Прашање за Христијанството III

  • Креатор на темата Креатор на темата exlexmk
  • Време на започнување Време на започнување
(Lk 10,21–22)

Se mi e predadeno od Mojot Otec i
nikoj ne Go poznava Sinot, osven Otecot;
nitu Otecot Go poznava nekoj osven
Sinot, i komu {to saka Sinot da Go
otkrie.

(Mt 3,13-17; Mr 1,9-11)

i Svetiot Duh sleze na Nego vo telesen
oblik, kako gulab, i se slu{na
glas od neboto, koj vele{e: Ti si
Mojot vozquben Sin, Koj e po Mojata

volja.
--- надополнето: 13 септември 2013 во 16:33 ---



Тие повеќето биле не'писмени не знаеле ни да читаат ниту да пишуваат.

Истите тврдат дека Светиот Дух слегол врз нив и го напишале евангелието не само што го напишале туку почнале да говорат и на различни јазици.


Значи душата божја се шета по обичните смртници, Значи и бог има потреба од Душа како и сите ние обични Луѓе??
 
На самиот почеток од Стариот Завет, Битие 1:1-5 вели:

1 Во почеток Бог ги создаде небото и земјата.
2 Земјата беше пуста и празна; темнината се простираше над бездната, и Божјиот Дух се движеше над водите.
3 И Бог рече: „Нека биде светлина!” И бидна светлина.
4 И Бог виде дека светлината е добра; и Бог ја оддели светлината од темнината.
5 Бог ја нарече светлината ден, а темнината ја нарече ноќ. И бидна вечер, па утро - прв ден.

1:13-18 вели:
13 И бидна вечер, па утро - трет ден.
14 И Бог рече: „Нека бидат светила на небесниот свод, за да го делат денот од ноќта, нека бидат за знаци, и за времињата, и за деновите и годините,
15 и нека бидат за светила на небесниот свод за да ја осветлуваат земјата!” И бидна така.
16 И Бог направи две големи светила, поголемото да владее над денот, а помалото да владее над ноќта - и ѕвездите.
17 И Бог ги постави на небесниот свод да ја осветлуваат земјата,
18 да владеат над денот и ноќта и да ја одделуваат светлината од темнината. И Бог виде дека е добро.

Би можело да се помисли дека светлината од 1:1-5 е светлина од некој друг извор во Вселената, а не Сонцето, бидејќи се вели дека „темнина се простираше над бездната“, што би значело во Вселената, а не над Земјата.
Но текстот измеѓу вели:

11 И Бог рече: „Нека изникне земјата со зеленило - со семеносна трева, со плодоносно дрво, кое - секое според својот вид - ќе донесува на земјата плод, што го носи своето семе во себе!” И бидна така.
12 И никна од земјата зеленило, трева што се осеменува, секоја според својот вид, и плодоносно дрво што раѓа плод, што го носи своето семе во себе, според својот вид. И Бог виде дека е добро.

Како тоа прво е создадена светлината на Земјата, а дури потоа нејзиниот извор?
 
Како тоа прво е создадена светлината на Земјата, а дури потоа нејзиниот извор?

Библискиот текст никаде не вели дека светлината спомната на почетокот била Сончева светлина.
 
Од која светлина, тогаш, растело зеленилото спомнато во 11 и 12?


Меѓу теолозите има две претпоставки:

1. Пред Сонцето постоел друг извор на светлина и од таа светлина растело зеленилото.

2. Второто гледиште вели дека создавањето што е опишано во Битие 1 е опишано од перспектива на човекот кој би го набљудувал од површината на Земјата (веројатно визијата што ја имал Мојсеј за создавањето на Светот). Второто гледиште вели дека Сонцето, Месечината и ѕвездите биле создадени во првиот ден, но дека од перспектива на човекот кој би гледал од површината на Земјата, Сонцето и Месечината и ѕвездите се појавиле во 4-от ден од создавањето. Ова гледиште вели дека до 4-от ден имало голема магла, прашина, водена пареа на небото и заради неа Сонцето, Месечината и ѕвездите не се гледале, но Сончевата светлина успевала да се пробие во вид на дифузна светлина (како кога е облачно, а сепак е ден). Ова гледиште се поддржува со следниве аргументи:

- Зборот што е употребен во Битие 1:16 „Бог направи две големи светла“, во македонскиот превод е преведен како „направи“, на хебрејски е „аса“ и значи да направиш/обликуваш нешто кое веќе е создадено. Зборот за создавање на хебрејски е „бара“ и тој се употребува во Битие 1:1 каде што вели: „На почетокот Бог ги создаде небото и Земјата“.

- Во Јов 38:9 Бог исто така спомнува дека кога Тој ја обликувал Земјата, таа била завитката со густа магла, од која што не се гледале Сонцето, Месечината и ѕвездите до 4-от ден, а потоа откако се разбистрило небото, тие станале видливи и на тој начин направени за човекот.
 
Меѓу теолозите има две претпоставки:

1. Пред Сонцето постоел друг извор на светлина и од таа светлина растело зеленилото.

2. Второто гледиште вели дека создавањето што е опишано во Битие 1 е опишано од перспектива на човекот кој би го набљудувал од површината на Земјата (веројатно визијата што ја имал Мојсеј за создавањето на Светот). Второто гледиште вели дека Сонцето, Месечината и ѕвездите биле создадени во првиот ден, но дека од перспектива на човекот кој би гледал од површината на Земјата, Сонцето и Месечината и ѕвездите се појавиле во 4-от ден од создавањето. Ова гледиште вели дека до 4-от ден имало голема магла, прашина, водена пареа на небото и заради неа Сонцето, Месечината и ѕвездите не се гледале, но Сончевата светлина успевала да се пробие во вид на дифузна светлина (како кога е облачно, а сепак е ден). Ова гледиште се поддржува со следниве аргументи:

- Зборот што е употребен во Битие 1:16 „Бог направи две големи светла“, во македонскиот превод е преведен како „направи“, на хебрејски е „аса“ и значи да направиш/обликуваш нешто кое веќе е создадено. Зборот за создавање на хебрејски е „бара“ и тој се употребува во Битие 1:1 каде што вели: „На почетокот Бог ги создаде небото и Земјата“.

- Во Јов 38:9 Бог исто така спомнува дека кога Тој ја обликувал Земјата, таа била завитката со густа магла, од која што не се гледале Сонцето, Месечината и ѕвездите до 4-от ден, а потоа откако се разбистрило небото, тие станале видливи и на тој начин направени за човекот.

Elohim во превод што значи?
 
Меѓу теолозите има две претпоставки:

1. Пред Сонцето постоел друг извор на светлина и од таа светлина растело зеленилото.

2. Второто гледиште вели дека создавањето што е опишано во Битие 1 е опишано од перспектива на човекот кој би го набљудувал од површината на Земјата (веројатно визијата што ја имал Мојсеј за создавањето на Светот). Второто гледиште вели дека Сонцето, Месечината и ѕвездите биле создадени во првиот ден, но дека од перспектива на човекот кој би гледал од површината на Земјата, Сонцето и Месечината и ѕвездите се појавиле во 4-от ден од создавањето. Ова гледиште вели дека до 4-от ден имало голема магла, прашина, водена пареа на небото и заради неа Сонцето, Месечината и ѕвездите не се гледале, но Сончевата светлина успевала да се пробие во вид на дифузна светлина (како кога е облачно, а сепак е ден). Ова гледиште се поддржува со следниве аргументи:

- Зборот што е употребен во Битие 1:16 „Бог направи две големи светла“, во македонскиот превод е преведен како „направи“, на хебрејски е „аса“ и значи да направиш/обликуваш нешто кое веќе е создадено. Зборот за создавање на хебрејски е „бара“ и тој се употребува во Битие 1:1 каде што вели: „На почетокот Бог ги создаде небото и Земјата“.

- Во Јов 38:9 Бог исто така спомнува дека кога Тој ја обликувал Земјата, таа била завитката со густа магла, од која што не се гледале Сонцето, Месечината и ѕвездите до 4-от ден, а потоа откако се разбистрило небото, тие станале видливи и на тој начин направени за човекот.

Втората е сосема логична. Имало магла, и намалена видливост, но без пречки во патниот сообраќај и на граничните премини.
 
Elohim во превод што значи?


Не мораш да го цитираш претходниот пост ако не коментираш на него.
Елохим е множинска форма од хебрејското Ел, Елоах - што значи Бог.

Добра ноќ.
 
Меѓу теолозите има две претпоставки:

1. Пред Сонцето постоел друг извор на светлина и од таа светлина растело зеленилото.

2. Второто гледиште вели дека создавањето што е опишано во Битие 1 е опишано од перспектива на човекот кој би го набљудувал од површината на Земјата (веројатно визијата што ја имал Мојсеј за создавањето на Светот). Второто гледиште вели дека Сонцето, Месечината и ѕвездите биле создадени во првиот ден, но дека од перспектива на човекот кој би гледал од површината на Земјата, Сонцето и Месечината и ѕвездите се појавиле во 4-от ден од создавањето. Ова гледиште вели дека до 4-от ден имало голема магла, прашина, водена пареа на небото и заради неа Сонцето, Месечината и ѕвездите не се гледале, но Сончевата светлина успевала да се пробие во вид на дифузна светлина (како кога е облачно, а сепак е ден). Ова гледиште се поддржува со следниве аргументи:

- Зборот што е употребен во Битие 1:16 „Бог направи две големи светла“, во македонскиот превод е преведен како „направи“, на хебрејски е „аса“ и значи да направиш/обликуваш нешто кое веќе е создадено. Зборот за создавање на хебрејски е „бара“ и тој се употребува во Битие 1:1 каде што вели: „На почетокот Бог ги создаде небото и Земјата“.

- Во Јов 38:9 Бог исто така спомнува дека кога Тој ја обликувал Земјата, таа била завитката со густа магла, од која што не се гледале Сонцето, Месечината и ѕвездите до 4-от ден, а потоа откако се разбистрило небото, тие станале видливи и на тој начин направени за човекот.



Значи според Библијата и Месечината е извор на светлина, интересно!
 
Не мораш да го цитираш претходниот пост ако не коментираш на него.
Елохим е множинска форма од хебрејското Ел, Елоах - што значи Бог.

Добра ноќ.

Поправи ме ако грешам, ама од почетокот на постанокот од библијата се употребува Елохим. Ова ми делува на некоја тешка превара, или Мојсеј бил неписмен....што е тешко веројатно.
Ти го цитирав цел текст затоа што во битие 1:1 Бог во преводот твој е во еднина. Ова ви е сигурно "апсолвирано" :) ама ај да чуеме одговор, може и да ме предомисли.
 
mountain i Мiki1, прашањето беше каде Исус рекол дека е дел од Тројството, во стилот: " Јас сум Исус, едниот ипостас од Тројството, и дојдов да ви проповедам за Бога и да ви кажам дека тој е еден во три или три во еден, нешто како нес кафето кое многу столетија после мене ќе им дозволам на луѓето да го измислат и пијат"....итн.?;)

Omer,

а зашто муслиманите и протестантите имаат се‘ повеќе заеднички особини, кога поставуваат прашања?...:sneaky:

Конкретно, за Исуса Христа: Он не дојде за да (ни‘) се пофали дека токму Он Е еден лик/ипостас од Света Троица, туку Он дојде (меѓу другото) за да ги исполни и пророштвата, според кои Месијата (т.е. Христос) треба(ше) да дојде токму од евреите, а евреите тоа одлично го знаеја и беа во можност да Го видат, чујат и што е најбитно, да Го препознаат Месијата, а не да чекаат Он да им се „пофали„ дека, ете, дошол и го исполнил она кое за Него било пророкувано.

Но, и по ова прашање, за да не останеме сирачиња, имаме одговор: имено, брзоплетиот Апостол Петар го стори токму тоа: јавно призна дека Исус Е Синот на живиот Бог, (види во Матеј, 16:15), а евангелските записи ни‘ сведочат за поделеноста помеѓу евреите: на оние кои Го прифатија и на оние кои не Го отфрлија и распнаа Месијата, иако знаеја и очекуваа дека Месијата ќе се роди токму од Израилот.
--- надополнето: 15 септември 2013 во 23:22 ---
Би можело да се помисли дека светлината од 1:1-5 е светлина од некој друг извор во Вселената, а не Сонцето, бидејќи се вели дека „темнина се простираше над бездната“, што би значело во Вселената, а не над Земјата.
Но текстот измеѓу вели:

Токму така, почетната светлина не била „добивана„ од Сонцето, туку таа светлина е позадинско зрачење од целата тогашна Вселена. во која денот и ноќта се разликувале не преку делувањето од Сонцето (денот) и Месечината (ноќта), туку преку пулсирањето од таа светлина на релација „светло-темно„,

Поимот „бездна„ се однесува на невидливоста од површината/копното од раната Земја, која била целосно покриена со вода па таа вода го прекривала и задскривала конпото. Бездната се однесува на длабичината од таа покривачка вода. Поимот „бездна„ се токлува и условно, како отсуство од субјект/човек, кој можел да ги види тие рани творечки настани во врска зо Земјата.
--- надополнето: 15 септември 2013 во 23:25 ---
Како тоа прво е создадена светлината на Земјата, а дури потоа нејзиниот извор?

Како што веќе напишав: првичниот извор на светлината не било Сонцето, туку самата Вселена, а Сонцето стекнува атрибут на избор на светлост во денот кога Бог им ја одредил улогата на Соцнето и на Месечината како извори на светлина и како знаци за поделба на светлиот и темниот дел од деноноќието, односно тоа бил 4-от ден.
 
Значи душата божја се шета по обичните смртници, Значи и бог има потреба од Душа како и сите ние обични Луѓе??


'Не' туку Светиот Дух е налик Божјата сила,негов извршител,негов исход!
Светиот Дух го добиваат верниците оние кој го заслужуваат(ги исполнуваат заповедите) и кој им носи различни благодети каректиристични на совршениот Бог.
--- надополнето: 16 септември 2013 во 01:10 ---
mountain i Мiki1, прашањето беше каде Исус рекол дека е дел од Тројството, во стилот: " Јас сум Исус, едниот ипостас од Тројството, и дојдов да ви проповедам за Бога и да ви кажам дека тој е еден во три или три во еден, нешто како нес кафето кое многу столетија после мене ќе им дозволам на луѓето да го измислат и пијат"....итн.?;)


Omer

Во Лк 16:21 можеш да видиш како Господ Исус на светот се објавува како Месија.

Во говорот тој вели Духот на Господа е врз мене.Не вели Благодата на Духот, кој е само на верните луѓе,односно говори дека Духот е рамен на него заедно со Отецот.

Во Евангелијата има многу сведоштва како и на реката Јордан, што самиот Свет Дух во вид на гулаб се прикажал како ревнител на Исуса.
 
на оние кои Го прифатија и на оние кои не Го отфрлија и распнаа Месијата, иако знаеја и очекуваа дека Месијата ќе се роди токму од Израилот.

Мала поправка: треба да стои „...Го отфрлија...„.
 
Кој Ангели се Херуфимите и Серафимите,каква дејност и улога имаат пред Бог?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom