Da da ratkapnite se od cupe verzijata
--- надополнето ---
Da ova bese na Automagazin kaj Misko Barzov )))
--- надополнето ---
Voznja be brat ne ko denesnive mora nekoja plastika da tropka ))
--- надополнето ---
Oooo baco pa to ste vii ))
--- надополнето ---
1. Filterot za vozduh ... slucajno najdov vo Peugeot servisot kaj Marjan vo Gjorce ... tatko mu go zaboravil od vremeto .... aaa interesnoto e sto za ovie modeli postoi filter za vozduh sto e postojan .. za vezden )) i izveden e kako nekoja plasticna mreza .. koga ke se zaprlja ... pod cesma lepo ... i teras )) do naredno zaprljuvanje ... e mene takov mi se pogodi da najdam )
2.Inace modelot e 1969-ta
3.Restavracija ... prvenstveno kolava bese i koga ja zemav vo odlicna sostojba ... mn bitno e sto bese so prva farba(fabrickata) imase nekolku osteteni mesta ... i neli prvin pocnav so vaganje sve od nea i sekoj delna polica oznacen ... naredno e krpenje na delovi sto imaat pokazano korozija sto za srekja kaj mene imase mn malce ... ponatamu kompletno sreduvanje na podvozjeto ... izolacija ...
sledi farbanjeto .... e posle sklopuvanje .. inace interesno e sto i posle 40god ... nemase kolava nitu eden zapecen straf ... paaa bi preporacal na drugite so se baftaat so restavriranje da gi podmackaat i vratat starite strafovi ... poarni se ))
--- надополнето ---
Ej i ako imas broj od Strumicanecot pisi mi neli delovi nikad dosta )))
Aaaa dokolku si zainteresiran za podetalna postapka ili pak majstori za rastavracija .. pisi
--- надополнето ---
Da ova bese na Automagazin kaj Misko Barzov )))
--- надополнето ---
Voznja be brat ne ko denesnive mora nekoja plastika da tropka ))
--- надополнето ---
Oooo baco pa to ste vii ))
Бацоооооо какво изненаџење......па што не кажеш дека тука те има..да се дружиме не за друго :baeh: инаку за сите што се интересираат ДА неговото пежо 404 беше на ТВ од неодамна и да будалата влечеше делови од Тунис за да го скоцка иначе класа од кола е
--- надополнето ---
1. Filterot za vozduh ... slucajno najdov vo Peugeot servisot kaj Marjan vo Gjorce ... tatko mu go zaboravil od vremeto .... aaa interesnoto e sto za ovie modeli postoi filter za vozduh sto e postojan .. za vezden )) i izveden e kako nekoja plasticna mreza .. koga ke se zaprlja ... pod cesma lepo ... i teras )) do naredno zaprljuvanje ... e mene takov mi se pogodi da najdam )
2.Inace modelot e 1969-ta
3.Restavracija ... prvenstveno kolava bese i koga ja zemav vo odlicna sostojba ... mn bitno e sto bese so prva farba(fabrickata) imase nekolku osteteni mesta ... i neli prvin pocnav so vaganje sve od nea i sekoj delna polica oznacen ... naredno e krpenje na delovi sto imaat pokazano korozija sto za srekja kaj mene imase mn malce ... ponatamu kompletno sreduvanje na podvozjeto ... izolacija ...
sledi farbanjeto .... e posle sklopuvanje .. inace interesno e sto i posle 40god ... nemase kolava nitu eden zapecen straf ... paaa bi preporacal na drugite so se baftaat so restavriranje da gi podmackaat i vratat starite strafovi ... poarni se ))
Немој така човекот будала да го нарекуваш! ( се разбира не ти се лутам, само корегирам хехех)
ЧОвекот е ентузијаст, мераклија, и камо среќа по државата да има повеќе такви кои се загрижени за техничкото наследство на овие простори...
Еве ијас си порачувам од Италија, Холандија, Германија... од пусти мерак...
Еве, не сум ни почнал со реставрација како што треба, уште денар по мајстори не сум дал, а имам потрошено 500-600 евра за ситници разни делчиња...
Волкс, и за нашите машини има се и сешто по Грција, посебно Солун!
--- надополнето ---
Би сакал и да го прашам сопственикот на овој прекрасен примерок на 404 и неколку прашања
1. Како се снајде со филтерот за воздух, бидејќи е ептен уникатен, долг цилиндричен.
2. Дали е моделот 1970 или 1971, како што ми се чини.
3. Да ни раскаже малце за искуствата околу реставрацијата на возилото.
Еден човек од Струмица скоро продаде 2 олдтајмера. Едниот беше 404, другиот Ленд Ровер.
Потоа продаваше и многу делови за нив.
Маска, штопови за 404...ламела со корпа...
Го познавам човекот, кога ќе го видам ќе го прашам дали му стојат, и ако си заинтересиран, јави ќе видиме...
П.С. Ако чуеш нешто за делови за ФИАТ 1300, јави тука
--- надополнето ---
Ej i ako imas broj od Strumicanecot pisi mi neli delovi nikad dosta )))
Aaaa dokolku si zainteresiran za podetalna postapka ili pak majstori za rastavracija .. pisi
Немој така човекот будала да го нарекуваш! ( се разбира не ти се лутам, само корегирам хехех)
ЧОвекот е ентузијаст, мераклија, и камо среќа по државата да има повеќе такви кои се загрижени за техничкото наследство на овие простори...
Еве ијас си порачувам од Италија, Холандија, Германија... од пусти мерак...
Еве, не сум ни почнал со реставрација како што треба, уште денар по мајстори не сум дал, а имам потрошено 500-600 евра за ситници разни делчиња...
Волкс, и за нашите машини има се и сешто по Грција, посебно Солун!
--- надополнето ---
Би сакал и да го прашам сопственикот на овој прекрасен примерок на 404 и неколку прашања
1. Како се снајде со филтерот за воздух, бидејќи е ептен уникатен, долг цилиндричен.
2. Дали е моделот 1970 или 1971, како што ми се чини.
3. Да ни раскаже малце за искуствата околу реставрацијата на возилото.
Еден човек од Струмица скоро продаде 2 олдтајмера. Едниот беше 404, другиот Ленд Ровер.
Потоа продаваше и многу делови за нив.
Маска, штопови за 404...ламела со корпа...
Го познавам човекот, кога ќе го видам ќе го прашам дали му стојат, и ако си заинтересиран, јави ќе видиме...
П.С. Ако чуеш нешто за делови за ФИАТ 1300, јави тука