Општи дискусии за игри

Небитно тоа, една работа сакам да те прашам уште од неделата ко ми реплицираше во темата Елдер Скролс.

Јас сакам да правам револуција во медиумот т.е. да бидам дела од некој си таков настан. И еве вака или онака имам идеи, зборувам, дела сеуштет немам ама сакам да имам. И ќе имам.

Целата на револуцијата е да се прифатат видео игрите како медиум, уште повеќе како уметнички медиум и да се појават повеќе играчи на овие игри. И пример за да се појават нови играчи мора да има некои нови работи затоа што тие потенцијални нови играчи едноставно не го играат тоа сегашното.

Е сеа да те прашам оти ти цело време си некако против мене? Сметаш дека нема потреба од револуција или пак моите методи не ти одговараат?
Нови играчи имаш колку сакаш, но тие претежно играат некои игрици во таканаречените социјални мрежи, што за нас хардкор играчите е малку феминизирано.
Приказната, сценариото, игривоста тоа веќе си е стандард и зависи од креативноста на творецот, игрите со постоечката технологија на графички план и немаат што ново да понудат, оние некакви си обиди за 3D приказ на играта со цвикери на очите и не се така занимливи, така да.... ни останува само да ја дочекаме виртуелната реалност каде потполно ќе бидеме внатре во играта но по пристапни цени па кој го преживее адреналинот ќе разкажува.
 
Нови играчи имаш колку сакаш, но тие претежно играат некои игрици во таканаречените социјални мрежи, што за нас хардкор играчите е малку феминизирано.
Е ама сакам тие да ги гледаат игрите како медиум и да играат малку посериозни/похардкор игри. Ако треба и такви ќе ставиме на фејсбук.

Приказната, сценариото, игривоста тоа веќе си е стандард и зависи од креативноста на творецот, игрите со постоечката технологија на графички план и немаат што ново да понудат, оние некакви си обиди за 3D приказ на играта со цвикери на очите и не се така занимливи, така да.... ни останува само да ја дочекаме виртуелната реалност каде потполно ќе бидеме внатре во играта но по пристапни цени па кој го преживее адреналинот ќе разкажува.
Ама да се задржиме само на хардкор/сериозни/за конзоли (без wii) и пц. Тоа што сега го има НЕ Е ДОВОЛНО и не го искористува (уметничкиот) потенцијал на видео игрите. И технологијата тука ништо неможе да смени туку креативноста. Ама не било која креативност туку цела идеолошка и концептуална, а не само некоја врз содржината.

Не еден црвен друг шарен шутер, туку еден зелен нешутер, едно бело неРПГ.
 
Ама да се задржиме само на хардкор/сериозни/за конзоли (без wii) и пц. Тоа што сега го има НЕ Е ДОВОЛНО и не го искористува (уметничкиот) потенцијал на видео игрите. .

Па ...донекаде и нема потреба (ова и тоа што следи е на заебанција...но има и нешто озбилно..за кој како...).... ова... земајки го во предвид карактерот на просечниот денешен играч кој сака се одма и веднаш ..или со други зборови...тој настојува да ја заврши играта уште пред и да ја почне... едноставно ....за пар саати претрчува низ неа..и целиот труд да некој создаде нешто убаво останува незабележан. Тоа ти е тоа....

Пример... денес е актуелна Deus Ex 3.... но не верувам дека некој од тазе играчите би имал трпение да го одигра како треба (минимум пукање и трошење муниција) првиот дел.... јбг....тешко е да се одвојат бар триесетина саати....
.... Да не го спомнувам воениот симулатор Operation Flashpoint Cold War Crisis со кој дечките (чесите) од Codemasters се надминаа самите себе и ги фрлија на колена сите други издавачи на игри во тоа време... игра која бара многу добро промислување пред секоја преземена акција, игра која можеш да ја играш буквално како сакаш и стално да биде различна, во таа игра рамбо стилот и начинот еден човек армија едноставно не проаѓа.

Спомнуваш ..уметничкиот потенцијал.... стварањето на играчко ремек дело е уметност но играњето повеќе влече накај спорт, макар и виртуелен.
 
Епа ако DX3 е тешка треба нешто друго.

Инаку за тоа уметнички потенцијал. Уметноста е кога играчот ќе ја игра играта, не кога се изработува. Вака сега, за сето ова малку посредено имам малку пишувано на онај блогот во потписот, ако сакаш види, хронлошки по можност.
 
Епа ако DX3 е тешка треба нешто друго.

Инаку за тоа уметнички потенцијал. Уметноста е кога играчот ќе ја игра играта, не кога се изработува. Вака сега, за сето ова малку посредено имам малку пишувано на онај блогот во потписот, ако сакаш види, хронлошки по можност.
Уметноста во играњето се состои од задоволството, уживањето и исполнетоста што ја чувствуваме додека играме. А за тоа да се постигне некој треба добро да се потруди и намачи додека ја ствара играта, значи уметност е творењето, ние како играчи сме само конзументи на таа уметност.

DX3 e само спомната....како новотарија... а коментарот беше за првата игра

Пример... денес е актуелна Deus Ex 3.... но не верувам дека некој од тазе играчите би имал трпение да го одигра како треба (минимум пукање и трошење муниција) првиот дел.... јбг....тешко е да се одвојат бар триесетина саати....
 
Некој Age of Mythology играч па да играме заедно онлајн?

Сакавме со брат ми да ја играме онлајн и ја спуштив Gold Edition арно ама ми пишуваше демек имало понова верзија со која може да се игра онлајн или такво некое срање

Просто кажано појма немам како да наместам да играм онлајн а баш ми се праеше ќев пошо ја немам играно со години :)
 
Не знам постов дали е за тука ама не знам кај да го поставам прашањево :( Прееска ја симнав и ја инсталирав CoD 5 и сеа неможам да ја играм на Solo одам на New Player кликам за кое ниво да се игра и ништо не покажуе баш како на видеово...http://www.youtube.com/watch?v=YP6RQAWNR7c&feature=related
Ај ако знае некој нека ми пише фала ;)
 
Не знаев каде да ја ставам оваа вест...

Студиото GSC, кое стоеше позади серијалите S.T.A.L.K.E.R и The Cossacks, најверојатно е затворено.

http://www.rockpapershotgun.com/2011/12/09/wuh-oh-gsc-stalker-2-dead/
http://www.eurogamer.net/articles/2011-12-09-gsc-denies-stalker-2-cancelled-rumour

Ова се појави денес како шпекулација, ама како изминува времето, се поизвесно е дека е точно.

99,9% е сигурно дека никогаш нема да ја видиме S.T.A.L.K.E.R 2... :(
 
Sto?!?! Ajdeee ebem li ga....Cek edni vikaat fake tweeting drugi stvarno e zatvoreno... breej....Aj ke otkupat valjda nekoj popametni samo da ostanat istite luge sto rabotea na prethodnive naslovi. Ako zamine franshizata kaj USA developeri ke zaebat i gameplay i sve
 
Вака сеа.
Завршува оваа година, една голема мерка за време. Во светот на игрите се случија интересни работи, а очекувам да има уште поинтересни. Три предвидувања за 2012.
-Atom Zombie Smasher ќе има неколку номинации на IGF.
-Јас ќе направам функционална скица на првата моја игра. Под функционална мислам основните правиле се имплементирани и може да се игра според нив.
-Проблемите на индустријата (за најразлични работи) се повеќе ќе излегуваат на виделина и ако не ги реши може да влезе во криза. За да ги реши, барем дел од нив, ќе мора да дозволи поголема креативна слобода во високобуџетниот оддел. Се надевам ќе им светни на некои за тоа оваа година.

Епа тоа. Ај со среќа.
 
Вака сеа.
Завршува оваа година, една голема мерка за време. Во светот на игрите се случија интересни работи, а очекувам да има уште поинтересни. Три предвидувања за 2012.
-Atom Zombie Smasher ќе има неколку номинации на IGF.
-Јас ќе направам функционална скица на првата моја игра. Под функционална мислам основните правиле се имплементирани и може да се игра според нив.
-Проблемите на индустријата (за најразлични работи) се повеќе ќе излегуваат на виделина и ако не ги реши може да влезе во криза. За да ги реши, барем дел од нив, ќе мора да дозволи поголема креативна слобода во високобуџетниот оддел. Се надевам ќе им светни на некои за тоа оваа година.

Епа тоа. Ај со среќа.
3 od mene:
-CoD ke iskoci i ke bide slicna na prethodnite i pak ke prodade nad 20 miliona kopii
-Wii U ke napravi rastur so prodazba
-GTA V ke dobie 10/10 od site iako nema da vredi za taa ocena
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom