Направи сам!

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Epa majstorishteto go dzirna i rece deka ne e do kederite vratite ne mi bile ramni so kolata .. bash kako na ova videovo gi izmava i i gi izramni .. sea se ramni arno ama kolata ne se zatvara .. a za zaklucuvanje muabet da ne pravime :)

Тогаш пробај да ги вратиш во првобитната состојба, што не верувам дека може да се успее како што биле претходно, или смени комплет врати.... Друго, мајсториштето со неговиот изум ти го има смалено просторот предвиден за кедерот, згора на тоа сега времето е ладно и кедерите се крути(или смрзнати од вода) и ја немаат потребната мекост за да се одвива функционалноста одлично, мада има некои течности, спрејови кои ги попречуваат тие несакани последици кај кедерите на ниски температури, ама не знам кај тебе дали би помогнало тоа....

Друго, мајсториштето зашто не ги штелувал вратите за убаво да дихтуваат, пошо може да се штелуваат, кога кедерите биле ОК, туку тој одма се фатил за чеканот, а исто така и тоа што не можеш да ја заклучиш колата може да е проблем на замрзнување на бравата(нејзиниот механизам), а нормално тука има удел и изумот на мајсториштето(и за ова има средства за попречување на замрзнувањето)....

Значи чаре најдобро е други врати, или евентуално ако може да се оправи со штелување на вратите, или со изумот на мајсторот но сега обратно, а нормално сето тоа зависи од тебе, што планираш со колата во иднина, финансискиот дел итн...
 
Тогаш пробај да ги вратиш во првобитната состојба, што не верувам дека може да се успее како што биле претходно, или смени комплет врати.... Друго, мајсториштето со неговиот изум ти го има смалено просторот предвиден за кедерот, згора на тоа сега времето е ладно и кедерите се крути(или смрзнати од вода) и ја немаат потребната мекост за да се одвива функционалноста одлично, мада има некои течности, спрејови кои ги попречуваат тие несакани последици кај кедерите на ниски температури, ама не знам кај тебе дали би помогнало тоа....

Друго, мајсториштето зашто не ги штелувал вратите за убаво да дихтуваат, пошо може да се штелуваат, кога кедерите биле ОК, туку тој одма се фатил за чеканот, а исто така и тоа што не можеш да ја заклучиш колата може да е проблем на замрзнување на бравата(нејзиниот механизам), а нормално тука има удел и изумот на мајсториштето(и за ова има средства за попречување на замрзнувањето)....

Значи чаре најдобро е други врати, или евентуално ако може да се оправи со штелување на вратите, или со изумот на мајсторот но сега обратно, а нормално сето тоа зависи од тебе, што планираш со колата во иднина, финансискиот дел итн...
Abe kolicevo mi go kupi tatko mi za niz grad i da se ucam na nego poso pred pola godina zemav vozacka .. taka da ne sum u plan da davam nesho mn pari za opravki .. ako ima nekoj nacin eftino da go popravam toa bi ti bil blagodaren da mi kazesh .. ako ne zdravje .. ke ja vozam taka dodeka ne otide celata vrata i ako bi mozel da mi kazesh kako se steluva vrata da probam nesho da napravam .. poso rizicno mi e da ja nostam kaj majtorishteto posho posle ke treba kolata bez vrati da ja vozam :)
 
Имам blaupunkt радио на касети во кола со 4 излези. е сега сакам да му ставам вуфер. ама како да го приклучам?
 
Имам blaupunkt радио на касети во кола со 4 излези. е сега сакам да му ставам вуфер. ама како да го приклучам?

треба скретница за да му ги дели само басовите на вуферот, правилно треба да имаш појачало а на радиото line out излез за појачало. со скретница можеш да го врзиш на било кој канал ама нема да биде тоа тоа
 
Имам blaupunkt радио на касети во кола со 4 излези. е сега сакам да му ставам вуфер. ама како да го приклучам?

вуфер, само со појачало... а бидејки немаш лајн аут, ке треба да си купиш и адаптер за таа намена. тие адаптери се околу 1000 денари. се врзуваат на сет излази, во принцип на задните излази (лев и десен) и излазите се пак функционални (сакам да кажам звучници ке може пак да туриш и да свират), зашто адаптерот не троши од снагата, туку само чита и се добива сигнал ист како за лајн аут. па од него во појачалото, па во вуферот... инаку, не се занесувај дека ке врзеш вуфер на излази ке добиеш нешто... нема да осетиш скоро ништо од него...
 
Ај некој нека даде ум за случајов:

Прошлајфува навојот од штопната за испуштање масло од картерот. По ок е да ја применам поедноставната варијанта со директно режење навој за околу 1 М поголема урезница и користење поголем шраф, или дреар да направи челична пиксна која ќе биде поголема на втор нареден „М“ на која ќе навртам мутер од внатрешната страна на картерот а во која пак ќе ставам на пр. шраф за штопна во оригинална големина?
 
Ако не е многу прошлајфуван пробај со тефлон
 
Ај некој нека даде ум за случајов:

Прошлајфува навојот од штопната за испуштање масло од картерот. По ок е да ја применам поедноставната варијанта со директно режење навој за околу 1 М поголема урезница и користење поголем шраф, или дреар да направи челична пиксна која ќе биде поголема на втор нареден „М“ на која ќе навртам мутер од внатрешната страна на картерот а во која пак ќе ставам на пр. шраф за штопна во оригинална големина?

нема да можеш да режеш, затоа што картерот е доста тенок и тука веке кај што е штопната е издигнат нагоре за да се добие место за навој... ако режеш навој на него, за 1 број погоре, ке го искинеш материјалот и ке нема на што да заштрафиш.

пробај со тефлон трака а никак со коноп, зашто конопот се распаѓа во контакт со маслото, па може во полоши ситуации и уљна пумпа да затне... ако веке не држи и неможе да се изведе со тефлон трака да ставиш на штопната, тогаш демонтирај картерот, на дреар нека ти направт плочка со дебелина од околу 4 милиметри, т.е. околу 3-5 лози да има, и истата да биде направена според новата штопна што ке купиш и ке биде за еден број на М помала одколку сегашнава што ти е... значи плочката да се завари од надвор на картерот.ако местото што се заштрафува штопната е со вдлабнатина на внатре, тогаш од внатре ке ја заварите плочката.

патем речено, ако ти е алумински картерот (а 95% се алумински), и плочката ке треба да биде од алуминиум, за да може да се завари со алуминиум. неможе да мешаш различни материјали, нема да може да се завари...

колку да се знае... картерот кај штопната нема некој притисок во него, т.е. тое е околу 0,5 бари... само е нај долна точка и ако не лежи добро негде ке капе...

и за крај, користи бакрни шајбнички за задихтување на штопната. тоа треба сите да го прават, секое мењање масло, да се смени бакрната шајбна, тогаш и не ке треба толку многу да се бесат на штопните т.е. не ке треба толку многу да се стегаат...
 
Tnx onak. Алуминиумска плочка веќе спремив, ќе се вари најверојатно од надвор со апарат за аргонско варење во текот на попладнево или утре. Ќе го опррам па што сака нека е. Тефлон намоткав, држи ок и не капе, ама секое менување масло да мотам тефлон...некако не ми фаќа око. Бакарна шајбва инаку секогаш менував при менување масло ама...идиотот кој ми го менуваше маслото последен пат ја заеба работата, изгледа штопната на криво ја имаше зашрафено така да кога ја вадев за да испуштам масло ептен лесно излезе, речиси без ниту половина круг да одвртам.
 
Tnx onak. Алуминиумска плочка веќе спремив, ќе се вари најверојатно од надвор со апарат за аргонско варење во текот на попладнево или утре. Ќе го опррам па што сака нека е. Тефлон намоткав, држи ок и не капе, ама секое менување масло да мотам тефлон...некако не ми фаќа око. Бакарна шајбва инаку секогаш менував при менување масло ама...идиотот кој ми го менуваше маслото последен пат ја заеба работата, изгледа штопната на криво ја имаше зашрафено така да кога ја вадев за да испуштам масло ептен лесно излезе, речиси без ниту половина круг да одвртам.

или ја престегнал па ги скинал лозите или на криво ја натепал... мислам дека е првото, и нај често е тоа... за ова второто треба да си легенда за да успееш да го направиш... практично го кинеш материјалот и за тоа ти треба сериозно голем напор додека заштрафуваш... реков јас, легенда треба да си... со тапија и тоа...:toe:

а сега ако ти држи, не го вари, само спреми си го и чувај го во кола до следно мењање на масло... не го испуштај сега, веке тазе ставеното... дупла работа...
 
или ја престегнал па ги скинал лозите или на криво ја натепал... мислам дека е првото, и нај често е тоа... за ова второто треба да си легенда за да успееш да го направиш... практично го кинеш материјалот и за тоа ти треба сериозно голем напор додека заштрафуваш... реков јас, легенда треба да си... со тапија и тоа...:toe:

а сега ако ти држи, не го вари, само спреми си го и чувај го во кола до следно мењање на масло... не го испуштај сега, веке тазе ставеното... дупла работа...
Samo da nadopolnam ako znaete da promenite maslo ne odete kaj strucnaci smenete si gi sami :smir:
 
Samo da nadopolnam ako znaete da promenite maslo ne odete kaj strucnaci smenete si gi sami :smir:

Boki, ако знаеш нешто да направиш тоа дефинитивно не значи дека секогаш си и расположен тоа да го правиш, или пак имаш време и услови за тоа.:helou:
 
Boki, ако знаеш нешто да направиш тоа дефинитивно не значи дека секогаш си и расположен тоа да го правиш, или пак имаш време и услови за тоа.:helou:

баш така... а и на што личи на паркинг пред зграда да мењам масло, во леген? си идам фино во гаража, и мајсторот за 100 денари ке го смени и уљето и филтерот, а башка и срекен ке биде пошто ке му дадеш 4 кила гориво за греење на зимо...
 
Мандрак и јас имав ист проблем... го решавав доста елегантно, менував масло, сосе маслото ставав шајбна бакарна а притоа пред неа и зад неа мачкав црвена дикт маса (онаа што се користи за лепење на моторите кога се склопуваат). Освен што сакаше да го дочекаш маслото да дотече, да го избришиш (надворешниот дел да биде сув за да има каде да залепи масата) и да се позанимаваш 3 минути со чистење на старата маса при менување на масло немаше никаков проблем. Нити капеше, нити имаше проблем.

Ако те мрзи/немаш време и ресурси за режење навој, тоа е решението. Масата е 120 денари.

--- надополнето ---

баш така... а и на што личи на паркинг пред зграда да мењам масло, во леген? си идам фино во гаража, и мајсторот за 100 денари ке го смени и уљето и филтерот, а башка и срекен ке биде пошто ке му дадеш 4 кила гориво за греење на зимо...
За ова си во право. Си имал форд, знаеш каде е сместен филтерот за масло... (за оние што не знаат, позади издувната грана). За 100 денари не се исплати да се мачам да го вадам... си давам 100-че без мака, појќе ќе потрошам за миење рацете.
 
и сеуште имам форд... и сеуште му е таму да го ебам...
и не само на него... на реното знаеш како му изгледа моторот? поготово сега кога и турив клима? да мењаш свекци е успех, а не филтерот за масло... неможам рака да бутнам до таму а не па со стега да влезам да расштрафувам запечен навој од масло и температура... боже сачувај... треба усисна грана да вадам, филтер, дифузерот од плин, цревата од плин, и пак нема доволно место за да бидеш онака комотен... стегата се врти во МИЛИМЕТРИ а не кругови.... на опелот на пример мижеечки можам, ама па и не би било фер да си мењам сам на него а на оној комплицираниот да му го остаам на мајсторот за 100 денари... ке ме замрзи... ке ме нарече циција... а не сум тоа... еднаш ке с епомачи а еднаш ке му биде песме лета... и така...
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom