Ново или половно?

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Па нови возила од класта на Фиеста или Поло се од 10 до 12.000 во зависност од опремата, а веќе со 12.000 евра таа е сосем солидна.
 
И на тие маана ќе им најдат. На тие се мења све на 17 000 километри. На нова Астра на 23 000 километри и се прај ремонт. Само на половен тди на 750 000 му се разработува моторот.
Po makedonija pola golfovi i ventovci od ovie sto oraa po taksi firmite se so po 2-3.000.000km.
 
Сум купил кола од Х.000 евра, за уште 200-300 не се прам ѓуптин. Ко ќе одиш во продавница за кочници, се прашува шо имате од Brembo? То шо ќе ти понудат/порачаат, то е. Клај го и вози, немам намера да се замарам јас уште 15 месеци те криви биле, те тресело, те небиле квалитетни... прашај и ти за А6-ката такви, ќе прајме муабет. То шо некој сака да помини со LPR - Made in Italy (a то го штампат во првио чикмак од десната страна на влезо во Истамбул) е друга работа.

А дизните/пумпите за комон реил, VW или Рено да не се поевтини? Скапи се за сите дизели, тоа е факт. Или ќе се помириш со тоа, или ќе возиш бензин.

Незнам, не го сменив...

и на 123-ката, генерално го напрајв моторот, ланец не сменав.
Циција брееј :) Можеше да го почастиш лепотанот :)
 
Циција брееј :) Можеше да го почастиш лепотанот :)
Се драпам, сменав ланец и затегачи. Мада беа многу евтини, 15-20 евра комплет.
 
Po makedonija pola golfovi i ventovci od ovie sto oraa po taksi firmite se so po 2-3.000.000km.
Има и тиковци со таа километража.
--- надополнето: 23 јануари 2013 во 23:31 ---
Еј, провери дали ти фаќа шифт-алт, да не ти истекло уље од рацете, па не ти работи тастатурата.
Мали соблакај кондурите кога влагаш у тоа Спаркот :)
 
Сум купил кола од Х.000 евра, за уште 200-300 не се прам ѓуптин. Ко ќе одиш во продавница за кочници, се прашува шо имате од Brembo? То шо ќе ти понудат/порачаат, то е. Клај го и вози, немам намера да се замарам јас уште 15 месеци те криви биле, те тресело, те небиле квалитетни... прашај и ти за А6-ката такви, ќе прајме муабет. То шо некој сака да помини со LPR - Made in Italy (a то го штампат во првио чикмак од десната страна на влезо во Истамбул) е друга работа.

А дизните/пумпите за комон реил, VW или Рено да не се поевтини? Скапи се за сите дизели, тоа е факт. Или ќе се помириш со тоа, или ќе возиш бензин.

Незнам, не го сменив...

и на 123-ката, генерално го напрајв моторот, ланец не сменав.

Oд искуство ова или си прајме чаршиски муабети?

Да видам да невервам дека имаш:
1. донесено културен мерцедес
2. сменато нешто појќе од масло на него


Туку заборајф јас, тие горе колите со доживотно масло ги даваат... ако чат пат знај бордо и до -25.000 км да стои.
Ej bez zamerka,jebes takva kola sto nema sipka da vidis kolku ulje ima vo motorot. Sramota.
:tapp:
p.s.
Ne rabotam so mercedesi.Pogolema macka u vreka od Mercedes nema.
:D
 
Ej bez zamerka,jebes takva kola sto nema sipka da vidis kolku ulje ima vo motorot. Sramota.
:tapp:
p.s.
Ne rabotam so mercedesi.Pogolema macka u vreka od Mercedes nema.
:D
Значи да наброиме. Ти си мајстор за цела ваг групација, рено, шевролет и сеа гледаме дека и мерцедес ги имаш у малиот прст. Бре, бре, бре...
 
Има и тиковци со таа километража.
--- надополнето: 23 јануари 2013 во 23:31 ---

Мали соблакај кондурите кога влагаш у тоа Спаркот :)

Hehe,tikovcite se bogami svetsko cudo,ama posle 10 god vo taxi site se raspadnaa,golfovite i ventovcite uste vrtat.
 
Пази стварно, и Тиковците ги отепаа од возење и траскање по најлошо патишта во државата, излезе не биле толку лошо возила а? Рамо до рамо на старите Мерцедеси и VW што ги возат како таксиња.
 
Ej bez zamerka,jebes takva kola sto nema sipka da vidis kolku ulje ima vo motorot. Sramota.
Јебига... не е то толку голем недостаток (имаш електронски мерач) колку то шо го имат исфрлено покажувачот за притисок на масло и покажувачот за температура на моторот од таблата. И идиш до момент дека во возење треба да дупкаш во бордот за да ја најдиш температурата, нешто што мене апсолутно никако не ми се бендисува.
 
Очекувано беше да се распаднат Тиковците кога делови за нив немаше како што и ден-денес има за тројките, а таксист што ќе даде пари за нови делови да ми јавиш.
 
Пази стварно, и Тиковците ги отепаа од возење и траскање по најлошо патишта во државата, излезе не биле толку лошо возила а? Рамо до рамо на старите Мерцедеси и VW што ги возат како таксиња.
Da ama i najveke smrtni slucaevi ima so tikovci i matizi.
btw matizot i sparkot vo pogled na izdrzlivost se nula prema tikoto. Sekoj ponov model e sve poškart i poškart.
 
Очекувано беше да се распаднат Тиковците кога делови за нив немаше како што и ден-денес има за тројките, а таксист што ќе даде пари за нови делови да ми јавиш.
Или по наше крпен живот. Баеги се извозија и се покажаа како сосема солидни за парите.

Da ama i najveke smrtni slucaevi ima so tikovci i matizi.
btw matizot i sparkot vo pogled na izdrzlivost se nula prema tikoto. Sekoj ponov model e sve poškart i poškart.
Абе шо сакате вие? Ѕид ќе рушиш со него? Се знај, мал градски автомобил. До 60 км/ч се вози низ град.
 
Da ama i najveke smrtni slucaevi ima so tikovci i matizi.
btw matizot i sparkot vo pogled na izdrzlivost se nula prema tikoto. Sekoj ponov model e sve poškart i poškart.
Се согласувам со тебе во тој дел, ама нормално е тоа кога новите се прават од рециклирана пластика рециклирани метали, еко-кожа пошто вистинска кожа е смртен грев итн. А од друга страна добро е за фабриките за 5-10 години и моделот заминува во историја, доаѓа нов :) Потрошувачко општество. Да врти парата :)
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom