Ново или половно?

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Ја 90% од времето возам во Скопје, од Кисела Вода до Ѓорче Петров. Толку. Останатите 10% се на одмор или до Охрид. Ми треба поузданост и економичност. Секој според потребите и можностите.
--- надополнето: 23 јануари 2013 во 22:53 ---

Си купил ( заработил) сам нова кола? За нова кола треба и таков да ти е ставот, не се парите единствениот фактор. Како и да е, тешете се дека е подобро половна. Не е. Иначе, не чувствувај потреба да ми докажеш поинаку. Пред да купам нова кола, поседував половна, ја продадов, возев околу 12 коли по салониве, и уште 25-30 половни од оглас. И отидов у салон и си купив нова. Така да, како да ти кажам. :) :)

Патем, те приметувам дека си агресивен у постовиве. Немој, само дискутираме. ;)
Znaci nova kola da,ako veke nekoj se resil da se glupira,ama ne liliputanec so mikroskopski pleh sto se vitka na dopir so prstot. Spark i sigurnost? Hihihihihi.
:tapp:
 
Znaci nova kola da,ako veke nekoj se resil da se glupira,ama ne liliputanec so mikroskopski pleh sto se vitka na dopir so prstot. Spark i sigurnost? Hihihihihi.
:tapp:
Ако си од ск, може да се најдеме, да частиш пиво и да те провозам у спаркот. Убеден сум дека ќе го смениш мислењето. Ќе ти дозволам да ја возиш и комплетно да ја разгледаш. Па потоа донесувај заклучоци.

П.С. Добро сеа, нема да ти дозволам да ја возиш у ниеден случај, а сигурно не ако не ти се измиени рацете од истеченото уље од аудито.
 
Патем, те приметувам дека си агресивен у постовиве.

Јбг, уште ме болат парите дадени за нова кола без клима, пристојно озвучување, ербези.
Ама пред десетина години и се немало некој избор, сега барем има, па си возам половно.

Ништо лично, само и ти настапуваш со ставот дека само ти си возел нова кола, а ние сме паднати од Марс.
Си одбрал ново, со здравје да си го возиш. Тоа не значи дека и останатите би играле така.
 
Јбг, уште ме болат парите дадени за нова кола без клима, пристојно озвучување, ербези.
Ама пред десетина години и се немало некој избор, сега барем има, па си возам половно.

Ништо лично, само и ти настапуваш со ставот дека само ти си возел нова кола, а ние сме паднати од Марс.
Си одбрал ново, со здравје да си го возиш. Тоа не значи дека и останатите би играле така.
Перцепции се во прашање. Не се тепај одма. :) Мене не ме болат бидејќи имам и клима и озвучење и ербегови и евтина потрошња и евтина регистрација и евтини гуми, а замисли имам и усб влез на радиото. :) :)
 
Ако си од ск, може да се најдеме, да частиш пиво и да те провозам у спаркот. Убеден сум дека ќе го смениш мислењето. Ќе ти дозволам да ја возиш и комплетно да ја разгледаш. Па потоа донесувај заклучоци.

П.С. Добро сеа, нема да ти дозволам да ја возиш у ниеден случај, а сигурно не ако не ти се измиени рацете од истеченото уље од аудито.
Go imam probano uste pred ti da go vidis kako izgleda,vo edna avtokuka vo Slovenija samo sto se pojavi na pazarot,sorabotuvam so niv i kupuvam od tamu po nekoe polovnjace. Znaci isto sranje drugo pakovanje so prosliot spark.Promasena investicija. Vo Slovenija nikoj ne gi ni poglednuva.
Audito eve veke 2 godini i nesto ne e cepnato,a izvrte 30.000+km.
 
Да но јас претпоставувам дека колата е идеално зачувана .Доколку не е можеме да ја најдеме истата идеално зачувана за истите и помалку пари. Овој Мерцедес , пред него стојат повеќе километри отколку пред нов спарк. А и спаркот не е 7000 евра туку 9.000
И јас претпоставувам дека комшифката со сестра и заедно ќе ме викнат некое сабајле и ќе прајме тројка (ама најчесто ме вика комшијата за цепење дрва)... А за идеално зачувана, како не. Тој пред тебе ја чувал в гаража, ја возел еднаш месечно за до продавница ито само ко ќе е сончево времето. И двајца ја пазеле на паркинг (овај газдата дури пазари) за некој да не ја гребни/чукни. И така, натепал 250.000 км во рок од 7 години.

Иди смени дискови,плочки, ребраст,клинаст, сите филтри и уље на мечка како таа со нови па кажи како ќе поминеш.
C 220 cdi, w203, плочките сосе дискови околу 11.000 денари. Маслото, mobil 1 0-40 поприлично високо... 700 ден/литар, 4 литри, извадено од буре... на туба не ни сакам да помислам колку е. Филтерите се стандардни. Мерцедесовиот CDI е лајно за сервис, шипка за масло нема, башка маслото се вади со специјална пумпа.... промена на масло, филтери и ресетирање на борд, 1500 денари.
Ребраст 0 денари. Мерцедесот е со ланец :P

И новите коли сакат ујле, каиши, зимски гуми, плочки, стабилизатори, амортизери, филтри, и сите други тракатанци.
Разликата е дека не ги даваш моментално, а ги даваш после 30к километра.
Ja мајката... можи кола од германија (ја го читај, овај над мене шо пишал) да се вози 20.000 само со промена на масло (99% не менуваат ни ребрасти каиш), ама затоа нова кола и на 30.000 ќе менуваш ти плочки и гуми. До 100.000 не се гиба ништо бре ало.
 
....Ребраст 0 денари. Мерцедесот е со ланец :P.....

Na ovaa finta najveke se laze narodot,jaka muda rebrast kais kosta 700-800 denari,i 500-1000 denara da ti go smenat.
200 evra za plocki i diskovi.... muhahaha..... od zlato da ne se. E zatoa ne se kupuva mercedes. Da ne zboram kolku kosta edna dizna ili bog ne daj komonrail pumpa ili taa pozadi.
Serviserite ke te oderat samo ako te vidat deka si so mečka od ponovo godište.
Ne fala.
:tapp:
 
C 220 cdi, w203, плочките сосе дискови околу 11.000 денари. Маслото, mobil 1 0-40 поприлично високо... 700 ден/литар, 4 литри, извадено од буре... на туба не ни сакам да помислам колку е. Филтерите се стандардни. Мерцедесовиот CDI е лајно за сервис, шипка за масло нема, башка маслото се вади со специјална пумпа.... промена на масло, филтери и ресетирање на борд, 1500 денари.
Ребраст 0 денари. Мерцедесот е со ланец :P
Морам да те прашам колку е ланчето ај са не се срами кажи си :)
 
Тој над тебе џиш така пишал зашо изглеа тоа шо лаже на плац го кажал доволно пати за да му изгледа вистина. Го сфаќам, мора да ги продаде кантите.
 
Ja мајката... можи кола од германија (ја го читај, овај над мене шо пишал) да се вози 20.000 само со промена на масло (99% не менуваат ни ребрасти каиш), ама затоа нова кола и на 30.000 ќе менуваш ти плочки и гуми. До 100.000 не се гиба ништо бре ало.

Е ајде де, двојни стандарди, на нова кола ќе менуваш се уште на 10.000 км, ама на тие старите „коски“ ќе терат 300.000 км и нема да ги чепнеш.

И пак се фаќате сите за крајности, оти секогаш кога споредувате нови коли почнувате од најниската класа. Оти не спроедуваме половни возила со нови од малце погоре класа, како Фиеста, Поло, Клио, Ибица, Јарис или пак уште погоре Голф, Астра, Леон, Меган, Фокус, Аурис и сл.
 
Е ајде де, двојни стандарди, на нова кола ќе менуваш се уште на 10.000 км, ама на тие старите „коски“ ќе терат 300.000 км и нема да ги чепнеш.

И пак се фаќате сите за крајности, оти секогаш кога споредувате нови коли почнувате од најниската класа. Оти не спроедуваме половни возила со нови од малце погоре класа, како Фиеста, Поло, Клио, Ибица, Јарис или пак уште погоре Голф, Астра, Леон, Меган, Фокус, Аурис и сл.
И на тие маана ќе им најдат. На тие се мења све на 17 000 километри. На нова Астра на 23 000 километри и се прај ремонт. Само на половен тди на 750 000 му се разработува моторот.
 
[quote="Dzish, post: 5625600, member: 5520"
C 220 cdi, w203, плочките сосе дискови околу 11.000 денари. Маслото, mobil 1 0-40 поприлично високо... 700 ден/литар, 4 литри, извадено од буре... на туба не ни сакам да помислам колку е. Филтерите се стандардни. Мерцедесовиот CDI е лајно за сервис, шипка за масло нема, башка маслото се вади со специјална пумпа.... промена на масло, филтери и ресетирање на борд, 1500 денари.
Ребраст 0 денари. Мерцедесот е со ланец :P
Морам да те прашам колку е ланчето ај са не се срами кажи си :)[/quote]

Hehe,ne daj bože da mu dojde redot,500 evrica ne go opravaat.
:D:tapp:
 
....Ребраст 0 денари. Мерцедесот е со ланец :P.....

Na ovaa finta najveke se laze narodot,jaka muda rebrast kais kosta 700-800 denari,i 500-1000 denara da ti go smenat.
200 evra za plocki i diskovi.... muhahaha..... od zlato da ne se. E zatoa ne se kupuva mercedes. Da ne zboram kolku kosta edna dizna ili bog ne daj komonrail pumpa ili taa pozadi.
Ne fala.
:tapp:
Сум купил кола од Х.000 евра, за уште 200-300 не се прам ѓуптин. Ко ќе одиш во продавница за кочници, се прашува шо имате од Brembo? То шо ќе ти понудат/порачаат, то е. Клај го и вози, немам намера да се замарам јас уште 15 месеци те криви биле, те тресело, те небиле квалитетни... прашај и ти за А6-ката такви, ќе прајме муабет. То шо некој сака да помини со LPR - Made in Italy (a то го штампат во првио чикмак од десната страна на влезо во Истамбул) е друга работа.

А дизните/пумпите за комон реил, VW или Рено да не се поевтини? Скапи се за сите дизели, тоа е факт. Или ќе се помириш со тоа, или ќе возиш бензин.

Морам да те прашам колку е ланчето ај са не се срами кажи си :)
Незнам, не го сменив...

и на 123-ката, генерално го напрајв моторот, ланец не сменав.

Hehe,ne daj bože da mu dojde redot,500 evrica ne go opravaat.
:D:tapp:
Oд искуство ова или си прајме чаршиски муабети?

Да видам да невервам дека имаш:
1. донесено културен мерцедес
2. сменато нешто појќе од масло на него


Туку заборајф јас, тие горе колите со доживотно масло ги даваат... ако чат пат знај бордо и до -25.000 км да стои.
 
И пак се фаќате сите за крајности, оти секогаш кога споредувате нови коли почнувате од најниската класа. Оти не спроедуваме половни возила со нови од малце погоре класа, како Фиеста, Поло, Клио, Ибица, Јарис или пак уште погоре Голф, Астра, Леон, Меган, Фокус, Аурис и сл.
Па, според цената, ваљда.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom