Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
PayPal is constantly working to ensure security by regularly screening the accounts in our system. We recently reviewed your account, and we need more information to help us provide you with secure service. Until we can collect this information, your access to sensitive account features will be limited. We would like to restore your access as soon as possible, and we apologize for the inconvenience.
Why is my account access limited?
Your account access has been limited for the following reason(s):
(Your case ID for this reason is PP-003-323-619-718.)
- Aug 7, 2014: Your debit or credit card issuer let us know that your card was used without your permission. So we just want to make sure that you authorized any recent PayPal payments.
Please take a moment to make sure you recognize your most recent transactions. If you see a payment that you don't recognize, let us know by going to the Resolution Center.
Then change your password and create new security questions.
Please contact PayPal Customer Service if:
1. You authorized a payment but never received merchandise from your seller.
2. You authorize a payment but the item you received was significantly not as described.
3. You reported unauthorized use of your debit/credit card by mistake.
If you didn't report unauthorized use of your debit or credit card, please contact your card issuer.
How can I get my account access restored?
It's usually pretty easy to take care of things like this. Most of the time, we just need a little more information about your account or latest transactions.
To help us with this and to find out what you can and can't do with your account until the issue is resolved, go to the Resolution Center.
We'll review the information you provide and email you if we need more details or when your account is back to normal.
Once you complete all of the checklist items, your case will be reviewed by one of our Account Specialists. We will send you an email with the outcome of the review.
Ќе ве молам ако може да ми го објасни некој овој проблем, како може да го отстранам овој лимит. Ви благодарам
И што ти бараат од пејпал да направиш?дали ќе имам некаков проблем со ова и што треба да направам за да немам никаков проблем околу закони или што ти знам правила некој си дали имал некој вакво искуство
И што ти бараат од пејпал да направиш?
Тоа не го напиша...
По се изгледа, си купил нешто од интернет и сега си ги бараш парите назад преку банката... за да ти дојди производот муфте....
Нарачуваш 3 Тесли и после викашКако ова да се постигне ? Знаеш ли ? Дај пиши ми како на ПП
Нарачуваш 3 Тесли и после викаш
„ој не знам ја ништо, ја сам био у подрум“
Ете доказ дека си личност која сака да прави криминали.... Прво продаваше бугарски пасоши, па фалц телефони, петарди, сега пејпал ќе го заебаваш, па подрум..... ццц свашта п роди.Прво тебе ќе те стаиме у подрум
Епа ти бараат да потврдиш дека картичката е во твоја сопственост.проблемот е во тоа што нарачавме со лартичка на братучетми тој не е од македонија тоа што го нарачавме кошташе 300 долари потоа по грешка имавме стегнато уште еден телефон и тој помислил дека му имаат земено повеќе пари па го пријавил тоа во својата банка отука што направиле не знам едниот телефон стигна бес проблем за другиот телефон ми стигна писмо дека е стигнато и ако не го земам ке го вратат на купувачот јас не го зедов пошто беше грешка да го вратат на продавачот и по таа причина сум блокиран
и овое работи ми се бараат
Прегледај го приврзокот 102847
Знам... ама зошто да ти кажам? Anyway, да не мислиш дека пејпал пијат по една чаша мастило пред работа?Како ова да се постигне ? Знаеш ли ? Дај пиши ми како на ПП
Ете доказ дека си личност која сака да прави криминали.... Прво продаваше бугарски пасоши, па фалц телефони, петарди, сега пејпал ќе го заебаваш, па подрум..... ццц свашта п роди.