене зимно време сите ме прашуваат како по снегот,па нели е зезнато,па незнам што,од тоа гледам дека многу луѓе имаат страв од заден погон а не ни седнале да возат.Само добри гуми,соодветни и нема да имате никакви проблеми.
 
Додај тука и цена... Голф 3 со 110 кс vs Мерцедес 200 Cdi (w203) исто е... ама не е исто, Мерцедесот кошта колку 3 голфој.
добро бе не ме тупи со глупости, прашањето е преден или заден, а не преден или заден( земи ја и цената во предвид ).. Во тој случај спореди мазда mx5 и фолксваген широко,слична цена ама секогаш би ја зел маздата дека е по интересна, ако толку сакаш предна земи си предна и не ме замарај..
 
добро бе не ме тупи со глупости, прашањето е преден или заден, а не преден или заден( земи ја и цената во предвид ).. Во тој случај спореди мазда mx5 и фолксваген широко,слична цена ама секогаш би ја зел маздата дека е по интересна, ако толку сакаш предна земи си предна и не ме замарај..
Се извинувам за замарањето.
 
Зимски гуми(мишелин),мерцедес ц200 2002 година,не мрда на снег,не ме заебавајте:)
 
Јас би возел вака 4x4 секогаш, потоа предна ако е врнежливо или ако има снег, а задна кога е суво.
Задна би возел и на снег ама само за забава и никако поинаку
 
Пред два три дена гледав едно видео. На една кривина во рели излетаа преку 40 возила т.е. сите со преден и погон на сите 4 тркала. Единствени коли што поминаа беа бмв и старите опели со заден погон.
Кола со заден погон точно е дека полесно бега во кривина но и многу полесно се корегира. Додека ако кола со преден погон ти завлече во кривината амин од поправањето на траекторијата. И како за загревање еве ви и што може кадет. Нормално на заден погон :D

 
Нема врска големината на колата со погонот,имаш Е36 компакт со заден погон,имаш серија 1 со заден погон па не е лимузина,имаш Мазда МХ3 двосед со заден погон,СЛК Мерц итн.
Скоро сите коли имаат систем за стабилност што пролизгувањето е скоро невозможно,кај мене кога е уклучено АСЦ нема шанси да пролизга колку и да држиш на гас,така да тој страв од пролизгување е само мит и го имаат тие што никогаш не седнале да возат кола со заден погон.
аллександар Секоја кола што е наменета за агресивно возење и големи брзини се со заден погон,почни од Ферари,Ламбо итн.Огромната моќност мора да се пренесе на тркалата преку кардан или 4х4 заради подобра тракција.
Предна дава сигурност некоја,ама тој understeer у кривина те носи право у провалија или банкина,за разлика од задна што ке напраиш само круг од 180 степени.
Мој совет е сите што имаат лошо мислење за кола со заден погон е да седнат да повозат,слободно нека исклучат и системи за безбедност и да видат дека при нормални вожњи нема никаква разлика дури па и во лоши временски услови.Мене зимно време сите ме прашуваат како по снегот,па нели е зезнато,па незнам што,од тоа гледам дека многу луѓе имаат страв од заден погон а не ни седнале да возат.Само добри гуми,соодветни и нема да имате никакви проблеми.
БМВ серија 1 со заден погон ама од 1965,последните две серии се со преден погон.
Во непредвидена ситуација преден погон влече ама заден погон бутка во провалија,и ти во тој момент ќе вртиш 180 степени??????
Малце снег да заврне и на 2%нагорнина без електрониката дојди кажи ми кога ќе тргнеш,истото се случува и на кал.
Заден погон е добар само за дрифтови и вртење во кривина,скаш на суво,мокро или на снег.:)
 
Зимски гуми(мишелин),мерцедес ц200 2002 година,не мрда на снег,не ме заебавајте:)
Види сега, малку и од шоферот зависи. Мојот е 220 цди, со вклучено ЕСП и W мод на автоматикот, си оди сосема нормално на снег... живеам на мала удолнина (за излегвање треба да се качиш на 100-150 метра блага угорнина), 123-ката дури имаше снег нејќеше да мрдни (рачен менувач), другиот излегуваше без мака. Како што читав во упатствата, автоматикот во W(inter) мод трга со втора + надополнет од ЕСП-то, имаш добра комбинациа која нажалост со рачен менувач неможиш да ја постигниш колку и да сакаш. А тргањето е најпроблематично кај овие возила, ко ќе тргни над 20 нема гајле.
--- надополнето: 18 март 2013 во 16:04 ---
Во непредвидена ситуација преден погон влече ама заден погон бутка во провалија,и ти во тој момент ќе вртиш 180 степени??????
Во ваква ситуација (како на видеото) се отпушта гас првично... понатаму се гледа да се задржи траекторијата, без разлика на погонот, мада полесно се враќа правецот на возило со погон назад.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom