Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
Нема да се намали компресијата збор е за многу мал рез не е осетно на компресија ама има удел на согорување. Ја тоа што го опишав со тоа се намалува компресија ама такво правење на глава влече и друго спуштање на блок клиповите на нула да бидат. А за тоа дека нерамномерно ке работи пак е премалку резната главата за да прави проблеми ама доколку не си сигурен може да се измери кубатурата на секоја комора и да се израмнат. а тоа се прави со плексиглас парче да ја покрие комората со две дупчиња го мачкаш плексигласот со маст да залепи и со шприц во едно од дупчињата ставаш уље се додека не се наполни скроз а притоа на шприцот ке глеаш колку кубика уље си стаил и така на сите комориПрвиот клип нема логика. Само ја зголемуваат зафатнината со отстранување на дел од главата и ја намалуваат компресијата со што перформансите ќе бидет уште полоши. Плус тоа ако не се прецизно направи ќе има разична компресија во секој цилиндар па моторот многу побргу ќе се раштелува и ќе си го отсужи своето со вакви преправки
Точно е дека ќе се намали компресијата но ќе се подобри согорувањето така да ќе работи многу подобро тоест мој заклучок е
кога ќе се намали компресијата ќе влече и по малце бензин
а во случајов ќе се подобри многу повеќе согорувањето и работата на моторот
колку ќе се намали потрошњата дали вреди да се прави ова ?
иначе моментално моторот ми 2600c V6 ( Ford capri ) 1969 и нема компјутер
со оргиналниот карбуратор потрошњата му беше 4л на 10км низ град![]()
сега му ставив од 101 и потрошувачката нормално се намали на 1,8л за 10км го мерев директно од туба но падна и снагата не многу ама не е тоа шо беше во никој случај
имам и мотор 1500cc V4 и се мислам да го ставам тој
за да можам да ја возам но го видов ова пред некој ден
па се мислам на кој мотор да го пробам поточно за кој мотор ќе најдам дихтони за главата