Политички случувања во Македонија - Генерална дискусија

  • Креатор на темата Креатор на темата Bitcoin
  • Време на започнување Време на започнување

Дали очекувате дека новата власт и новата Претседателка ќе го ревидираат Преспанскиот договор?


  • Вкупно гласачи
    291
  • Гласањето е завршено на .
Јас исто така, ронам солзи над неуспешната реформа на Грујо во образованието.
Многу ми е жал оти испадна срање. Ама тоа беше дело на петата колона и Сорос. Исто ко сеа што ми е жал за министеркава која сака прогрес, ама ете, реакционерите, кои не и сакаат добро на демократијата, кочат со сите сили.
И требаш да рониш, затоа што веројатноста децата да ти излезат елементарно неписмени е огромна.

Го сакал ДПМНЕ или не, реформите у образованието иако не многу на број сепак им беа погодени. На вас родителите не ви одговараше децата да ви учат по Кембриџ програмата, ама затоа ви одговара да учат по програма постара од вас, не ви одговараше екстерното, но ви одговара децата да ви добијаат одлични оцени без да имаат основно познавање од предметот.

Сакавте, гледајте. Пробај да ја најдеш Македонија на PISA листата, ако успееш од прва, браво!

Иначе ја сум прва генерација деветолетка, прва генерација која што имаше екстерно тестирање, прва генерација која што учеше по Кембриџ програмата. Залудно е воопшто со тебе да го дебатирам ова кога си завршил школо пред 40 години.
 
И требаш да рониш, затоа што веројатноста децата да ти излезат елементарно неписмени е огромна.

Го сакал ДПМНЕ или не, реформите у образованието иако не многу на број сепак им беа погодени. На вас родителите не ви одговараше децата да ви учат по Кембриџ програмата, ама затоа ви одговара да учат по програма постара од вас, не ви одговараше екстерното, но ви одговара децата да ви добијаат одлични оцени без да имаат основно познавање од предметот.

Сакавте, гледајте. Пробај да ја најдеш Македонија на PISA листата, ако успееш од прва, браво!

Иначе ја сум прва генерација деветолетка, прва генерација која што имаше екстерно тестирање, прва генерација која што учеше по Кембриџ програмата. Залудно е воопшто со тебе да го дебатирам ова кога си завршил школо пред 40 години.
Точно, искрено Кембриџ програмата не беше лоша, само се бунеа залудно и имаше муабети за екстерно тестирање како се местеле оценките и така натаму.Само претерано беше што требаше премногу да учиш и имаше доста прашања који беа нелогични и се сеќавам на брат ми во 5-то одделение дадоа за природни науки да се научат околу 60-70 прашања и тоа беше премногу.Сепак и тогаш децава ако им добиваа лоши оценки имаа познаници и им ги поправаа оцените добиени од екстерно.
 
Какви програми, какви Кембриџи, какве пи*ке материне. Шо сакаш имплементирај, напрај футуристички школи и ете програми копирани од најпрестижни образовни институции, креирани од нобеловци, џабе е се тоа кога на крајот од денот во тие школи и од тие програми ќе треба да ти предава некоја даскалица вработена на договор од партија, која што половина од времето е со умот отидена во локалниот партиски штаб и дума крои како да донесе 30 луѓе на список за гласање, оти во спротивно ќе и го скинат договорот и ќе лета од работа.
 
Какви програми, какви Кембриџи, какве пи*ке материне. Шо сакаш имплементирај, напрај футуристички школи и ете програми копирани од најпрестижни образовни институции, креирани од нобеловци, џабе е се тоа кога на крајот од денот во тие школи и од тие програми ќе треба да ти предава некоја даскалица вработена на договор од партија, која што половина од времето е со умот отидена во локалниот партиски штаб и дума крои како да донесе 30 луѓе на список за гласање, оти во спротивно ќе и го скинат договорот и ќе лета од работа.
Тоа и беше поентата на екстерното тестирање.

Една оценка во едно училиште не е иста како друга оценка у друго училиште. Стандардите на образованието варираат од едно училиште до друго, од една општина до друга.

Затоа и имаш сурплус на академско образовани лица, имаш повеќе луѓе што запишуваат факултет отколку деца кои што допрва почнуваат на училиште. Нема никакво филтрирање за тоа кој треба и смее да учи факултет, а кој не.

Целта на екстерното тестирање беше превенција на вакви работи, каде што ќе се наградуваат професорите кои што оценуваат правилно и кои што си ја работаат работата како што треба, а ќе се казнуваат тие кои што ставаат оценки поради познанства и поради други причини.

Затоа и мнозинството професори се плашеа од оваа реформа, затоа мнозинството професори ги тераа децата на бојкот, ги заплашуваа и ги манипулираа по протести.

Точно, искрено Кембриџ програмата не беше лоша, само се бунеа залудно и имаше муабети за екстерно тестирање како се местеле оценките и така натаму.Само претерано беше што требаше премногу да учиш и имаше доста прашања који беа нелогични и се сеќавам на брат ми во 5-то одделение дадоа за природни науки да се научат околу 60-70 прашања и тоа беше премногу.Сепак и тогаш децава ако им добиваа лоши оценки имаа познаници и им ги поправаа оцените добиени од екстерно.
Екстерното тестирање имаше технички проблеми, но со тек на време можеше да се среди или да се имплементира друга реформа слична на оваа која што ќе ги контролира професорите и ќе постави стандарди во образованието.
 
Тоа и беше поентата на екстерното тестирање.

Една оценка во едно училиште не е иста како друга оценка у друго училиште. Стандардите на образованието варираат од едно училиште до друго, од една општина до друга.

Затоа и имаш сурплус на академско образовани лица, имаш повеќе луѓе што запишуваат факултет отколку деца кои што допрва почнуваат на училиште. Нема никакво филтрирање за тоа кој треба и смее да учи факултет, а кој не.

Целта на екстерното тестирање беше превенција на вакви работи, каде што ќе се наградуваат професорите кои што оценуваат правилно и кои што си ја работаат работата како што треба, а ќе се казнуваат тие кои што ставаат оценки поради познанства и поради други причини.

Затоа и мнозинството професори се плашеа од оваа реформа, затоа мнозинството професори ги тераа децата на бојкот, ги заплашуваа и ги манипулираа по протести.
Ќе немаше потреба од екстерно и такви образовни егзибиции доколку се сопреше со партизацијата во образованието. Тоа беше и се уште ѐ главниот проблем. Партизиран и недоволно спремен кадар предава по училиштата. Наставниците и професорите по учинокот не се разликуваат нешто премногу од обичен шалтерски административец. На тоа е сведено образованието денес.

Во високото образование се одеше на стратегија квантитет наместо квалитет. Што е можно повеќе студенти да се запишуваат и да завршуваат. Кога тоа доведе до инфлација на дипломи, и кога добар дел од студентите не беа во состојба ефективно да ги валоризираат на пазарот на труд како што им беше ветено пред да се запишат, кога студентите сфатија дека добиле тоалет папир дипломи и нема ама никад да дојдат на ред да се вработат пред ќерките и внуците на истите тие реформатори и професори, целиот високо образовен систем отиде во аут. Зошто? Затоа што наместо дологорочни и ефективни реформи се спроведуваат популистички мерки за еднократна предизборна употреба чии што последици отпосле се далекусежни и значат образовно осакатени генерации.
 
ЕУ ни стави до знаење дека ќе влезиме во ЕУ-Мало сутра, шо би рекол големиот поет и зелкар Злајо.И сеа наградно прашање.За кој qr уште преговараат со бугариве?:cautious:
 
Ќе немаше потреба од екстерно и такви образовни егзибиции доколку се сопреше со партизацијата во образованието. Тоа беше и се уште ѐ главниот проблем. Партизиран и недоволно спремен кадар предава по училиштата. Наставниците и професорите по учинокот не се разликуваат нешто премногу од обичен шалтерски административец. На тоа е сведено образованието денес.

Во високото образование се одеше на стратегија квантитет наместо квалитет. Што е можно повеќе студенти да се запишуваат и да завршуваат. Кога тоа доведе до инфлација на дипломи, и кога добар дел од студентите не беа во состојба ефективно да ги валоризираат на пазарот на труд како што им беше ветено пред да се запишат, кога студентите сфатија дека добиле тоалет папир дипломи и нема ама никад да дојдат на ред да се вработат пред ќерките и внуците на истите тие реформатори и професори, целиот високо образовен систем отиде во аут. Зошто? Затоа што наместо дологорочни и ефективни реформи се спроведуваат популистички мерки за еднократна предизборна употреба чии што последици отпосле се далекусежни и значат образовно осакатени генерации.
Се сложувам, образованието у државава е ептен партизирано. Квалитетни професори скоро па и да нема, а тие што се се најчесто професори кои што се пред пензија и мнозинството стаж им е у време на Југославија. Се разбира има и исклучоци од професорите од новата генерација кои што си ја сакаат работата и уживаат во пренесувањето на сопственото знаење на учениците.

За високото образование имам пишувано многу пати во различни теми. Кога нема дистинкција и филтрирање на тоа кој треба и смее да учи факултет, а кој не, тогаш дипломата ја губи вредноста.

Се сложувам, но екстерното беше далеку од популистичка мерка. Потребна е реформа у нашето образование која што ќе постави стандарди и ќе ја контролира работата на професорите, нешто што екстерното тестирање го правеше.
 
Не биле нацисти. Царот не бил ни фашист (затоа најверојатно бил убиен од Хитлер, или Химлер). Но, имало политичари кои биле фашисти и државата така ја воделе, во некои аспекти.

и после како да не го читам ова со гласот и стилот на говор (педерски) на Љубчо? :ROFLMAO:
 
Јас исто така, ронам солзи над неуспешната реформа на Грујо во образованието.
Многу ми е жал оти испадна срање. Ама тоа беше дело на петата колона и Сорос. Исто ко сеа што ми е жал за министеркава која сака прогрес, ама ете, реакционерите, кои не и сакаат добро на демократијата, кочат со сите сили.

Потруди се да заштедиш на течности, да не пресушиш од ронење солзи.

Сепак живееме во ера на глобално затоплување, никој не знае какво ќе биде наредното лето.
 
Ќе немаше потреба од екстерно и такви образовни егзибиции доколку се сопреше со партизацијата во образованието. Тоа беше и се уште ѐ главниот проблем. Партизиран и недоволно спремен кадар предава по училиштата. Наставниците и професорите по учинокот не се разликуваат нешто премногу од обичен шалтерски административец. На тоа е сведено образованието денес.

Во високото образование се одеше на стратегија квантитет наместо квалитет. Што е можно повеќе студенти да се запишуваат и да завршуваат. Кога тоа доведе до инфлација на дипломи, и кога добар дел од студентите не беа во состојба ефективно да ги валоризираат на пазарот на труд како што им беше ветено пред да се запишат, кога студентите сфатија дека добиле тоалет папир дипломи и нема ама никад да дојдат на ред да се вработат пред ќерките и внуците на истите тие реформатори и професори, целиот високо образовен систем отиде во аут. Зошто? Затоа што наместо дологорочни и ефективни реформи се спроведуваат популистички мерки за еднократна предизборна употреба чии што последици отпосле се далекусежни и значат образовно осакатени генерации.

Екстерно е одличен начин да се стандардизираат оцените со тек на време ко што тоа се прави во САД и ред други земји. Нема врска партизацијата, и во време на ЈУ се поправаа оцени со виски и прасе. Екстерно со тек на време можеше и те како да донесе напредок.

Тој квантитет денес колку толку донесе цела багра полуписмени ИТ инжинери, дизајнери, техичари и што ти не... Дел од нив се снајдоа и работат макар и ко фриленсери дел не. Тоа дека се вработи неквалитен кадар/внуци итн на државно зар ти сериозно мислиш дека ќе беше различно ако не се отвореше високото образование? На крај крајева таквите работи се углавно државни а ако репер ти е државно во МКД и за тоа си студирал на сериозна установа тогаш џабе си губел време.
 
Ќе немаше потреба од екстерно и такви образовни егзибиции доколку се сопреше со партизацијата во образованието. Тоа беше и се уште ѐ главниот проблем. Партизиран и недоволно спремен кадар предава по училиштата. Наставниците и професорите по учинокот не се разликуваат нешто премногу од обичен шалтерски административец. На тоа е сведено образованието денес.

Во високото образование се одеше на стратегија квантитет наместо квалитет. Што е можно повеќе студенти да се запишуваат и да завршуваат. Кога тоа доведе до инфлација на дипломи, и кога добар дел од студентите не беа во состојба ефективно да ги валоризираат на пазарот на труд како што им беше ветено пред да се запишат, кога студентите сфатија дека добиле тоалет папир дипломи и нема ама никад да дојдат на ред да се вработат пред ќерките и внуците на истите тие реформатори и професори, целиот високо образовен систем отиде во аут. Зошто? Затоа што наместо дологорочни и ефективни реформи се спроведуваат популистички мерки за еднократна предизборна употреба чии што последици отпосле се далекусежни и значат образовно осакатени генерации.
Не заебавај за ова.
Имав школски на кои оцените ќе им беа поправени без разлика кој е на власт. Едноставно за местото на живеење важеа за влијателни ликови без разлика дали во политика/бизнис/„мафија“, и немаше професор/професорка што ќе се осуди да не им поправи оцена.

Проблемот кај високото образование се стандардите и квалитетот, но на крај од денот, никој никогаш не ти гарантирал дека со високо образование те следува успех.
Проблемот на луѓето им е во мајндсетот, не во државата.
Мислат дека ако завршиле факултет некој ќе ги чека со отворени раце да им даде работа.
Мислат дека после факултет завршува и учењето, а за жал тек тогаш почнува (ама тоа е останато од претходните генерации).

Еве сега на секој чекор се отвораат академии за програмирање и еден куп луѓе отидоа на истите. Кој ќе им биде крив на тие што ќе фукнат 2-3к евра (кои и така ги немаат), и нема никогаш да станат програмери?

Мое мислење е дека треба да се затегнат критериумите во средно образование, особено народот да се форсира во стручните школи, бидејќи со гимназиско може да се сликаш. Ако од средно излегуваат добро обучени да си го вадат лебот со некој занат, нема ни да помислат да трчаат на факултет.
 
Екстерно е одличен начин да се стандардизираат оцените со тек на време ко што тоа се прави во САД и ред други земји. Нема врска партизацијата, и во време на ЈУ се поправаа оцени со виски и прасе. Екстерно со тек на време можеше и те како да донесе напредок.

...
Екстерното, како што минување времето, донесе пад на нивото на знаење.

Од старт, уште првиот пат коа се спроведе екстерното, воведоа sliding/shifting grade system пошто нивото на знаење во глобала беше прилично мизерно. Следната учебна година ја обработија наставната програма и истатат заврши со пониско ниво од претходно.

Овие две постапки се повторуваа(т) на годиншно ниво. На почеток процесот имаше деца со мизерно ниво на знаење(она во глобала, сепак има поединци, повремено и групи кои покажуваа интерес и знаење во одредени области соодветно за нивото на образование), па за последните неколку години да има деца кои не знаат името да си го нашишат па вадат 3-ки и 4-ки. Буквално неписмени. Не те заебавам.


Во принцип се согласувам, екстерното тестирање би требало да донесе повисок степен на објективност во оценувањето. Во пракса - многу други фактори влијаат.
 
Екстерното, како што минување времето, донесе пад на нивото на знаење.

Од старт, уште првиот пат коа се спроведе екстерното, воведоа sliding/shifting grade system пошто нивото на знаење во глобала беше прилично мизерно. Следната учебна година ја обработија наставната програма и истатат заврши со пониско ниво од претходно.

Овие две постапки се повторуваа(т) на годиншно ниво. На почеток процесот имаше деца со мизерно ниво на знаење(она во глобала, сепак има поединци, повремено и групи кои покажуваа интерес и знаење во одредени области соодветно за нивото на образование), па за последните неколку години да има деца кои не знаат името да си го нашишат па вадат 3-ки и 4-ки. Буквално неписмени. Не те заебавам.


Во принцип се согласувам, екстерното тестирање би требало да донесе повисок степен на објективност во оценувањето. Во пракса - многу други фактори влијаат.

bas zatoa i trebase da se vovede i da ostane. realno novite generacii se se pomizerno educirani me samo vo mkd nego skoro sekade. ako porano mozese da emigriras na primer vo NZ od mkd so mkd iskustvo denes ne e taka zasto NZ procenil deka mkd rabotnoto iskustvo i kadarot od mkd ne se ni na blisko nivo na toa od prviot svet. ova treba da zagrizuva i da se bara nacin da se popravi a ne da se ignorira. ako stremime kon podobro del od patot ke bide i trnliv i tezok ali mora da se izodi
 
bas zatoa i trebase da se vovede i da ostane. realno novite generacii se se pomizerno educirani me samo vo mkd nego skoro sekade. ako porano mozese da emigriras na primer vo NZ od mkd so mkd iskustvo denes ne e taka zasto NZ procenil deka mkd rabotnoto iskustvo i kadarot od mkd ne se ni na blisko nivo na toa od prviot svet. ova treba da zagrizuva i da se bara nacin da se popravi a ne da se ignorira. ako stremime kon podobro del od patot ke bide i trnliv i tezok ali mora da se izodi

kano тоа е реално лечење на симптомите наместо решавање на проблемот а тоа е дека професорскиот кадар е комплетна тиња и дека со тоа што им дозволија на локалните власти да именуваат директори на школи комплетно се партизира целото образование и основото образование е под контрола на локалните шефови. Еве во Лазо Ангеловски во Аеродром директорот е осуден дека малтретирал вработена и нејзините деца, ПРЕД 3 ГОДИНИ. И уште е директор.

Да немавме вакво драстично намалување на населението ние веќе ќе немавме наставници и професори по математика, физика, хемија, итн... . Директорите на школите и преку нив партиски примените наставници,професори се криви за најголем дел од проблемот.

На универзитетско ниво секако го срозаа образованието професорските кланови на кои им се дозволува трета-четврта генерација да држат професорски позиции како да се благородништво и отворањето на приватните "факултети/универзитети" за да прават пари и штанцаат дипломи.

Екстерното и кембриџ програмата беа буквално ставање на фластер на човек прободен од копје низ срце. И највеќе што ме нервира е таа "модернизација" и реформирање на "застарените системи". Значи како и сам што си кажуваш тие застарени системи создавале кадри од кои функционирала една индустриска држава, во советскиот сојуз тој образовен систем ги однесол во вселената, во Кина ги претвори во најголема економска сила.

Еве и поради идеолошки причини да ги тргнеме тие системи. Зошто никој не вика ајде да го копираме системот на Јапонија или Кореја или Сингапур, држави кои несомнено имаат едни од најдобрите образовни системи. Зошто таму се бара 150% дисциплина, работа и почитување на ред. Туку цело време се иде на копирање на нај-површинските решенија кои всушност на ниту еден начин не го решаваат проблемот, туку само замачкуваат очи а притоа нема никаква вистинска промена.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom