Нови игри

Предностите и се тоа што успеале да го постигнат тој синематичен ефект, стилски е полн погодок, атмосферична и доста брутална, но играта потфрли во секој друг сегмент односно ги запостави темелите кои секогаш мора да се примарното нешто кога се создава игра. Премногу скриптирана, неупотребливи механики, повторлив комбат систем, неискористен потенцијал на оружја.
The Order е еквивалент на Ryse-Son of Rome, целта е да ги тестира можностите и моќноста на конзолата.... овогодинешниот хит кај пс4 треба да се бара во Bloodborne.
 
  • Ми се допаѓа
Reactions: wot
Ептен добра, 10 пати подобра од Sim City 5 и Cites XXL, уште е во рана фаза играта, но наскоро очекувам со разни модови да стане најдобриот сити симулатор за наредните 10 години (како што беше Sim City 4 досега)
 
Не видов некој да ја спомна Miami Hotline 2 : Wrong Number, јас еве веќе 4ти ден како неможам да се одлепам од зачудувачки зависниот микс на гејмплеј,артстајл,одлично прилагодена експлицитност,страотен ост кој потполно се вклопува во средината и дејствието... згора на све Dennaton го усовршиле и развојот на приказната од кецот, во секој сегмент ова е видливо подобрување и доусовршување на претходникот.... инди наслов кој ниеден гејмер несмее да го испушти и сметам дека ќе е еден од оние кој ќе ја одбележат годинава.

 
Утре Данко и Бобо од GG ќе ја стримаат Bloodborne. Од 6 саат мислам. :)

 
  • Ми се допаѓа
Reactions: wot
DPS само што почна со стримот на јутјуб, за нас кутрите без пс4ка.
штета навистина што ваква игра која доби плева на позитивни критики од сите релевантни ривјуери нема да е достапна за pc, а со тоа ускратена можноста да стане уште по ценета и попратена знаејќи каква е таа сцена, да се надеваме во иднина ќе ја портнат.
Очигледно одлична работа е завршена севкупно.

еве уште еден стример на твич што е понапред со дејствието -
http://www.twitch.tv/lirik

повелете петиција да ги напнеме што поскоро да ја испорачаат :)
https://www.change.org/p/from-software-release-bloodborne-for-the-personalized-computing-platform
за Соулс мислам имаше околу 200 илјади и мораа да ја оптимизираат.
 
Последно уредено:
  • Ми се допаѓа
Reactions: wot
DPS само што почна со стримот на јутјуб, за нас кутрите без пс4ка.
штета навистина што ваква игра која доби плева на позитивни критики од сите релевантни ривјуери нема да е достапна за pc, а со тоа ускратена можноста да стане уште по ценета и попратена знаејќи каква е таа сцена, да се надеваме во иднина ќе ја портнат.
Очигледно одлична работа е завршена севкупно.

еве уште еден стример на твич што е понапред со дејствието -
http://www.twitch.tv/lirik

повелете петиција да ги напнеме што поскоро да ја испорачаат :)
https://www.change.org/p/from-software-release-bloodborne-for-the-personalized-computing-platform
за Соулс мислам имаше околу 200 илјади и мораа да ја оптимизираат.
Џабе, Сони покри огромен дел од трошоците за создавање на играта за да е ексклузивна на Плејстејшн. Исто како и Demon Souls, нема ни оваа да ја видиме на РС. Се надевам дека грешам, ама не ми изгледа така.

Ама тие шо ќе следат после сигурно ќе ги има и за нас како и другите Souls игри шо беа. Оваа ти е една од најголемите конзолски блокбастери, со неа гледаат шо е можно повеќе ПС4ки да шитнат.
 
DPS само што почна со стримот на јутјуб, за нас кутрите без пс4ка.
штета навистина што ваква игра која доби плева на позитивни критики од сите релевантни ривјуери нема да е достапна за pc, а со тоа ускратена можноста да стане уште по ценета и попратена знаејќи каква е таа сцена, да се надеваме во иднина ќе ја портнат.
Очигледно одлична работа е завршена севкупно.

еве уште еден стример на твич што е понапред со дејствието -
http://www.twitch.tv/lirik

повелете петиција да ги напнеме што поскоро да ја испорачаат :)
https://www.change.org/p/from-software-release-bloodborne-for-the-personalized-computing-platform
за Соулс мислам имаше околу 200 илјади и мораа да ја оптимизираат.

Требаше да ја направат и за PC aли тоа е тоа. Инаку никако порт, пример е Dark Souls, ја портнаа за PC отпосле и беше катастрофа.
 
Кикстартерот што ги надмаши средствата барани за него драстично, сега го испорачува тоа што го вети. Се работи за Pillars of Eternity, класична rpg со rts елемент и имплементирана пауза механика при креирање на тактиката за напад. Овој наслов е резултат на инспирацијата на Обзидиан од култните класици Baldur`s Gate, Planescape : Torment, Icewind Dale.... ја препознале носталгијата на pc гејмерите дека има потреба од вакво нешто кое ќе биде сосема достојно за игра од 2015 год. а од друга страна го доловува чувството кое го имаа изометричните rpg-ња за време на златната ера. Јас иако кежуал играч кога се работи за овој поджанр, сепак уживам во темелноста,супстанцата и значајните избори на сторителингот.
Ова е пред се задоволување на апетитите на тврдокорните фанови на изометрични рпгеа, но добро балансира и со останатите на кои им е потребно упатување.


само на креирање карактер поминав 20 мин.
 
Кикстартерот што ги надмаши средствата барани за него драстично, сега го испорачува тоа што го вети. Се работи за Pillars of Eternity, класична rpg со rts елемент и имплементирана пауза механика при креирање на тактиката за напад. Овој наслов е резултат на инспирацијата на Обзидиан од култните класици Baldur`s Gate, Planescape : Torment, Icewind Dale.... ја препознале носталгијата на pc гејмерите дека има потреба од вакво нешто кое ќе биде сосема достојно за игра од 2015 год. а од друга страна го доловува чувството кое го имаа изометричните rpg-ња за време на златната ера. Јас иако кежуал играч кога се работи за овој поджанр, сепак уживам во темелноста,супстанцата и значајните избори на сторителингот.
Ова е пред се задоволување на апетитите на тврдокорните фанови на изометрични рпгеа, но добро балансира и со останатите на кои им е потребно упатување.


само на креирање карактер поминав 20 мин.

kreiranjeto karakter e najdobrata stvar :)
 
Беше подгревана и објавена вчера од Сквер Еникс за денес да добиеме трејлер за продолжението кое предвидувам дека ќе излезе во зимскиот бран 2016та.
Дејствието продолжува 2 год. по настаните во HR каде агументираните се отфрленици.


различниот пристап кон нивоата и пространоста на дизајнот во секвенците ја правеа HR игра која ќе остане во сеќавање, со додатно посветување внимание во збогатување на сајдквестовите и ожуивување на светот ова може да биде вреден наследник, а веќе имаат добра подлога за работа, една од ретките игри што добро ја инкорпорира тематиката а во преден план е секако интеракцијата на играчот.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom