Намалување на потрошувачката на бензин!

  • Креатор на темата Креатор на темата Broo
  • Време на започнување Време на започнување
Член од
12 март 2009
Мислења
144
Поени од реакции
7
Возраст
43
Локација
Велес
Намалување на потрошувачката на бензин а зголемување на силата на моторот (singh grooves)
Имал ли некој искуство околу ова и кажете мислење


 
Добра идеја првпат го гледам ама ја кога правам глава ја копам додека може до каналите и милиметар подоле да се оди ке се дупне исто така ја стругам до ивицата на диктонот значи целосно отворена глава само е остаено срцето да циркулира бензинот исто така поголеми вентили проширени и исполирани канали се на се работа еден куп ама резултат за потрошња незнам ама за перформанси ке лета :vozbud:
 
^ Со рчкање на компјутерот тешко дека ке намалиш потрошња ама до 20 коња плус се иде што не е малку.
 
Првиот клип нема логика. Само ја зголемуваат зафатнината со отстранување на дел од главата и ја намалуваат компресијата со што перформансите ќе бидет уште полоши. Плус тоа ако не се прецизно направи ќе има разична компресија во секој цилиндар па моторот многу побргу ќе се раштелува и ќе си го отсужи своето со вакви преправки
 
Првиот клип нема логика. Само ја зголемуваат зафатнината со отстранување на дел од главата и ја намалуваат компресијата со што перформансите ќе бидет уште полоши. Плус тоа ако не се прецизно направи ќе има разична компресија во секој цилиндар па моторот многу побргу ќе се раштелува и ќе си го отсужи своето со вакви преправки
Нема да се намали компресијата збор е за многу мал рез не е осетно на компресија ама има удел на согорување. Ја тоа што го опишав со тоа се намалува компресија ама такво правење на глава влече и друго спуштање на блок клиповите на нула да бидат. А за тоа дека нерамномерно ке работи пак е премалку резната главата за да прави проблеми ама доколку не си сигурен може да се измери кубатурата на секоја комора и да се израмнат. а тоа се прави со плексиглас парче да ја покрие комората со две дупчиња го мачкаш плексигласот со маст да залепи и со шприц во едно од дупчињата ставаш уље се додека не се наполни скроз а притоа на шприцот ке глеаш колку кубика уље си стаил и така на сите комори :toe:
 
Точно е дека ќе се намали компресијата но ќе се подобри согорувањето така да ќе работи многу подобро тоест мој заклучок е
кога ќе се намали компресијата ќе влече и по малце бензин
а во случајов ќе се подобри многу повеќе согорувањето и работата на моторот
колку ќе се намали потрошњата дали вреди да се прави ова ?
иначе моментално моторот ми 2600c V6 ( Ford capri ) 1969 и нема компјутер
со оргиналниот карбуратор потрошњата му беше 4л на 10км низ град :vozbud:
сега му ставив од 101 и потрошувачката нормално се намали на 1,8л за 10км го мерев директно од туба но падна и снагата не многу ама не е тоа шо беше во никој случај

имам и мотор 1500cc V4 и се мислам да го ставам тој
за да можам да ја возам но го видов ова пред некој ден
па се мислам на кој мотор да го пробам поточно за кој мотор ќе најдам дихтони за главата
 
Точно е дека ќе се намали компресијата но ќе се подобри согорувањето така да ќе работи многу подобро тоест мој заклучок е
кога ќе се намали компресијата ќе влече и по малце бензин
а во случајов ќе се подобри многу повеќе согорувањето и работата на моторот
колку ќе се намали потрошњата дали вреди да се прави ова ?
иначе моментално моторот ми 2600c V6 ( Ford capri ) 1969 и нема компјутер
со оргиналниот карбуратор потрошњата му беше 4л на 10км низ град :vozbud:
сега му ставив од 101 и потрошувачката нормално се намали на 1,8л за 10км го мерев директно од туба но падна и снагата не многу ама не е тоа шо беше во никој случај

имам и мотор 1500cc V4 и се мислам да го ставам тој
за да можам да ја возам но го видов ова пред некој ден
па се мислам на кој мотор да го пробам поточно за кој мотор ќе најдам дихтони за главата

Нема голема разлика со V4 да имаш. Имаше едно капри во Битола црно со 1.3 мотор 13л/100км му трошеше. Ова рачунај 1500 ќе троши 14-15л/100км, така што...

btw што карбуратор имаше V6?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom