- Член од
- 29 август 2019
- Мислења
- 1.265
- Поени од реакции
- 3.015
- Возраст
- 39
Ич не сте интересни....
Ај малку поинтересна тема....
Рандом прашање....
Кај нас у МК сервисериве при потреба од промена на фреон кога би го извале/собрале фреонот што му прават после?
Истиот веднаш го враќаат назад со потребната дополна или тој го носат на рекуперација а ставаат нов во климата?
А зашто би имало потреба од промена на фреон? Тоа не е уље да го менуваш.
Или исто ко да прашуваш некој со ТП водата во подното дали ја менува
Сепак вагата ке искочи дека е битна
Повеќе мислев на ситуација кога фали фреон, па за да се знае колку да се дотури имам слушано дека препорачана практика е вадење на целиот фреон и одново ставање точна количина според спецификација на моделот - како што викаш вагата е битна!
Е сеа нашиве монтери дали имаат опрема и дали го збираат стариот фреон или пак го бираат полесниот начин и го испуштаат да ја пристопли планетава.
Или пак најлесниот начин, притураат од око према искуство.