Општи вело муабети, прашања, совети

  • Креатор на темата Креатор на темата Anonymus1
  • Време на започнување Време на започнување
Епа како би возел ти на тврдо седиште кое е оригинално купено со велосипедот. Мислам дека само тоа му е единствен лек - навлака со гел убав и перничиња на бициклистички шорцеви
 
Епа како би возел ти на тврдо седиште кое е оригинално купено со велосипедот. Мислам дека само тоа му е единствен лек - навлака со гел убав и перничиња на бициклистички шорцеви
Едно е седиште купено со точакот друго е седиште што ти одговара немам намера во 21 век да те едуцирам имаш интернет отвори и види што кажуваат професионалците како да одбереш седиште, како да го наместиш и кој се последиците од возење со седиште што не ти одговара. Ке си направите проблем утре нема да можете да имате деца не е играчка. За сунгерите на бициклистички не праам муабет ама и без нив може да имаш удобно возење доколку седењето ти е наместено како што треба.
 
Вози ти со тврдо седиште над 250 километри во еден ден, па ќе видиш. Моето што го имам е прилично тврдо, а можеби во иднина ќе го сменам. А дотогаш, ќе користам навлака.
 
Вози ти со тврдо седиште над 250 километри во еден ден, па ќе видиш. Моето што го имам е прилично тврдо, а можеби во иднина ќе го сменам. А дотогаш, ќе користам навлака.
На меко седиште се вози низ град или докај 1 саат максимум, после тоа ќе почнеш да ги осеќаш ефектите на намален проток на крв. Професионалните тркачи возат на тврдо седиште, но поентата е да најдеш седиште со големина што ти одговара на газот, бидејќи треба да допира на коските не на меките ткива.
Тврдо МТБ седиште е идеално за аматерско возење.
 
Едно е седиште купено со точакот друго е седиште што ти одговара немам намера во 21 век да те едуцирам имаш интернет отвори и види што кажуваат професионалците како да одбереш седиште, како да го наместиш и кој се последиците од возење со седиште што не ти одговара. Ке си направите проблем утре нема да можете да имате деца не е играчка. За сунгерите на бициклистички не праам муабет ама и без нив може да имаш удобно возење доколку седењето ти е наместено како што треба.
И со навлака можат да се избегнат тие последици ти што ги кажуваш на тој начин што седиштето се спушта минимално надолу со носот онолку колку да нема притисок или евентуално да се отвори дупка на самата навлака на истото место каде што е дупката на седиштето и решен проблем.
 
Ново седиште кога се купува, најдобро е карличните коски да ви ги измерат на Ass-o-meter за да знаете која ширина на седиште ви одговара на задникот. Ако не е погодено, џабе си го купил и најскапото да е т.е. си ги фрлил парите.
Јас така се зезнав порано, купив еден добар модел на седиште (San Marco) но се испостави дека не ми одговара ширината (имав болки на задникот и грбот). На крај отидов во Проспорт ме измерија на Ass-o-meter и си земав ново Specialized седиште и сега немам никаков проблем, уште прв пат кога седнав осетив огромна разлика од старото.

Прочепкав малку по темава и најдов уште едно корисно мислење/искуство
@zocc (y)
 
Каде има солидни и не многу скапи сајли за заклучување на велосипед ?
 
Каде има солидни и не многу скапи сајли за заклучување на велосипед ?
Оди во Вучко позади универзална сала и види дали го продале последното парче U LOCK по цена од 620 денари.
 
Што уље користите.
90% користат машинско тенко за машини за шиење кое чини околу 150 денари мало тубиче ма пазар.Предноста е што не лепи прашина и не ги поцрнува ланецот и касетата а мааната е што треба почесто да подмачкуваш бидејки вода го мие полесно,полошо подмачкување има од обичното и е прилично поскапо.Јас лично користам најобично моторно масло од 100 денари литар и не ми смета што лепи прашина и се е црно како ќумур но затоа ланецот не се слуша кога се вози и вода не го мие толку лесно како другото.Еве тука можеш да прошиташ подетално за сите масла:https://www.bikegremlin.com/2948/komparativni_pregled_lubrikanata_za_lanac_bicikla/
 
Што уље користите.

Наспроти некои членови тука што чуваат змии во џебовите за да не посегнуваат по пари, јас користам наменско масло за подмачкување ланци за велосипеди.

Користев „суво“ од Joe's, го потрошив и го препорачувам како побуџет варијанта. Ми траеше 2 години (чистам и подмачкувам ланец секоја втора вожња), сеа користам Finish Line Dry Lube, не го препорачувам.
Следно ќе пробам Muc-Off, па ќе кажам.

Машинско масло или моторно (мислев изумре оваа логика во велосипедизмот) би ти препорачал да заборавиш.
 
Јас користев (MUC-OFF BIO DRY LUBE) и не сум баш задоволен.При секое возење го мачкав ,но над 50 км почнува силно да се слуша ланецот.
 
42092515_2134949546760106_4247178423258054656_n.jpg

Од скоро почнав да го користам ова погоре. Со едно подмачкување, нов ланец, исчистен пренос и касета - отприлика 200 км. возење (асфалт по суво) и поцрнува се`.
Убав естетски одсајај дава и безшумност на ланецот, но си сака често чистење ако си педантерија :D

https://carbox.mk/product-category/avtokozmetika/sonax/bicycle-products/
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom