Ne gledam nisto cudno vo garancijata da se prodolzuva sekoja godina, 99% od proizvoditelite/prodavacite go imat istiot uslov.да во право си, не сме агенција за заштита на потрошувачите но со сите сили ќе се борам за заштита моја и на членовите на овој форум, од лажни преставувања на уреди и наведувања од поединци или групи!
како пр. ќе го наведам моето разубедување со еден наш член кој е и онлајн продавач на една многу фалена марка на уреди тука на форумов,
јас не сум во можност да купам одма но во догледно време планирам да купам клима, и по читањето тука фаворит ми стана грее не за друго туку највеќе поради долгата 10 год. гаранција , која била условена со годишни сервиси и доплати а на страната не е никаде истото наведено.
а бидејќи нема физичка продавница во мојот град ќе ја порачав и платев онлајн.
но благодарејќи на @Vanlok почна да се одмотува клопчето и да подистражам малку околу ова, и со принт скринови му докажав и на продавачот кој е наш член и на останатите дека лажно не наведува на погрешна одлука,
секако не на секој гаранцијата му е пресудна но мене ми беше (уредот може и е добар - тоа го тврдат членови од тука што го користат но начинот на однесување според мене не е).
затоа подоцна замолив да ги сликаат и споделат гаранциите оние што сакаат да ги видиме јавно и да знаеме на што сме.
и за крај ќе ја спомнам онаа народната ,, сто пати кажана лага на крај се прифаќа како вистина"
Bese postirana i druga garancija, koja bese 5 godini, isto taka so prodolzuvanje sekoja godina... duri za 4-tata i 5-tata godina bese definirano deka rezervnite delovi se za smetka na kupuvacot, samo rabotnata raka e za smetka na prodavacot. Toa e uste postrasno od toa sto go nudi GREE. Kaj niv se raboti za celosna garancija na klima uredot.