Најекономично греење и ладење

  • Креатор на темата Креатор на темата Dr Zmigo
  • Време на започнување Време на започнување
Ве молам воздржете се од коментари надвор од темата, наскоро модераторите ќе се произнесат за казните на гореповиканите, моментално работат на случајот.
Секој следен офтопик ќе биде избришан.
Благодариме на разбирањето
 
Луѓе, ајде вака сега, не е ова агенција за заштита на потрошувачи па ние тука истраги да водиме кој кого заебал. Форум е, сите самите одлучуваме на кого ќе веруваме кога ни даваат совет при купување или кога имаме проблем. Има тема за купување автомобили каде што сите си форсираат модели на коли како што си ги возат па еве мене на пример никад не би ми текнало да купам Алфа Ромео. Ние гледаме да нема навреди, офтопик и дупли јузери.

@Sv B и @Strelec да ми пишат објаснување по ПП дека се различен човек штом овој грее инфо е од фирмата, вие другите продолжете со дискусиите и пак ќе напоменам, ако видите дека некој лаже според вас, има људски начини да го деаргументирате, навреди на сите ќе ви донесат санкции.

Постов не бара реплика, продолжете.
 
@Strelec ниту сега не е на иста ИП адреса со GreeInfo ili SVB....тоа и @Ilumious ке ви го потврди.
А и да бил на иста ИП незначи дека сум бил и на ист компјутер.
Ја сум член тука од 2006та, додека другите 2 со кои ме спојувате се од 2015/2017, па како пред 2015та не сме имале иста ИП ?
Ако сум имал иста ИП адреса со некого незначи дека и сум пишувал под други псведоними или никови, нешто што разни амеби сакаат да ми го накачат.
А за проверки по ИП адреси тука има уште еден куп кој треба да се проверат...почнете со @Klima ured
 
@Strelec ниту сега не е на иста ИП адреса со GreeInfo ili SVB....тоа и @Ilumious ке ви го потврди.
А и да бил на иста ИП незначи дека сум бил и на ист компјутер.
Ја сум член тука од 2006та, додека другите 2 со кои ме спојувате се од 2015/2017, па како пред 2015та не сме имале иста ИП ?
Ако сум имал иста ИП адреса со некого незначи дека и сум пишувал под други псведоними или никови, нешто што разни амеби сакаат да ми го накачат.
А за проверки по ИП адреси тука има уште еден куп кој треба да се проверат...почнете со @Klima ured
Има докази дека неделава со грее инфо сте делеле иста ИП, како може од 100,000 активни члена баш со него да имаш коинциденција? Ако имате исто работно место во ред, признај си, не е тоа прекршок зошто и мојот колега е на форумов па не сме банирани, ама не продавајте мајмунлаци тука.
 
Луѓе, ајде вака сега, не е ова агенција за заштита на потрошувачи па ние тука истраги да водиме кој кого заебал. Форум е, сите самите одлучуваме на кого ќе веруваме кога ни даваат совет при купување или кога имаме проблем.
да во право си, не сме агенција за заштита на потрошувачите но со сите сили ќе се борам за заштита моја и на членовите на овој форум, од лажни преставувања на уреди и наведувања од поединци или групи!
како пр. ќе го наведам моето разубедување со еден наш член кој е и онлајн продавач на една многу фалена марка на уреди тука на форумов,
јас не сум во можност да купам одма но во догледно време планирам да купам клима, и по читањето тука фаворит ми стана грее не за друго туку највеќе поради долгата 10 год. гаранција , која била условена со годишни сервиси и доплати а на страната не е никаде истото наведено.
а бидејќи нема физичка продавница во мојот град ќе ја порачав и платев онлајн.
но благодарејќи на @Vanlok почна да се одмотува клопчето и да подистражам малку околу ова, и со принт скринови му докажав и на продавачот кој е наш член и на останатите дека лажно не наведува на погрешна одлука,
секако не на секој гаранцијата му е пресудна но мене ми беше (уредот може и е добар - тоа го тврдат членови од тука што го користат но начинот на однесување според мене не е).
затоа подоцна замолив да ги сликаат и споделат гаранциите оние што сакаат да ги видиме јавно и да знаеме на што сме.
и за крај ќе ја спомнам онаа народната ,, сто пати кажана лага на крај се прифаќа како вистина"
 
да во право си, не сме агенција за заштита на потрошувачите но со сите сили ќе се борам за заштита моја и на членовите на овој форум, од лажни преставувања на уреди и наведувања од поединци или групи!
како пр. ќе го наведам моето разубедување со еден наш член кој е и онлајн продавач на една многу фалена марка на уреди тука на форумов,
јас не сум во можност да купам одма но во догледно време планирам да купам клима, и по читањето тука фаворит ми стана грее не за друго туку највеќе поради долгата 10 год. гаранција , која била условена со годишни сервиси и доплати а на страната не е никаде истото наведено.
а бидејќи нема физичка продавница во мојот град ќе ја порачав и платев онлајн.
но благодарејќи на @Vanlok почна да се одмотува клопчето и да подистражам малку околу ова, и со принт скринови му докажав и на продавачот кој е наш член и на останатите дека лажно не наведува на погрешна одлука,
секако не на секој гаранцијата му е пресудна но мене ми беше (уредот може и е добар - тоа го тврдат членови од тука што го користат но начинот на однесување според мене не е).
затоа подоцна замолив да ги сликаат и споделат гаранциите оние што сакаат да ги видиме јавно и да знаеме на што сме.
и за крај ќе ја спомнам онаа народната ,, сто пати кажана лага на крај се прифаќа како вистина"
Ne gledam nisto cudno vo garancijata da se prodolzuva sekoja godina, 99% od proizvoditelite/prodavacite go imat istiot uslov.
Bese postirana i druga garancija, koja bese 5 godini, isto taka so prodolzuvanje sekoja godina... duri za 4-tata i 5-tata godina bese definirano deka rezervnite delovi se za smetka na kupuvacot, samo rabotnata raka e za smetka na prodavacot. Toa e uste postrasno od toa sto go nudi GREE. Kaj niv se raboti za celosna garancija na klima uredot.
 
да во право си, не сме агенција за заштита на потрошувачите но со сите сили ќе се борам за заштита моја и на членовите на овој форум, од лажни преставувања на уреди и наведувања од поединци или групи!
како пр. ќе го наведам моето разубедување со еден наш член кој е и онлајн продавач на една многу фалена марка на уреди тука на форумов,
јас не сум во можност да купам одма но во догледно време планирам да купам клима, и по читањето тука фаворит ми стана грее не за друго туку највеќе поради долгата 10 год. гаранција , која била условена со годишни сервиси и доплати а на страната не е никаде истото наведено.
а бидејќи нема физичка продавница во мојот град ќе ја порачав и платев онлајн.
но благодарејќи на @Vanlok почна да се одмотува клопчето и да подистражам малку околу ова, и со принт скринови му докажав и на продавачот кој е наш член и на останатите дека лажно не наведува на погрешна одлука,
секако не на секој гаранцијата му е пресудна но мене ми беше (уредот може и е добар - тоа го тврдат членови од тука што го користат но начинот на однесување според мене не е).
затоа подоцна замолив да ги сликаат и споделат гаранциите оние што сакаат да ги видиме јавно и да знаеме на што сме.
и за крај ќе ја спомнам онаа народната ,, сто пати кажана лага на крај се прифаќа како вистина"
Еве како е во ЕU се плаќа 375куни за продолжување на гаранцијата

https://klimacentar.com/proizvodi/klima-uredaji/daikin/ftx25km_rx25km-659/
 
Rezervniot del moze realno da cini EUR10,00 , a da vi go naplatat EUR 100,00. Nedaj boze da se rasipe kompresorot, podobro da si kupis nova klima.[DOUBLEPOST=1511127043][/DOUBLEPOST]Podobro ke platam 800den i ne me interesira ako se rasipe nesto, garancijata e vazecka za celiot kllima ured.
 
Еве како е во ЕU се плаќа 375куни за продолжување на гаранцијата
Ништо чудно тука. Отворено си кажуваат дека гаранцијата е условена со годишен сервис и однапред ги знаеш трошоците.
Podobro ke platam 800den i ne me interesira ako se rasipe nesto, garancijata e vazecka za celiot kllima ured.
Па искрено сумата е дури и неверојатно поволна само да не биде сервисот како во случајот кој го предходно го споделив.
 
мислам дека не ми ја разбравте поентата целиот револт е кон криењето на итекако важна информација,
@GT1 на посочената од тебе страна убаво си пишува како се добива и за колку пари 5 годишната гаранција, а кај нас не е така само пишале 10 год. ако беше како на примерот ќе ме растргнеа тука
 
@Strelec ниту сега не е на иста ИП адреса со GreeInfo ili SVB....тоа и @Ilumious ке ви го потврди.
А и да бил на иста ИП незначи дека сум бил и на ист компјутер.
Ја сум член тука од 2006та, додека другите 2 со кои ме спојувате се од 2015/2017, па како пред 2015та не сме имале иста ИП ?
Ако сум имал иста ИП адреса со некого незначи дека и сум пишувал под други псведоними или никови, нешто што разни амеби сакаат да ми го накачат.
А за проверки по ИП адреси тука има уште еден куп кој треба да се проверат...почнете со @Klima ured
@Strelec stvarno si cuden covek ne si gledas svojata maka tuku se zakacas i opravduvas so mene nitu sum manipuliral nitu ke manipuliram ednostavno ne sum takov tip sepak koga bi se biral manipulator ti bi go imal prvoto mesto bar vo nesto ke bides prv :D
 
Ne gledam nisto cudno vo garancijata da se prodolzuva sekoja godina, 99% od proizvoditelite/prodavacite go imat istiot uslov.
но јас негледам како купувач со истите очи како вас, според мене (вака припрост и технички непоткован купец како мене) поразбирливо и појасно ќе биде ако е напишано дека уредот има 1 год. гаранција со можност да се продолжи до 10 год. под одредени услови, вака се игра со зборови и се кријат важни информации кои може да го наведат купувачот на погрешна одлука
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom