On.net WADSL интернет

  • Креатор на темата Креатор на темата Jane
  • Време на започнување Време на започнување
deXterche напиша:
Ме интересира, ја читаат ли воопшто темава дечките од он нет? Или само ние си ја истураме нервозата тука.

Да парафразирам: Ме интересира, дали дечките од он.нет техничка поддрша превземаат нешто и покрај тоа што ги читаат пораките на форумов испратени од незадоволните корисници, или само сеир си тераат?
 
outcast напиша:
Да парафразирам: Ме интересира, дали дечките од он.нет техничка поддрша превземаат нешто и покрај тоа што ги читаат пораките на форумов испратени од незадоволните корисници, или само сеир си тераат?
Дефинирај „техничка поддршка“ ?
 
TpH_Bo_OkO напиша:
Дефинирај „техничка поддршка“ ?

Хмм...Он.нет техничка поддршка, тоа ти е митски..не, тоа ти е библиски поим во кој што народот верува, а нормално, научно не е докажано дека постои. До него можат да достигнат само оние што се ’најпродуховени верници’...И кога Мојсеј отиде горе кај грмушката, таа му прозборе и тој се врати долу просветлен и му раскажа на другите, но не сите му поверуваа :pop: Ај забегав многу...
 
гледам нешто за оф.нет техничка подршка се прави муабет, па морам да се приклучам (набилдав искуство, не за друго).
прво да ги пофалам дечките шо се многу фини и ме оставаат да си слушам по околу 10 минути музика -.-.
после морам да ги пофалам за снаодливоста и креативноста на изговорите кои ти ги даваат кога се јавуваш(ако успееш да добиеш некој), на секое јавување ми даваат уникатен одговор без решение на проблемот.
друго шо да ги пофалам, сега сме 1.2.2007, а јас од 11.1.2007 трубам секој ден оти не ми го бива т.н. WadsL, иако Wireless =/= Line.
ако некој ваш пријател размислува да потпише договор(како шо јас се заебав), дајте ми негов мејл да му пратам принт-скринови.
бај д веј, пишав на гајгана екипата дали може да ги стават тие слики некаде на сајтот, и за мене да ми олесни, и за доброто на тие шо сеуште не потпишале
 
Јосиф, можеш и мене да ми ги пратиш, ќе ги објавам на revolucija.blogspot.com ако се интересни.
 
КАТАСРОФА.....скренав денес, коа највеќе ми треба нет, можам да сурфам само на македоснки сервери! Надворешните линкови се дупка, мизерија, ГИ НЕМА ГИ НЕМА ТУКУ ЌЕ СЕ ИЗГУБАТ! МТ НЕТ бил златен...никој се нема пожалено досега за брзина и стабилност. Имам другари кои направиле 40Гига на мт нет за 15 дена...јас 40МБ неможам да направам на кутриов он нет

FU** ON NET!
 
мене ми е добар а бев еден од тие што се жалеа до пред неколку недели.
 
Josif напиша:
бај д веј, пишав на гајгана екипата дали може да ги стават тие слики некаде на сајтот, и за мене да ми олесни, и за доброто на тие шо сеуште не потпишале
Ставај ги тука, темата е за тоа наменета. :wink:
Да споделуваме искуства, лоши и добри, и нормално - да се залагаме за подобар интернет.
 
Од 7 месеци на Онет WADSL можам да кажам дека техничката подршка му е најслаба страна.

Од мое искуство кога ќе настани проблем т.е. немам интернет се зависи кој ќе ми се јави од супорт. Ако налетам на некој што си ја знај работата за 5 мин. е решено ако не сум останал и 4-5 дена без интернет се додека не налетам на некој што го бива.

И ова со чекање на линија по 15 минути нема смисла, па барем бесплатен телефон воведете или некоја ticket систем да не висиме на телефони, па башка некогаш и ќе ти исклучат.
 
Техничката поддршка може да биде подобра, ама далеку од тоа дека е лоша. Така ни се чини затоа што момците од таму ни се секогаш на "удар" затоа што со нив комуницираме кога имаме проблеми... И мене ми се случило да се јавам изнервиран, ама факт е дека полесно ми се решавале проблемите кога сум бил смирен и разговорот почнал добро :)

Судејќи по тоа колку луѓе им се јавуваат со секакви проблеми (не е лесно да се одржува безжична мрежа) и колкав притисок имаат, јас рака им давам на дечките (и девојките). За чекањето - факт е дека се чека... тоа и мене ме нервира :(

Него, сте приметиле дека периодот од 4 до 9 е топ за сурфање? :pos:
 
Не велам дека техничката подршка е крива, но нешто не функционира. Можеби премногу приправници или чести промени на персоналот таму и неможат да се снајдат најдобро. Затоа што веќе научив кога зборувам со некој што незнае, одма ми вели нешто не е во ред кај вас мора да помини екипа.
 
Acid напиша:
Ставај ги тука, темата е за тоа наменета. :wink:
Да споделуваме искуства, лоши и добри, и нормално - да се залагаме за подобар интернет.
а може ли екстерни линкови да ставам? правиме муабет за повеке слики, ~3мега.
му ги пратив на принц, па ако ги стави на тој блогот шо го има, ќе ставам тука само линкови до таму, ако не е проблем афкорс

а и друго, шо фајде од техничка подршка? ни продаваат бубрези за 1300 денари, не интернет. да им е како шо треба мрежата, нема да има 23523534634 повици на техничка подршка.
а и ова морам да го кажам, вчера на техничка подршка ме прашаа кој дел од денот го тестирам интернетот, многу било битно во кој период е <-- значи офф.нет гарантира интернет во одредени периоди? шо к.. ќе ми е интернет во 04:00 ?? до 17:00 сум на работа и кога си одам дома... 1 слика = 1 000 000 зборови, ќе видите.

Acid напиша:
Него, сте приметиле дека периодот од 4 до 9 е топ за сурфање?

брат ако ми е за сурфање, и dial up ќе заврши работа, туку нели "имаме" 512/128 кбпс? нели веб камера, аудио чат, онлине игри, ова она... за сурфање и 50% загуба на пакети да имаш ќе сурфаш, оди пушти скајп да те видам :)
туку ептен забегав(на работа сум јбг).
 
И јас сега ставив на Он нет гајтанлес и ми се случува да имам по неколку прекини дневно во времетраење од околу 5 мин ама ништо страшно(да не го урочам) без гајле си тера, барем сега за сега:)
 
adsl mu e majkata iako ne gorat so 2300 mesecno max adsl 4 giga :) 512/128 kb poslem .. konekcijata e dial up :) ali toa e nemame problemi nikakvi .. do dusha se slucuva i oni da se isklucat na moment ali se e vo kratok mozen rok :)
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom