- Член од
- 22 јули 2015
- Мислења
- 607
- Поени од реакции
- 493
Не.Zdravo imam edno pitanje. Imam Astra J 1.4 turbo 2010 sakam da zemam bandazi
Dali ke odgovarat 7x17 ET44 5/115
Posto na slikata gi nema ovoe dimenzii. Pozz
Не.Zdravo imam edno pitanje. Imam Astra J 1.4 turbo 2010 sakam da zemam bandazi
Dali ke odgovarat 7x17 ET44 5/115
Posto na slikata gi nema ovoe dimenzii. Pozz
Носи ја на мајстор, некој што се разбира подобро. Има милион причини зошто може да ти прави така. Или може да ставиш лепенка позади rolling coal, да не ти замеруваат луѓетоОпел Астра 97г 1.7 испуштат доста чад при палење и возење, менати се сите филтри, што може да е проблемот ?
Исто и ујле капит, пред да ги мениме филтрите тоа не беше случај.
Sent from my ALE-L21 using Tapatalk
Јас се мислам дали е дихтонот или како и да се вика па ујлето да навлегува кај нафтата во клиповите и да чади, и така кога е при крај улјето помалку чади, ова мајсториве само нагаѓаат.Носи ја на мајстор, некој што се разбира подобро. Има милион причини зошто може да ти прави така. Или може да ставиш лепенка позади rolling coal, да не ти замеруваат луѓето
ако мислиш дека е диктонот смени го, не верувам да е скапо за тие колиЈас се мислам дали е дихтонот или како и да се вика па ујлето да навлегува кај нафтата во клиповите и да чади, и така кога е при крај улјето помалку чади, ова мајсториве само нагаѓаат.
Sent from my ALE-L21 using Tapatalk
Diznite se pri kraj i zato cadi. Vidi i boso dali e mrsen na samoto leziste.Опел Астра 97г 1.7 испуштат доста чад при палење и возење, менати се сите филтри, што може да е проблемот ?
Исто и ујле капит, пред да ги мениме филтрите тоа не беше случај.
Sent from my ALE-L21 using Tapatalk
Sto pari bi kostale diznite i bosot ako sakam da gi menam, opel astra 97ma 1.7.Diznite se pri kraj i zato cadi. Vidi i boso dali e mrsen na samoto leziste.
za to sto kapi maslo treba da se smeni toj dihtonot na blokot. Kaj site postari pa i ponovu koli mu kapi nekoja kapka maslo
Negogibaj bosot,samo diznite treba da se reparirat ali najprvo rasprasajse za dobar bosista i da gi proveri prvo i ako ne se vo red da gi reparira. Samo diznite repariranje bez zamena na semerinzi ke te kosta okolu od 5000 do 8000 denari a komplet 12 000 kosta se nase so se semerinzi i repariranje dizni. Isto taka da se proveri i EGR ventilot slucajno da ne e zatnat itoj. Ovie raboti prvo proverigi i posle repariraj ako e potrebno[DOUBLEPOST=1539217808][/DOUBLEPOST]Sto pari bi kostale diznite i bosot ako sakam da gi menam, opel astra 97ma 1.7.
Nisto cudno da se diznite, toj od kaj so ja zedov ja imase terano i na crvena nafta.
Sent from my ALE-L21 using Tapatalk
Ili e DPF ili leptirot na izduvnata grana. Koga se zema polovna kola prvo se vadi DPF ili katalizator i da bides rajat. Mozi da se iscisti filterot ali najdobro resenie e da go izvadis i da bidi resen problemot zasekogas. Sijalickata so se pali kola so kluc e dosta zaebana rabota i ja ima kaj site CDTI opelovi motori. Seriski problem........поздрав до сите.
мислам дека имам проблем со мојот опел,model opel astra h gtc 1.9 cdti 2006. би сакал некој да помогне со совет, пред се со избор на сервисер или слично.
1. неколку дена наназад почнува сијаличката за греач да трепка, и во упатство https://www.opel.mk/content/dam/Opel/Europe/macedonia/nscwebsite/mk/04_Owners/02_Manuals/00_Owners/Manual_Astra_H_2010_5_mk.pdf, стои дека се работи за Филтер за дизелски честички DPF. Покрај што трепка таа сијаличка , се вклучува некој пригушен звук од моторот од време на време ( кога манипулирам со гас тоа исчезнува) и се пали сијаличката за сервис.
Во упатство викаат дека системот имал можност за регенерација со издувување на отворен пат, со оглед дека по СК возам кратки растојанија овие денови не сум пробал да ја издувам. Исто вака се случуваше претходна зима и по промена на масло и филтри за масло, горриво,водух и клима овој проблем го снема на 10 месеци за сега пак да се појави,
кај да ја носам на сервис, ваши искуства?
фала мартин, дали знаеш некој да препорачаш? или на сервис во аутомакедонијаNegogibaj bosot,samo diznite treba da se reparirat ali najprvo rasprasajse za dobar bosista i da gi proveri prvo i ako ne se vo red da gi reparira. Samo diznite repariranje bez zamena na semerinzi ke te kosta okolu od 5000 do 8000 denari a komplet 12 000 kosta se nase so se semerinzi i repariranje dizni. Isto taka da se proveri i EGR ventilot slucajno da ne e zatnat itoj. Ovie raboti prvo proverigi i posle repariraj ako e potrebno[DOUBLEPOST=1539217808][/DOUBLEPOST]
Ili e DPF ili leptirot na izduvnata grana. Koga se zema polovna kola prvo se vadi DPF ili katalizator i da bides rajat. Mozi da se iscisti filterot ali najdobro resenie e da go izvadis i da bidi resen problemot zasekogas. Sijalickata so se pali kola so kluc e dosta zaebana rabota i ja ima kaj site CDTI opelovi motori. Seriski problem........
Sijalickata kola so kluc se pali koga e problem so EGR,vakum,problem so vakumot na turbina,nekoj senzor za turaza.
So duvanje nisto nema da resis samo mozi da si ja frlis turbinata posto koga nema dovolno izduv,strada turbinata. Odi namajstor i neka ti dade mislenje dali da se vadi ili da se cisti DPF.
Edino so gi poznavam se opel kardas servisot. Od bitola sum taka da neznam mnogu majstori od skopje.фала мартин, дали знаеш некој да препорачаш? или на сервис во аутомакедонија
kardas rastura koli i ne lici na servis, najobicen otpadEdino so gi poznavam se opel kardas servisot. Od bitola sum taka da neznam mnogu majstori od skopje.