Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
Еве едно прашање за исламот, и да продолжиме со темата без препукувања.
Дали во исламот убиството се смета за грев?
190. На Аллаховиот пат убивајте ги оние кои вас ве убиваат. Но, не преминувајте ги границите, Аллах навистина не ги љуби претерувачите!
191.На таквите кои ве напаѓаат напаѓајте ги и вие било каде и да ги сретнете и истерувајте ги отаде одкаде тие вас ве истеруваат...Сплеткарењето е поголем грев од убиството, и не убивајте ги ги доколку тие вас не ве убиваат, при Месџидул Харам.А ако пак ве убиваат, па убивајте ги и вие! Ете така Аллах ги наградува неверниците!
Аллаховиот Пратеник а.с. рекол: 'Кој помогне во убиство на еден муслиман дури и со половина збор, ќе го сретне Аллах со напишано меѓу двете очи: Лишен од Аллаховата надеж.” (Ахмед)
Голем грев - Бесправно убивање
Возвишениот Аллах џ.ш. вели: 'И оние кои покрај Аллах на друг бог не се клањаат, и оние кои Аллах забранил не ги убиваат, освен кога правдата тоа го бара и кои не блудничат: - а кој тоа го прави ќе вкуси казна, страдањето на овој свет ќе му биде дуплирано и вечно во тоа понижен ќе биде, освен оние кои ќе се покајат и поверуваат и добри дела прават.” (Ел Фуркан, 68:70)
Убиство на муслиман се третира за голем грев, но во три случаи е дозволено одземање на животот на муслиманот. Пренесува Ибн Месуд р.а. дека Аллаховиот Пратеник а.с. рекол:
Аллаховиот Пратеник а.с. рекол: 'Убиството на еден муслиман е поголемо кај Аллах од пропаста на целиот свет.” (Ибн Маџе)
Аллаховиот Пратеник а.с. рекол: 'Секој грев можеби Аллах ќе го прости освен човек кој умре како неверник или човек кој убие намерно друг муслиман.” (Несаи)
Аллаховиот Пратеник а.с. рекол: 'Кој помогне во убиство на еден муслиман дури и со половина збор, ќе го сретне Аллах со напишано меѓу двете очи: Лишен од Аллаховата надеж.” (Ахмед)
И да ти откријам една тајна најмногу од сите Пејгамбери имам желба да го видам Иса а.сПозз бате
Не само за време на освојувањето на Мека, и при сите војни и освојувања за време на Мухамед, а.с., многу прецизно се штитени правата на невините и беспомошните. На ова многу важно прашање Мухамед, а.с., често ги потсетувал верниците, а со своите дела практично им покажувал. Така, во еден хадис им се обраќа на верниците, кои тргнале во војна:„Одете во поход, во согласност со Ресулуллаховата вера! Постарите, жените и децата не ги допирајте! Бидете оние кои се благонаклонети и милостиви. Aллах, џ.ш., ги сака искрените.'' За тоа каков став мора да завземат муслиманите, дури и кога тие се во директна војна, Мухамед, во друг хадис се истакнува со следниве зборови: „Не убивајте деца! Не се осмелувајте да ги допрете оние кои вршат молитва во нивните цркви! Не убивајте жени и стари! Не палете и не сечете ги дрвата! Не уништувајте ги куќите!'' Оваа умерена и мирољубива политика на Мухамед, а.с., произлегува од темелот на Исламот кој Алах, џ.ш., го изјавува во Куранот. Aллах, џ.ш., во Куранот им наредува на верниците убаво да се постапува и кон оние кои не се муслимани:А шо? Значи само мусуљман не смее да се убие, ама се друго може?
Да,ќе биде простено.
Должност е ако некој те нападне да се одбраниш.
На секој му се суди според намерите.
Гледам дека најсурово се казнува убиството на еден муслиман.
Дали во самоодбрана тоа ќе биде простено од севишниот Аллах или не?
ТИ појма немаш што пишуваш.
Те читам и ти се чудам.
Оди зимај малце кај Омер часови-може ќе биде верник и од тебе еден ден.
Тоа е христијански поглед,ние овде збориме за исламска интерпретација.Ne, zavrti go drugiot obraz!
Тоа е христијански поглед,ние овде збориме за исламска интерпретација.
Од кај го извади сево ова?Pa toa velam, be.
Isti bicim ste ko evreistana.
I tie i vie, asamo vie da ste najbitni, drugite kao nevredni, kamio tuka be ednakvost, a??
Ebate belja.
I ne e ni Alah toa sto bese ako vaka go interpretirate.
Ke vi doe Mahdi ie vas prvo ke ve potomori za greskite vo interpretacija na islamot be.
Тоа е христијански поглед,ние овде збориме за исламска интерпретација.