Перверзно зачувана Zastava 1300 во Битола!

  • Креатор на темата Креатор на темата Volkswagen
  • Време на започнување Време на започнување
Меѓувреме дур барам розетна за фарот, како и плински уред :)))

Ајде некој да каже памет за DOHC мотор?

Fiat 131/132 ?

Прашање за уште поинтересна дилема.

DOHC мотор од Bravo, Lancia? :) 1.6, 2.0 ?

Знае некој како оди напасување? Треба адаптер плочи такви срања или познатото Fiat-ово правило „штраф на штраф“? :)

Иначе, не знам дали е штраф на штраф, ама FSO (Fiat) 125p 1.6D (1.6 дизел со Голф 2 мотор - фабрички) постои :) Има на youtube.

Ме чеша крастата за DOHC мотор. Како ќе легне на школкава ух!

За фиатите незнам ама ако пасува од југо мотор тогаш пасува 1.6,1.4 уно турбо со некој ситни преправки а 2.0 треба преправки ама ке имас авион кола поготово ако е 2.0 турбо :D
 
И јас мислам дека SOHC моторите би влегле без проблем. Ајде да видиме дали онак имал искуство со ваква конверзија :))
 
DOHC edini problem so ke bide e sto se granite od predna strana. a SOHC bez prepravki straf na straf pasova
 
ОК, SOHC нека биде. И што сакаш да кажеш дека можам и 1100 мотор да ставам а? :pos2:
Па уствари...да оти да не. 128А блок е ...и јас што сум чуден.

Хмм.....

1600 кубика а?...хмммм...хм хм...90..100КС...

Пасува и на мењачот така? На ѕвоното мислев. Оти ако треба да праам адаптер плочи упм ќе фатам. За карбуратор бараат 1200 денари, а тек за мењач. Па ајде префрлај алансери ово оно, упм работа.
 
Чекајте!!!!!!
Да се напасува DOHC машина може без проблеми пасува се на шраф. SOHC како оние од 101, Југо, 128 (128А000 и сл. мотори), треба премногу преправки! Прво на носачите, па звоното не е исто...
По форуми што читав, со стандардниот менувач ќе биде трома...макар што ќе го фати на DOHC.
Ако се менува менувачот, тогаш ќе оди од 131/132, па ќе треба и кратење и балансирање на карданот, а и се губи рачката на воланот и се сели долу. Нема потреба од ширење на тунелот.
Веќе зборуваме и за заден трап, т.е. диференцијал. Бидејќи 1300 има крут диференцијал, поставен на лиснати опруги, кој сам по себе е нестабилен, се препорачува и негова смена со оној од Лада 2103/2106 или евентуално ФИАТ 131, од појаките верзии со упорни спони...
DOHC oд 1.6, 1.8 или 2.0 литри... убаво среден...убаво звучи хехехе...
Имав по некоја тема поставено таков 1300...со 2.0 DOHC oд 132...
 
Уствари идиш до моментот Фиат 132 пререди го на 1300... таман тие се 2.0 со две брегасти и 100 и нешто коња, 5 брзини менувач и сите тракатанци.

Кратење на карданот треба бидејќи менувачот од 132 е подолг за 7 цм во споредба со онај од 1300/Лада во средишниот дел, а притоа моторот нема место каде да оди понапред... Одтаму и промената на отворот за менување брзини.
 
Задниот трап од 132 мислам дека е нешто поширок од оној на 1300, а со 131 се тука некаде. Најубава опција ако се најде нешто од 131 Abarth stradale мислам беше, фиксиран диференцијал на средина, две полуосовини и тотално независни 2 тркала хехе, кои се држат на триаголни рамења...ама тоа е веќе перверзија :) а ќе оди како на шини :)
Во случајот на Волксваген, 1300 е со менувач на воланот т.н. дамски... значи ќе става менувач од 131/132, и ќе прави дупка на тунелот. Нема проблеми тука, освен што се губи рачката горе.
DOHC моторите меслам дека имаат грана на десната страна, баш како на 1300...а се наоѓаат и во првите модели на Крома...


Uploaded with ImageShack.us
За вакво нешто зборев...
 
Со други зборови пуне руке посла... фак...

Значи да барам DOHC Fiat 131/132? Ќе го задржам дамскиот мењач? Не ми се битни перформанси во типот на крајна брзина или форсирање. Мене ми е за убава вожња, кога ми треба сила да притиснам, а ако веќе потрошувачката е слична подобро е да имам 100+ КС него 65.

Мада читав за DOHC ќе постирам подолу... а тоа за Abarth-от заден трап, побрзо V8 ќе најдам отколку такво нешто :)

Проблемот е што се изначитав најразлични постови на темава. Буквално од штраф-на-штраф без преправки до што се вика повеќе се исплаќа да ставам V6 мотор :)))

Струмикс, Pungas форумот, темата што ја отворив 2006 година Zastava 1300&1500 еве што има

crank - онај со зелениот 101 напиша:
Posted 03 August 2006 - 12:45 PM
svaki fiatov dohc motor koji je u tipu i lancia dohc motor pasu na mjenac,132,131.........

nparat напиша:
Posted 29 June 2007 - 06:51 AM
Motor je iz fiata 125s 1600 105ks i nije istina da sve paše.Bilo je potrebno dosta preinaka npr.alanser je na drugoj strani,stavljena je sajla umjesto hidrauličnog kumpluga promjenjene pedale,na getribi je zamjenjen sami mjenjač za mjenjač od lade tako da je trebalo i tunel širiti i bušiti.Ni dan danas nije spojeno grijanje a od ugradnje je prošlo nekih 11 god.
post_6412_1183051946.attach
 
Заклучок:
Држи си ја во оригинал. И најубаво
Моторот секако без преинаки ќе си легне. Ако сакаш со неговиот менувач, ОК...па ќе кажеш како е после хехе...
А за Абарт заден трап...хмммм....мене диференцијалот премногу ми личи на оној од Кампањола... па ако некои железа се швајцуваат, или искористат од нешто...а оние упорните спони се од 131...можно е да се изроди некој хоум мејд Абарт...
Ама пак почнав да булазнам...ај доста ми е толку
 
IMGP01071.jpg

Еве еден перверзно зачуван Fiat 1100R што го сликав во Трст, Италија. Од ко ја видов оваа сфатив дека мора и таа на дедо ми да се врати во оригинална состојба :). Значи неговата е скроз иста ко оваа, иста боја, само го има сјајот изгубено и единствено што фали од лајсни е таа долу кај двете врати. Колата уште се вози, скоро секој втор ден и има поминато негде 113.000км. Единствено што мора да го направам е да ја поправам бравата, бидејќи мајстор му ја има преправано да се дава контакт и да се вергла на дугме, и тастерот на воланот за свирката е зафркнат па е преместен. Потоа иде целосно средување на моторот и т.н.
Ќе треба кај некој лимар да се среди едно од крилата бидејќи има р'ѓа, а предниот браник ќе треба одново да се хромира затоа што кога има направено собраќајка се има свиткано и кога го поправале ставиле обична сива боја. Колата ваљда ќе биде во моја сопственост кога ќе реши дедо ми :) Сега има 73 год. ама уште не се дава од возење :jaj:
 
Иста ваква само тегет боја во одлична состојба во Куманово. Баш ми е оригинален хромираниот ретровизор напред на криото над левата гума
 
Еве еден перверзен 1500 C, oтприлика 1966-67... бандашите се Cromodora, врска немам кој модел ама му стојат одлично.


Uploaded with ImageShack.us
 
Гледав повеќе слики на нет ептен добро стои црна /тегет боја на Фиат
Голема кола, многу хром идеално за црвена или црна боја

107368.jpg
 
Овој би требало да е Neckar 1300/1500, oд првата генерација. Само германските производи имаат портокалови жмигавци напред.

--- надополнето ---

Кога сме веќе кај изведениците на 1300/1500, мора да се спомне и SIATA 1500 TS.
Освен двобојноста на нивните модели, различноста на раткапите и некоја лајсна вишок, исто така и менувачот е на подот (за разлика од обичните 1300/1500), а машината е онаа 1500, од 1481 кубик, малце прочепкана од дечките на СИАТА и има 94 КС при 6200 обртаи. Има и обртомер :)
СИАТА ќе му дојде некој тјунер и каросерист од Торино кој си играл со ФИАТ моделите.
http://img411.imageshack.us/i/siataz.jpg/
http://img805.imageshack.us/i/vnatre.jpg/
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom