Најекономично греење и ладење

  • Креатор на темата Креатор на темата Dr Zmigo
  • Време на започнување Време на започнување
bt по перформанси ти е ентри модел(само цената му е забегана!), EF ти е дизајнер серија како твојата LN, само што по перформанси е средна класа, слично како sf (а можда и иста надворешна имаа)..
ау не сум ги гледал, ама според цената ако немаат високи перформанси, тогаш не вредат.
@damjov
Инаку dm==wn само маската на внатрешната е сменета, hr им е замена на р32! bt исто стар преценет модел што се губи денес по перформанси. За 500-600€ не се лоши ако ти одговара пдизајнот, и не ти требаат тракатанци туку пали и вози олд-скул.
SF, ЕF ги нема повеќе, а и секако тука е АП. За исти пари модерна замена, дури и поголема ефикасност. Дизајнер сериите и онака никогаш не им биле убави според мене..
Веројатно AY е тука негде по перформанси со АP. (не и по цена..)
FH исто ги нема веќе, топ модел од 1000€ сега еквивалент ти е LN од 1700€ :toe:
Бар од тие што ги носеа кај нас, тоа е тоа..
@nikomil1
 
bt по перформанси ти е ентри модел(само цената му е забегана!), EF ти е дизајнер серија како твојата LN, само што по перформанси е средна класа, слично како sf (а можда и иста надворешна имаа)..
ау не сум ги гледал, ама според цената ако немаат високи перформанси, тогаш не вредат.

Не се толку исти де, затоа го поделив во 4 групи...
BT се нови модели на R32 со вклучено Wifi па затоа и цената е поскупичка од HR моделите... ама пак и на максимален капацитет на греење се малку појаки
пример
HR35 на греење има капацитет 3.6(0.9-3.7)
BT35 на греење има капацитет 3.6(0.9-4.1)

Истото беше и сo постарите SF и EF
SF35 на греење има капацитет 4.0 (1.3 - 4.6)
EF35 на греење има капацитет 4.0 (1.8 - 5.5)
И некако не можеш да ги едначиш нели...

AY e нов модел што веројатно целосно ќе ги замени AP.... како што LN2 сега се продава наместо LN
Kолку што имам гледано AY по перформанси се исти со AP, само нешто екстра фенси-шменси фукции имаат во внатрешната единица...
 
Aj dok stignat tie odogovori drugo prasanje. Posto nemam nikakvo iskustvo so koristenje fiksni brzini pa ne sum ni razmisluval na taa tema. Klima sto na auto cepa u treta (od pet) brzina 528m3, ako ja teram na fix vtora 413m3 bi mozelo toa drasticno da ima uloga vo potrosuvavka? Naviknat sum na potivki pa glasnosta na tretava me nervira. Cisto od taa pricina prasuvam?
 
Не се толку исти де, затоа го поделив во 4 групи...
BT се нови модели на R32 со вклучено Wifi па затоа и цената е поскупичка од HR моделите... ама пак и на максимален капацитет на греење се малку појаки
пример
HR35 на греење има капацитет 3.6(0.9-3.7)
BT35 на греење има капацитет 3.6(0.9-4.1)

Истото беше и сo постарите SF и EF
SF35 на греење има капацитет 4.0 (1.3 - 4.6)
EF35 на греење има капацитет 4.0 (1.8 - 5.5)
И некако не можеш да ги едначиш нели...

AY e нов модел што веројатно целосно ќе ги замени AP.... како што LN2 сега се продава наместо LN
Kолку што имам гледано AY по перформанси се исти со AP, само нешто екстра фенси-шменси фукции имаат во внатрешната единица...
Моја грешка што бт ги мислев за стари модели..
Ама и твоја, што мислиш дека се нешто подобри од дм,хр.
Еве ти еуровент..
За 50% поголема цена, ваљда ви-фи само даваат :rolleyes:
Автоматски споено мислење:

А еве ти еуровенти и од сф и еф. И уште како можеш да ги едначиш! ;)
 
Последно уредено:
Моја грешка што бт ги мислев за стари модели..
Ама и твоја, што мислиш дека се нешто подобри од дм,хр.
Еве ти еуровент..
За 50% поголема цена, ваљда ви-фи само даваат :rolleyes:
Автоматски споено мислење:

А еве ти еуровенти и од сф и еф. И уште како можеш да ги едначиш! ;)
Kilavo e ova so 500gr freon i 2.2 Kw na -7C.....
 
Kilavo e ova so 500gr freon i 2.2 Kw na -7C.....
Јас кога купував, баш го гледав, и не ми се веруваше… :toe:
Дупло поскапа е од мојава! Што ли толку ја прецениле, што ли тракаташки има за таа цена… никако не сфаќам.
 
Моја грешка што бт ги мислев за стари модели..
Ама и твоја, што мислиш дека се нешто подобри од дм,хр.
Еве ти еуровент..
За 50% поголема цена, ваљда ви-фи само даваат :rolleyes:
Автоматски споено мислење:

А еве ти еуровенти и од сф и еф. И уште како можеш да ги едначиш! ;)
Арно ти вика @filipinec само бројки споредуваш.... значи ако на еуровент тестовите извадиле скоро па исти резултати и исти се...
Еве ти сервисни од SF и EF... jас мислам има разлика од 4.6 до 5.5 максимален капацитет...и 4кг плус тежина од кои 350грама се во фреон (скоро 1/3 повеќе)
Во COP исто доста разлика...

Screenshot 2024-01-20 at 20.42.02.png Screenshot 2024-01-20 at 20.41.53.png
Автоматски споено мислење:

Јас кога купував, баш го гледав, и не ми се веруваше… :toe:
Дупло поскапа е од мојава! Што ли толку ја прецениле, што ли тракаташки има за таа цена… никако не сфаќам.
BT-то ти е Thiland Made... верувам и тоа крева малу на цена....
Башка што има малку поќе фреон и чинам поголем изменувач во надворешната споредено со HR.
 
Последно уредено:
Арно ти вика @filipinec само бројки споредуваш.... значи ако на еуровент тестовите извадиле скоро па исти резултати и исти се...
Еве ти сервисни од SF и EF... jас мислам има разлика од 4.6 до 5.5 максимален капацитет...и 4кг плус тежина од кои 350грама се во фреон (скоро 1/3 повеќе)

Прегледај го приврзокот 404316 Прегледај го приврзокот 404317
Автоматски споено мислење:


BT-то ти е Thiland Made... верувам и тоа крева малу на цена....
Башка што има малку поќе фреон и чинам поголем изменувач во надворешната споредено со HR.
Зборуваме за две клими што одамна не се произведуваат, па не можат ни да се најдат..
Ама нејсе, чисто ради техникалии..
Ако и двете имаат пдизајн од 2.9kw (нормално дека поскапата е и малку поефикасна), тогаш за сите практични побарувања се идентични! Бар кај нас во умерена зона…
Може во Прага, Минхен или негде по на север да има предност тоа… ама ние што сме на граница накај топла зона не!

едит: ако ме држи сеќавањето, за цената на EF се купуваше FH! Кој имаше далеку подобри перформанси…
 
Последно уредено:
Aj dok stignat tie odogovori drugo prasanje. Posto nemam nikakvo iskustvo so koristenje fiksni brzini pa ne sum ni razmisluval na taa tema. Klima sto na auto cepa u treta (od pet) brzina 528m3, ako ja teram na fix vtora 413m3 bi mozelo toa drasticno da ima uloga vo potrosuvavka? Naviknat sum na potivki pa glasnosta na tretava me nervira. Cisto od taa pricina prasuvam?
Ke ti trosi isto kako na autofan. Spored toa sto go napisa, vo treta brzina ke ti trosi pomalku no ke bide pobucna a moze da se pojavi i provev vo prostorijata, zavisno od goleminata.
 
Подредено по класи би биле:
entri
DM, HЈ, HR
mid
SF, BT
high
EF, AP, AY
premium
FH, LN, LN2

Болдираните се понови модели и се на R32 гас.
и како сега да го тешам јас rw-то што у ниедна класификација го нема :Р
 
sega isto ke trosi ili pomalku?:) ili pa i ne mora da znaci ili mora?:/
Не мора да значи....
Претежно со поголема брзина економичноста е зголемена на сметка на буката... ама тоа не значи дека ако во 2ра брзина троши 300w дека во 3та брзина ќе троши помалку... туку значи дека во 3та брзина иако можеби малку повеќе ќе троши ќе испорача доста повеќе топлина и кога тоа ќе го пресметаш иди поекономично.
Од друга страна, ако ја ставиш на тивко/ноќно ќе работи со најмал проток и воедно ќе предава најмалку топлина па кога ќе пресметаш тоа иди најмалце економично...

Испробај секако и ќе си видиш како највеќе ти одговара...
 
sega isto ke trosi ili pomalku?:) ili pa i ne mora da znaci ili mora?:/
Тоа зависи од просторот..доколку имаш имаш поголем простор на мал фан од 400м3 ќе ти потроши 2-3пати и
-фанот е мал име може да го постигне потребниот обврт на воздух во просторијата
-Поради слаб фан не може да се направи поголем статички притисок во просторијата за да се придвижи воздухот и топлиот воздух останува на таванот..-па затоа потрошувачката оди двојно,-а комфорот е никаков и треба да ја зголемуваш температурата на далинското оти во долните длови има голема разлика на температура во однос на таванот.
-Најголемиот фан дава многу помала потрошувачка на енергија, кај мене од фан 880 до фан 4 1020 разлика 10%-15% а кога е поладно и повеќе,а комфорот е далеку подобар,поради рамномерно загреаниот воздух во секој агол од просторијата..
-Буџавата поголема,затоа како Филипинец избери клима со голема внатрешна единица..
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom