Zdravo moze malce pomos koj inverteri da gi zemam za vo spalna i dnevna dvete po 16-18m2 pri sto planiram da otvaram vrati da se dogreva hodnik i kujna od vkupno 15m2, so pvc prozori novi ama bez izolacija kukjata.Budzet 1000 evra imam iskustvo so gree fairy i Lclh 3.5 Blagodaram.
Палачански,ти трет на форумов мрчиш од Краун... искрено зачуден сум што од неколку души на форумов што купија краун,убав збор не се слушна.
А искрено за 40 карти ми беше фаворит таа клима,посебно дизајнот на внатрешната...
Генерално зборувам,ако си сигурен дека е до климата... малку негативен маркетинг,досаѓање и такви работи би требало да ги размрдаат Грее-вци.Во секој случај сам мораш да платиш доаѓање на мајстор! Ако е до климата,поправката треба да е покриена од гаранцијата.Лоша монтажа никој нема да ти признае(и тебе ќе те прават будала),и тоа е тоа... Ама искрено и било која друга фирма ти е иста прикаска во тој дел.
Нешто не ми е јасно. Зошто да го платам доаѓањето на мајсторот? Зарем климата не е под гаранција? Ако поправката е покриена со гаранцијата, кој ќе ми ги врати парите? Лошата монтажа чија грешка е, моја или на нивниот овластен монтер? Инаку дека ме прават будала, ме прават, точно е.
Ќе напишам еден реферат, комплетна историја, денес или следниве денови.
ako ti e namesteno dalecinskoto na ifeel togas temperaturata sto ke ja prikazuva na displejot na klimata koga ke e vo kukickata na dalecinskoto e od senzorot na dalecinskoto. bez ifeel ja prikazuva kaj senzorot na klimata
I FEEL функцијата кај U Crovn е проблематична. Не знам како е кај другите клими, ама оваа има преголем интервал (мислам дека е 10 минути), па едноставно не работи добро.
Автоматски споено мислење:
Историја на U Crown 12
22 ноември (петок), земана профактура од салонот на Gree во Аеродром;
25 ноември (понеделник), извршена уплата;
27 ноември (среда), климата е доставена;
28 ноември (четврток), јавување кај монтерите;
29 ноември (петок), монтирана и пуштена во употреба.
До тука сè е експресно. Еден ден брзата пошта задоцни (имале проблем со возачи), еден ден јас задоцнив (не се јавив веднаш кога климата пристигна, туку утредента). Од Gree се многу експедитивни.
Сега почнува авантурата наречена пинг-понг (може да ја наречеме и тенис, сеедно).
8 јануари (чекав, експериментирав, ама климата работи како старите off-on серии, распонот на температурата е поголен од 4°) одам во салонот на Gree и им го опишувам проблеммот. Љубезни се, не велам дека не се. Наоѓаат вина кај мене што сум дозволил да ја вградат во аголот (како јас да сум стручњак па треба да знам дека не смее така). Се јавуваат во монтерската фирма во Куманово, им го даваат мојот број, овие земаат обврска дека ќе ме контактираат (уште чекам). Се јавиле тие кај монтерот, тој се јавил кај мене дома, потоа дошол на лице место (иако му е кажано дека нема кој да му објасни што е проблемот, јас уште сум во Скопје) и „објаснил“ како треба да биде поставен далечинскиот управувач.
24 јануари наутро ја ресетирам, малку ја подобрив ситуацијата со распонот на температурата, но off-on системот и понатаму функционира. Го барам монтерот, тој исто ја ресетира (само ја влоши состојбата, па утредента јас повторно морав да ја ресетирам) и вели дека проблемот е за сервис, не е до монтажата (го игнорира фактот што е вградена во агол).
31 јануари се јавувам во салонот, тие ми го даваат бројот од сервисот. Се јавувам таму, една госпоѓа вели дека ќе се консултираат и ќе ме побараат (не умри магаре до зелена трева).
Инаку климата работи, има снага, мислам дека прави непотребни дефрости (не забележав лед на ребрата). Проблемот е во модулацијата. Вклучува, крева до 1200-1300 W, потоа полека паѓа до 650 W и исклучува. Не „умее“ од почеток да работи со помала снага за да не мора толку брзо да исклучува. Ова претставува проблем преку ноќ, бидејќи тука спијам. Постојано вклучување и исклучување, а тоа повлекува и постојано крцкање и пуцкетање кога загрева и се лади.
Сега имам три опции за кои размислувам:
1. Да се помирам со ситуацијата, евентуално преку ноќ да ја исклучувам;
2. Да се откажам од гаранцијата, да си побарам мајстор и да ја средам, а во меѓувреме да удрам една добра антиреклама насекаде по социјалните мрежи (да вклучам и пријатели кои ќе ги споделуваат моите објави), па и тие нека се нервираат како што се нервирам јас;
3. Да побарам заштита на моите потрошувачки права преку пазарната инспекција и организацијата за заштита на потрошувачи (кога државата би функционирала како треба, по кратка постапка треба да им го затвори салонот бидејќи имаат огрмни недостатоци во функционирањето, не зборувам конкретно за мојот случај, туку општо), па дури и поведување на судска постапка.
Ако некој има друга идеја, ве молам пишете. Оние што размислуваат за вградување на инвертер нека размислат добро кој бренд ќе изберат (не само брендот, туку и монтерите и сервисерите).
I FEEL функцијата кај U Crovn е проблематична. Не знам како е кај другите клими, ама оваа има преголем интервал (мислам дека е 10 минути), па едноставно не работи добро.
Автоматски споено мислење:
Историја на U Crown 12
22 ноември (петок), земана профактура од салонот на Gree во Аеродром;
25 ноември (понеделник), извршена уплата;
27 ноември (среда), климата е доставена;
28 ноември (четврток), јавување кај монтерите;
29 ноември (петок), монтирана и пуштена во употреба.
До тука сè е експресно. Еден ден брзата пошта задоцни (имале проблем со возачи), еден ден јас задоцнив (не се јавив веднаш кога климата пристигна, туку утредента). Од Gree се многу експедитивни.
Сега почнува авантурата наречена пинг-понг (може да ја наречеме и тенис, сеедно).
8 јануари (чекав, експериментирав, ама климата работи како старите off-on серии, распонот на температурата е поголен од 4°) одам во салонот на Gree и им го опишувам проблеммот. Љубезни се, не велам дека не се. Наоѓаат вина кај мене што сум дозволил да ја вградат во аголот (како јас да сум стручњак па треба да знам дека не смее така). Се јавуваат во монтерската фирма во Куманово, им го даваат мојот број, овие земаат обврска дека ќе ме контактираат (уште чекам). Се јавиле тие кај монтерот, тој се јавил кај мене дома, потоа дошол на лице место (иако му е кажано дека нема кој да му објасни што е проблемот, јас уште сум во Скопје) и „објаснил“ како треба да биде поставен далечинскиот управувач.
24 јануари наутро ја ресетирам, малку ја подобрив ситуацијата со распонот на температурата, но off-on системот и понатаму функционира. Го барам монтерот, тој исто ја ресетира (само ја влоши состојбата, па утредента јас повторно морав да ја ресетирам) и вели дека проблемот е за сервис, не е до монтажата (го игнорира фактот што е вградена во агол).
31 јануари се јавувам во салонот, тие ми го даваат бројот од сервисот. Се јавувам таму, една госпоѓа вели дека ќе се консултираат и ќе ме побараат (не умри магаре до зелена трева).
Инаку климата работи, има снага, мислам дека прави непотребни дефрости (не забележав лед на ребрата). Проблемот е во модулацијата. Вклучува, крева до 1200-1300 W, потоа полека паѓа до 650 W и исклучува. Не „умее“ од почеток да работи со помала снага за да не мора толку брзо да исклучува. Ова претставува проблем преку ноќ, бидејќи тука спијам. Постојано вклучување и исклучување, а тоа повлекува и постојано крцкање и пуцкетање кога загрева и се лади.
Сега имам три опции за кои размислувам:
1. Да се помирам со ситуацијата, евентуално преку ноќ да ја исклучувам;
2. Да се откажам од гаранцијата, да си побарам мајстор и да ја средам, а во меѓувреме да удрам една добра антиреклама насекаде по социјалните мрежи (да вклучам и пријатели кои ќе ги споделуваат моите објави), па и тие нека се нервираат како што се нервирам јас;
3. Да побарам заштита на моите потрошувачки права преку пазарната инспекција и организацијата за заштита на потрошувачи (кога државата би функционирала како треба, по кратка постапка треба да им го затвори салонот бидејќи имаат огрмни недостатоци во функционирањето, не зборувам конкретно за мојот случај, туку општо), па дури и поведување на судска постапка.
Ако некој има друга идеја, ве молам пишете. Оние што размислуваат за вградување на инвертер нека размислат добро кој бренд ќе изберат (не само брендот, туку и монтерите и сервисерите).
Od pricina sto se pravis "strucnjak", trebase da im kazes sto sakas pred da montiras, moze i slednite raboti:
1. Deka spies pod klima
2. Deka treba da ne te budi
3. Da te gali povremeno
4. Da ti svari kafe koga ke stanes....itd
Јас јас ја земав U-Crown 12ка во номври месец и на почетокот имав проблем околу одржувањето на Т. Послем со консултација тука сега веќе немам. Надвор дупката не беше затворена, ја затворив. И сега за сега е супер... Греам 23 24м2 со 5см стиропор.
Јас јас ја земав U-Crown 12ка во номври месец и на почетокот имав проблем околу одржувањето на Т. Послем со консултација тука сега веќе немам. Надвор дупката не беше затворена, ја затворив. И сега за сега е супер... Греам 23 24м2 со 5см стиропор.
Јас јас ја земав U-Crown 12ка во номври месец и на почетокот имав проблем околу одржувањето на Т. Послем со консултација тука сега веќе немам. Надвор дупката не беше затворена, ја затворив. И сега за сега е супер... Греам 23 24м2 со 5см стиропор.
Zdravo moze malce pomos koj inverteri da gi zemam za vo spalna i dnevna dvete po 16-18m2 pri sto planiram da otvaram vrati da se dogreva hodnik i kujna od vkupno 15m2, so pvc prozori novi ama bez izolacija kukjata.Budzet 1000 evra imam iskustvo so gree fairy i Lclh 3.5 Blagodaram.
Od pricina sto se pravis "strucnjak", trebase da im kazes sto sakas pred da montiras, moze i slednite raboti:
1. Deka spies pod klima
2. Deka treba da ne te budi
3. Da te gali povremeno
4. Da ti svari kafe koga ke stanes....itd
Да.
Треба и да им кажам и дека не смее да биде монтирана во аголот. И да им кажам дека треба да модулира на 300-400W, како што ја фалат (лажат), а не никако да не спушта под 600 W. И треба да им кажам дека далечинскиот управувач не е истиот како оној што ми го покажуваа во салонот.
Ова не сум го измислил јас, туку некој подобар "strucnjak" и од мене и од тебе.
Ако немаш нешто паметно да кажеш, те молам не коментирај на моите пораки. Доста ми е од твои лаги тука на форумов сè со цел да заработиш некое евро. Веќе си прочитан што "strucnjak" си.
Да.
Треба и да им кажам и дека не смее да биде монтирана во аголот. И да им кажам дека треба да модулира на 300-400W, како што ја фалат (лажат), а не никако да не спушта под 600 W. И треба да им кажам дека далечинскиот управувач не е истиот како оној што ми го покажуваа во салонот.
Ако немаш нешто паметно да кажеш, те молам не коментирај на моите пораки. Доста ми е од твои лаги тука на форумов сè со цел да заработиш некое евро. Веќе си прочитан што "strucnjak" си.
Zatoa, drug pat ne se pravi pameten i ostavi si gi majstorite da rabotat, ne da solis pamet i da im crtas kade da ja postavat vnatresnata edinica.
Takvite strucnjaci kako tebe zatoa ke nabeduvaat drug zaradi nivnite pametuvanja, demek se znaele....a vo realnost nisto od nivnata strucnost. Pa posle site drugi se vinovni, samo tie se najpametnite.....
Zatoa, drug pat ne se pravi pameten i ostavi si gi majstorite da rabotat, ne da solis pamet i da im crtas kade da ja postavat vnatresnata edinica.
Takvite strucnjaci kako tebe zatoa ke nabeduvaat drug zaradi nivnite pametuvanja, demek se znaele....a vo realnost nisto od nivnata strucnost. Pa posle site drugi se vinovni, samo tie se najpametnite.....
Не си во право. Ние не сме стручњаци, но сме корисници и доволно знаеме дека нешто не е во ред со монтажата/начинот на користење.
Сервисерите во гарантен рок земаат пари за годишно продолжување на гаранцијата, а ќе ја погледнат набрзина и толку. Моите одвај на триста молења во гарантен рок (не им грееше, а постари луѓе) двапати по 600 денари им даваа на лепе очи за еден пеат-т.н. продолжување (што е нечија нивна измислица, дерење корисници) некако дојдоа, измерија притисок на фреон, дотурија нешто и толку. Сега вклучуваат на 30 за да може да им загрее на 22-24 степени. Кога дојдоа кај мене за продолжување, им платив и ги замолив да видат што е проблем што на вклучена пониска темп. 20-22 степени, надворешната единица дрма/тропа и брчи. Им реков, кога ќе ја допрам со рака, прекинува да бучи што значи треба или амортизери или да се премонтира како што е редот или нешто трето не е во ред, во секој случај тие треба да го знаат тоа, што и да е. За амортизери ќе доплатев, не беше проблем. Одговор, ништо тоа, не било некој проблем. Намерно пуштаа при проба на 30 степени затоа што знаат дека тогаш најмалку се јавуваат проблеми.
Оттогаш не им плаќав за продолжување на гаранцијата. Можи не е никаква класа мојот инвертер, но редно беше да го средат проблемот. Еден сосед исто ги викаше сервисерите, не му дојдоа.
Сега кога читам и за поскапи и клими со марка, гледам дека генерално, сервисерите се неодговорни и непринципиелни. Требаше да губам време и нерви, да се јавувам во фирмата од кај што го земав (а тие не одговараат за вакви интервенции) или во пазарен инспекторат, да се бафтам со недели и месеци и којзнае дали нешто ќе се средеше. Оно ќе се средеше, со парична пријава ама не ми се иде до толку далеку.
Одговорност нула, фирми нула, тоа е. Затоа мислам дека не е нешто битно брендот (иако овде се рекламираат клими од по 1000 евра или шо знам некојси еуровент па со ваков онаков компресор па дали трошела 300 или 400 вати), колку што е битна поддршката и стручната изведба од сервисерите, со кои сервисери фирмата ќе склучи договор.
Знајте дека продавачите случајно или намерно премолчуваат некои работи. Декларираат десетогодишна гаранција, а всушност не кажуваат дека гаранцијата е само една година. За секоја следна година се плаќа по 800 денари (кои на крај ќе станат 1000, 800 било без ДДВ). За монтажа велат дека се плаќа 70€, ама не кажуваат дека на тоа се плаќа дополнително ДДВ.
Функцијата тајмер:
Декларираат 24 часовен тајмер, ама не кажуваат дека тајмерот може само да вклучува и исклучува (едно вклучување и едно исклучување на 24 часа). Нема можност за подесување на температурата со тајмерот.
ПС
Ова се однесува на U Crown 12, ама мислам дека и кај другите инвертери е исто. Затоа добро распрашајте се пред да одлучите што ќе купите.
Со кој памет можеш да тврдиш дека јас сум кажал каде да ја постават внатрешната? Беше таму или можеби си видовит? Или кога нешто не ти одговара, тогаш почнуваш со навреди за да го замолчиш соговорникот?
Јас ако бев стручњак ќе земав плата од некој салон и тука ќе пишував исто како тебе. Своето ќе го фалев, сè останато ќе омаловаував.
Dali ti ja imas istava kolku m2 grees so izolacija ili bez, i kako si zadovolen? Bidejki sakam da ne e bucna za vo spalna, imam Gree lclh i bucna e vnatresnata, a ova g tech mi izgleda odlicna.
Оваа страница користи колачиња за персонализирање на содржината. Со продолжување на користењето, се согласувате со нашата политика за користење колачиња.